Tuurlijk, de inschrijvingen zijn nog tot woensdagquote:Op maandag 29 mei 2006 23:39 schreef fabianf het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat de inschrijvingen al begonnen waren. Kan ik nog meedoen?
Is een bekende foto. Staat op heel veel plekken op het internet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:16 schreef Mokkaboon het volgende:
heb je die zelf gemaakt die foto of heb je die op internet gevonden?
die heeft zeker haast gehad in de morgen...
ik heb geeneens een B-team, heb alle overbodige spelers eruit geknikkerd en alleen degene waarmee ik iets kan gehouden, echter nu alleen 3 geblesserde speler die normal basiswardig zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:36 schreef jde_kok het volgende:
Ik ben benieuwd naar mijn prestaties van mijn pruts b-team in Cup.
Geen B team is voor de FOK!Cup beter dan wel een B team. Ik ga dus morgen ingemaakt worden door jequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb geeneens een B-team, heb alle overbodige spelers eruit geknikkerd en alleen degene waarmee ik iets kan gehouden, echter nu alleen 3 geblesserde speler die normal basiswardig zijn.
Leuk idee, denk alleen dat er niet veel teams zijn die dat kunnen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Mokkaboon het volgende:
ja het maakt mij nu niet uit hoe er gespeeld word... er zijn geen regels over toch? dus kan je er niet op aanspreken
maar ik zou volgend seizoen wel in een klasse willen spelen die deze regel dus heeft... tactisch word het dan wat ingewikkelder maar van de andere kant ook weer makkelijker... want je weet dat 11 spelers alvast niet spelen van je tegenstander...
je zou die eventueel wel op de bank kunnen zetten... dat zou een uitzondering kunnen zijn... maar de basis 11 mogen zondag niet gespeeld hebben...
wat vinden jullie daarvan?
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik jou keihard uit de Fok!cup kan trappenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:39 schreef pekel het volgende:
Als er zo'n regel komt doe ik niet meer mee.. Dan ga ik liever flagchasen.
.
hee lummel succes vanavond he? en dat de beste maar mag winnen (jij waarschijnlijk)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik jou keihard uit de Fok!cup kan trappen
Gefeliciteerd met je overwinning van vanavond alvast dan.. ik heb geen a-spelers opgesteldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:39 schreef pekel het volgende:
.
Jij ook...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hee lummel succes vanavond he? en dat de beste maar mag winnen (jij waarschijnlijk)
ik heb nog niet eens naar jouw waailappen gekeken. Ik ga uit van eigen kracht....en tja die is er niet dus ga ik maar nergens vanuit..quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij ook...
Als ik jou was zou ik mijn waailappen idd niet onderschatten
Daar heeft iedereen dan ook zijn eigen keuze toe... Ik wil niet suggereren dat het een nieuwe vorm van de fok!cup zal worden heh!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:39 schreef pekel het volgende:
.
sorry mensen zo bedoelde ik het nou ook weer niet...had miss anders moeten reageren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:46 schreef Mokkaboon het volgende:
zelfde hier... maar beide op volle kracht verlies ik denk ik...
ach ik zie wel... zolang ik logtclub maar een dreun geef voor pvrens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |