de arrogantie straalt van dat jong af...jammer dat het onterecht is. van iemand als vbasten of bergkamp zou je dat nog kunnen accepteren.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.
o ik kom aan je idool?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja en Petre liegt niet.
Wat kom je hier eigenlijk doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
de arrogantie straalt van dat jong af...jammer dat het onterecht is. van iemand als vbasten of bergkamp zou je dat nog kunnen accepteren.
Omdat ie nooit fatsoenlijk wordt aangespeeld, ler het spelletje eens te begrijpen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud van Nistelrooij gaat falen op het WK zoals hij dat eigenlijk altijd heeft gedaan bij Oranje
Je zus is gewoon een groupie.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh, dat zei mijn zus, die had een jaar geleden op vakantie met hem gezoent, kwam er pas later achter dat ie een voetballer was
Same @ Huntelaarquote:Op maandag 29 mei 2006 03:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Omdat ie nooit fatsoenlijk wordt aangespeeld, ler het spelletje eens te begrijpen!
Ssst, doe nou niet. Kritiek geven op kjh mag niet. Hij is god, doet niks fout.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Backdoorman het volgende:
Hallo, kan ik hier mijn gelijk al ophalen of moet ik nog even wachten tot na de tweede helft??![]()
Wat is ie weer onzichtbaar en ligt ie weer aan z'n ketting![]()
![]()
Al moet ik wel toegeven dat die vrije trap een poging op doel was![]()
Sommige mensen krijgen er een ban van een maand voorquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ssst, doe nou niet. Kritiek geven op kjh mag niet. Hij is god, doet niks fout.
Nee hoor, dat is gewoon omdat ze Dirk heten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Loesj het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er een ban van een maand voor![]()
Hoi Dirk!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Loesj het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er een ban van een maand voor![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/856850/6/50#38350647]maandag 29 mei 2006 22:46[/u] Leermomentjes, nuttig.
11xquote:Op maandag 29 mei 2006 22:47 schreef Cart_man het volgende:
Hij geeft al drie wedstrijden niet thuis. Hij gaat 12x scoren in de halve finale?
Hij speelt inderdaad minder goed, maar het lag natuurlijk ook aan de speelwijze van de tegenstander. Er stonden zowat altijd 3 man om hem heen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Ja, de aanvoer is matig, maar dat is bij Ajax ook zo. Ik zie wel een iets minder gemotiveerde KJH lijkt het wel.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:07 schreef Robar het volgende:
[..]
11x
Hij heeft er al 1 inleggen
Maar hij werd echt weer dramatisch aangespeeld deze wedstrijd, ongelofelijk zeg.
hij wil niet teveel de aandacht van grote clubs trekken. hij moet bij AJAX blijven!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Ja, de aanvoer is matig, maar dat is bij Ajax ook zo. Ik zie wel een iets minder gemotiveerde KJH lijkt het wel.
Wat vind Ten Cate eigenlijk van Huntelaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hij wil niet teveel de aandacht van grote clubs trekken. hij moet bij AJAX blijven!dat was de opdracht van Ten Cate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |