ach, als je ook maar een klein beetje verstand van voetbal zou hebben gehad, wist je dat Castelen niet thuishoort in een 3-spitsen systeem, althans, als buitenspeler, daar heeft ie gewoon de kwaliteiten niet voor, maar dat ie optimaal presteert in een 4-4-2 systeem waarbij ie dus gewoon als tweede spits fungeert...naar binnen kan komen etc.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jammer he? Het ligt echt niet aan zijn instelling en werklust, maar zolang hij geen fatsoenlijke coorzet/voortzetting kan geven is hij compleet nutteloos.
Tijani Babangida was ook zo erg het eerste kaar bij Roda trouwens: rennen rennen en dan een kutvoorzet waar je u tegen zei. Op een gegeven moment begon dat goed te gaan.
Castelen is ook nog jong, we blijven hopen
Van Nistlerooij is ook uit vorm he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, jij?
Wat gek dat hij zichzelf dan vooral als rechtsbuiten ziet en altijd zo gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ach, als je ook maar een klein beetje verstand van voetbal zou hebben gehad, wist je dat Castelen niet thuishoort in een 3-spitsen systeem, althans, als buitenspeler, daar heeft ie gewoon de kwaliteiten niet voor, maar dat ie optimaal presteert in een 4-4-2 systeem waarbij ie dus gewoon als tweede spits fungeert...naar binnen kan komen etc.
Ja hoor, Foppe de Haan is gek, iedereen is gek...behalve jij. En ze hebben vooral geen verstand van voetbal. Ook al zo'n dooddoenerquote:maar ja, van iemand als foppe de haan verwacht ik ook niet dat ie dat soort dingen doorheeft, ouwe dorpsgek.
dat eerste klopt niet wat jij beweert en als ik zeg dat hij beter tot zijn recht komt in een systeem met 2 spitsen dan ga jij daar niet aan twijfelen. Dan is dat gewoon zo, punt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat gek dat hij zichzelf dan vooral als rechtsbuiten ziet en altijd zo gebruikt wordt.
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:04 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
dat eerste klopt niet wat jij beweert en als ik zeg dat hij beter tot zijn recht komt in een systeem met 2 spitsen dan ga jij daar niet aan twijfelen. Dan is dat gewoon zo, punt.
Dat je in een fantopic loopt te zieken is al vrij triest. Maar dat je ook nog andermans oude grapjes jat is dus echt sneu.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haas-Jan Huntelaar
[afbeelding]
Dan blijf je toch gewoon bij je standpunt. Wel eens aan gedacht dat hij nu wat minder is omdat hij een lang en zwaar seizoen achter de rug heeft? Ik zie Huntelaar zelfs liever vandaag dan morgen zijn verdiende rust krijgen. Op naar het volgende seizoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Backdoorman het volgende:
we mogen wel blij zijn met z'n allen dat ie niet mee gaat naar Duitsland, want behalve die intikker ging er wederom geen enkele dreiging uit van die jongen. Blijf bij mijn standpunt dat het geen topper gaat worden. kzal mijn standpunt herzien als ie tegen de Italianen er 2 of 3 inlegt, maar zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk...sterker, denk dat dit zijn eerste en laatste goal van het toernooi was ;-)
t ontbreekt em duidelijk aan beweging, snelheid, kracht....hij lag weer de gehele wedstrijd aan de ketting. jammer, want als nistelrooy stopt en je alleen kuyt achter de hand hebt als B-garnituur wordt het toch wel erg slecht gesteld met de aanvalskrachten van Oranje...
hou toch es je jankporumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Backdoorman het volgende:
we mogen wel blij zijn met z'n allen dat ie niet mee gaat naar Duitsland, want behalve die intikker ging er wederom geen enkele dreiging uit van die jongen. Blijf bij mijn standpunt dat het geen topper gaat worden. kzal mijn standpunt herzien als ie tegen de Italianen er 2 of 3 inlegt, maar zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk...sterker, denk dat dit zijn eerste en laatste goal van het toernooi was ;-)
t ontbreekt em duidelijk aan beweging, snelheid, kracht....hij lag weer de gehele wedstrijd aan de ketting. jammer, want als nistelrooy stopt en je alleen kuyt achter de hand hebt als B-garnituur wordt het toch wel erg slecht gesteld met de aanvalskrachten van Oranje...
Klinkt een beetje als van nistelrooij dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:52 schreef Backdoorman het volgende:
want behalve die intikker ging er wederom geen enkele dreiging uit van die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |