Doe mij maar chocolade of citroen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Achja smaken verschillen zullen we maar zeggen
Tot morgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn waarde vrienden, ik ben er weer vandoor. Tot morgen, allen.
Nou, het zit eerder in de familie hoor... ik heb de humor van mijn vader geërfd... en hij is geen juristquote:
Doei Erik!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn waarde vrienden, ik ben er weer vandoor. Tot morgen, allen.
Zou die droge snee dat ook hebben?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef k_man het volgende:
Die ongestelde vraag heeft ook een enorme baard.
Ik heb er 10 per dag of zo. Ik zag wel dat ik over 49 posts een leuk postaantal heb: 12345quote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb aardig de kat uit de boom gekeken. Heb nog maar 9 gemiddeld per dag.
Nee, gelukkig niet! Maar alles wat buiten op de tegels ligt, neemt ze mee in haar vacht. En ligt dus nu op mijn bureau.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ar-me vogel.
Die heb je net bedacht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
"Bakker, doe mij maar een grof volkoren." De bakker overhandigt het brood, waarop het brood begint te schelden en tieren: "Blijf met je gore poten van me af! Vuile teef! Smerige hoer!"
"Nou bakker, dat is wel een heel grof volkoren."
Het is een fase...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gaan wie hier nu slechte moppen tappen??
Want in dat geval ga ik maar...
Leg jij die daar neer dan??quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij de buurvrouw ligt er om de haverklap een dode vogel, muis en/of kikker binnen.
Ze heeft hier nog nooit wat gevangen. Dat leven heeft ze achter zich gelaten toen ze als zwerver in het asiel kwam.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat valt dan nog mee.
Bij de buurvrouw ligt er om de haverklap een dode vogel, muis en/of kikker binnen.
En wat is de verwachte tijdsduur van die fase??quote:
We waren de tijd aan het doden totdat jij weer zou verschijnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gaan wie hier nu slechte moppen tappen??
Want in dat geval ga ik maar...
Ik geloof niet dat jij in gebedjes gelooft Do2quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zorg zo nu en dan voor die beesten ( - ze heeft er twee - )
en voordat ik de drempel overstap, fluister ik een gebedje.
kwaad kan het niet iigquote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik sluit niets uit, he.
En dan zijn we nog wel gestopt met de slechte grappenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
kwaad kan het niet iig
Ik ga er vandoor mensen. Gegroet
Zal ik er dan nog 1tje doen??quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn we nog wel gestopt met de slechte grappen
Die was al langsgekomenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog 1tje doen??
Mijn favoriet van de afdeling slechte grappen:
Staat een man op de bus te wachten..
Zegt de chauffeur: "kom er eens af!"![]()
![]()
Dag lieve mensen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |