't Was trouwens mijn vader die vroeg of ik ook bij bij de 'k' had gekeken. Had ik natuurlijk zelf moeten bedenken.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Idd!![]()
Ik zocht voorheen op conterfeitsel (met een c dus) Die staat er niet in.
1864 is ook meer mijn tijd...quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was trouwens mijn vader die vroeg of ik ook bij bij de 'k' had gekeken. Had ik natuurlijk zelf moeten bedenken.![]()
In 1864 was 't nog wel met een c.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef k_man het volgende:
Word ik zonet op straat door een man aangesproken, "mag ik jou wat vragen?"
"Nou vooruit dan maar," zei ik.
"Ben jij een beetje ambitieus?"
"Nee, totaal niet."
Hij keek me verbaasd aan, "Oh, dan zijn we snel uitgepraat."
Ken je die van die vlieg die ambitieus was?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef k_man het volgende:
Word ik zonet op straat door een man aangesproken, "mag ik jou wat vragen?"
"Nou vooruit dan maar," zei ik.
"Ben jij een beetje ambitieus?"
"Nee, totaal niet."
Hij keek me verbaasd aan, "Oh, dan zijn we snel uitgepraat."
Ik loop altijd met een wijde boog om de KWF-wervers heen. Ik ben al jaren donateur, maar daar wil ik ze niet mee afschepen, want het klinkt dan als een kutsmoes.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat het ging over zo'n pyramide verkooporganisatie, of zoiets. Door zo iemand ben ik al eens eerder aangesproken.
Ik ben precies op dezelfde manier aangesproken en dat bleek idd om het pyramide organisatie te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat het ging over zo'n pyramide verkooporganisatie, of zoiets. Door zo iemand ben ik al eens eerder aangesproken.
Lucht je hart.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:50 schreef k_man het volgende:
Bovendien was het een ongelukkig weekend, inclusief vandaag.
haha, die is wel geinigquote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef LXIV het volgende:
Een vis komt bij de dokter.
'Ik zie het al,' zegt de dokter, 'uit de kom!'
![]()
![]()
Die vind ik geweldig.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef LXIV het volgende:
Een vis komt bij de dokter.
'Ik zie het al,' zegt de dokter, 'uit de kom!'
![]()
![]()
Ik zou vanochtend naar de tandarts gaan, dat doe ik nog altijd in de woonplaats van mijn ouders. Helemaal volgens de macht der gewoonte heb ik zaterdag een weekendretourtje gekocht, terwijl dat dus niet goed was. Normaal ga ik op zondag terug als ik bij mijn ouders geweest ben, nu dus pas op maandag. Moest ik vandaag alsnog een nieuw kaarte terug kopen.quote:
Ik zie mezelf in staat dat echt te doen!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vind ik geweldig.
Dit is mijn favoriet:
Komt een man bij de bakker.
Hij vraagt 'mag ik een halfje van u?'
Zegt de bakker 'bruin of wit?'
Antwoordt de man 'ja'.
Zegt de bakker 'wat ja?'
Zegt de man 'ja, bakker'.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef LXIV het volgende:
Dit is voor mij de beste grap aller tijden:
In de stationsrestauratie van Deventer rond het middaguur. Een kalende man zit alleen aan een twee-persoons tafeltje. Het bedienend personeel loopt af en aan.
'Mejuffrouw, heeft u een droog sneetje?'
'Nee mijnheer, dat zijn mijn schoenen die zo kraken!'
![]()
Volgens mij hebben wij in ieder geval hetzelfde gevoel voor humor, Lienekien!quote:
Ik snap em nietquote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef LXIV het volgende:
Dit is voor mij de beste grap aller tijden:
De stationsrestauratie van Deventer rond het middaguur. Een kalende man zit alleen aan een twee-persoons tafeltje. Het bedienend personeel loopt af en aan.
'Mejuffrouw, heeft u een droog sneetje?'
'Nee mijnheer, dat zijn mijn schoenen die zo kraken!'
![]()
Ik moet nog lachen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij in ieder geval hetzelfde gevoel voor humor, Lienekien!![]()
Uhuhquote:Op maandag 15 mei 2006 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ging het om de vraag naar de vorige K&L meet? Wie daar waren?
De man wil gewoon een niet-beboterde snee brood.quote:
Ja maar hij totaal niet grappig. Ik dacht dat er nog een gedachte achter zatquote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
De man wil gewoon een niet-beboterde snee brood.
De serveerster begrijpt hem echter verkeerd, en denkt dat hij vraagt waarom het zo kraakt als ze voorbij loopt!![]()
Snap je hem nu?
Of de serveerster heeft een geweldig droog gevoel voor humor.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
De man wil gewoon een niet-beboterde snee brood.
De serveerster begrijpt hem echter verkeerd, en denkt dat hij vraagt waarom het zo kraakt als ze voorbij loopt!![]()
Snap je hem nu?
dat zijn niet veel mensjes. Dit keer maken we het wat drukken, toch jongens?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef k_man het volgende:
[..]
AE, Jip, Gajus, Augustina, AR, DO2 en ik.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of de serveerster heeft een geweldig droog gevoel voor humor.![]()
Het waren er zeven! Bij een K&L meet! Dat is minstens de helft van users hier.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat zijn niet veel mensjes. Dit keer maken we het wat drukken, toch jongens?
Maar ik ben blij dat je 't zegt.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK is gewoon het fijnst.
Even een loze opmerking tussendoor![]()
Fijnst van wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK is gewoon het fijnst.
Even een loze opmerking tussendoor![]()
Van FOK!, denk ik.quote:
Gajus kwam vaak in BdT.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me geen Gajus herinneren. Maar ik ben dan ook een newbie.
Dan is het verreweg de beste (van die ik ken).quote:
Betitel de Titel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |