Hmm, tja.. de roze geur stinkt een beetje, en de maneschijn heeft de charme van een spaarlamp op dit moment...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
Vanwaar deze diepe zucht, AR?
Augustina voelt een acute depressie opkomen nu. Wat is er aan het handje?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, tja.. de roze geur stinkt een beetje, en de maneschijn heeft de charme van een spaarlamp op dit moment...
Ik denk dat die quote van A_R je een beetje depressief maakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:34 schreef Augustina het volgende:
Augustina voelt een acute depressie opkomen nu. Wat is er aan het handje?
Zou het? Dan neem ik nog maar een kop koffie.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat die quote van A_R je een beetje depressief maakt.
Neuh, ik doe maar alsof.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen zo druk met andere dingen?
Daar kun je 't ook druk mee hebben, met doen alsof.quote:
A_R, wil je er iets over kwijt?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, tja.. de roze geur stinkt een beetje, en de maneschijn heeft de charme van een spaarlamp op dit moment...
Hoi.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi trouwens!
Bui, bedoel ikquote:
Gelukkig niet, maar daar staat wel tegenover dat er ook maar weinig nodig is om mij niet blij te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Jezus, er is ook niet veel nodig om jou blij te krijgen
emontioneel flexibel dus, zoals dat heet?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar daar staat wel tegenover dat er ook maar weinig nodig is om mij niet blij te maken.
Ik zei nog zo: 'Minstens een 5 en misschien wel een 6."quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali heeft na correctie een 6 voor financieel management ipv een 5
Hoi.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een gave.
Ja, of instabielquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
emontioneel flexibel dus, zoals dat heet?
Van wie?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een gave.
is dat een versierpoging?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil trouwens wel even kwijt dat ki_ki ( - wie het ook moge zijn- ) een fantastische avatar heeft.
De computer kan ook uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stilte is niet altijd erg.
Maar dat wil ik nietquote:
Ja, ik heb heel slechte gedachten over jou, dat is waar.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat denken jullie toch slecht over mij.
Versierpogingen zijn niet per definitie slecht.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat denken jullie toch slecht over mij.
Je denkt over mij. Dat is al heel wat.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel slechte gedachten over jou, dat is waar.
Wel als het geen versierpoging is,quote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Versierpogingen zijn niet per definitie slecht.
Dat dacht ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je denkt over mij. Dat is al heel wat.
Daar heb je me.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wel als het geen versierpoging is,.
Wat moest ik lachen, de eerste keer dat ik Gerrit zag en hij miauwde.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
JIj hebt ook een hele leuke avatar, hoor.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat moest ik lachen, de eerste keer dat ik Gerrit zag en hij miauwde.![]()
Ik heb in 't echt niet van die bolle ogen, hoor.quote:
Beter dan boodschappen doen en heel veel honger hebben, dan wil je alles kopen (zo gaat dat bij mij, gelukkig doe ik thuis niet de boodschappen).quote:Op maandag 15 mei 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet even boodschappen gaan doen. Dat wordt wat, ik heb nergens trek in.![]()
Dat ken ik, idd.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter dan boodschappen doen en heel veel honger hebben, dan wil je alles kopen (zo gaat dat bij mij, gelukkig doe ik thuis niet de boodschappen).
Ik ben één keer op een meet geweest, dat was tijdens Idols (ja, ik vind Idols wél tofquote:Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef muhammad_ali het volgende:
hey ben jij al een keer op een meeting geweest Erik?
Iddquote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef LXIV het volgende:
Al wat we nodig hebben is een tijd en plaats.
OMdat ik echt enorm huiverig ben bij het ontmoeten van nieuwe mensen, het openbaar vervoer me te duur is, ik te jong ben, niet makkelijk praat met onbekende mensen, ouders niet zo'n hoge dunk hebben van FOK!... enz., enz...quote:Op maandag 15 mei 2006 17:27 schreef muhammad_ali het volgende:
Wrm niet dan?
Ik meld me vast af. Ik vond één keer meer dan voldoende.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef LXIV het volgende:
Konterfeitsel staat wél in Van Dale.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef LXIV het volgende:
Wat jammer Augustina, ik had me net zo verheugd om jou een keer IRL te zien!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik meld me vast af. Ik vond één keer meer dan voldoende.
Je had een olifant ipv een slak als usericon kiezen moeten, Lienekien!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Konterfeitsel staat wél in Van Dale.![]()
Logisch.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat jammer Augustina, ik had me net zo verheugd om jou een keer IRL te zien!![]()
O, een olifant vanwege mijn geheugen, mag ik hopen?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je had een olifant ipv een slak als usericon kiezen moeten, Lienekien!
In mijn (digitale) versie iig niet, maar dat zegt niet alles. Uiteindelijk telt natuurlijk de papieren versie!
Natuurlijk!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, een olifant vanwege mijn geheugen, mag ik hopen?
Welke digitale versie heb jij? Ik die van de laatste editie en die is prima.
Idd!quote:
't Was trouwens mijn vader die vroeg of ik ook bij bij de 'k' had gekeken. Had ik natuurlijk zelf moeten bedenken.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Idd!![]()
Ik zocht voorheen op conterfeitsel (met een c dus) Die staat er niet in.
1864 is ook meer mijn tijd...quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was trouwens mijn vader die vroeg of ik ook bij bij de 'k' had gekeken. Had ik natuurlijk zelf moeten bedenken.![]()
In 1864 was 't nog wel met een c.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef k_man het volgende:
Word ik zonet op straat door een man aangesproken, "mag ik jou wat vragen?"
"Nou vooruit dan maar," zei ik.
"Ben jij een beetje ambitieus?"
"Nee, totaal niet."
Hij keek me verbaasd aan, "Oh, dan zijn we snel uitgepraat."
Ken je die van die vlieg die ambitieus was?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef k_man het volgende:
Word ik zonet op straat door een man aangesproken, "mag ik jou wat vragen?"
"Nou vooruit dan maar," zei ik.
"Ben jij een beetje ambitieus?"
"Nee, totaal niet."
Hij keek me verbaasd aan, "Oh, dan zijn we snel uitgepraat."
Ik loop altijd met een wijde boog om de KWF-wervers heen. Ik ben al jaren donateur, maar daar wil ik ze niet mee afschepen, want het klinkt dan als een kutsmoes.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat het ging over zo'n pyramide verkooporganisatie, of zoiets. Door zo iemand ben ik al eens eerder aangesproken.
Ik ben precies op dezelfde manier aangesproken en dat bleek idd om het pyramide organisatie te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat het ging over zo'n pyramide verkooporganisatie, of zoiets. Door zo iemand ben ik al eens eerder aangesproken.
Lucht je hart.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:50 schreef k_man het volgende:
Bovendien was het een ongelukkig weekend, inclusief vandaag.
haha, die is wel geinigquote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef LXIV het volgende:
Een vis komt bij de dokter.
'Ik zie het al,' zegt de dokter, 'uit de kom!'
![]()
![]()
Die vind ik geweldig.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef LXIV het volgende:
Een vis komt bij de dokter.
'Ik zie het al,' zegt de dokter, 'uit de kom!'
![]()
![]()
Ik zou vanochtend naar de tandarts gaan, dat doe ik nog altijd in de woonplaats van mijn ouders. Helemaal volgens de macht der gewoonte heb ik zaterdag een weekendretourtje gekocht, terwijl dat dus niet goed was. Normaal ga ik op zondag terug als ik bij mijn ouders geweest ben, nu dus pas op maandag. Moest ik vandaag alsnog een nieuw kaarte terug kopen.quote:
Ik zie mezelf in staat dat echt te doen!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vind ik geweldig.
Dit is mijn favoriet:
Komt een man bij de bakker.
Hij vraagt 'mag ik een halfje van u?'
Zegt de bakker 'bruin of wit?'
Antwoordt de man 'ja'.
Zegt de bakker 'wat ja?'
Zegt de man 'ja, bakker'.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef LXIV het volgende:
Dit is voor mij de beste grap aller tijden:
In de stationsrestauratie van Deventer rond het middaguur. Een kalende man zit alleen aan een twee-persoons tafeltje. Het bedienend personeel loopt af en aan.
'Mejuffrouw, heeft u een droog sneetje?'
'Nee mijnheer, dat zijn mijn schoenen die zo kraken!'
![]()
Volgens mij hebben wij in ieder geval hetzelfde gevoel voor humor, Lienekien!quote:
Ik snap em nietquote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef LXIV het volgende:
Dit is voor mij de beste grap aller tijden:
De stationsrestauratie van Deventer rond het middaguur. Een kalende man zit alleen aan een twee-persoons tafeltje. Het bedienend personeel loopt af en aan.
'Mejuffrouw, heeft u een droog sneetje?'
'Nee mijnheer, dat zijn mijn schoenen die zo kraken!'
![]()
Ik moet nog lachen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij in ieder geval hetzelfde gevoel voor humor, Lienekien!![]()
Uhuhquote:Op maandag 15 mei 2006 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ging het om de vraag naar de vorige K&L meet? Wie daar waren?
De man wil gewoon een niet-beboterde snee brood.quote:
Ja maar hij totaal niet grappig. Ik dacht dat er nog een gedachte achter zatquote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
De man wil gewoon een niet-beboterde snee brood.
De serveerster begrijpt hem echter verkeerd, en denkt dat hij vraagt waarom het zo kraakt als ze voorbij loopt!![]()
Snap je hem nu?
Of de serveerster heeft een geweldig droog gevoel voor humor.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
De man wil gewoon een niet-beboterde snee brood.
De serveerster begrijpt hem echter verkeerd, en denkt dat hij vraagt waarom het zo kraakt als ze voorbij loopt!![]()
Snap je hem nu?
dat zijn niet veel mensjes. Dit keer maken we het wat drukken, toch jongens?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef k_man het volgende:
[..]
AE, Jip, Gajus, Augustina, AR, DO2 en ik.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of de serveerster heeft een geweldig droog gevoel voor humor.![]()
Het waren er zeven! Bij een K&L meet! Dat is minstens de helft van users hier.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat zijn niet veel mensjes. Dit keer maken we het wat drukken, toch jongens?
Maar ik ben blij dat je 't zegt.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK is gewoon het fijnst.
Even een loze opmerking tussendoor![]()
Fijnst van wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK is gewoon het fijnst.
Even een loze opmerking tussendoor![]()
Van FOK!, denk ik.quote:
Gajus kwam vaak in BdT.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me geen Gajus herinneren. Maar ik ben dan ook een newbie.
Dan is het verreweg de beste (van die ik ken).quote:
Betitel de Titel.quote:
ZOveel wist ik er dus niet vanquote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Betitel de Titel, de legendarische voorganger van de LPT-topics, bedacht door DO2.
Nog steedsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat geeft niet, jij bent toch ook een newbie?
LangzaamPraatTopic, als Nederlandse versie van SlowChat topic.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat betekend lpt dan?
langzaam praat topicquote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat betekend lpt dan?
Mijn vader heeft hem ook aan jou verteld zeker? Hij vertelt hem namelijk aan bijna iedereen die hij tegenkomt...quote:
Tjee, jij bent helemaal erg.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat betekend lpt dan?
Toen was TTK nog leuk en leerzaam. Maar tegenwoordig....quote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Betitel de Titel, de legendarische voorganger van de LPT-topics, bedacht door DO2.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Toen was TTK nog leuk en leerzaam. Maar tegenwoordig....![]()
heb jij al gestemd voor de wedstrijd?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nu hier niks meer waard isquote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, deze:quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit toch wel de ultieme flauwe mop:
Lopen twee oenen naast elkaar, zegt de een tegen de ander: 'Mag ik in het midden lopen?'
.
En dan vooral het gebruik van het woord "oenen".
Ik vind 'm leuk.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:38 schreef k_man het volgende:
Nou vooruit, een flauw mopje.
Een winkel adverteert met iets nieuws. Heel speciaal, heel lekker. Een echte delicatesse: olifantenkontenvlees. In blik.
Er komt echter al meteen een klant terug om te klagen.
"Wat is er dan mis meneer?"
"Er zat niks in het blik!" briest de klant.
"Ach meneer, dat spijt me. Dan heeft u net het gat gehad."
Ik vind het gewoon minder leuk tegenwoordig. Maar dat ligt vast aan mij.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nu hier niks meer waard is.
Je mag het best vinden, maar ik vind 't niet zo sympathiek om dat te zeggen temidden van mensen die er nog wat van proberen te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:38 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon minder leuk tegenwoordig. Maar dat ligt vast aan mij.![]()
Het niveau is wel een stuk minder, maar je moet de LPT ook niet vergelijken met BdT, dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dan houd ik verder mijn mening voor me.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag het best vinden, maar ik vind 't niet zo sympathiek om dat te zeggen temidden van mensen die er nog wat van proberen te maken.
Dat is dan ook weer niet netjes om te zeggen. Alsof de nieuwelingen het verpesten maar de oude garde probeert er alsnog wat van te maken...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag het best vinden, maar ik vind 't niet zo sympathiek om dat te zeggen temidden van mensen die er nog wat van proberen te maken.
Een Belg vindt een kameel. De kameel vindt van niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit toch wel de ultieme flauwe mop:
Lopen twee oenen naast elkaar, zegt de een tegen de ander: 'Mag ik in het midden lopen?'
.
En dan vooral het gebruik van het woord "oenen".
Volgens mij draai je nu dingen om.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet netjes om te zeggen. Alsof de nieuwelingen het verpesten maar de oude garde probeert er alsnog wat van te maken...
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb het over de huidige bevolking van de LP-topics, dus ik bedoel ook jou en mijzelf daarmee. Ik heb ook geen oude garde.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet netjes om te zeggen. Alsof de nieuwelingen het verpesten maar de oude garde probeert er alsnog wat van te maken...
Niet doen! Geef je mening. Bedelf ons er desnoods onder!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dan houd ik verder mijn mening voor me.
Heb je wel een nieuwe garde? Of klop je nooit iets?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb het over de huidige bevolking van de LPT-topics, dus ik bedoel ook jou en mijzelf daarmee. Ik heb ook geen oude garde.
TTK is het leukst!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een domper. De sfeer wordt slechter met de minuut.
Huppa, één van mijn lievelingsschilderijen ertegenaan dan maar:
[afbeelding]
Wat een deprimerend doekje.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een domper. De sfeer wordt slechter met de minuut.
Huppa, één van mijn lievelingsschilderijen ertegenaan dan maar:
[afbeelding]
Nee, meer valt er voor mij ook niet over te zeggen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet doen! Geef je mening. Bedelf ons er desnoods onder!
Ik heb een oude garde, een nieuwe garde en een garde voor mijn anti-aanbakpannen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je wel een nieuwe garde? Of klop je nooit iets?
Hoe deprimerender het doekje, hoe vrolijker dit topic lijktquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe deprimerender het doekje, hoe vrolijker dit topic lijkt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Het is rood en vliegt door de Tweede Kamer?
- Een ongestelde vraag.
Wat zegt Balkenende als hij er één ziet?
- "Ik zie het verband niet."
Die vind ik nou veel minder grappig dan die van het droge sneetje.quote:
Het droge sneetje vind ik wat subtielerquote:Op maandag 15 mei 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vind ik nou veel minder grappig dan die van het droge sneetje.
Juristenhumor.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef k_man het volgende:
Die ongestelde vraag heeft ook een enorme baard.
Doe mij maar chocolade of citroen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Achja smaken verschillen zullen we maar zeggen
Tot morgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn waarde vrienden, ik ben er weer vandoor. Tot morgen, allen.
Nou, het zit eerder in de familie hoor... ik heb de humor van mijn vader geërfd... en hij is geen juristquote:
Doei Erik!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn waarde vrienden, ik ben er weer vandoor. Tot morgen, allen.
Zou die droge snee dat ook hebben?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef k_man het volgende:
Die ongestelde vraag heeft ook een enorme baard.
Ik heb er 10 per dag of zo. Ik zag wel dat ik over 49 posts een leuk postaantal heb: 12345quote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb aardig de kat uit de boom gekeken. Heb nog maar 9 gemiddeld per dag.
Nee, gelukkig niet! Maar alles wat buiten op de tegels ligt, neemt ze mee in haar vacht. En ligt dus nu op mijn bureau.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ar-me vogel.
Die heb je net bedacht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
"Bakker, doe mij maar een grof volkoren." De bakker overhandigt het brood, waarop het brood begint te schelden en tieren: "Blijf met je gore poten van me af! Vuile teef! Smerige hoer!"
"Nou bakker, dat is wel een heel grof volkoren."
Het is een fase...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gaan wie hier nu slechte moppen tappen??
Want in dat geval ga ik maar...
Leg jij die daar neer dan??quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij de buurvrouw ligt er om de haverklap een dode vogel, muis en/of kikker binnen.
Ze heeft hier nog nooit wat gevangen. Dat leven heeft ze achter zich gelaten toen ze als zwerver in het asiel kwam.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat valt dan nog mee.
Bij de buurvrouw ligt er om de haverklap een dode vogel, muis en/of kikker binnen.
En wat is de verwachte tijdsduur van die fase??quote:
We waren de tijd aan het doden totdat jij weer zou verschijnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gaan wie hier nu slechte moppen tappen??
Want in dat geval ga ik maar...
Ik geloof niet dat jij in gebedjes gelooft Do2quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zorg zo nu en dan voor die beesten ( - ze heeft er twee - )
en voordat ik de drempel overstap, fluister ik een gebedje.
kwaad kan het niet iigquote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik sluit niets uit, he.
En dan zijn we nog wel gestopt met de slechte grappenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
kwaad kan het niet iig
Ik ga er vandoor mensen. Gegroet
Zal ik er dan nog 1tje doen??quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn we nog wel gestopt met de slechte grappen
Die was al langsgekomenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog 1tje doen??
Mijn favoriet van de afdeling slechte grappen:
Staat een man op de bus te wachten..
Zegt de chauffeur: "kom er eens af!"![]()
![]()
Dag lieve mensen!!
Nee hoor... van de week werd het erg traag toen ik online kwam... dus het ligt eerder aan mijquote:
Dat komt door die spraakwatervallen van jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Tja dat het forum traag is, is niet nieuws toch jongens
Gutenabend vati von Anne.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:56 schreef LXIV het volgende:
Eine schöne guten Abend!
Ik zag het staan in de AT.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat hij het gisteren nog niks vond daar...
Trouwens, wat doe jij daar Lienekien? Jij schrok er toch ook van?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt door die spraakwatervallen van jou.
Ik ga proberen te multi-taskenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt door die spraakwatervallen van jou.
ik weet niet hoe heette in 1884 en of je het toen om een c schreefquote:Op maandag 15 mei 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
O, heet het tegenwoordig zo?
1864.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik weet niet hoe heette in 1884 en of je het toen om een c schreef![]()
Wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik weet niet hoe heette in 1884 en of je het toen om een c schreef![]()
lang verhaal, gaat over iets eerder dit topic en het topic hiervoorquote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef ki_ki het volgende:
waar gaat het over?
Ik word er helemaal warm van, Mu! Ik mag wel Mu zeggen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Heyy we hebben eindelijk een gesprek Lienekien, en nu snapt de rest het niet
Van dik hout zaagt men planken!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mu? Ik zat zelf meer aan Judas te denken.
Judas? Jij kent judas helemaal niet. Judas was de enige apostel die wist wat er daadwerkelijk moest gebeuren zodat Jezus ons allemaal van de duivel kon reddenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mu? Ik zat zelf meer aan Judas te denken.
In welke zin?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet waar het over gaat, konterfeitsel toch?
Ik bedoel dat ik echt langzaam ben.
Ja, jij hebt zeker naar die docu op NG gekeken?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Judas? Jij kent judas helemaal niet. Judas was de enige apostel die wist wat er daadwerkelijk moest gebeuren zodat Jezus ons allemaal van de duivel kon redden![]()
1864.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
Lieve wyccie. Het vorige topic was één van de onderwerpen het woord 'conterfeitsel'. Dat vonden we niet in de Van Dale, omdat we zochten op conterfeitsel met een c. Met een k stond het er wel. In de eerste druk, 1884, staat het wél met een c.
Inderdaad. Ik vond het wel indrukwekkend moet ik zeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker naar die docu op NG gekeken?
National Geographic.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wordt allemaal wel erg cryptisch zo, he.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, 1864! Is dat nou zo moeilijk!?
Is konterfeitsel het woord van de dag? Wat is er trouwens gebeurd met die reeks? Moet die niet nieuw leven ingeblazen wordeN?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
Lieve wyccie. Het vorige topic was één van de onderwerpen het woord 'conterfeitsel'. Dat vonden we niet in de Van Dale, omdat we zochten op conterfeitsel met een c. Met een k stond het er wel. In de eerste druk, 1884, staat het wél met een c.
Dit was echt het kijken waard. Ging over een dagboek van Judas dat net gevonden isquote:
Ben je ook wel eens op TRU te vinden, muhammad?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dit was echt het kijken waard. Ging over een dagboek van Judas dat net gevonden is![]()
LOL. Ja wel eens maar ik heb het niet zo op die wicca's enzo. Ze hebben daar wel een hele leuke modquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens op TRU te vinden, muhammad?![]()
gewoon doenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
LX, ik kwam toevallig een site tegen waar je gratis cadeautjes kunt krijgen, vooral als je net een baby hebt gekregen.
(Mag ik de URL hier posten, of is dat dan weer spam?)
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
(Mag ik de URL hier posten...?)
Van mij wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
LX, ik kwam toevallig een site tegen waar je gratis cadeautjes kunt krijgen, vooral als je net een baby hebt gekregen.
(Mag ik de URL hier posten, of is dat dan weer spam?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |