Dan mag van Basten me reet uitlikken..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat riep iemand een week geleden al geloof ik nu ik erover nadenk.
Huntelaar met een hattrick zou leuk zijn.
vraag me nu af wat erger is, de wissel van Robben of de keuze voor VoH ipv Huntelaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dan mag van Basten me reet uitlikken..
Zonder Huntelaar worden we ook wel kampioen, maar zo'n groot talent kan je best wel uitproberen ipv Krompkamp mee te nemen. Tenslotte kunnen Ooijer en Heitinga ook op rechts en Nederland staat voor attractief aanvallend voetbal, dus een extra spits had geen kwaad gekund.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hij wordt voor het eerst topscorer en heeft nog nooit een interland gespeeld maar gelijk is hij de messias voor het Nederlands elftal. Ik begrijp sommige reacties echt niet.
Oh ja?quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hij wordt voor het eerst topscorer en heeft nog nooit een interland gespeeld maar gelijk is hij de messias voor het Nederlands elftal. Ik begrijp sommige reacties echt niet.
grappig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:34 schreef Badabingea het volgende:
Met Huntelaar wereldkampioen worden.
Jong Oranje boeit me helemaal nada, net zoiets als het me niks doet als Jong Ajax kampioen wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:30 schreef WeebI het volgende:
Wat hebben jullie Hunty-fanboys dan liever?
- Nederland met Huntelaar stranden in de kwartfinale op het WK en Jong Oranje al in de groepsfase eruit.
of
- Nederland zonder Huntelaar stranden in de kwartfinale op het WK en Jong Oranje Europees kampioen met KJH als topscorer?
Me too.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef jna het volgende:
Laat Huntelaars sportieve revanche maar beginnen, ik ga kijken mensen.
Amen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook al scoort ie vanavond 11x. Marco zal er echt geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef jna het volgende:
Laat Huntelaars sportieve revanche maar beginnen, ik ga kijken mensen.
Nog niet nee. Straks wel als van Nistelrooij weer loopt te prutsen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook al scoort ie vanavond 11x. Marco zal er echt geen spijt van krijgen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog niet nee. Straks wel als van Nistelrooij weer loopt te prutsen.
Messias... Huntelaar neequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
wie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar vs Raphael
Nando Rafael, oudspeler van ajax, die moest vertrekken uit Nederland, omdat hij geen werkvergunning/paspoort kreeg. Naar Duitsland verkast en daar wel de status van Duitser gekregen.quote:
NSB'er noemden we dat vroeger...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nando Rafael, oudspeler van ajax, die moest vertrekken uit Nederland, omdat hij geen werkvergunning/paspoort kreeg. Naar Duitsland verkast en daar wel de status van Duitser gekregen.
Leuk zeg...Kneusquote:
Het is meneer Kneus voor jou...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:25 schreef jna het volgende:
[..]
Leuk zeg...Kneus
Misschien moet je even kijken wat die jongen heeft meegemaakt.
Idd, alleen maar slechte passjes, en 2 passjes die gewoon ook niet goed waren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer dat alles om Huntelaar heen zo matig is....
Poets?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb de msn oveirgens van de poets van KJH. Hebben?
Want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je drukte te snel op F5
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef Badabingea het volgende:
Voor de Hunterhaters...
Sommige zijn wel goed
Van Basten laat Huntelaar terecht thuis omdat ...
Foppe het laatste potje poker gewonnen had.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef Badabingea het volgende:
Van Basten laat Huntelaar terecht thuis omdat ...
Foppe het laatste potje poker gewonnen had.
'101 redenen waarom Van Basten gelijk heeft', van VI.nl.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef Taxi het volgende:
* ziet lijst...![]()
Er zitten er idd een paar hele leuke tussen!
Waar komt die lijst vandaan? Links oid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |