"Heb ik er ook nog een beetje invloed op...."quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
"Stijn Schaars, omdat ie bij mij op de kamer slaapt"![]()
Vandaag, morgen kan je je dosis weer halenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mis me wekelijkse dosis Klaas Jan, wanneer begint dat EK
Valt wel mee, toch? Maar ik kan een tepel ontwaren, dus volgende keer groter shirt aantrekken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:13 schreef Trancelocator het volgende:
Dat shirt.KJ staat erbij als een hockeyer.
Tja, dat heb je al gauw als je in de kou wordt gezet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef Noorman het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? Maar ik kan een tepel ontwaren, dus volgende keer groter shirt aantrekken.![]()
Is ook niet gek als je prutsers als De Ridder, Castelen en Hofs om je heen hebt lopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde dat hij waardeloos was vandaag.
Beetje simpel om te stellen dat het alleen daaraan ligt. Konijntje kan natuurlijk niets fouts doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is ook niet gek als je prutsers als De Ridder, Castelen en Hofs om je heen hebt lopen.
Als Castelen een fatsoenlijke pass kan geven niet nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje simpel om te stellen dat het alleen daaraan ligt. Konijntje kan natuurlijk niets fouts doen.
Das hendigquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed zo hou het maar bij
Nee, Boukhari en Rosales zetten goddelijk voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Castelen een fatsoenlijke pass kan geven niet nee.
Moet konijntje maar op de juiste plek staan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als Castelen een fatsoenlijke pass kan geven niet nee.
Hij kwam erg gefrustreerd over idd. Alleen was het stuitend om te zien hoe hij altijd minstens 2 verdedigers om zich heen had hangen, en dit niet werd uitgebuit door de mensen om hem heen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij werd ook aan zijn lot overgelaten voorin, desondanks speelde hij ongelukkig.
Hij stond zo vrij als een konijn in een weilandquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet konijntje maar op de juiste plek staan.
Alleen staat bij Oekraïne geen Kujovic op doel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
Hij had die omhaal moeten scoren, dan had niemand het over z'n slechte wedstrijd gehad.
Dat hij als enigste Nederlander 2 mensen om zn nek heeft hangen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom een compliment voor KJH?
Boeiend, hij staat er bij Ajax en daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
't was niet best vandaag. En ik ga geen excuses zoeken.
Het hele team was bagger, geef Huntelaar dan niet de schuld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
't was niet best vandaag. En ik ga geen excuses zoeken.
ach, vond dat nou niet echt een mooie actie ofzo en dat was ook de enige keer dat we em gezien hebben, daarvoor en daarna lag ie volledig aan de ketting en bovendien ging inter "gewoon" door.....hij speelde gewoon zwak die wedstrijd. zeg maar gerust slecht!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:11 schreef cultheld het volgende:
Daarom scoorde hij ook tegen Inter. Was puur geluk joh.
Die Ball, die liep er echt bij alsof hij die dag nog voor een trein wilde springen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je over psv begint
[afbeelding]
Maar goed uit je reacties blijkt wel dat je het niet waard bent om mee te discussieren, dus eh dag!
(mooie naam trouwens)
Verdedigen op eerste klasse niveau was dat inderdaad, dramaaaaaaaaaaaatisch gewoon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die Ball, die liep er echt bij alsof hij die dag nog voor een trein wilde springen.![]()
hahaha omdat ik geen rood/witte bril op heb maar eerlijk zeg wat ik van de voetballer Huntelaar vind (leuke eredivisie voetballer, meer niet) ben ik het niet waard om deel te nemen aan een discussie op een FORUM...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je over psv begint
[afbeelding]
Maar goed uit je reacties blijkt wel dat je het niet waard bent om mee te discussieren, dus eh dag!
(mooie naam trouwens)
Hier was je al niet meer serieus te nemen ...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef Backdoorman het volgende:
hij speelde gewoon zwak die wedstrijd. zeg maar gerust slecht!
Zoiets als Kuyt bij F'noord in z'n Europese wedstrijden dus ...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:09 schreef Backdoorman het volgende:
Valt wel op dat Huntelaar in Europese wedstrijden niks klaarmaakt....dan blijkt het toch maar een doorsnee huis-tuin-en-keuken spits te zijn...
Hij is nog jong..quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Backdoorman het volgende:
tot nu toe bewijst ie mijn gelijk. in geen enkele europese wedstrijd is ie gevaarlijk en gaat er geen enkele dreiging van em uit. hij komt duidelijk snelheid te kort, evenals fysieke kracht. 2 eigenschappen wat je in de absolute top absoluut nodig hebt, want met alleen zijn torinstinct wat ie wel heeft, kom je er niet.
precies, ook zo iemand die verschrikkelijk overschat wordt! het zijn 2 leuke spelers voor (sub)topclubs in de eredivisie, maar daarbuiten houd het op...al is huntelaar inderdaad nog wel jong, dus hij zou zich nog wel kunnen ontwikkelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoiets als Kuyt bij F'noord in z'n Europese wedstrijden dus ...
Hoeveel Europese wedstrijden heeft ie eigenlijk al gespeeld?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Backdoorman het volgende:
tot nu toe bewijst ie mijn gelijk. in geen enkele europese wedstrijd is ie gevaarlijk en gaat er geen enkele dreiging van em uit. hij komt duidelijk snelheid te kort, evenals fysieke kracht. 2 eigenschappen wat je in de absolute top absoluut nodig hebt, want met alleen zijn torinstinct wat ie wel heeft, kom je er niet.
Wat is die gast een ramp inderdaad. Veel rennen, maar een fatsoenlijke voortzetting ho maar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Castelen speelt waarschijnlijk weer.
Ruud 8 uit 12quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:11 schreef Robar het volgende:
Huntelaar scoort weer een keertje niet en gelijk bewijst hij dat hij in Europese topwedstrijden niets kan brengen. Hoe bedoel je kortzichtig.
Toen PSV van Nistelrooij en Robben overnam hadden ze ook nog niets gepresteerd hoor op Europees niveau
LEZENquote:
Jammer he? Het ligt echt niet aan zijn instelling en werklust, maar zolang hij geen fatsoenlijke coorzet/voortzetting kan geven is hij compleet nutteloos.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat is die gast een ramp inderdaad. Veel rennen, maar een fatsoenlijke voortzetting ho maar.
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ach, vond dat nou niet echt een mooie actie ofzo en dat was ook de enige keer dat we em gezien hebben, daarvoor en daarna lag ie volledig aan de ketting en bovendien ging inter "gewoon" door.....hij speelde gewoon zwak die wedstrijd. zeg maar gerust slecht!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Redelijk hooguit
idd maar ok als een spits 2 wedstrijden droog staat is het meteen een 'slechte speler'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!
Waarom zijn die anti-Huntelaar mensen z'n Europeese wedsrtijden voor Heerenveen al vergeten??? Daar was ie ook gewoon goed bezig.
nog welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bruggink scoorde vaker dan KJH![]()
![]()
Ga je nu beweren dat het wat voorstelt?quote:
brugink deed er veel langer over om op dat aantal te komenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het wat voorstelt?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef -Wolf- het volgende:
doe ff allemaal niet zo achterlijk en ga gewoon achter Jong Oranje staan stelletje NSB'ers.
Dat was de vraag niet. En het klopt nog geen eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
brugink deed er veel langer over om op dat aantal te komen
Ga jij nu beweren dat Bruggink beter is dan KJH?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het wat voorstelt?
Een wedervraag afdoen met een smiliequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden
verstandigste opmerking in tijden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
DAM doe niet zo wijs en ga ergens anders zitten zieken, dit is een FANtopic maak dan gewoon een AFZEIKtopic in KLB aan ofzo.
1 wedstrijd niet gescoord....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En in de huidige vorm van Konijn gaat het nog heel lang duren
Snel zijn is inderdaad een ding, slim zijn het ander. Castelen mag wel wat meer doordacht voetballen want nu is het gewoon een kip zonder kop. Daniel de Ridder is er dus nog zo een, en dat is voor Huntelaar gewoon teveel van het... slechte. Voorin staat hij er gewoon alleen voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jammer he? Het ligt echt niet aan zijn instelling en werklust, maar zolang hij geen fatsoenlijke coorzet/voortzetting kan geven is hij compleet nutteloos.
Tijani Babangida was ook zo erg het eerste kaar bij Roda trouwens: rennen rennen en dan een kutvoorzet waar je u tegen zei. Op een gegeven moment begon dat goed te gaan.
Castelen is ook nog jong, we blijven hopen
Laatste 5 wedstrijden 1 goalquote:
Typisch dat je nu net afkapt bij de laatste 5 wedstrijden, zo komen je statistieken zeker gunstiger uit?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laatste 5 wedstrijden 1 goal
Waarom?quote:
Het gaat over vorm. En die is er niet bij KJH.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Typisch dat je nu net afkapt bij de laatste 5 wedstrijden, zo komen je statistieken zeker gunstiger uit?
De Ridder is idd prototype doodloper. En dan nog niet eens hardloper, gezien zijn laatste wedstrijd. Hoop dat hij eruit blijft, net als Hofs, want dat was echt om te janken die twee. Blijft de vraag wie het wel kan nu...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Snel zijn is inderdaad een ding, slim zijn het ander. Castelen mag wel wat meer doordacht voetballen want nu is het gewoon een kip zonder kop. Daniel de Ridder is er dus nog zo een, en dat is voor Huntelaar gewoon teveel van het... slechte. Voorin staat hij er gewoon alleen voor.
Bij Ajax wordt de aanvoer veel beter verzorgd door Rosenberg en Rosales. Hij heeft het afgelopen seizoen zelfs bruikbare ballen van een een opkomende Trabelsi weten te verzilveren. Die aanvoer is er gewoon absoluut niet bij Jong Oranje. Dus de mensen die nu zeggen dat Huntelaar maar een middelmatige spits is zijn in mijn ogen kortzichtig. Ik ben het er wel mee eens dat Huntelaar nog veel kan leren en groeien, maar dat het een uitzonderlijk talent is staat buiten elke discussie.
En daar zijn de meesten het dus niet over mee eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat over vorm. En die is er niet bij KJH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |