Ja, ik heb heel slechte gedachten over jou, dat is waar.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat denken jullie toch slecht over mij.
Versierpogingen zijn niet per definitie slecht.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat denken jullie toch slecht over mij.
Je denkt over mij. Dat is al heel wat.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel slechte gedachten over jou, dat is waar.
Wel als het geen versierpoging is,quote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Versierpogingen zijn niet per definitie slecht.
Dat dacht ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je denkt over mij. Dat is al heel wat.
Daar heb je me.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wel als het geen versierpoging is,.
Wat moest ik lachen, de eerste keer dat ik Gerrit zag en hij miauwde.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
JIj hebt ook een hele leuke avatar, hoor.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat moest ik lachen, de eerste keer dat ik Gerrit zag en hij miauwde.![]()
Ik heb in 't echt niet van die bolle ogen, hoor.quote:
Beter dan boodschappen doen en heel veel honger hebben, dan wil je alles kopen (zo gaat dat bij mij, gelukkig doe ik thuis niet de boodschappen).quote:Op maandag 15 mei 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet even boodschappen gaan doen. Dat wordt wat, ik heb nergens trek in.![]()
Dat ken ik, idd.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter dan boodschappen doen en heel veel honger hebben, dan wil je alles kopen (zo gaat dat bij mij, gelukkig doe ik thuis niet de boodschappen).
Ik ben één keer op een meet geweest, dat was tijdens Idols (ja, ik vind Idols wél tofquote:Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef muhammad_ali het volgende:
hey ben jij al een keer op een meeting geweest Erik?
Iddquote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef LXIV het volgende:
Al wat we nodig hebben is een tijd en plaats.
OMdat ik echt enorm huiverig ben bij het ontmoeten van nieuwe mensen, het openbaar vervoer me te duur is, ik te jong ben, niet makkelijk praat met onbekende mensen, ouders niet zo'n hoge dunk hebben van FOK!... enz., enz...quote:Op maandag 15 mei 2006 17:27 schreef muhammad_ali het volgende:
Wrm niet dan?
Ik meld me vast af. Ik vond één keer meer dan voldoende.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef LXIV het volgende:
Konterfeitsel staat wél in Van Dale.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef LXIV het volgende:
Wat jammer Augustina, ik had me net zo verheugd om jou een keer IRL te zien!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik meld me vast af. Ik vond één keer meer dan voldoende.
Je had een olifant ipv een slak als usericon kiezen moeten, Lienekien!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Konterfeitsel staat wél in Van Dale.![]()
Logisch.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat jammer Augustina, ik had me net zo verheugd om jou een keer IRL te zien!![]()
O, een olifant vanwege mijn geheugen, mag ik hopen?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je had een olifant ipv een slak als usericon kiezen moeten, Lienekien!
In mijn (digitale) versie iig niet, maar dat zegt niet alles. Uiteindelijk telt natuurlijk de papieren versie!
Natuurlijk!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, een olifant vanwege mijn geheugen, mag ik hopen?
Welke digitale versie heb jij? Ik die van de laatste editie en die is prima.
Idd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |