ZOveel wist ik er dus niet vanquote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Betitel de Titel, de legendarische voorganger van de LPT-topics, bedacht door DO2.
Nog steedsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat geeft niet, jij bent toch ook een newbie?
LangzaamPraatTopic, als Nederlandse versie van SlowChat topic.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat betekend lpt dan?
langzaam praat topicquote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat betekend lpt dan?
Mijn vader heeft hem ook aan jou verteld zeker? Hij vertelt hem namelijk aan bijna iedereen die hij tegenkomt...quote:
Tjee, jij bent helemaal erg.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat betekend lpt dan?
Toen was TTK nog leuk en leerzaam. Maar tegenwoordig....quote:Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Betitel de Titel, de legendarische voorganger van de LPT-topics, bedacht door DO2.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Toen was TTK nog leuk en leerzaam. Maar tegenwoordig....![]()
heb jij al gestemd voor de wedstrijd?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nu hier niks meer waard isquote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, deze:quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit toch wel de ultieme flauwe mop:
Lopen twee oenen naast elkaar, zegt de een tegen de ander: 'Mag ik in het midden lopen?'
.
En dan vooral het gebruik van het woord "oenen".
Ik vind 'm leuk.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:38 schreef k_man het volgende:
Nou vooruit, een flauw mopje.
Een winkel adverteert met iets nieuws. Heel speciaal, heel lekker. Een echte delicatesse: olifantenkontenvlees. In blik.
Er komt echter al meteen een klant terug om te klagen.
"Wat is er dan mis meneer?"
"Er zat niks in het blik!" briest de klant.
"Ach meneer, dat spijt me. Dan heeft u net het gat gehad."
Ik vind het gewoon minder leuk tegenwoordig. Maar dat ligt vast aan mij.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nu hier niks meer waard is.
Je mag het best vinden, maar ik vind 't niet zo sympathiek om dat te zeggen temidden van mensen die er nog wat van proberen te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:38 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon minder leuk tegenwoordig. Maar dat ligt vast aan mij.![]()
Het niveau is wel een stuk minder, maar je moet de LPT ook niet vergelijken met BdT, dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dan houd ik verder mijn mening voor me.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag het best vinden, maar ik vind 't niet zo sympathiek om dat te zeggen temidden van mensen die er nog wat van proberen te maken.
Dat is dan ook weer niet netjes om te zeggen. Alsof de nieuwelingen het verpesten maar de oude garde probeert er alsnog wat van te maken...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag het best vinden, maar ik vind 't niet zo sympathiek om dat te zeggen temidden van mensen die er nog wat van proberen te maken.
Een Belg vindt een kameel. De kameel vindt van niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit toch wel de ultieme flauwe mop:
Lopen twee oenen naast elkaar, zegt de een tegen de ander: 'Mag ik in het midden lopen?'
.
En dan vooral het gebruik van het woord "oenen".
Volgens mij draai je nu dingen om.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet netjes om te zeggen. Alsof de nieuwelingen het verpesten maar de oude garde probeert er alsnog wat van te maken...
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb het over de huidige bevolking van de LP-topics, dus ik bedoel ook jou en mijzelf daarmee. Ik heb ook geen oude garde.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet netjes om te zeggen. Alsof de nieuwelingen het verpesten maar de oude garde probeert er alsnog wat van te maken...
Niet doen! Geef je mening. Bedelf ons er desnoods onder!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dan houd ik verder mijn mening voor me.
Heb je wel een nieuwe garde? Of klop je nooit iets?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb het over de huidige bevolking van de LPT-topics, dus ik bedoel ook jou en mijzelf daarmee. Ik heb ook geen oude garde.
TTK is het leukst!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een domper. De sfeer wordt slechter met de minuut.
Huppa, één van mijn lievelingsschilderijen ertegenaan dan maar:
[afbeelding]
Wat een deprimerend doekje.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een domper. De sfeer wordt slechter met de minuut.
Huppa, één van mijn lievelingsschilderijen ertegenaan dan maar:
[afbeelding]
Nee, meer valt er voor mij ook niet over te zeggen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet doen! Geef je mening. Bedelf ons er desnoods onder!
Ik heb een oude garde, een nieuwe garde en een garde voor mijn anti-aanbakpannen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je wel een nieuwe garde? Of klop je nooit iets?
Hoe deprimerender het doekje, hoe vrolijker dit topic lijktquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe deprimerender het doekje, hoe vrolijker dit topic lijkt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Het is rood en vliegt door de Tweede Kamer?
- Een ongestelde vraag.
Wat zegt Balkenende als hij er één ziet?
- "Ik zie het verband niet."
Die vind ik nou veel minder grappig dan die van het droge sneetje.quote:
Het droge sneetje vind ik wat subtielerquote:Op maandag 15 mei 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vind ik nou veel minder grappig dan die van het droge sneetje.
Juristenhumor.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef k_man het volgende:
Die ongestelde vraag heeft ook een enorme baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |