quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Dieptriest het volgende:
We beginnen 31 mei toch pas?
quote:
quote:05-05-2005 Trappers drogen bulls af...
De Trappers hebben de winnaar van de fok!cup (Lycky Bullballs red.), met 2-1 afgedroogd. Ondanks dat de Bulls meer in balbezit waren hadden de Trappers het beste van het spel. "Eigenlijk blijkt uit deze wedstrijd dat de Lycky Bullballs de Fok!cup onterecht hebben gewonnen. Wij zijn gewoon beter en de uitslag van de fok!cup dient gerectificeerd te worden." Aldus een verbolgen manager Weber (Zandpol Trappers werd uitgeschakeld in de fokcup door zo'n hufter die zijn A-team opstelde!! red.)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Dieptriest het volgende:
We beginnen 31 mei!
Officieel niet.. je inschrijving komt te laat en we zitten met precies 36 teams... ik zet je voorlopig als reserve op de lijst.quote:
Misschien een idee om de TT te laten veranderenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Officieel niet.. je inschrijving komt te laat en we zitten met precies 36 teams... ik zet je voorlopig als reserve op de lijst.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:54 schreef terryvorst het volgende:
Enig idee wanneer de indelingen bekend zijn
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:26 schreef maniack28 het volgende:
Ja, 31 mei is de eerste wedstrijd. JD en ik brainstormen van het weekend wat, maandag en dinsdag gaan we beslissen voor welke opzet we kiezen.
quote:
Denk het niet, aangezien de uitkomst al vantevoren duidelijk is, maar ik ga er niet over.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
Wordt er nog een FOK!SuperCup gespeeld tussen de winnaar van beide cups?![]()
Dat mag, als beide dat willenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
Wordt er nog een FOK!SuperCup gespeeld tussen de winnaar van beide cups?![]()
Ik heb nog tot 21/6 om van m'n laatste meevaller een compleet elftal gemene personen die opvliegend en berucht zijn met rampzalig ervaring te kopenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:54 schreef foetre het volgende:
He word wel leuk die 1e ronde aangezien ik woensdag deze wedstrijd heb
Uitdagingen: 1
Krayn's eleven
Aanvangstijd: 24-05-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
en de week erna de return voor de cup dus
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 21/6 om van m'n laatste meevaller een compleet elftal gemene personen die opvliegend en berucht zijn met rampzalig ervaring te kopen![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:54 schreef foetre het volgende:
He word wel leuk die 1e ronde aangezien ik woensdag deze wedstrijd heb
Uitdagingen: 1
Krayn's eleven
Aanvangstijd: 24-05-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
en de week erna de return voor de cup dus
Dat lukt me niet. Ik zal al in de eerste ronde eruit gekicked worden. Ben net Feyenoord wat dat betreftquote:Op maandag 22 mei 2006 21:25 schreef Cart_man het volgende:
Mooi gedaan.
Is ook fair zo. Is natuurlijk onmogelijk om als lager team te winnen van die giganten.
Ik wil in de finale tegen Twi.
qyn, madkow en neilpadquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef Grumpey het volgende:
edit: domme opmerking van mezelf
edit 2: laat ik er dan een slimme opmerking van maken --> wie zijn de bekerhelden naast mezelf?
Je doet je best maar.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. Ik zal al in de eerste ronde eruit gekicked worden. Ben net Feyenoord wat dat betreft
juist niet dan héquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef macondo het volgende:
Waarom ben ik niet groepshoofd geworden? Ik EIS een herloting, dit is duidelijk doorgestoken kaart.
Lort, ga jij nog dam tot damlopen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:57 schreef Lortnoc het volgende:
Ik wil revanche halen voor mijn belachelijke uitschakeling in de beker
Alleen jammer dat Grumpey later instroomd
quote:
Jij was gewoon te laat oelewapper...quote:
Zelfs die schoppen je kont nogquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef MrMoon het volgende:
waarom zit ik als VII-er in de mietjescup met allemaal VIII-ers en lager?
mja daar vrees ik ook voor.. Het gaat dit seizoen echt dramatisch, niet normaal...quote:
Alive and kicking!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef komrad het volgende:
madkow: he's alive, alive
dat is lang geleden koei
nog steeds wow addict of heb je weer een levenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Alive and kicking!![]()
Op de competitie na dan, daar sta ik nog op 0 punten
nogsteeds full-time wow addict.... 40 uur werken, 40 uur wowquote:Op maandag 22 mei 2006 23:49 schreef komrad het volgende:
[..]
nog steeds wow addict of heb je weer een leven![]()
je werkt iig nog wel, volgens mij komt sirda helemaal niet meer uit zijn wow-dungeonquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
nogsteeds full-time wow addict.... 40 uur werken, 40 uur wow
ik speel tegenwoordig minder dan qyn en madkowquote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef komrad het volgende:
[..]
je werkt iig nog wel, volgens mij komt sirda helemaal niet meer uit zijn wow-dungeon
verkeerde topicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:42 schreef Mokkaboon het volgende:
ik speel heel sporadish en ook op een andere server laatste tijd... half op vash en half op burning blade...
ben alleen verslaafd aan de lage lvl battlegrounds
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij was gewoon te laat oelewapper...![]()
Nee, jij was gewoon TE LAAT!!!! Dus stop met whinen en ga bij de Gefokte OSMbezems vragen of je mee mag doen.. altijd gezellig met die peuter van een Backhanderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:53 schreef Chen het volgende:
[..]
kan ik dan geen wedstrijd tegen bonobo11 doen en de gene die dat wint mag naar de poule van 7
is er van het weekend weer een meeting bij sirdalord dan? ik ben veel bezig met m'n afstuderen, m'n sociale leven heeft eronder te leiden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkeerde topic![]()
Maar Suriman, nog op de meet met SD mee?
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #3quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:42 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
is er van het weekend weer een meeting bij sirdalord dan? ik ben veel bezig met m'n afstuderen, m'n sociale leven heeft eronder te leiden...![]()
Dankjewel,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:36 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Mijn excuses. Ik beloof dat je dat we vanavond een oplossing bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |