quote:
Jij was gewoon te laat oelewapper...quote:
Zelfs die schoppen je kont nogquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef MrMoon het volgende:
waarom zit ik als VII-er in de mietjescup met allemaal VIII-ers en lager?
mja daar vrees ik ook voor.. Het gaat dit seizoen echt dramatisch, niet normaal...quote:
Alive and kicking!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef komrad het volgende:
madkow: he's alive, alive
dat is lang geleden koei
nog steeds wow addict of heb je weer een levenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Alive and kicking!![]()
Op de competitie na dan, daar sta ik nog op 0 punten
nogsteeds full-time wow addict.... 40 uur werken, 40 uur wowquote:Op maandag 22 mei 2006 23:49 schreef komrad het volgende:
[..]
nog steeds wow addict of heb je weer een leven![]()
je werkt iig nog wel, volgens mij komt sirda helemaal niet meer uit zijn wow-dungeonquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
nogsteeds full-time wow addict.... 40 uur werken, 40 uur wow
ik speel tegenwoordig minder dan qyn en madkowquote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef komrad het volgende:
[..]
je werkt iig nog wel, volgens mij komt sirda helemaal niet meer uit zijn wow-dungeon
verkeerde topicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:42 schreef Mokkaboon het volgende:
ik speel heel sporadish en ook op een andere server laatste tijd... half op vash en half op burning blade...
ben alleen verslaafd aan de lage lvl battlegrounds
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij was gewoon te laat oelewapper...![]()
Nee, jij was gewoon TE LAAT!!!! Dus stop met whinen en ga bij de Gefokte OSMbezems vragen of je mee mag doen.. altijd gezellig met die peuter van een Backhanderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:53 schreef Chen het volgende:
[..]
kan ik dan geen wedstrijd tegen bonobo11 doen en de gene die dat wint mag naar de poule van 7
is er van het weekend weer een meeting bij sirdalord dan? ik ben veel bezig met m'n afstuderen, m'n sociale leven heeft eronder te leiden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkeerde topic![]()
Maar Suriman, nog op de meet met SD mee?
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #3quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:42 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
is er van het weekend weer een meeting bij sirdalord dan? ik ben veel bezig met m'n afstuderen, m'n sociale leven heeft eronder te leiden...![]()
Dankjewel,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:36 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Mijn excuses. Ik beloof dat je dat we vanavond een oplossing bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |