quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef okee6 het volgende:
Een doelpunt is mooi, maar als centrumspits moet je beslissend zijn. Dat was ie (nog) niet.
Sneijder zorgde voor de CL kwalificatie, met Boukhari in een goed afleidende buitenspelrol. Huntelaar maakte enkel in de Gatorade Cup finale een overtreding op Ball, de scheidsrechter was beslissend, die zag het nietquote:
Even serieus, maar nu probeer je op allerlei mogelijke manieren dingen te verzinnen om Huntelaar onderuit te halen. Bij de 1-0 in de finale tegen PSV stond PSV zeker te slapen en door de goede positie van Huntelaar kon hij scoren. En een overtreding op Ball? Effe serieusquote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sneijder zorgde voor de CL kwalificatie, met Boukhari in een goed afleidende buitenspelrol. Huntelaar maakte enkel in de Gatorade Cup finale een overtreding op Ball, de scheidsrechter was beslissend, die zag het niet![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sneijder Babel zorgde voor de CL kwalificatie, met Boukhari in een goed afleidende buitenspelrol.
Zag ik later pasquote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef Trancelocator het volgende:
okee6's post was er ook een met een knipoog...
Dat ligt zeker aan KJH? Dt hele team daar draait gewoon minder.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef okee6 het volgende:
En Van Basten heeft het dus ook niet verkeerd gezien, als je kijkt hoe Huntelaar het nu op een niveautje lager in Portugal doet.
Vooral het middenveld en de buitenspelers -je weet wel, aanvoer etc.- zijn om te janken idd.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt zeker aan KJH? Dt hele team daar draait gewoon minder.
Hij maakte een slimme overtreding op Ball ter hoogte van de penaltystip. Een knietje op je dijbeen is effectief, Ball kon zo nooit meer op tijd wegstarten. Eenieder concludeerde alleen dat ie op tijd en alleen bij de paal was. Ook typisch een overtreding waarvoor niet gefloten wordt, omdat zowel scheids als grens (als Talpa) naar de bal kijken en niet naar de positie kiezende aanvaller.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds wanneer is voor een man uitkomen een overtreding
Doc had het over een voldoende op Europees niveau. Ik ben het met jou eens dat je daarover niet moet oordelen.quote:Ennuh, mischien wist je het niet maar Huntelaar is na de winterstop gekocht. Lijkt me een beetje moeilijk voor hem om Ajax te kwalificeren voor de CL (wat hij voor het volgend seizoen eigenlijk wel gedaan heeft). 2 CL wedstrijden 1 doelpunten. Hem nu al internationaal beoordelen slaat dus nergens op. Maar het is het zelfde gezeik als dat hij tegen de toppers niet zou kunnen scoren. En waarempel, in de laatste 3 toppers scoort hij 4 maal.
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef petre86 het volgende:
K-J H is arrogant, dat heb ik uit betrouwbare bron gehoord
Vennegoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.
neuh, dat zei mijn zus, die had een jaar geleden op vakantie met hem gezoent, kwam er pas later achter dat ie een voetballer wasquote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die mensen mogen hem zeker niet. Als ik 1 mens in de voetbal wereld niet arrogant vind is het KJH wel.
die was vast niet mee op vakantiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
VOlgens Cultheld heeft al langer een vriendinnetje
Hij heeft al 5 jaar een vaste vriendin, dus je zus had denk ik een pilletje in haar drankje.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh, dat zei mijn zus, die had een jaar geleden op vakantie met hem gezoent, kwam er pas later achter dat ie een voetballer was
denk niet dat dat het geval isquote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij heeft al 5 jaar een vaste vriendin, dus je zus had denk ik een pilletje in haar drankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |