vind ik wel heel kort dag dan voor me friendly...zit nu ook in m'n examens.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef maniack28 het volgende:
Ja zie het al.. over het algemeen accepteerd hij altidj, ik heb hem een berichtje gestuurd, als het morgenavond 9 uur niet geregeld is win je met 5-0 en mag je een andere regelen. Is dat ok?
JD is VK aan het bellen, die is bevriend met pvrens... de reden dat ik maandagavond zeg, is omdat ik er vanuit ga dat pvrens die friendly wel accepteerd, hij is een actief hattricker (en was net nog online). In princiepe is een friendly zo geregeld maandagavond na 9 uur.. 1 bericht op het advertentieforum van hattrick en dan heb je zo 5 aanbiedingen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:01 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
vind ik wel heel kort dag dan voor me friendly...zit nu ook in m'n examens.
Deadline was toch altijd zondagavond
er moeten wel ff duidelijk deadlines komen op de site of in de OPquote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JD is VK aan het bellen, die is bevriend met pvrens... de reden dat ik maandagavond zeg, is omdat ik er vanuit ga dat pvrens die friendly wel accepteerd, hij is een actief hattricker (en was net nog online). In princiepe is een friendly zo geregeld maandagavond na 9 uur.. 1 bericht op het advertentieforum van hattrick en dan heb je zo 5 aanbiedingen.
Veel succes!quote:
Geregeld!quote:Uitdagingen: 1
BVO Mossel United
Aanvangstijd: 31-05-2006 om 17:30
Speelterrein: BVO Mossel United Arena, Normaal. Intrekken!
Daartoe heb ik geen reden, ik doe niet mee.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef maniack28 het volgende:
nu heeft Refused weer een reden om me af te zeikenwant ik doe het weer fout
Goedzo Joralf!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef -J-D- het volgende:
refused heeft geen reden.
Je geeft aan wat de regel is.
Je vraag of DJqbl5 bereid is 1 dag langer te wachten, ondanks dat ie dat niet hoeft.
Het antwoord is nee, en dat is zijn volste recht.
Dus vanavond deadline 0.00 uur.
Je hebt goed gehandeld.
quote:Op maandag 29 mei 2006 02:41 schreef fabianf het volgende:
[..]
Daartoe heb ik geen reden, ik doe niet mee.
Heerlijk.
thnx...ga nu naar schoolquote:Op maandag 29 mei 2006 10:54 schreef maniack28 het volgende:
Ok... WO voor FC Kielp
Zonde, ik snap ook niet waarom hij het doet, maar wij hebben er alles aan gedaan om iedereen op de hoogte te stellen. De wedstrijden staan in het topic, op fokhattrick.nl en ik heb ze verstuurd via de nieuwsbrief. Verder heeft hij ook nog een htmail gehad
Gefeliciteerd met je overwinning (en bedankt voor het wachten). Suc6 met je examens btw
oeps dat hadden jullie ookquote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JD is VK aan het bellen, die is bevriend met pvrens... de reden dat ik maandagavond zeg, is omdat ik er vanuit ga dat pvrens die friendly wel accepteerd, hij is een actief hattricker (en was net nog online). In princiepe is een friendly zo geregeld maandagavond na 9 uur.. 1 bericht op het advertentieforum van hattrick en dan heb je zo 5 aanbiedingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |