Hmm, tja.. de roze geur stinkt een beetje, en de maneschijn heeft de charme van een spaarlamp op dit moment...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
Vanwaar deze diepe zucht, AR?
Augustina voelt een acute depressie opkomen nu. Wat is er aan het handje?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, tja.. de roze geur stinkt een beetje, en de maneschijn heeft de charme van een spaarlamp op dit moment...
Ik denk dat die quote van A_R je een beetje depressief maakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:34 schreef Augustina het volgende:
Augustina voelt een acute depressie opkomen nu. Wat is er aan het handje?
Zou het? Dan neem ik nog maar een kop koffie.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat die quote van A_R je een beetje depressief maakt.
Neuh, ik doe maar alsof.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen zo druk met andere dingen?
Daar kun je 't ook druk mee hebben, met doen alsof.quote:
A_R, wil je er iets over kwijt?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, tja.. de roze geur stinkt een beetje, en de maneschijn heeft de charme van een spaarlamp op dit moment...
Hoi.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi trouwens!
Bui, bedoel ikquote:
Gelukkig niet, maar daar staat wel tegenover dat er ook maar weinig nodig is om mij niet blij te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Jezus, er is ook niet veel nodig om jou blij te krijgen
emontioneel flexibel dus, zoals dat heet?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar daar staat wel tegenover dat er ook maar weinig nodig is om mij niet blij te maken.
Ik zei nog zo: 'Minstens een 5 en misschien wel een 6."quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali heeft na correctie een 6 voor financieel management ipv een 5
Hoi.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een gave.
Ja, of instabielquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
emontioneel flexibel dus, zoals dat heet?
Van wie?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een gave.
is dat een versierpoging?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil trouwens wel even kwijt dat ki_ki ( - wie het ook moge zijn- ) een fantastische avatar heeft.
De computer kan ook uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stilte is niet altijd erg.
Maar dat wil ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |