Plus 16.000.000 Nederlanders minus de pa van die PSV-kneus.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:29 schreef cultheld het volgende:
Hij vindt 't zelf behoorlijk kut.
Daar roken we er eentje opquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 03:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar roken we er eentje op
[afbeelding]
Ik heb het idee dat alleen ajacieden rauwig zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Plus 16.000.000 Nederlanders minus de pa van die PSV-kneus.
Ik ben Ajacied en zie mijn betoogquote:Op maandag 15 mei 2006 08:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat alleen ajacieden rauwig zijn.
Ja want de rest vindt het alleen maar leuk dat er een ajacied wordt thuis gelatenquote:Op maandag 15 mei 2006 08:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik Feyenoorden en ten tweede mag ik op het moment geen rauw vlees ivm gevaar voor listeriabesmetting, hetgeen verregaande gevolgen kan hebben voor de ongeboren vrucht.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Bijdehandquote:Op maandag 15 mei 2006 08:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Ten eerste ben ik Feyenoorden en ten tweede mag ik op het moment geen rauw vlees ivm gevaar voor listeriabesmetting, hetgeen verregaande gevolgen kan hebben voor de ongeboren vrucht.
Maar dat bedoelde je vast niet![]()
Itt Babel? Maduro?quote:
Tja, vrouwen en voetbal.quote:Mevrouw Drijfhout uit
Zwijndrecht:"Marco,ik ben razend.Je was
een fantastische voetballer,maar nu ga
je als bondscoach de fout in.Je neemt
een kip zonder kop als Vennegoor of
Hesselink mee.
Die is niet technisch,duwt,trekt en
gooit met iedere tegenstander,we liggen
er in de eerste ronde al uit,want je
laat Klaas-Jan Huntelaar thuis.Ik volg
het voetbal nu zo'n 57 jaar,dus ik heb
er echt wel verstand van."
***Claudia Eisendoorn uit Utrecht:
"Marco van Basten neemt Klaas-Jan
Huntelaar niet mee naar het WK.Is hij
helemaal gek geworden? Dat is net
zoiets als dat Brazilië Ronaldinho
niet meeneemt."
quote:Op maandag 15 mei 2006 03:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar roken we er eentje op
[afbeelding]
zeker weten jahquote:Op maandag 15 mei 2006 12:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Marco zal straks nog eens flink achter zn oren gaan krabben
Precies. Babel, Heitinga en Maduro moesten lekker met oom Foppe mee en dan was er zelfs nog wel een plekje geweest voor KJHquote:Op maandag 15 mei 2006 08:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja want de rest vindt het alleen maar leuk dat er een ajacied wordt thuis gelaten
Juistquote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef Suijk het volgende:
Zijn tijd komt echt nog wel. Hij heeft nog geen enkele A-interland, dan snap ik wel dat je nog niet mee gaat. Laat hem jong-oranje maar kampioen maken.
quote:Klaas-Jan Huntelaar is teleurgesteld, maar hij is niet echt verbaasd dat hij geen plek in het Nederlands elftal voor het wereldkampioenschap in Duitsland heeft kunnen afdwingen.
Dit zei de spits maandag tijdens het trainingskamp van Jong-Oranje in Doorwerth. "Natuurlijk is dit erg zuur, maar ik kan mezelf niets verwijten. Ik heb er alles aan gedaan. Ik had het idee dat voor aanvang van de trainingsstage al min of meer vaststond dat ik niet bij de selectie zou zitten
Voor Ajax alleen maar goed hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar liet toch z'n koppie een beetje hangen bij de persconferentie. Zonde om hem zo te zien.
je hebt ook nog de Amsterdamse editie.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:19 schreef jna het volgende:
Leuk detail, Voorkant landelijke metro: "Huntelaar niet mee"
Voorkant metro Rotterdam: "Castelen niet mee"
Lekker opwarmertje voor de CL-finalequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:43 schreef Badabingea het volgende:
Morgen 18:00 op Talpa.
Jong Oranje - Jong Duitsland
Met Klaas Jan Huntelaar
dat riep iemand een week geleden al geloof ik nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef jna het volgende:
Is volgens mij ook expres vroeg gedaan zodat iedereen daarna nog de CL kan kijken
Klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef jna het volgende:
Is volgens mij ook expres vroeg gedaan zodat iedereen daarna nog de CL kan kijken
Dan mag van Basten me reet uitlikken..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat riep iemand een week geleden al geloof ik nu ik erover nadenk.
Huntelaar met een hattrick zou leuk zijn.
vraag me nu af wat erger is, de wissel van Robben of de keuze voor VoH ipv Huntelaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dan mag van Basten me reet uitlikken..
Zonder Huntelaar worden we ook wel kampioen, maar zo'n groot talent kan je best wel uitproberen ipv Krompkamp mee te nemen. Tenslotte kunnen Ooijer en Heitinga ook op rechts en Nederland staat voor attractief aanvallend voetbal, dus een extra spits had geen kwaad gekund.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hij wordt voor het eerst topscorer en heeft nog nooit een interland gespeeld maar gelijk is hij de messias voor het Nederlands elftal. Ik begrijp sommige reacties echt niet.
Oh ja?quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hij wordt voor het eerst topscorer en heeft nog nooit een interland gespeeld maar gelijk is hij de messias voor het Nederlands elftal. Ik begrijp sommige reacties echt niet.
grappig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:34 schreef Badabingea het volgende:
Met Huntelaar wereldkampioen worden.
Jong Oranje boeit me helemaal nada, net zoiets als het me niks doet als Jong Ajax kampioen wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:30 schreef WeebI het volgende:
Wat hebben jullie Hunty-fanboys dan liever?
- Nederland met Huntelaar stranden in de kwartfinale op het WK en Jong Oranje al in de groepsfase eruit.
of
- Nederland zonder Huntelaar stranden in de kwartfinale op het WK en Jong Oranje Europees kampioen met KJH als topscorer?
Me too.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef jna het volgende:
Laat Huntelaars sportieve revanche maar beginnen, ik ga kijken mensen.
Amen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook al scoort ie vanavond 11x. Marco zal er echt geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef jna het volgende:
Laat Huntelaars sportieve revanche maar beginnen, ik ga kijken mensen.
Nog niet nee. Straks wel als van Nistelrooij weer loopt te prutsen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook al scoort ie vanavond 11x. Marco zal er echt geen spijt van krijgen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog niet nee. Straks wel als van Nistelrooij weer loopt te prutsen.
Messias... Huntelaar neequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
wie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar vs Raphael
Nando Rafael, oudspeler van ajax, die moest vertrekken uit Nederland, omdat hij geen werkvergunning/paspoort kreeg. Naar Duitsland verkast en daar wel de status van Duitser gekregen.quote:
NSB'er noemden we dat vroeger...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nando Rafael, oudspeler van ajax, die moest vertrekken uit Nederland, omdat hij geen werkvergunning/paspoort kreeg. Naar Duitsland verkast en daar wel de status van Duitser gekregen.
Leuk zeg...Kneusquote:
Het is meneer Kneus voor jou...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:25 schreef jna het volgende:
[..]
Leuk zeg...Kneus
Misschien moet je even kijken wat die jongen heeft meegemaakt.
Idd, alleen maar slechte passjes, en 2 passjes die gewoon ook niet goed waren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer dat alles om Huntelaar heen zo matig is....
Poets?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb de msn oveirgens van de poets van KJH. Hebben?
Want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je drukte te snel op F5
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef Badabingea het volgende:
Voor de Hunterhaters...
Sommige zijn wel goed
Van Basten laat Huntelaar terecht thuis omdat ...
Foppe het laatste potje poker gewonnen had.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef Badabingea het volgende:
Van Basten laat Huntelaar terecht thuis omdat ...
Foppe het laatste potje poker gewonnen had.
'101 redenen waarom Van Basten gelijk heeft', van VI.nl.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Taxi het volgende:
* ziet lijst...![]()
Er zitten er idd een paar hele leuke tussen!
Waar komt die lijst vandaan? Links oid...
"Heb ik er ook nog een beetje invloed op...."quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
"Stijn Schaars, omdat ie bij mij op de kamer slaapt"![]()
Vandaag, morgen kan je je dosis weer halenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mis me wekelijkse dosis Klaas Jan, wanneer begint dat EK
Valt wel mee, toch? Maar ik kan een tepel ontwaren, dus volgende keer groter shirt aantrekken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:13 schreef Trancelocator het volgende:
Dat shirt.KJ staat erbij als een hockeyer.
Tja, dat heb je al gauw als je in de kou wordt gezet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef Noorman het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? Maar ik kan een tepel ontwaren, dus volgende keer groter shirt aantrekken.![]()
Is ook niet gek als je prutsers als De Ridder, Castelen en Hofs om je heen hebt lopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde dat hij waardeloos was vandaag.
Beetje simpel om te stellen dat het alleen daaraan ligt. Konijntje kan natuurlijk niets fouts doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is ook niet gek als je prutsers als De Ridder, Castelen en Hofs om je heen hebt lopen.
Als Castelen een fatsoenlijke pass kan geven niet nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje simpel om te stellen dat het alleen daaraan ligt. Konijntje kan natuurlijk niets fouts doen.
Das hendigquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed zo hou het maar bij
Nee, Boukhari en Rosales zetten goddelijk voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Castelen een fatsoenlijke pass kan geven niet nee.
Moet konijntje maar op de juiste plek staan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Castelen een fatsoenlijke pass kan geven niet nee.
Hij kwam erg gefrustreerd over idd. Alleen was het stuitend om te zien hoe hij altijd minstens 2 verdedigers om zich heen had hangen, en dit niet werd uitgebuit door de mensen om hem heen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij werd ook aan zijn lot overgelaten voorin, desondanks speelde hij ongelukkig.
Hij stond zo vrij als een konijn in een weilandquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet konijntje maar op de juiste plek staan.
Alleen staat bij Oekraïne geen Kujovic op doel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
Hij had die omhaal moeten scoren, dan had niemand het over z'n slechte wedstrijd gehad.
Dat hij als enigste Nederlander 2 mensen om zn nek heeft hangen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom een compliment voor KJH?
Boeiend, hij staat er bij Ajax en daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
't was niet best vandaag. En ik ga geen excuses zoeken.
Het hele team was bagger, geef Huntelaar dan niet de schuld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
't was niet best vandaag. En ik ga geen excuses zoeken.
ach, vond dat nou niet echt een mooie actie ofzo en dat was ook de enige keer dat we em gezien hebben, daarvoor en daarna lag ie volledig aan de ketting en bovendien ging inter "gewoon" door.....hij speelde gewoon zwak die wedstrijd. zeg maar gerust slecht!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:11 schreef cultheld het volgende:
Daarom scoorde hij ook tegen Inter. Was puur geluk joh.
Die Ball, die liep er echt bij alsof hij die dag nog voor een trein wilde springen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je over psv begint
[afbeelding]
Maar goed uit je reacties blijkt wel dat je het niet waard bent om mee te discussieren, dus eh dag!
(mooie naam trouwens)
Verdedigen op eerste klasse niveau was dat inderdaad, dramaaaaaaaaaaaatisch gewoon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die Ball, die liep er echt bij alsof hij die dag nog voor een trein wilde springen.![]()
hahaha omdat ik geen rood/witte bril op heb maar eerlijk zeg wat ik van de voetballer Huntelaar vind (leuke eredivisie voetballer, meer niet) ben ik het niet waard om deel te nemen aan een discussie op een FORUM...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je over psv begint
[afbeelding]
Maar goed uit je reacties blijkt wel dat je het niet waard bent om mee te discussieren, dus eh dag!
(mooie naam trouwens)
Hier was je al niet meer serieus te nemen ...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef Backdoorman het volgende:
hij speelde gewoon zwak die wedstrijd. zeg maar gerust slecht!
Zoiets als Kuyt bij F'noord in z'n Europese wedstrijden dus ...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:09 schreef Backdoorman het volgende:
Valt wel op dat Huntelaar in Europese wedstrijden niks klaarmaakt....dan blijkt het toch maar een doorsnee huis-tuin-en-keuken spits te zijn...
Hij is nog jong..quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Backdoorman het volgende:
tot nu toe bewijst ie mijn gelijk. in geen enkele europese wedstrijd is ie gevaarlijk en gaat er geen enkele dreiging van em uit. hij komt duidelijk snelheid te kort, evenals fysieke kracht. 2 eigenschappen wat je in de absolute top absoluut nodig hebt, want met alleen zijn torinstinct wat ie wel heeft, kom je er niet.
precies, ook zo iemand die verschrikkelijk overschat wordt! het zijn 2 leuke spelers voor (sub)topclubs in de eredivisie, maar daarbuiten houd het op...al is huntelaar inderdaad nog wel jong, dus hij zou zich nog wel kunnen ontwikkelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoiets als Kuyt bij F'noord in z'n Europese wedstrijden dus ...
Hoeveel Europese wedstrijden heeft ie eigenlijk al gespeeld?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Backdoorman het volgende:
tot nu toe bewijst ie mijn gelijk. in geen enkele europese wedstrijd is ie gevaarlijk en gaat er geen enkele dreiging van em uit. hij komt duidelijk snelheid te kort, evenals fysieke kracht. 2 eigenschappen wat je in de absolute top absoluut nodig hebt, want met alleen zijn torinstinct wat ie wel heeft, kom je er niet.
Wat is die gast een ramp inderdaad. Veel rennen, maar een fatsoenlijke voortzetting ho maar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Castelen speelt waarschijnlijk weer.
Ruud 8 uit 12quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:11 schreef Robar het volgende:
Huntelaar scoort weer een keertje niet en gelijk bewijst hij dat hij in Europese topwedstrijden niets kan brengen. Hoe bedoel je kortzichtig.
Toen PSV van Nistelrooij en Robben overnam hadden ze ook nog niets gepresteerd hoor op Europees niveau
LEZENquote:
Jammer he? Het ligt echt niet aan zijn instelling en werklust, maar zolang hij geen fatsoenlijke coorzet/voortzetting kan geven is hij compleet nutteloos.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat is die gast een ramp inderdaad. Veel rennen, maar een fatsoenlijke voortzetting ho maar.
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ach, vond dat nou niet echt een mooie actie ofzo en dat was ook de enige keer dat we em gezien hebben, daarvoor en daarna lag ie volledig aan de ketting en bovendien ging inter "gewoon" door.....hij speelde gewoon zwak die wedstrijd. zeg maar gerust slecht!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Redelijk hooguit
idd maar ok als een spits 2 wedstrijden droog staat is het meteen een 'slechte speler'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!
Waarom zijn die anti-Huntelaar mensen z'n Europeese wedsrtijden voor Heerenveen al vergeten??? Daar was ie ook gewoon goed bezig.
nog welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bruggink scoorde vaker dan KJH![]()
![]()
Ga je nu beweren dat het wat voorstelt?quote:
brugink deed er veel langer over om op dat aantal te komenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het wat voorstelt?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef -Wolf- het volgende:
doe ff allemaal niet zo achterlijk en ga gewoon achter Jong Oranje staan stelletje NSB'ers.
Dat was de vraag niet. En het klopt nog geen eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
brugink deed er veel langer over om op dat aantal te komen
Ga jij nu beweren dat Bruggink beter is dan KJH?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het wat voorstelt?
Een wedervraag afdoen met een smiliequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden
verstandigste opmerking in tijden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
DAM doe niet zo wijs en ga ergens anders zitten zieken, dit is een FANtopic maak dan gewoon een AFZEIKtopic in KLB aan ofzo.
1 wedstrijd niet gescoord....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En in de huidige vorm van Konijn gaat het nog heel lang duren
Snel zijn is inderdaad een ding, slim zijn het ander. Castelen mag wel wat meer doordacht voetballen want nu is het gewoon een kip zonder kop. Daniel de Ridder is er dus nog zo een, en dat is voor Huntelaar gewoon teveel van het... slechte. Voorin staat hij er gewoon alleen voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jammer he? Het ligt echt niet aan zijn instelling en werklust, maar zolang hij geen fatsoenlijke coorzet/voortzetting kan geven is hij compleet nutteloos.
Tijani Babangida was ook zo erg het eerste kaar bij Roda trouwens: rennen rennen en dan een kutvoorzet waar je u tegen zei. Op een gegeven moment begon dat goed te gaan.
Castelen is ook nog jong, we blijven hopen
Laatste 5 wedstrijden 1 goalquote:
Typisch dat je nu net afkapt bij de laatste 5 wedstrijden, zo komen je statistieken zeker gunstiger uit?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laatste 5 wedstrijden 1 goal
Waarom?quote:
Het gaat over vorm. En die is er niet bij KJH.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Typisch dat je nu net afkapt bij de laatste 5 wedstrijden, zo komen je statistieken zeker gunstiger uit?
De Ridder is idd prototype doodloper. En dan nog niet eens hardloper, gezien zijn laatste wedstrijd. Hoop dat hij eruit blijft, net als Hofs, want dat was echt om te janken die twee. Blijft de vraag wie het wel kan nu...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Snel zijn is inderdaad een ding, slim zijn het ander. Castelen mag wel wat meer doordacht voetballen want nu is het gewoon een kip zonder kop. Daniel de Ridder is er dus nog zo een, en dat is voor Huntelaar gewoon teveel van het... slechte. Voorin staat hij er gewoon alleen voor.
Bij Ajax wordt de aanvoer veel beter verzorgd door Rosenberg en Rosales. Hij heeft het afgelopen seizoen zelfs bruikbare ballen van een een opkomende Trabelsi weten te verzilveren. Die aanvoer is er gewoon absoluut niet bij Jong Oranje. Dus de mensen die nu zeggen dat Huntelaar maar een middelmatige spits is zijn in mijn ogen kortzichtig. Ik ben het er wel mee eens dat Huntelaar nog veel kan leren en groeien, maar dat het een uitzonderlijk talent is staat buiten elke discussie.
En daar zijn de meesten het dus niet over mee eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat over vorm. En die is er niet bij KJH.
ach, als je ook maar een klein beetje verstand van voetbal zou hebben gehad, wist je dat Castelen niet thuishoort in een 3-spitsen systeem, althans, als buitenspeler, daar heeft ie gewoon de kwaliteiten niet voor, maar dat ie optimaal presteert in een 4-4-2 systeem waarbij ie dus gewoon als tweede spits fungeert...naar binnen kan komen etc.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jammer he? Het ligt echt niet aan zijn instelling en werklust, maar zolang hij geen fatsoenlijke coorzet/voortzetting kan geven is hij compleet nutteloos.
Tijani Babangida was ook zo erg het eerste kaar bij Roda trouwens: rennen rennen en dan een kutvoorzet waar je u tegen zei. Op een gegeven moment begon dat goed te gaan.
Castelen is ook nog jong, we blijven hopen
Van Nistlerooij is ook uit vorm he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, jij?
Wat gek dat hij zichzelf dan vooral als rechtsbuiten ziet en altijd zo gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ach, als je ook maar een klein beetje verstand van voetbal zou hebben gehad, wist je dat Castelen niet thuishoort in een 3-spitsen systeem, althans, als buitenspeler, daar heeft ie gewoon de kwaliteiten niet voor, maar dat ie optimaal presteert in een 4-4-2 systeem waarbij ie dus gewoon als tweede spits fungeert...naar binnen kan komen etc.
Ja hoor, Foppe de Haan is gek, iedereen is gek...behalve jij. En ze hebben vooral geen verstand van voetbal. Ook al zo'n dooddoenerquote:maar ja, van iemand als foppe de haan verwacht ik ook niet dat ie dat soort dingen doorheeft, ouwe dorpsgek.
dat eerste klopt niet wat jij beweert en als ik zeg dat hij beter tot zijn recht komt in een systeem met 2 spitsen dan ga jij daar niet aan twijfelen. Dan is dat gewoon zo, punt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat gek dat hij zichzelf dan vooral als rechtsbuiten ziet en altijd zo gebruikt wordt.
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:04 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
dat eerste klopt niet wat jij beweert en als ik zeg dat hij beter tot zijn recht komt in een systeem met 2 spitsen dan ga jij daar niet aan twijfelen. Dan is dat gewoon zo, punt.
Dat je in een fantopic loopt te zieken is al vrij triest. Maar dat je ook nog andermans oude grapjes jat is dus echt sneu.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haas-Jan Huntelaar
[afbeelding]
Dan blijf je toch gewoon bij je standpunt. Wel eens aan gedacht dat hij nu wat minder is omdat hij een lang en zwaar seizoen achter de rug heeft? Ik zie Huntelaar zelfs liever vandaag dan morgen zijn verdiende rust krijgen. Op naar het volgende seizoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Backdoorman het volgende:
we mogen wel blij zijn met z'n allen dat ie niet mee gaat naar Duitsland, want behalve die intikker ging er wederom geen enkele dreiging uit van die jongen. Blijf bij mijn standpunt dat het geen topper gaat worden. kzal mijn standpunt herzien als ie tegen de Italianen er 2 of 3 inlegt, maar zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk...sterker, denk dat dit zijn eerste en laatste goal van het toernooi was ;-)
t ontbreekt em duidelijk aan beweging, snelheid, kracht....hij lag weer de gehele wedstrijd aan de ketting. jammer, want als nistelrooy stopt en je alleen kuyt achter de hand hebt als B-garnituur wordt het toch wel erg slecht gesteld met de aanvalskrachten van Oranje...
hou toch es je jankporumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Backdoorman het volgende:
we mogen wel blij zijn met z'n allen dat ie niet mee gaat naar Duitsland, want behalve die intikker ging er wederom geen enkele dreiging uit van die jongen. Blijf bij mijn standpunt dat het geen topper gaat worden. kzal mijn standpunt herzien als ie tegen de Italianen er 2 of 3 inlegt, maar zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk...sterker, denk dat dit zijn eerste en laatste goal van het toernooi was ;-)
t ontbreekt em duidelijk aan beweging, snelheid, kracht....hij lag weer de gehele wedstrijd aan de ketting. jammer, want als nistelrooy stopt en je alleen kuyt achter de hand hebt als B-garnituur wordt het toch wel erg slecht gesteld met de aanvalskrachten van Oranje...
Klinkt een beetje als van nistelrooij dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Backdoorman het volgende:
want behalve die intikker ging er wederom geen enkele dreiging uit van die jongen.
vnistelrooij heeft toch veel meer power en body als dat "jochie"! bovendien knalt die ze er in de premiership en europa in en huntelaar in dequote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als van nistelrooij dus.
En tegen Inter.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:30 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
vnistelrooij heeft toch veel meer power en body als dat "jochie"! bovendien knalt die ze er in de premiership en europa in en huntelaar in deeredivisie
![]()
Ze waren even oud toen ze topscoorder werden van Nederland en Van Nistelrooy was jonger internationalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:31 schreef Trancelocator het volgende:
Van Nistelrooij is een laatbloeier hoor.
Klopt, qua ontwikkeling is het vrijwel identiek aan elkaar. Meneer Backdoorman vergelijkt echter Huntelaar met de Van Nistelrooij van nu, constateert dat Huntelaar het aflegt tegen Ruud en concludeert dat hij in potentie geen spits van topniveau kan worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze waren even oud toen ze topscoorder werden van Nederland en Van Nistelrooy was jonger international
Kom op zeg, Ajax was het afgelopen seizoen gewoon een ramp. Dat hoef ik je echt niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De medespelers, met uitzondering van Nils, van Ruud waren in elk geval nog slechter als die van Ajax van dit seizoen.
Hij scoorde ook 5 uit 6 in de CL
Wie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig maar dat PSV een geweldig team hadden met superspelers zoals Marcos, Dima, Skerla, Jorginho, Xavier en Oyen
Tja, Heerenveen hè...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar 13 UEFA Cup wedstrijden - 5 goals (3 pingels)
Bruggink 13 UEFA Cup wedstrijden - 5 goals (1 pingel)
Hier zie je dus duidelijk dat het maken van veel doelpunten helemaal niet belangrijk is. Het gaat om de momenten van scoren. Dat heeft Huntelaar nu al veel meer laten zien dan Van Nistelrooij in zijn tijd bij PSV. Ik noem een 1-1 in de beker, ik noem een een 2-1 in de bekerfinale, ik noem een laat doelpunt tegen Vitesse voor strijd om playoffs, ik noem de playoff doelpunten tegen Feyenoord (en dat in een half seizoen). Van Nistelrooij scoorde dan wel veel in 1998/1998, maar wie werd er kampioen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Nistelrooij scoorde er in seizoen 1998/99 flink op los en dat was toch ook gewoon in de Eredivisie? Was de competitie toen veel beter, in het jaar dat Ajax een rampseizoen beleefde?
Zolang-ie bij Ajax speelt zou ik het best vinden hoorquote:
Effe lachen. PSV was 10e geindigd zonder Ruudquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier zie je dus duidelijk dat het maken van veel doelpunten helemaal niet belangrijk is. Het gaat om de momenten van scoren. Dat heeft Huntelaar nu al veel meer laten zien dan Van Nistelrooij in zijn tijd bij PSV. Ik noem een 1-1 in de beker, ik noem een een 2-1 in de bekerfinale, ik noem een laat doelpunt tegen Vitesse voor strijd om playoffs, ik noem de playoff doelpunten tegen Feyenoord (en dat in een half seizoen). Van Nistelrooij scoorde dan wel veel in 1998/1998, maar wie werd er kampioen?
Dan noem je dr ook wel eentje hoor. Overigens is het erg grappig hoe jij in dat lijstje van mindere spelers Faber, Valckx, Ooijer, Iwan, Lucius, Stinga, Vink, je eigen geliefde Bruggink en de Bilde niet noemt. Dat je Rennis Dommedahl niet noemt zeg...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De medespelers, met uitzondering van Nils, van Ruud waren in elk geval nog slechter als die van Ajax van dit seizoen.
Hij scoorde ook 5 uit 6 in de CL
Waaraan refereer je? Een goede opstelling toen de Inter-verdedigers stonden te slapen? Dat was alles wat we gezien hebben van KJH in Europa.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:35 schreef Doc het volgende:
Of KJH een Ruud van Nistelrooy of een Kezman is zal de tijd uitwijzen. Op het ogenblik is het alleen koffidik kijken. Ik denk dat-ie het welk gaat redden, maar ik zal niet zeggen dat ik dat zeer zeker weet. Netzomin als iemand die denkt dat-ie het niet gaat redden het niet zeker weet.
Feit is dat-ie in Europa het best redelijk doet (beter dan Kuyt) en in NL het zeer goed doet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef okee6 het volgende:
Een doelpunt is mooi, maar als centrumspits moet je beslissend zijn. Dat was ie (nog) niet.
Sneijder zorgde voor de CL kwalificatie, met Boukhari in een goed afleidende buitenspelrol. Huntelaar maakte enkel in de Gatorade Cup finale een overtreding op Ball, de scheidsrechter was beslissend, die zag het nietquote:
Even serieus, maar nu probeer je op allerlei mogelijke manieren dingen te verzinnen om Huntelaar onderuit te halen. Bij de 1-0 in de finale tegen PSV stond PSV zeker te slapen en door de goede positie van Huntelaar kon hij scoren. En een overtreding op Ball? Effe serieusquote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sneijder zorgde voor de CL kwalificatie, met Boukhari in een goed afleidende buitenspelrol. Huntelaar maakte enkel in de Gatorade Cup finale een overtreding op Ball, de scheidsrechter was beslissend, die zag het niet![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sneijder Babel zorgde voor de CL kwalificatie, met Boukhari in een goed afleidende buitenspelrol.
Zag ik later pasquote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef Trancelocator het volgende:
okee6's post was er ook een met een knipoog...
Dat ligt zeker aan KJH? Dt hele team daar draait gewoon minder.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef okee6 het volgende:
En Van Basten heeft het dus ook niet verkeerd gezien, als je kijkt hoe Huntelaar het nu op een niveautje lager in Portugal doet.
Vooral het middenveld en de buitenspelers -je weet wel, aanvoer etc.- zijn om te janken idd.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt zeker aan KJH? Dt hele team daar draait gewoon minder.
Hij maakte een slimme overtreding op Ball ter hoogte van de penaltystip. Een knietje op je dijbeen is effectief, Ball kon zo nooit meer op tijd wegstarten. Eenieder concludeerde alleen dat ie op tijd en alleen bij de paal was. Ook typisch een overtreding waarvoor niet gefloten wordt, omdat zowel scheids als grens (als Talpa) naar de bal kijken en niet naar de positie kiezende aanvaller.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds wanneer is voor een man uitkomen een overtreding
Doc had het over een voldoende op Europees niveau. Ik ben het met jou eens dat je daarover niet moet oordelen.quote:Ennuh, mischien wist je het niet maar Huntelaar is na de winterstop gekocht. Lijkt me een beetje moeilijk voor hem om Ajax te kwalificeren voor de CL (wat hij voor het volgend seizoen eigenlijk wel gedaan heeft). 2 CL wedstrijden 1 doelpunten. Hem nu al internationaal beoordelen slaat dus nergens op. Maar het is het zelfde gezeik als dat hij tegen de toppers niet zou kunnen scoren. En waarempel, in de laatste 3 toppers scoort hij 4 maal.
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef petre86 het volgende:
K-J H is arrogant, dat heb ik uit betrouwbare bron gehoord
Vennegoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.
neuh, dat zei mijn zus, die had een jaar geleden op vakantie met hem gezoent, kwam er pas later achter dat ie een voetballer wasquote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.
die was vast niet mee op vakantiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
VOlgens Cultheld heeft al langer een vriendinnetje
Hij heeft al 5 jaar een vaste vriendin, dus je zus had denk ik een pilletje in haar drankje.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh, dat zei mijn zus, die had een jaar geleden op vakantie met hem gezoent, kwam er pas later achter dat ie een voetballer was
denk niet dat dat het geval isquote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij heeft al 5 jaar een vaste vriendin, dus je zus had denk ik een pilletje in haar drankje.
de arrogantie straalt van dat jong af...jammer dat het onterecht is. van iemand als vbasten of bergkamp zou je dat nog kunnen accepteren.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
o ik kom aan je idool?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja en Petre liegt niet.
Wat kom je hier eigenlijk doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
de arrogantie straalt van dat jong af...jammer dat het onterecht is. van iemand als vbasten of bergkamp zou je dat nog kunnen accepteren.
Omdat ie nooit fatsoenlijk wordt aangespeeld, ler het spelletje eens te begrijpen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud van Nistelrooij gaat falen op het WK zoals hij dat eigenlijk altijd heeft gedaan bij Oranje
Je zus is gewoon een groupie.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh, dat zei mijn zus, die had een jaar geleden op vakantie met hem gezoent, kwam er pas later achter dat ie een voetballer was
Same @ Huntelaarquote:Op maandag 29 mei 2006 03:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Omdat ie nooit fatsoenlijk wordt aangespeeld, ler het spelletje eens te begrijpen!
Ssst, doe nou niet. Kritiek geven op kjh mag niet. Hij is god, doet niks fout.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Backdoorman het volgende:
Hallo, kan ik hier mijn gelijk al ophalen of moet ik nog even wachten tot na de tweede helft??![]()
Wat is ie weer onzichtbaar en ligt ie weer aan z'n ketting![]()
![]()
Al moet ik wel toegeven dat die vrije trap een poging op doel was![]()
Sommige mensen krijgen er een ban van een maand voorquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ssst, doe nou niet. Kritiek geven op kjh mag niet. Hij is god, doet niks fout.
Nee hoor, dat is gewoon omdat ze Dirk heten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Loesj het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er een ban van een maand voor![]()
Hoi Dirk!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Loesj het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er een ban van een maand voor![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/856850/6/50#38350647]maandag 29 mei 2006 22:46[/u] Leermomentjes, nuttig.
11xquote:Op maandag 29 mei 2006 22:47 schreef Cart_man het volgende:
Hij geeft al drie wedstrijden niet thuis. Hij gaat 12x scoren in de halve finale?
Hij speelt inderdaad minder goed, maar het lag natuurlijk ook aan de speelwijze van de tegenstander. Er stonden zowat altijd 3 man om hem heen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Ja, de aanvoer is matig, maar dat is bij Ajax ook zo. Ik zie wel een iets minder gemotiveerde KJH lijkt het wel.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:07 schreef Robar het volgende:
[..]
11x
Hij heeft er al 1 inleggen
Maar hij werd echt weer dramatisch aangespeeld deze wedstrijd, ongelofelijk zeg.
hij wil niet teveel de aandacht van grote clubs trekken. hij moet bij AJAX blijven!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Ja, de aanvoer is matig, maar dat is bij Ajax ook zo. Ik zie wel een iets minder gemotiveerde KJH lijkt het wel.
Wat vind Ten Cate eigenlijk van Huntelaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hij wil niet teveel de aandacht van grote clubs trekken. hij moet bij AJAX blijven!dat was de opdracht van Ten Cate.
Daar heb je wel gelijk in en ik hoop dat dat wat beter gaat. Hij heeft weinig nodig om te scoren ook al doet de rest om hem heen het slecht dan kan ie alsnog scoren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:49 schreef Cart_man het volgende:
Een goede spits moet ook zelf iets kunnen creeëren wanneer de aanvoer tekortschiet. Zie ik hem niet doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |