abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 mei 2006 @ 20:54:15 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37825543

Competitieopzet
Ook dit seizoen spelen er twintig clubs voor de directe plaatsing naar de Eredivisie. Behalve de kampioen zijn er ook prijzen te behalen voor de 6 periodekampioenen (6 wedstrijden per periode) en de twee hoogst geplaatse clubs zonder periodetitel. Zij mogen alle 8 samen met 2 eredivisieclubs in de Play-Offs uitmaken wie er in augustus 2007 in de Eredivisie mogen uitkomen.

De Geschiedenis
In 1956 zijn de Nederlandse competities opnieuw gevormd en bestonden er twee Eerste Divisies (A en B). Sinds het seizoen 1962-1963 bestaat er één Eerste Divisie. Van de vorige 49 edities is Volendam record-kampioen met 5 titels. Andere titelhouders die deze editie meedoen zijn:

FC Den Bosch 4
Haarlem 3
Sittardia / Fortuna Sittard 3
PEC / FC Zwolle 2
DS'79 / Dordrecht'90 / FC Dordrecht 2
MVV 2
Helmond Sport 1
De Graafschap 1
Cambuur Leeuwarden 1
VVV 1

Een volledig overzicht van winnaars is hier te vinden, net als meer informatie over het Play-Off systeem.

Vorig Jaar
Werd Excelsior kampioen nadat VVV na de winterstop volledig ineenstortte. Volendam, Zwolle, Top Oss, Excelsior, Haarlem en AGOVV behaalden de periodetitels. VVV, Helmond Sport en De Graafschap maakten de lijst met Play-Off kandidaten compleet, maar NAC en Willem II waren te sterk, waardoor er maar één promovendus was. Fortuna Sittard eindigede voor het derde opeenvolgende jaar onderaan, zelfs onder nieuwkomer Omniworld. RBC Rossendaal is na een onthutsend jaar in de Eredivisie de enige "nieuweling" voor het nieuwe seizoen.

De deelneemende clubs
AGOVV (Apeldoorn)
Cambuur (Leeuwarden)
FC Den Bosch
FC Dordrecht
FC Eindhoven
FC Emmen
Fortuna (Sittard)
Go Ahead Eagels (Deventer)
De Graafschap (Doetinchem)
HFC Haarlem
Helmond Sport
MVV (Maastricht)
FC Omniworld (Almere)
RBC (Roosendaal)
Stormvogels Telstar (Velsen)
Top Oss
BV Veendam
FC Volendam
VVV (Venlo)
FC Zwolle

Het speelschema en de uitzendingen
Het volledige speelschema is hier te downloaden. De standaard speeldag is (helaas) nog steeds de vrijdag, ondanks dat Talpa de rechten heeft overgenomen. Deze laatste zender biedt tegen betaling wedstrijdbeelden via het internet aan.

Ook gaan er geruchten dat de gewone wedstrijdbeelden op vrijdagavond door Talpa zullen worden uitgezonden. Op hun website is hier nog niets van terug te vinden. En de precieze details hiervan zijn mij ontschoten.

De eerste speelronde
vr 11/8 De Graafschap Go Ahead
vr 11/8 FC Den Bosch Stormvogels Telstar
vr 11/8 RBC Roosendaal TOP Oss
vr 11/8 FC Dordrecht FC Omniworld
vr 11/8 AGOVV Cambuur L.
vr 11/8 Haarlem FC Volendam
vr 11/8 BV Veendam FC Emmen
vr 11/8 VVV-Venlo FC Eindhoven
vr 11/8 Fortuna Sittard FC Zwolle
vr 11/8 Helmond Sport MVV

De voorspellingen
Er zijn twintig clubs die denken een periodetitel te kunnen pakken. Daarnaast een stuk of twintig die denken beter te presteren dan vorig seizoen en ongeveer twintig die zichzelf hoger inschatten dan menige tegenstander.

Het niveauverschil in de Eerste Divisie is ongelofelijk klein. Iedereen kan absoluut van iedereen winnen en eigenlijk is elk woord vooraf zinloos. De eindstand van vorig seizoen Laat een verschil zien van 11 punten tussen de nummer 5 (play-off plaats) en de nummer 14. Iedereen is erg aan elkaar gewaagd.

Mijn voorspelling
RBC, Den Bosch, De Graafschap, Volendam en VVV (in die volgorde) zie ik als kampioenskandidaten. Helmond, Emmen, Zwolle en [onrealistisch, maar ik blijf het hopen] Dordrecht zijn clubs die zich daar tussen kunnen mengen. Dan zijn er al 9 van de 20 genoemd. MVV, Haarlem, AGOVV, Top Oss, Veendam en Go Ahead vormen dan (samen met eerder genoemde) de middenmoot, gevolgd door Cambuur en Telstar. Voor Eindhoven, Omniworld en wederom Fortuna Sittard zie ik het heel somber in en deze drie mogen blij zijn dat er nog geen sprake is van een degradatieregeling.

Degradatieregeling
De informatie die ik heb meldt dat er vanaf het seizoen 2008-2009 een degradatieregeling opgezet gaat worden. Volgend jaar (07-08) moet dan een begin worden gemaakt met een "topklasse" van de hoofdklasseamateurs, die in plaats van drie regio's en twee gebieden gaan spelen. De twee kampioenen hiervan spelen dat tegen elkaar op neutraal terrein om de Eerste Divisie plaats.

Degradatie lijkt me aan de ene kant "gezond", maar aan de andere kant de absolute doodsteek voor clubs. In de loop van dit seizoen zal meer duidelijk worden over de plannen.

Maar voor nu Laat vrijdag het geweld maar losbarsten!

Met dank aan DRD.

[ Bericht 92% gewijzigd door Suijk op 06-08-2006 21:37:46 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37825658
Normaal GGD topic eerst volmaken?

Het is Jupiler btw.
pi_37825725
Lekker bier dat Jupiler.
pi_37825761
Jupiler is oke. Krijgt de eredivisie ook nog een sponsor naam?
pi_37825943
Jupiler .

Jammer genoeg krijgen wij nu Bavaria, maargoed het klinkt al beter als Goudengids divisie.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 14 mei 2006 @ 21:22:02 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37826472
Mooie naam
pi_37826514
Nu nog Jupiler in het stadion zou helemaal mooi zijn, maar dat zal er (voorlopig) niet inzitten.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:27:59 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37826667
Graafschap kamioen denk ik.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37826975
Emmen?
Hoi.
pi_37827025
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
Emmen?

Moeilijk te voorspellen. We hopen natuurlijk allemaal Den Bosch.
pi_37827041
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
Emmen?
Neuh, 2e seizoenshelft scoren die spitsen niet meer
pi_37831169

Maar we hebben wél good old Roy Stroeve
Hoi.
pi_37831440
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Neuh, 2e seizoenshelft scoren die spitsen niet meer
Wie wel dan?
Ik zie de Graafschap ook geen kampioen worden trouwens.
pi_37831701
Leuk, al die vewarring. Ik hoop voor jullie dat de gokchinezen uit België zich straks niet gaan vergissen en naar Nederland komen.
pi_37832011
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Wie wel dan?
Ik zie de Graafschap ook geen kampioen worden trouwens.
Wij flikten het de afgelopen 7 jaar 3 keer. Ik geef ons wel een redelijk kans ja.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:37:12 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37832169
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wij flikten het de afgelopen 7 jaar 3 keer. Ik geef ons wel een redelijk kans ja.
Ik heb absoluut meer vertrouwen in komend jaar dan in afgelopen jaar maar om ons te zien promoveren.....!?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37832579
Achja het zou zo maar kunnen. Als je bijv. kijkt naar afgelopen jaar.. Als we die kutwedstrijden als eindhoven uit, omniworld, telstar uit etc wint, wat makkelijk had gekund. Dan waren we ook gewoon kampioen geweest
pi_37833843
Ik had altijd al de indruk dat er in Belgie ongeveer op eerste divisie-niveau gevoetbald werd. Leuk dat ze het nu zelf ook inzien.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:18:34 #20
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37836500
Ben niet zo onder de indruk van de naam Jupiler League . Vooral 'League' stuit me tegen de spreekwoordelijke borst. Waarom niet gewoon Divisie? Jupiler Eerste Divisie kan toch ook gewoon
  maandag 15 mei 2006 @ 09:27:52 #21
497 Maja
Ja denk!?!
pi_37836630
Ook voor komend seizoen verwacht ik geen uitgesproken kampioen. Al denk ik dat RBC de beste papieren heeft.

Met voorlopig 1 aankoop (Pater) zal Volendam het vooral van de jeugd moeten hebben.
pi_37837360
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:27 schreef Maja het volgende:
Ook voor komend seizoen verwacht ik geen uitgesproken kampioen. Al denk ik dat RBC de beste papieren heeft.

Met voorlopig 1 aankoop (Pater) zal Volendam het vooral van de jeugd moeten hebben.
Dat denk ik ook inderdaad. Hoewel de omschakeling van ere naar eerste divisie wel lastig is.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:19:13 #23
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37837646
Jupiler League

Wat klinkt dat bescheten zeg!
Als je niet weet dat het om voetbal gaat zou je denken dat het om een
ijshockey of honkal compeitie gaat oid!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37837742
Nee gouden gids divisie dat klinkt lekker.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:30:32 #25
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37837909
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nee gouden gids divisie dat klinkt lekker.
ook een kut naam.

Noem het gewoon eerste divisie, dus:

De Sponsor loterij eredivisie
De Jupiler eerste divisie

Die sponsornamen zuigen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37838063
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ook een kut naam.

Noem het gewoon eerste divisie, dus:

De Sponsor loterij eredivisie
De Jupiler eerste divisie

Die sponsornamen zuigen.
Persoonlijk is mij Jupiler League of Jupiler eerste divisie om het even. Sponsor loterij eredivisie vind ik echt een drama. Krijg dat maar eens je bek uit.

Sowieso zijn sponsornamen natuurlijk minder.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:39:00 #27
148745 P-azz
Lama doen
pi_37838107
Graafschap op zeker kampioen. Als die superboeren horen dat ze in de Bierleague spelen gaan ze dus wel harder lopen
  maandag 15 mei 2006 @ 10:42:28 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37838194
De naam van de 1ste divisie is nog beter dan de naam van de Eredivisie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 15 mei 2006 @ 11:07:22 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_37838860
RBC is denk ik toch ook wel kanshebbertje voor de titel komend seizoen.
pi_37839390
Waarom mag een voetbalclub geen biermerk als shirtsponsor maar is een hele divisie die daarnaar vernoemd wordt wel toegestaan
pi_37841441
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:28 schreef brighton het volgende:
Waarom mag een voetbalclub geen biermerk als shirtsponsor maar is een hele divisie die daarnaar vernoemd wordt wel toegestaan
voetbalbond: maffia
  maandag 15 mei 2006 @ 12:49:48 #32
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37841744
VRT: "Ondanks dat Fortuna Sittard als laatste eindigt in de Jupiler League spelen zij volgend seizoen niet in 2de klasse."
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37848582
Denk dat sommige clubs volgend seizoen juist minder goed gaan spelen om het seizoen daarop wéér in de Bierdivisie te spelen..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 mei 2006 @ 16:41:38 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37848709
sponsorloterij mag niet als naam gebruikt worden omdat het met gokken te maken heeft dus het heet gewoon eredivisie,

de beker heet volgend jaar ook gewoon knvb-beker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37851027
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
RBC is denk ik toch ook wel kanshebbertje voor de titel komend seizoen.
Welnee, het is een bende daar.
pi_37853145
Nu raken we steeds in de war met België of niet??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37853208
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nogal ja. Irritant zeg.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:32:13 #39
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37853513
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Jij leest:
- Jupiler League
- Rotzooi in Roosendaal

En je denkt dat iedereen nu aan België denkt? In België is het bij wel meer clubs een rommeltje
Planning:
-
pi_37853803
Ja, als de subtitel duidelijk over Nederland zou gaan..
www.thuisuiteten.nl
pi_37858483
Inderdaad beetje onduidelijk zo. Misschien is een titel als 'Eerste Divisie 06/07 #1' of zo handiger. De naam Jupiler League is zijn geloofwaardigheid toch al kwijt.
pi_37863440
Het blijft een geyle naam.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:30:25 #43
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37863490
VVV kampioen ?
  maandag 15 mei 2006 @ 23:57:51 #44
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37864556
TVP.

Nog geen trainer en nieuwe spelers, maar volgend seizoen gaan we hopelijk eindelijk eens meedoen voor de prijzen
pi_37864754
Eigenlijk nog bij STVV - Genk geweest, Afu?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:09:16 #46
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37864943
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk nog bij STVV - Genk geweest, Afu?
Nee, kon helaas niet. Maar was wel leuk dagje geweest hoorde ik
pi_37872691
Waarom noemen ze dat dan ook echt exact hetzelfde als in België.
Wel beter dan de Gouden Gids Divisie, dat klinkt echt wel heel erg naar niks.

En wie er kampioen wordt, geen idee...ik denk wel weer een top die dicht bij elkaar zit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:32:11 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38879809
Overzicht transfers Jupiler divisie:

AGOVV Apeldoorn

Nieuw: Ben Collett (New Zealand Knights), Jan Michels (Sparta), Dick Kooijman (SDC Putten), Lionel Axwijk (BV Veendam),Jaap Davids (FC Den Bosch), Sherjil McDonald (Hamburger SV)

Weg: Robert Roest, Gonzalo Garcia-Garcia(SC Heerenveen), Daniel Guijo Velasco (Excelsior), Driss El Akchaoui (Helmond Sport), Robert van Boxel (MVV), Erik Wegh (FC Volendam), Brahim Bouhadan (Fortuna Sittard)

BV Veendam

Nieuw: Jeroen Lambers (FC Groningen)

Weg: Rick Slor (WKE), Wilco Hellinga, Berry Hoogeveen (Cambuur), Armand MacAndrew, Ronnie Pander, Lionel Axwijk (AGOVV) en Hugo.

Cambuur

Nieuw: Berry Hoogeveen (BV Veendam), Ferdinand Katipana (Haarlem), Joris van Rooyen (FC Volendam), Jeroen Ketting (FC Volendam), Adnan Barakat (FC Eindhoven)

Weg: Koen Brack, Jerry Holwijn, Mitchell Pique (Excelsior), Angelo Zimmerman, Raymond Bronkhorst, Ronny Venema, René van Rijswijk en Thijs Houwing.

De Graafschap

Nieuw: Sander ter Maat (AZSV), Ard van Peppen (Excelsior)

Weg: Patrick Ax (Go Ahead Eagles), Lucas ten Brinke, Salem, Daeije Kalezic, Richard Roelofsen, Sander Duits (Omniworld), Donny de Groot (AEK Larnaca, Cyprus)

FC Den Bosch

Nieuw: Nyron Wau (RBC), Gino Coutinho (Vitesse), Benjamin Pinto (Stormvogels Telstar), Frank Demouge (FC Eindhoven), Arturo ten Heuvel, Ramon Luijten (FC Omniworld), Koen van der Biezen (FC Utrecht)

Weg: Jaap Davids (AGOVV), Martijn van Strien (Stormvogels Telstar), Mounir Biyadat (FC Dordrecht)

FC Dordrecht

Nieuw: Randy Rustenburg (RKC), Frank Kooiman (Sparta), Mounir Biyadat (FC Den Bosch)

Weg: Mark Bevaart (FC Emmen), John Nieuwenburg (Helmond Sport), Johan van der Werff, Michael van Dommelen (DOTO), Rui Monteiro, Ekrem Kahya, John den Dunnen, Arjan van der Laan (Jeugdtrainer Sparta), Rosco Cyrus (Noordwijk)

FC Eindhoven

Nieuw: Dennis Duinslaeger (Antwerp), Dominggus Lim-Duan (Excelsior), Kristof Aelbrecht (MVV), Jim van Alst (NEC)

Weg: John Laponder (FC Lienden), Richard van Gils, Alain van de Besselaar, Sepp de Roover (Sparta), Sasa Stojanovic, Otman Bakkal, Jelle ten Rouwelaar, Frank Demouge (FC Den Bosch), Tim Janssen (RKC Waalwijk), Adnan Barakat (Cambuur)

FC Omniworld

Nieuw: Wilco Krimp (Argon), Shane Arana Barrantes (Argon), Remco Heerkes (KV Oostende), Tom Kalkhuis (Ajax), Mark Hogervorst (Omniworld AV), Sander Duits (De Graafschap)

Weg: Ramon Luijten (FC Den Bosch), Edwin van Ankeren, Dennis van der Kraan, Leon Ramos, Stefan Huisman, Dwight Eind, Biko Brazil, Houssaine Ousaine, Melvin Donleben (Spakenburg), Michael van der Heijden, Sjoerd Ars (Go Ahead Eagles)

FC Volendam

Nieuw: Johan Pater (Go Ahead Eagles), Ramgy Villan (AZ), Jesper Hogedoorn (Feyenoord), Yoeri Petrov (Metalist Kharkiv), Erik Wegh (AGOVV)

Weg: Frank van der Geest, Jan Smit, Benito Olenski, Ralf de Haan, Kees Kwakman (RBC Roosendaal), Joris van Rooyen (Cambuur), Jeroen Ketting (Cambuur), Alair Cruz Vicente, Gerry Koning (RBC Roosendal)

FC Zwolle

Nieuw: Duncan van Moll (Be Quick ’28), Erik Potman (Go Ahead Kampen), Niklas Moisander (Ajax), Albert van der Haar (Willem ll), Marcel Akerboom (Fortuna Sittard), Rob van de Sluys (FC Utrecht)

Weg: Dominggus Lim-Duan (FC Eindhoven), Mauro Almeida, Ronald Breinburg (FC Emmen), Stefan Teelen, Remco Schol, Arco Jochemsen (SVDB), Dion Esajas, Santi Kolk (ADO Den Haag), Herman Hogenkamp

Fortuna Sittard

Nieuw: Sjors Paridaans (PSV), Rachid El-Hammouchi (Alemannia Aachen), Arjan Christianen (NAC), Brahim Bouhadan (AGOVV)

Weg: Sten Dreezen, Tom Daemen (MVV), Joep op de Kamp, Tomas Daumantas, Laslo Meszaros, Aziz Moutawakil (Roda JC), Marcel Akerboom (FC Zwolle)

Go Ahead Eagles:

Nieuw: Johan Vosselman (Be Quick ’28), Kevin Moeliker (SC Heerenveen), Sjoerd Ars (FC Omniworld), Patrick Ax (De Graafschap), Melchior Schoenmakers (FC Emmen).

Weg: Ruud Bruns (DETO), Pascal Heije, Martijn Kamps, Francois Mevel, Mikko Rahkamaa, Ignacio Tuhuteru, Coen Zwolle, Johan Pater (FC Volendam)

Haarlem

Nieuw: Kwong-Wah Steinrath (IJsselmeervogels), Jelle Bouma (FC Utrecht), Michel Kruijer (MVV)

Weg: Geoffrey Verweij (FC Emmen), Laurens ten Heuvel (RBC), Arturo ten Heuvel (FC Den Bosch), Patrick Lokken (Argon), Arthur van Metelen (Spakenburg), Farid Moharram, Robin Stolp, Duane Sinister, Fernand Katipana (Cambuur)

Helmond Sport

Nieuw: John Nieuwenburg (FC Dordrecht), Driss El Akchaoui (AGOVV), Sergio Kawarmala (PSV), Martijn Barto (RKC Waalwijk), Bernard Quainoo (PSV)

Weg: Marcel de Jong (Roda JC), Leon Hese (De Graafschap), Mark Zegers (FC Emmen), Robert Braber (Excelsior), Daniel Voigt, Jerrel Wolfgang (SC Heerenveen), Karim Bridji (Heracles)

MVV

Nieuw: Tom Daemen (Fortuna Sittard), Robert van Boxel (AGOVV)

Weg: Marc Kienle, Michel Kruijer (Haarlem), Kristof Aelbrecht (FC Eindhoven)

Stormvogels Telstar

Nieuw: Brahim Aoulad-Lfadil (Argon), Marien Willemsen (AZ), Tom Zoontjes (Sparta), Frank Korpershoek (Kon HFC), Martin van Strien (FC Den Bosch), Raymond Fafiani (FC Twente), Touvarno Pinas (RKC)

Weg: Benjamin Pinto (FC Den Bosch)

RBC Roosendaal

Nieuw: Gerry Koning en Kees Kwakman (FC Volendam), Hans Denissen (Willem ll), Benny Kerstens (NAC), Sven Delanoy (Willem ll), Laurens ten Heuvel (Haarlem), Benjamin Martha (DOTO)

Weg: Sidney Lammens, Björn Daelemans, Tim Smolders (Charleroi), José Fortes Rodriquez

TOP Oss

Weg: Regillio Vrede, Bert Zuurman, Maickel Ferrier

VVV-Venlo
Weg: Marcel Meeuwis (Roda JC).
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38882269
Voorlopige Selectie FC Emmen
Doel: Robert van Westerop, Mark Zegers

Verdediging: Arjan Blaauw, Bas van den Brink, Mark Bevaart, Frank Karreman, Stanley Tailor, Ronald Breinburg

Middenveld: Jannes Wolters, Mark Veldmate, Christy Janga, Brian Tevreden, Jordi Hoogstrate,

Aanval: Rachid El Khalifi, Niki Leferink, Mourad Mghizrat, Roy Stroeve, Geoffrey Verweij, Sergio van Dijk.

Leuk, maar promotie afdwingen hiermee?
Hoi.
pi_38883531
Voeg Aborah ook maar toe bij weg.
pi_38885417
Bierdivisie

Ik word fan!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_38890185
Jerold Promes is toch ook naar Dordrecht??
www.thuisuiteten.nl
pi_39202546
Wie zijn dit jaar dé favorieten?

Zolang GAE maar lekker onderaan blijft bungelen
pi_39202644
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:

Denk hetzelfde als afgelopen jaar. Met wellicht RBC erbij.
pi_39206741
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:

De weg naar boven zal ingezet worden, niet rigoreus maar wel iets. (plek 12 denk ik)
That's all folks!
  zondag 25 juni 2006 @ 14:41:32 #56
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39206765
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

De weg naar boven zal ingezet worden,
Zoals elk jaar?

Althans,dat beeld heb ik van de Eagles.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39206861
Vorig jaar was het wat teveel op de gok met een aantal spelers (Mevel en Pater bijvoorbeeld), nu zijn er wel aankopen gedaan waar je de komende jaren op verder kan borduren. Veel jonge Nederlandse jongens.
That's all folks!
pi_39207000
Waarom ik een 'hekel' heb gekregen aan GAE, op mijn middelbare school had je de jeugdspelertjes van GAE zitten. Nou dat waren mij stoere gastjes, types American Footbal uit de Amerikaanse tienermovies, maar dan niet breed en wel buitenlands. DIe dachten het wel even te maken
pi_39208549
Ik ben vooral benieuwd wat Kwong-Wah Steinraht kan bij Haarlem.

Verder denk ik dat Den Bosch, VVV, De Graafschap en wellicht Emmen en RBC de grootste titelkandidaten zijn, al zijn nog niet alle selecties rond.

Helmond Sport met Vanenburg is ook leuk om in de gaten te houden.
www.thuisuiteten.nl
pi_39212318
Ik heb altijd wel 'sympathie' voor De Graafschap, Volendam en Fortuna, en AGOVV is daar bij gekomen.
pi_39212400
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb altijd wel 'sympathie' voor De Graafschap, Volendam en Fortuna, en AGOVV is daar bij gekomen.
Goed om te horen

Ik ga voor de drie overwinningen met Fortuna komend seizoen, toch al eentje meer

GAE heeft wel mooi stadion, lekker authentiek.
pi_39212570
Ik verwacht komen seizoen het meest van Den Bosch en RBC, gezien de spelersgroep.
Hoi.
pi_39212709
Ach, het is niet dat ik GAE haat, ik ergerde me toen alleen kapot aan die kansloze jeugdspelertjes die mij op de middelbare school zaten
(die zul je wel in elke stad bij elke andere club ook hebben)

Jammer dat dat nieuwe stadion toen niet is doorgegaan op het industrieterrein langs de A1. Ik woon in Deventer (doordeweeks op kamers in Nijmegen), dus natuurlijk zou het leuk zijn als GAE weer een wederopstanding zou meemaken, al laat die wel erg lang op zich wachten.
pi_39212956
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef DeVinger het volgende:
kansloze jeugdspelertjes die mij op de middelbare school zaten
(die zul je wel in elke stad bij elke andere club ook hebben)
Hoi.
pi_39216038
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Waarom ik een 'hekel' heb gekregen aan GAE, op mijn middelbare school had je de jeugdspelertjes van GAE zitten. Nou dat waren mij stoere gastjes, types American Footbal uit de Amerikaanse tienermovies, maar dan niet breed en wel buitenlands. DIe dachten het wel even te maken
Niet overdrijven he

Jammer dat Tuhuteru weg is, voor de rest...
pi_39216089
Wat overdrijf ik dan als ik vragen mag? Je voelt je kennelijk aangesproken
pi_39216187
'In mijn tijd' was dat iig niet zo. Meesten waren gewoon relaxed, enige zich echt het mannetje voelde was die Quincy.
pi_39216651
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
'In mijn tijd' was dat iig niet zo. Meesten waren gewoon relaxed, enige zich echt het mannetje voelde was die Quincy.
Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijk
pi_39216953
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijk
Paar jaar eerder
Meer de tijd dus met jongens die nu in de selectie zitten/allang zijn afgevallen. Ik heb er trouwens nooit een mocro gezien
pi_39250471
PERSBERICHT: Vertrouwensbreuk bestuur VVV-Venlo en Neumann
VENLO Maandag 26 Juni 2006 14:42 uur

Mede naar aanleiding van de evaluatie van het afgelopen seizoen is er een vertrouwensbreuk ontstaan tussen bestuur/directie van VVV-Venlo en Hoofdtrainer Herbert Neumann. Partijen overleggen de komende dagen over hoe met deze situatie om te gaan.
Verder worden er inhoudelijk geen mededelingen gedaan.

Vooralsnog neemt assistent-trainer Wil Boessen de trainingen over
pi_39250892
Hihi.
Hoi.
pi_39256835
Wehhe, 1ste wedstrijd Veendam - Emmen. .
Hoi.
pi_39258164
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef pekel het volgende:
Wehhe, 1ste wedstrijd Veendam - Emmen. .
Is het programma al bekend?
pi_39259812
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:33 schreef Evertje het volgende:

[..]

Is het programma al bekend?
Jep. Ik weet overgens niet waar het staat. Mijn info stond op de clubsite.
Hoi.
pi_39260056
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef pekel het volgende:

[..]

Jep. Ik weet overgens niet waar het staat. Mijn info stond op de clubsite.
Onze clubsite is op vakantie, hoe typisch haha.
pi_39268075
Ik dacht gvd dat dit het Belgische topic was .

die nieuwe kut-naam ook .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:33:45 #77
139407 jorienvdherik
pi_39271795
den bosch is bezig met lurling
pi_39272216
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
den bosch is bezig met lurling
Echt?? .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:53:38 #79
139407 jorienvdherik
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:54:11 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39272246
quote:
Tering zeg,dat is nog eens nieuws
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39272354
Lurling

Ik voel de flauwe woordgrappen al weer opkomen op de tribunes en daaromheen...
Hoi.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:03:03 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39272424
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef pekel het volgende:
Lurling

Ik voel de flauwe woordgrappen al weer opkomen op de tribunes en daaromheen...
Hoeveel spelers met CL ervaring heeft Emmen rondwaggelen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39272427
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef pekel het volgende:
Lurling
Gelukkig hebben jullie Stroeve
pi_39272442
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hoeveel spelers met CL ervaring heeft Emmen rondwaggelen?
Stroeve heeft toch een 2 goede seizoenen in de Eredivisie. .

Ach, als we 11 augustus maar winnen.
Hoi.
pi_39272455
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gelukkig hebben jullie Stroeve
Stroeve zou bij FC Koln tenminste in de basis staan.
Hoi.
pi_39272464
Gelukkig is dit jaar niet de eerste wedstrijd Emmen uit.
pi_39272477
Saillant detail:
quote:
Op de ranglijst van grootste Nederlandse tienertransfers neemt Hoogstrate de derde plaats in, achter Arjen Robben en Clarence Seedorf.
Wikipedia
Hoi.
pi_39272571
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig is dit jaar niet de eerste wedstrijd Emmen uit.
Opzich wel jammer.

Trouwens voor het eerst sinds 1995 dat we niet openen tegen de degradant.
Hoi.
pi_39272579
Emmen heeft Taylor
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:12:33 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39272588
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:11 schreef pekel het volgende:

[..]

Opzich wel jammer.

Trouwens voor het eerst sinds 1995 dat we niet openen tegen de degradant.
Serieus?

ff checken gaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39272596
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Serieus?

ff checken gaat
Wilde gok, echt. Maar zo voelt het wel.

*zelf ook checken gaat
Hoi.
pi_39272608
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:11 schreef F1Bas het volgende:
Emmen heeft Taylor
Leuke wissel volgens mij. Ken die hele vent niet, niemand trouwens. .
Hoi.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:13:54 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39272611
Na onze degradaties in 99 en 01 zijn we iig niet tegen jullie begonnen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39272633
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:13 schreef pekel het volgende:

[..]

Leuke wissel volgens mij. Ken die hele vent niet, niemand trouwens. .
Ikke wel, mijn favoriete speler bij de IJsselmeervogels. Echt een bikkel achterin.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39272703
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
Na onze degradaties in 99 en 01 zijn we iig niet tegen jullie begonnen
2002 was de laatste tegen de degradant. Toch 4 jaar
Hoi.
pi_39272714
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ikke wel, mijn favoriete speler bij de IJsselmeervogels. Echt een bikkel achterin.
Ben benieuwd.

Moet jammer genoeg de wedstrijd tegen Ajax in de voorbereiding laten schieten...vakantie
Hoi.
pi_39274579
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
Overzicht transfers Jupiler divisie:

Stormvogels Telstar

Nieuw: Brahim Aoulad-Lfadil (Argon), Marien Willemsen (AZ), Tom Zoontjes (Sparta), Frank Korpershoek (Kon HFC, komt van de Amsterdamse hoofdklasser DWV), Martin van Strien (FC Den Bosch), Raymond Fafiani (FC Twente), Touvarno Pinas (RKC)

Weg: Benjamin Pinto (FC Den Bosch)
Ondertussen is Willy Overtoom(AZ) aangetrokken, nu is Telstar nog op zoek naar een rechtervleugelverdediger en dan zou de selectie rond moeten zijn. Ook zijn Dominique Kivuvu(NEC), Sjaak Lettinga(FC Volendam), Pierre Tosch(IJsselmeervogels) en Arjan Wisse(H'lem, vorig jaar gehuurd van AZ) vertrokken.
volgende wedstrijden:
pi_39274581
Terror Robbie waren anders 4 terechte punten vorig seizoen tegen Den Bosch! In IJmuiden had Den Bosch helemaal terecht verloren en in Den Bosch zagen we door blunders van beide keepers nog 2 doelpunten voor de rest was dat een baggerwedstrijd.

Moeten dit jaar maar 6 punten worden tegen DB. Ik heb vernomen dat de eerste wedstrijd van het seizoen Den Bosch - Telstar is. Helaas moet ik deze wedstrijd aan me voorbij laten gaan, omdat ik dan nog op vakantie ben.

[ Bericht 83% gewijzigd door spurs op 27-06-2006 07:50:46 ]
volgende wedstrijden:
pi_39276074
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 07:44 schreef spurs het volgende:

[..]

Ondertussen is Willy Overtoom(AZ) aangetrokken, nu is Telstar nog op zoek naar een rechtervleugelverdediger en dan zou de selectie rond moeten zijn. Ook zijn Dominique Kivuvu(NEC), Sjaak Lettinga(FC Volendam), Pierre Tosch(IJsselmeervogels) en Arjan Wisse(H'lem, vorig jaar gehuurd van AZ) vertrokken.
Tcoh mag ik die Wisse wel, die begrijpt dat H'lem niks is!

Vandaag in het NHD:
Arjan Wisse gaat niet naar Haarlem maar blijft bij AZ. Hij is twee keer niet op een medische keuring bij Haarlem verschenen en heeft ook niet gereageerd op een aangetekende brief van Haarlem. De zaakwaarnemer van Wisse laat weten dat Wisse geen goed gevoel heeft bij Haarlem. Hij heeft op het allerlaatste moment besloten dat Haarlem toch niet de juiste keuze was. Hij gaat zich bij AZ melden om daar te laten zien dat het een goede voetballer is. Hij komt bij AZ niet in de A-selectie, maar zal zich via de B-selectie moeten bewijzen.
volgende wedstrijden:
pi_39295894
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af of Tailor voetballend kan aanhaken, dat is toch zijn zwakkere punt. Maar goed, pure mandekkers heb je ook nodig. Alex kan ook niet voetballen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39296977
quote:
Talpa heeft voetbalprogrammering rond
HILVERSUM Dinsdag 27 Juni 2006 15:02 uur

Naar aanleiding van een eerder op Eerstedivisie.info gepubliceerd artikel over Talpa en de toekomst van het eerste divisievoetbal heeft de Tv-zender de programmering voor het komende seizoen aan Eerstedivisie.info kenbaar gemaakt.

Meer nog dan vorig seizoen is Talpa voetbal. De Wedstrijden krijgt een prominent aandeel in de programmering. Elke vrijdagavond is er vast om 22.30 uur vast het programma ‘De Wedstrijden: Jupiler League’ met samenvattingen van de wedstrijden uit de Jupiler League (Eerste Divisie). Het programma duurt een uur. De presentator is nog niet bekend. Alle live wedstrijden zullen te zien zijn op het internet.

[...]
bron: eerstedivisie.info.
Heel netjes van Talpa
Hoi.
pi_39941594
Is het speelschema al bekend?
pi_39941888
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Is het speelschema al bekend?
Hier in pdf-bestand
Hoi.
pi_39942427
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef pekel het volgende:

[..]

Hier in pdf-bestand
Voor het weekendje Maastricht in februari 2007 de keuze uit drie thuisspelende Limburgse clubs. Gaat ws. MVV - AGOVV worden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:56:42 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39942557
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:52 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Voor het weekendje Maastricht in februari 2007 de keuze uit drie thuisspelende Limburgse clubs. Gaat ws. MVV - AGOVV worden.
MVV vind ik ook de leukste Limburgse club dus easy choice
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39942917
Klopt en het is verder gewoon gemakzucht, niet te ver rijden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:02:35 #108
139407 jorienvdherik
pi_39946443
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef pekel het volgende:

[..]

Heel netjes van Talpa
Wedstrijden Eerste Divisie live via internet

Uitgegeven: 18 juli 2006 14:54
AMSTERDAM - Wedstrijden uit de Eerste Divisie van het betaald voetbal zijn voortaan tegen betaling rechtstreeks te volgen via internet. Mediabedrijf Talpa verzorgt de uitzendingen. Het eenmalig bekijken van een wedstrijd kost 2,95 euro.

Talpa biedt via de website dewedstrijden.nl ook samenvattingen van de gespeelde wedstrijden aan, de mooiste doelpunten, interviews, persconferenties, webcams, webTV, statistieken, analyses en achtergronden.

Op de televisiezender van Talpa zijn vrijdagavond samenvattingen van de wedstrijden te zien. De Eerste Divisie begint weer op 12 augustus.

ja
pi_39947886
Bleh betalen..
pi_39948933
Denk niet dat, dat een succes gaat worden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_39950146
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
waarom niet, 2,95 voor een livewedstrijd vind ik geen slechte deal, en zal er ook zeker gebruik van maken om wat wedstrijden van de Go Ahead Eagles te volgen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:41:14 #112
497 Maja
Ja denk!?!
pi_39950177
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
Idee is goed, alleen men gaat er echt niet voor betalen...
pi_39950234
Wat een gezeur. Op tv blijft het toch gewoon gratis? Ik vind het een goede service voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet naar het stadion kunnen.
pi_39950369
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
Wat een gezeur. Op tv blijft het toch gewoon gratis? Ik vind het een goede service voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet naar het stadion kunnen.
Inderdaad, dat er voor een livestream betaald moet worden vind ik zo gek nog niet.
pi_39952561
quote:
4,95 per maand
- van één club alle live wedstrijden en samenvattingen zien.

9,95 per maand
- van alle clubs uit de eerste divisie alle live wedstrijden en samenvattingen zien

2,95
- Losse wedstrijden (pay per view)

1,50
- Losse elementen (goals, samenvatting, compilatie, etc)
10E voor elke wedstrijd live en samenvattingen op prob de momenten dat je zelf uit kan zoeken is niet absurd duur, mits de kwaliteit van beeld en verbinding goed is natuurlijk.
pi_39952657
Idd, een goeie actie voor als je een avondje niet kan oid.
Hoi.
pi_39953685
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

MVV vind ik ook de leukste Limburgse club dus easy choice
Ja echt makkelijk.................
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:36:23 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39954825
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ja echt makkelijk.................
Voor vele buiten Limburg wel.

RJC en FS zeggen mij totaal niets, VVV spreekt iets meer aan en om een of andere manier spreekt MVV mij wel aan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:53:58 #119
497 Maja
Ja denk!?!
pi_39955522
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Maja het volgende:

[..]

Idee is goed, alleen men gaat er echt niet voor betalen...
Al zie ik nu dat je de wedstrijden voor dat geld ook live kunt bekijken inderdaad. Voor mij wel makkelijk omdat ik niet veel naar uitwedstrijden kan op vrijdagavond...
pi_39959749
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voor vele buiten Limburg wel.

RJC en FS zeggen mij totaal niets, VVV spreekt iets meer aan en om een of andere manier spreekt MVV mij wel aan.
RJC zegt mij helemaal niks
VVV is een kleurloze club zonder uitstraling.
MVV kan ik nog enigzins inkomen, maar dat is wel heel uhm enigzins

Leukedie live wedstrijden op internet, ik zal toch echt alles in het stadion gaan kijken.
pi_39975029
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:47 schreef Evertje het volgende:

[..]

RJC zegt mij helemaal niks
VVV is een kleurloze club zonder uitstraling.
MVV kan ik nog enigzins inkomen, maar dat is wel heel uhm enigzins

Leukedie live wedstrijden op internet, ik zal toch echt alles in het stadion gaan kijken.
Zonde dat Fortuna uit de Baandert is vertrokken.

Vorig seizoen één thuiswedstrijd gemist, voor de rest alle competitiewedstrijden van telstar bezocht, zowel thuis als uitwedstrijden. Maar dit jaar ga ik toch wat minder uitwedstrijden bezoeken. Raakt af en toe veel te gefrustreerd van die vrijdag-files en kom je weer om 10 voor half 9 aankakken.
volgende wedstrijden:
pi_39976874
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef spurs het volgende:

[..]

Vorig seizoen één thuiswedstrijd gemist, voor de rest alle competitiewedstrijden van telstar bezocht, zowel thuis als uitwedstrijden. Maar dit jaar ga ik toch wat minder uitwedstrijden bezoeken. Raakt af en toe veel te gefrustreerd van die vrijdag-files en kom je weer om 10 voor half 9 aankakken.
Herken het een beetje, al vertrekken wij tegenwoordig gewoon veels te vroeg om er nog een leuke dag van te maken. De wedstrijd wordt toch niks, dat weet je vantevoren bij Fortuna

Vorig jaar niks gemist van Fortuna. Heb nu zelfs iets van 170 wedstrijden (competitie en beker) op rij gezien. Laatste die ik heb gemist was Vitesse uit in 2002. Dat is eigenlijk best ziek
pi_39978328
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef spurs het volgende:

[..]

Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.
pi_39984438
Leuk bericht trouwens dat Kwong-Wah Steinraht de aanvalsleider van Haarlem lijkt te gaan worden. Benieuwd wat hij kan komend seizoen!
www.thuisuiteten.nl
pi_40001095
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Leuk bericht trouwens dat Kwong-Wah Steinraht de aanvalsleider van Haarlem lijkt te gaan worden. Benieuwd wat hij kan komend seizoen!
En waarom is dat een leuk bericht?
volgende wedstrijden:
pi_40001127
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.
Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.
volgende wedstrijden:
pi_40011528
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:05 schreef spurs het volgende:

[..]

En waarom is dat een leuk bericht?
Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.

En Haarlem wilde eerst een spits halen, maar Aandewiel lijkt nu met Kwong te starten en dan kan je een goed beeld krijgen van zijn mogelijkheden. Vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_40038955
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.

En Haarlem wilde eerst een spits halen, maar Aandewiel lijkt nu met Kwong te starten en dan kan je een goed beeld krijgen van zijn mogelijkheden. Vandaar.
Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...
volgende wedstrijden:
pi_40042201
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:09 schreef spurs het volgende:

[..]

Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.
Helemaal mee eens!
pi_40048416
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:08 schreef spurs het volgende:

[..]

Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...
Als hij er drie maakt tegen jullie, krijgt hij al een standbeeld aan de Jan Gijzenkade toch?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 23:54:38 #131
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40338889
Wie gokken jullie dat er komend seizoen de titel pakt in de Jupiler League?
.
..
...
....
pi_40338917
Lijkt me simpel .
  zondag 30 juli 2006 @ 23:57:14 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40338964
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me simpel .
Alles wijst erop, een slechte voorbereiding....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 30 juli 2006 @ 23:58:14 #134
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40338986
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me simpel .
RBC Roosendaal dus?
.
..
...
....
  maandag 31 juli 2006 @ 07:05:32 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40342945
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie gokken jullie dat er komend seizoen de titel pakt in de Jupiler League?
VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!
Planning:
-
pi_40353938
Geen uitgesproken favoriet, het zal wel tussen VVV, RBC, Den Bosch en de Graafschap gaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:13:06 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40355225
quote:
Op maandag 31 juli 2006 07:05 schreef DarkShine het volgende:

[..]

VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!
*proest

Know your facts....

Lees het VVV-topic maar eens....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 31 juli 2006 @ 16:13:37 #138
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40355239
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geen uitgesproken favoriet, het zal wel tussen VVV, RBC, Den Bosch en de Graafschap gaan.
Minus VVV denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40357137
FC Dordrecht en TOP Oss sowieso niet.

RBC schat ik wel in als kanshebber.
www.thuisuiteten.nl
pi_40357530
Als Emmen de play-offs haalt ben ik al zeer tevreden, maar ik zie het niet zo zitten.
Hoi.
pi_40357559
Ik dacht dat dit het Belgische topic was. Vroeg me al af waarom al die Nederlandse clubs hier stonden ...
pi_40357592
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat dit het Belgische topic was. Vroeg me al af waarom al die Nederlandse clubs hier stonden ...
Dat dacht ik ook toen de TT net aangepast was .

Best verwarrend, twee dezelfde namen.....
pi_40359637
Zet er dan NL ofzo bij in de TT .
  maandag 31 juli 2006 @ 20:01:00 #144
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40361698
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

*proest

Know your facts....

Lees het VVV-topic maar eens....
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Planning:
-
  maandag 31 juli 2006 @ 20:03:32 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40361785
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Gebruik dan voortaan een PI ofzo
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40388835
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Met Wetzel is niks mis!
www.thuisuiteten.nl
pi_40554053
Check de nieuwe OP!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:15:14 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40554262
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met Wetzel is niks mis!
Lees het nu pas maar dat is net zo gluiperd als Wotte
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40554568
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:09 schreef Suijk het volgende:
Check de nieuwe OP!
Mooi .
pi_40554853
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
pi_40555288
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
Wie zijn er bij gekomen?
Hoi.
pi_40556706
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.

Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.

Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
pi_40559927
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef DRD het volgende:
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
[..]

Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.

Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.

Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
Ik kan je garanderen dat er nu echt geen lijken meer uit de kast gaan vallen. Alles is rond en de club kan eindelijk gaan bouwen aan het sportieve element. Maar goed, ik zal je toch niet kunnen overtuigen. Ik quote je wel eens rond de winterstop, want ik denk dat dit team nog wel eens zou kunnen gaan verbazen. Iedereen die de GGD een beetje volgt weet dat iedereen van iedereen kan winnen (afgezien van misschien een top drie) en dat heeft echt niet altijd ook met kwaliteit te maken. Strijd, mentaliteit zin toch wel erg belangrijk in de GGD, en die heeft Fortuna dit seizoen wel. In tegenstelling tot vorige twee jaren onder Chris Dekker.

Nieuwe spelers, althans de belangrijkste namen daarvan:
Keeper Christianen van NAC (volgens mij een talentje)
Verdediging: Paridaans (vorig jaar aanvoerder van Jong PSV) heeft uitstekende pass
Middenveld: Bouhadan en El Hammouchi
Aanval: Olondo (verwacht ik niet zoveel van, nog geen indruk kunnen maken in oefenwedstrijden)

Verder nog de oud gediende Fuat Usta. Als die weer helemaal fit wordt is hij met zijn leiderschap zeker een aanwinst. Sowieso een goede om in de groep te hebben. Danny Schreurs is altijd een talent geweest, maar is wel erg veel geblesseerd...

En verder heeft Fortuna altijd de jeugdopleiding waar uit het kan putten. Emmo Guvenc breekt dit jaar misschien eindelijk door (speelt nu al in Turks elftal onder 19) en Joos van Barneveld laat misschien eindelijk al het blessureleed eens achter zich en gaat weer goed voetballen.

Ook het feit dat Fortuna eindelijk eens een dubbele bezetting heeft op bijna alle posities geeft mij meer vertrouwen tov vorige jaren. Nog een centrale verdediger erbij en het kan echt leuk worden.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:56:53 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40559974
Fuat Usta, die heeft toch ook een paar jaar niet gespeeld...
Planning:
-
pi_40560084
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef DarkShine het volgende:
Fuat Usta, die heeft toch ook een paar jaar niet gespeeld...
Drie jaar niet meer. Zijn traptechniek blijft ongeevenaard, maar hij moet gewoon weer fit worden. Dan heeft ie pas een meerwaarde. Of Korver moet het een wissel waard vinden om hem standaard de eerste 60 minuten te laten spelen. Hij heeft nu een hamstring blessure, dus ik zie hem niet spelen in de eerste maand.
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:10:45 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40560315
Speler zonder wedstrijdrtime dus, en juist dat kan hem opbreken. Denk dat Körver hem voorlopig niet als basisspeler zal gebruiken dan...
Planning:
-
pi_40574487
quote:
Eerste divisie moet bekender worden

Met een nieuwe sponsor en een aantrekkelijk televisiecontract beginnen de twintig clubs uit de eerste divisie vrijdag aan een competitie die net zo spannend moet worden als vorig seizoen. De bedoeling is dat de Jupiler League, zoals de eerste divisie de komende drie jaar heet, veel meer aandacht krijgt dan de afgelopen voetbaljaren.

Talpa moet bijdragen aan de naamsbekendheid van de profklasse onder de eredivisie. De televisiezender brengt dit seizoen in plaats van SBS6 alle samenvattingen op het net. Groot verschil is dat Talpa alle opnamen zelf maakt. SBS6 zette ook regionale televisiezenders in. Het tijdstip van de uitzending op vrijdagavond is ook met drie kwartier vervroegd en begint nu om 22.30 uur.

"Iedereen wil maar weten hoeveel Talpa voor de televisierechten betaalt", zegt directeur Edwin Lugt van de Coöperatie Eerste Divisie (CED). "Maar dat houden we geheim. Ik vind het ook niet belangrijk of ze een miljoen meer of minder betalen. Dat geld is toch weer snel uitgegeven. Het gaat om de lange termijn. Deze competitie moet meer tot de verbeelding gaan spreken."

Glasvezel

Talpa legt bij alle twintig clubs kabels van glasvezel aan.
"Dat komt de kwaliteit van de uitzendingen enorm ten goede", aldus Lugt. "Bovendien zijn alle wedstrijden ook via het internet te volgen. Voor nog geen vijf euro kan je al de duels van je favoriete club volgen."

Bierbrouwer Jupiler verbindt de komende drie jaar zijn naam aan de eerste divisie. "Ook daar zijn we heel erg blij mee", juicht Lugt. "Dat bedrijf sponsort al vijftien jaar de hoogste Belgische voetbalklasse. Jupiler is eveneens de geldschieter van het nationale voetbalelftal van België. Het bedrijf wil nu nog bekender worden in Nederland. Dat is alleen maar goed voor onze competitie."

De eerste divisie krijgt komende seizoen weer zes periodekampioenen. "Afgelopen jaar is de eerste divisie namelijk nog nooit zo spannend geweest", vindt Lugt. "Bij bijna iedere wedstrijd stond wel iets op het spel. De eerste divisie is een hele mooie competitie. Hopelijk gaan heel veel mensen dit komend seizoen ook inzien."
pi_40577443
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Lees het nu pas maar dat is net zo gluiperd als Wotte
Ik ken Wotte niet, Wetzel wel. Zoals ik hem ken is het geen gluiperd, maar het kan best dat hij zich anders gedraagt in het profvoetbal.
www.thuisuiteten.nl
pi_40577492
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Evertje het volgende:

[..]

Drie jaar niet meer. Zijn traptechniek blijft ongeevenaard, maar hij moet gewoon weer fit worden. Dan heeft ie pas een meerwaarde. Of Korver moet het een wissel waard vinden om hem standaard de eerste 60 minuten te laten spelen. Hij heeft nu een hamstring blessure, dus ik zie hem niet spelen in de eerste maand.
Heeft Usta niet in België gevoetbald??
www.thuisuiteten.nl
pi_40577527
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heeft Usta niet in België gevoetbald??
Dacht het niet.
Hoi.
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:02:52 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40577601
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik ken Wotte niet, Wetzel wel. Zoals ik hem ken is het geen gluiperd, maar het kan best dat hij zich anders gedraagt in het profvoetbal.
Dat is die gast die vorig jaar bij KVM eruit vloog.
Planning:
-
pi_40578395
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat is die gast die vorig jaar bij KVM eruit vloog.
Klopt ja. Wellicht is hij te klein voor het tafellaken hoor, dat kan best. Maar wat was er bij Mechelen, iets met geld toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_40578486
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:01 schreef pekel het volgende:

[..]

Dacht het niet.
Okee. Wel heel opmerkelijk als hij daadwerkelijk niets gedaan heeft in die drie jaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_40578739
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:54 schreef borisz het volgende:

Degradatieregeling
De informatie die ik heb meldt dat er vanaf het seizoen 2008-2009 een degradatieregeling opgezet gaat worden. Volgend jaar (07-08) moet dan een begin worden gemaakt met een "topklasse" van de hoofdklasseamateurs, die in plaats van drie regio's en twee gebieden gaan spelen. De twee kampioenen hiervan spelen dat tegen elkaar op neutraal terrein om de Eerste Divisie plaats.

Degradatie lijkt me aan de ene kant "gezond", maar aan de andere kant de absolute doodsteek voor clubs. In de loop van dit seizoen zal meer duidelijk worden over de plannen.
Volgens mij is dit plan al afgeschoten door de amateursectie trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:34:58 #165
139407 jorienvdherik
pi_40578826
Ik ga de 2e speelronde ergens heen denk ik
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:36:10 #166
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40578875
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt ja. Wellicht is hij te klein voor het tafellaken hoor, dat kan best. Maar wat was er bij Mechelen, iets met geld toch?
Men stevende op de laatste plaatsen af met Wetzel, selectie wou hem ook buiten hebben...
Planning:
-
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:37:08 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40578912
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Wel heel opmerkelijk als hij daadwerkelijk niets gedaan heeft in die drie jaar.
Hij heeft in die 3 jaar inderdaad zonder club gezeten.
Planning:
-
pi_40579068
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Men stevende op de laatste plaatsen af met Wetzel, selectie wou hem ook buiten hebben...
Okee. Dan kan hij gewoon alleen maar in de hoofdklasse uit de voeten.

Tenzij hij bij VVV goed presteert.
www.thuisuiteten.nl
pi_40604589
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens mij is dit plan al afgeschoten door de amateursectie trouwens.
In November 2005 heeft de CED met 16 tegen 4 (AGOVV, Eagels, Dordt, Omniworld) gekozen voor een promotie / degradatieregeleing, daarin gestuent door de KNVB.
In Februari 2006 heeft het COH (Centraal Orgaan Hoofdklasse) het bericht naar buiten gebracht dat ze tegen een Topklasse zijn, en dat "niemand zit te wachten op een promotie-degradatieregeling"
Vlak na het eind van de competitie in April kwam naar buiten dat "de KNVB bij de voorjaarsvergadering van 2006 geen voorstel voor de invoering van de Topklasse in zal brengen." Dit na gesprekken met de amateurs.

Uit de geruchtenmolen is mij vervolgens verteld dat de KNVB nu in plaats van op 1 topklasse op 2 topklasses wil gaan inzetten, om zo de amateurs mee te krijgen. Daar zou dan een grote "promotie-finale" aan gekoppeld kunnen worden.

Dat de meeste amateurclubs niet willen, lijkt de KNVB niet te interesseren. Zij moeten iets bedenken. Bij de toelating van AGOVV en Omniworld zijn bepaalde eisen gesteld. Als een andere club naar het profvoetbal wil en aan dezelfde eisen voldoet, kan zij via de rechter deelname gaan afdwingen. Een situatie die de KNVB wil voorkomen, want ze weten dat ze dat gaan verliezen.

Daarnaast zijn er allemaal schijnargumenten als "meer spanning onderin de Eerste Divisie", grotere commerciele aantrekkelijkheid amateurvoetbal, etc, etc.

Die degradatieregeling gaat er uiteindelijk komen, net als dat de play-offs erdoor gedrukt zijn.
pi_40607470
Hoe kun je nou een amateurclub verplichten om het profvoetbal in te gaan .
pi_40609141
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij heeft in die 3 jaar inderdaad zonder club gezeten.
Hij heeft bij Fortuna een jeugdelftal onder zijn hoede gehad en is eigenlijk toen weer gevraagd of hij niet zin had weer eens mee te doen

Een goede keuze; 'n man met veel ervaring en een echte leider. Iets wat we echt gemist hebben de afgelopen jaren. Daarnaast zoals Evertje aangaf een prachtige pass.

Owja, en Voigt (ex-helmond) heeft vandaag getekend. De club zegt nu nog op zoek te gaan naar een spits. Ben benieuwd.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_40612773
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou een amateurclub verplichten om het profvoetbal in te gaan .
Dat lukt ook niet. Kan me sowieso momenteel eigenlijk geen zaterdaghoofdklasser voorstellen die zou willen promoveren. Misschien dat Bennekom en RBB dat idee nog een beetje hebben, maar verder?

Ik denk dan ook dat de KNVB dit nooit rond gaat krijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40614484
Alles open gooien zou wel ontzettend leuk zijn, ongeacht of het haalbaar is ofniet.
pi_40614521
Dan zullen sowieso de eisen aan de sportcomplexen flink verlaagd moeten worden.....
www.thuisuiteten.nl
pi_40688277
Zo, ben ook weer in het land en klaar voor het nieuwe seizoen.

Morgen naar Helmond, vol uitvak(400-500) maar ik heb geen flauw idee wat te verwachten dit seizoen.

We zullen zien, hopelijk weer een stap omhoog(play-offs).
pi_40699744
Net maar even me laten bezinken op de clubs, spelers en dergelijke....en om te kijken of ik straks na speelronde 38 redelijk goed inzicht heb: de volgende prognose:

1. FC Volendam
2. FC Den Bosch
3. De Graafschap
4. RBC Roosendaal
5. VVV Venlo
-Subtop
6. FC Zwolle
7. Helmond Sport
8. FC Emmen
9. AGOVV
10. MVV
-Middenmoot
11. FC Dordrecht
12. Go Ahead Eagles
13. BV Veendam
14. Stormvogels/Telstar
15. Cambuur L.
-Net niet
16. Haarlem
17. Top Oss
18. Fortuna
-Flop
19. FC Omniworld
20. FC Eindhoven
Hoi.
pi_40703312
Ik denk dat De Graafschap met Powel toch wel hoger eindigd dan 3...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_40703417
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:38 schreef meami het volgende:

[..]

Hij heeft bij Fortuna een jeugdelftal onder zijn hoede gehad en is eigenlijk toen weer gevraagd of hij niet zin had weer eens mee te doen

Een goede keuze; 'n man met veel ervaring en een echte leider. Iets wat we echt gemist hebben de afgelopen jaren. Daarnaast zoals Evertje aangaf een prachtige pass.

Owja, en Voigt (ex-helmond) heeft vandaag getekend. De club zegt nu nog op zoek te gaan naar een spits. Ben benieuwd.
Is inderdaad een goede keuze en Voigt vond ik ook altijd wel een redelijke speler.
pi_40703820
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat De Graafschap met Powel toch wel hoger eindigd dan 3...
Nou ....

Bij de eerste drie moet lukken en zal ook de doelstelling zijn. Verder hoop ik dat een aantal clubs uit het dal kruipen en het daar gewoon weer gezellig wordt, zoals Fortuna en GAE. Clubs met een mooi verleden waar het nu echt geen pretje is om naar toe te gaan.
Bloed, zweet en tranen!
pi_40704193
Eerder dan verwacht terug in het land, dus vanavond toch naar Den Bosch. Apart dat Telstar de laatste jaren altijd begint met een uitwedstrijd tegen één van de titelkandidaten.
volgende wedstrijden:
pi_40705495
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nou ....

Bij de eerste drie moet lukken en zal ook de doelstelling zijn. Verder hoop ik dat een aantal clubs uit het dal kruipen en het daar gewoon weer gezellig wordt, zoals Fortuna en GAE. Clubs met een mooi verleden waar het nu echt geen pretje is om naar toe te gaan.
Blij te zien dat er ook nog mensen zijn die Fortuna een warm hart toedragen

Wat vinden jullie van dit initiatief?
quote:
5 topconcerten na Fortuna wedstrijd in stadion

Het eerste topconcert is reeds een gegeven: na de wedstrijd Fortuna-VVV (15 september 20.00 uur) zal namelijk de Nederlandse band Van Dik Hout een concert geven van 90 minuten. Het concert heeft aanvang om 22.15 uur en zal duren tot 23.45 uur.

De prijs voor dit alles, wedstrijd en concert, bedraagt slechts ¤ 16,50. Fortuna hoopt middels deze stunt aan te kunnen treden voor een uitverkocht stadion! Seizoenskaarthouders en sponsoren hebben gratis toegang.

De Westerhoutgroep is inmiddels in onderhandeling met ondermeer Guus Meeuwis, Rowwen Heze, Marco Borsato (!), Trijntje Oosterhuis, Rene Schuman en Angeleye en de Schintaler voor de invulling van een volgend topconcert.
*spiekt*
pi_40705635
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef meami het volgende:

Wat vinden jullie van dit initiatief?
[..]
Tsja.... op die manier krijg je het stadion wel vol, maar de mensen komen voor het concert en niet voor de wedstrijd. Leuk om te proberen om een stadion vol te krijgen maar of dit de manier is...........
volgende wedstrijden:
pi_40705792
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:53 schreef spurs het volgende:

[..]

Tsja.... op die manier krijg je het stadion wel vol, maar de mensen komen voor het concert en niet voor de wedstrijd. Leuk om te proberen om een stadion vol te krijgen maar of dit de manier is...........
Ja, ik weet het ook niet. Lijkt me wel erg minder als je dan tijdens de wedstrijd allemaal marco borsato vfans hebt die allerlei liedjes gaan zingen de hele wedstrijd
*spiekt*
pi_40706801
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nou ....

Indeed. Goede zaak dat meer mensen erover denken. En nogmaals. Misschien moeten sommige echt eens nakijken waar ze Fortuna inschatten komend jaar. Ik wil niet overmatig positef doen, maar hoger dan 18e worden we zeker, daarvoor hebben we dit jaar gewoon kwaliteit erbij gekregen.
pi_40707064
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef Evertje het volgende:

[..]

Indeed. Goede zaak dat meer mensen erover denken. En nogmaals. Misschien moeten sommige echt eens nakijken waar ze Fortuna inschatten komend jaar. Ik wil niet overmatig positef doen, maar hoger dan 18e worden we zeker, daarvoor hebben we dit jaar gewoon kwaliteit erbij gekregen.
Jullie waren niet zomaar laatste vorig jaar he. 12 punten achter op de nr.19, 18 op de nr. 18 en 32 op de nr. 15.
Dit weet je waarschijnlijk zelf ook wel, maar om 18e te worden moet je dus al flink wat verbeteren. Dit zal wel gaan gebeuren, maar veel meer verwacht ik er ook niet van. Van die Usta moet maar blijken of ie het niveau nog aankan en Olondo lijkt nou ook niet echt een topspits. Achterin zit het wel beter en ook op het middenveld wat meer mogelijkheden, maar het is nog steeds een van de zwakkere teams, denk ik.
pi_40707510
Trainers: RBC grote favoriet

Zie hier voor het gehele artikel uit het AD.
sig verwijderd door FA
pi_40707633
quote:
De verrassing van het seizoen wordt volgens vijf oefenmeesters Go Ahead Eagles. ,,Die club heeft zich flink versterkt. Ik denk dat Go Ahead in het linkerrijtje zal eindigen,’’ aldus Den Bosch-trainer Bos.
Eens
pi_40707793
GAE heeft een geweldige ex-graafschap aanval en aangezien ex-graafschappers ALTIJD tegen de Graafschap scoren, zal e Graafschap vanavond er 4 in moeten leggen, of doet Ax niet mee?
pi_40707862
Ars toch ook? Volgens mij is Ax bijna hersteld.
pi_40708478
Ja Ars, Loval en Ax Zijn ex-graafschappers en GAE is dus gegarandeerd van 3 goals, vandaar de 4 goals......
pi_40708717
Ik hoor het al, dat wordt een doelpuntenfestijn
pi_40709190
Oeh, we beginnen vanavond.
Hoi.
pi_40709848
Dordrecht versterkt zich op de valreep ook nog aardig: Muhamadu komt over van Cercle Brugge.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:28:15 #195
139407 jorienvdherik
pi_40709889
Vanavond eerst kijken naar Duits voetbal en daarna naar de Jupiler League op talpa
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:29:45 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40709941
Vanavond barst het weer los.

Kan er dit seizoen nu al gedegradeerd worden?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:30:35 #197
139407 jorienvdherik
pi_40709967
Neen
pi_40711968
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:46 schreef kratovsk het volgende:

[..]

Jullie waren niet zomaar laatste vorig jaar he. 12 punten achter op de nr.19, 18 op de nr. 18 en 32 op de nr. 15.
Dit weet je waarschijnlijk zelf ook wel, maar om 18e te worden moet je dus al flink wat verbeteren. Dit zal wel gaan gebeuren, maar veel meer verwacht ik er ook niet van. Van die Usta moet maar blijken of ie het niveau nog aankan en Olondo lijkt nou ook niet echt een topspits. Achterin zit het wel beter en ook op het middenveld wat meer mogelijkheden, maar het is nog steeds een van de zwakkere teams, denk ik.
Klopt helemaal. Maar iedereen weet ook dat dat veranderen kan met het seizoen. Veel in de Jupiler league wordt niet op kwaliteit beslist, maar ook op werklust en wil om te winnen. Qua kwaliteit verschilt het niet zoveel afgezien van de eerste vier, daarna kan iedereen van iedereen winnen. Dan is het maar de vraag hoe een ploeg daarmee omgaat en wie dat beetje extra kan laten zien in een wedstrijd.

Olondo zal zeker nog vooruit moeten gaan. Heb je hem al eens zien spelen, aangezien je over hem oordeelt? Usta moet ik ook nog zien maar die staat ook niet zomaar in de basis als ie weer fit is. Als Simone of Garritsen het goet doet (vanavond speelt Simone) op die positie, dan blijft die misschien wel gewoon spelen. Usta moet eerst maar helemaal fit raken.
pi_40712037
Den Bosch tegen Stormvogels, dat moet kunnen dacht ik.
pi_40712529
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
en daarna naar de Jupiler League op talpa
23u toch?
pi_40712555
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:46 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

23u toch?
20.00 Bundesliga
22.40 Jupiler League
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:48:14 #202
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_40712610
Ik heb wel hoge verwachtingen van m'n cluppie uit Helmond, elk seizoen hebben ze wel een dipje van een wedstrijdje of 6, daarna is het krabbelen richting play-offs.

Dit seizoen maar eens stevig meedraaien bij de eerste 4, en dan het hele seizoen.

En de tribunes mogen wel voller, dat verdienen ze onderhand wel. Als het ff minder gaat zie je zo 1000 man minder, en das zonde. Hoe is dat bij andere "bierclubs"?

btw, 969 seizoenskaarten tot nu toe.
pi_40713918
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef LiquidSoul het volgende:

btw, 969 seizoenskaarten tot nu toe.
7000 bij ons.
pi_40714002
Netjes van de Graafschap
GAE 2600
pi_40714166
Een stijging van 10% in seizoenskaarten 950
*spiekt*
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:57:02 #207
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_40714972
Nou ja, bij ons is dat toch bijna 25% van de totale capaciteit.

Helmond heeft 85.000 inwoners, dan heeft 1,18% van de bevolking een seizoenskaart.
Doetinchem heeft 57.000 inwoners, 12,28% een seizoenskaart.
Den Bosch 135.000 inwoners, 1,48% een seizoenskaart
Deventer 97.000, 2,58% een seizoenskaart
Sittard 40.000, 2,5% een seizoenskaart

Daarom snap ik niet waarom in Helmond het stadion de laatste jaren niet gewoon volzit. Zo slecht draaien we toch echt niet.
pi_40715796
Vanavond Live en Gratis kijken op Talpa:

http://www.talpa.tv/web/show/id=47944/langid=43/contentid=149934

[ Bericht 2% gewijzigd door DikkeDiarree op 11-08-2006 16:28:17 ]
pi_40715963
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:57 schreef LiquidSoul het volgende:
Nou ja, bij ons is dat toch bijna 25% van de totale capaciteit.

Helmond heeft 85.000 inwoners, dan heeft 1,18% van de bevolking een seizoenskaart.
Doetinchem heeft 57.000 inwoners, 12,28% een seizoenskaart.
Den Bosch 135.000 inwoners, 1,48% een seizoenskaart
Sittard 40.000, 2,5% een seizoenskaart

Daarom snap ik niet waarom in Helmond het stadion de laatste jaren niet gewoon volzit. Zo slecht draaien we toch echt niet.
Tja, 950 is wel weinig als je je beseft dat er 12.500 mensen in het stadion kunnen...
*spiekt*
pi_40716000
Zal t nog doorgaan met al die regenbuien?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40716618
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef DikkeDiarree het volgende:

Mmm het was leuker geweest als wij uit gespeeld hadden.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:58:50 #212
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_40716785
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Mmm het was leuker geweest als wij uit gespeeld hadden.
Haha, dat was hier direct dezelfde gedachte
pi_40716841
Mooi Helmond Sport - MVV kijken dus.
Helmond gaat dit seizoen weer hoge ogen gooien.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:10:14 #214
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_40717110
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:01 schreef Ruudt het volgende:
Mooi Helmond Sport - MVV kijken dus.
Helmond gaat dit seizoen weer hoge ogen gooien.
Brouwhuis. Ik neem aan dat je dan in het stadion zit he?

Ohnee, ik zie nu dat je in Deurne woont. Nou ja, dan nog kun je makkelijk naar het stadion.
pi_40717212
Ik heb al een SC van PSV.
pi_40717270
Als je de graafschap af en toe (mvv uit afgelopen jaar bijv.) met 20 man in het uitvak ziet zitten. Vraag je ook af hoe ze thuis in godsnaam wel 10.000 man er hebben zitten.
pi_40717380
Sja, en bij sommige uitwedstrijden (die belangrijk/in de buurt zijn) gaan er ook ineens honderden mee... Bij ons is dat eigenlijk altijd wel hetzelfde. Heerenveen of Helmond uit, altijd hetzelfde (kleine ) groepje in het uitvak.
pi_40717409
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef DikkeDiarree het volgende:

Hey, leuk!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40717828
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:27 schreef Afunados het volgende:
Dordrecht versterkt zich op de valreep ook nog aardig: Muhamadu komt over van Cercle Brugge.
En Jayson Trommel is op proef, komt mogelijk als laatste aanwinst naar Dordt.
www.thuisuiteten.nl
pi_40717867
godver kut imageshack
pi_40718781
Ik hoop dat het doorgaat met al die regen
*spiekt*
pi_40720070
Hier zijn wel wat buien gevallen, maar lang niet zoveel om er ook maar enigszins aan te denken om het af te gelasten . De straat is alweer bijna opgedroogd, dus hier wordt vanavond gewoon gevoetbald .

HEYA DEN BOSCH, kheb er zin in .
pi_40720181
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je de graafschap af en toe (mvv uit afgelopen jaar bijv.) met 20 man in het uitvak ziet zitten. Vraag je ook af hoe ze thuis in godsnaam wel 10.000 man er hebben zitten.
Een van de redenen van mij (en wellicht ook voor anderen) om niet in het uitvak te zitten is omdat wij bij vrijwel elke wedstrijd een combi hebben. Ik vertik het om met die bus te gaan en zit daarom als ik ga in "vijandelijk" vak. Bij belangrijke wedstrijden zit het in elk geval redelijk vol. De laatste wedstrijd die we tegen jullie speelden in de eredivisie was daar wel een mooi voorbeeld van.
pi_40722031
Yeah, het werkt!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:05:45 #225
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40722095
En we zijn los.
.
..
...
....
pi_40722700
&*^%$@#@!#^TALPA!!!!

Geen oppas, dus geen FC Den Bosch voor papa! En nu laat die (&U)&*@#^%@^#%$^TALPA het afweten.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_40722986
Dordrecht 3-0
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_40723035
Commentaar is wel waardeloos..
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:44:18 #229
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40723273
Duplan heeft het eerste doelpunt van RBC dit seizoen gescoord.
.
..
...
....
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:47:15 #230
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40723349
En titelkandidaat de Graafschap staat achter tegen Go ahead eagles.
.
..
...
....
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:48:30 #231
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40723388
Dordrecht

Kampioenen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_40723680
Ik dan ook even:

Emmen Kampioenen
pi_40723798
Doet het prima hier
pi_40723866
Omniworld gaat weer als vanouds goed .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40723989
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:57 schreef LiquidSoul het volgende:
97.000?? Bron?
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:47 schreef Sandertje21 het volgende:
En titelkandidaat de Graafschap staat achter tegen Go ahead eagles.
En dan moeten Ars, Loval en Ax nog scoren
pi_40724239
Helmond 1-1 na een schitterende vrije trap van Van Dinteren.
pi_40724508
Come On Eagles

pi_40724768
Kom op Helmond
pi_40725218
Rood voor Top Oss voor van der Sloot
pi_40725229
1-1, denk dat Helmond daar tevreden mee moet zijn..
pi_40725858
Wie gaat er zometeen op Talpa naar de samenvattingen kijken?

Best vreemd eigenlijk, de jaren hiervoor kon het me geen reet boeien, maar ik denk dat ik zometeen er wel even naar ga kijken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40725958
Ik ga zeker kijken, ben benieuwd .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:26:44 #243
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40726234
AGOVV nog niet overtuigend, maar wel 3-1 winst op Cambuur
pi_40726349
Ik ga ook zeker kijken, even kijken hoe ze het brengen bij John.
sig verwijderd door FA
pi_40727552
RBC wordt op zn gemakje kampioen (hoop ik).

Goed begin in ieder geval.
Houd van een lijntje.
pi_40728114
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
RBC wordt op zn gemakje kampioen (hoop ik).

Goed begin in ieder geval.
mmmwhhhaaaahahahahahaaaaaaaa

kappen nou, ik pis bekant in mun broek.
Vertrouw nou nie op die VI-polletjes en de eerste wedstrijd manneke... Jullie krijgen het net zo lastig als Grafschaap en VVVlaai Venlo. De rente op mijn hypotheek en aandelen van overbuurman zijn nog makkelijker te voorspellen dan de verloop van de 1e divisie. Want waar de eredivisie al jaren voorspelbaar is, is in de eerste divisie iedereen kanshebber.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_40728126
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
AGOVV nog niet overtuigend, maar wel 3-1 winst op Cambuur
3-1 winnen is gewoon goed
pi_40728358
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:22 schreef Reanimatie.com het volgende:

[..]

mmmwhhhaaaahahahahahaaaaaaaa

kappen nou, ik pis bekant in mun broek.
Vertrouw nou nie op die VI-polletjes en de eerste wedstrijd manneke... Jullie krijgen het net zo lastig als Grafschaap en VVVlaai Venlo. De rente op mijn hypotheek en aandelen van overbuurman zijn nog makkelijker te voorspellen dan de verloop van de 1e divisie. Want waar de eredivisie al jaren voorspelbaar is, is in de eerste divisie iedereen kanshebber.
Ik zet toch mijn geld op RBC.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:49:45 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40729044
Wat een kut uitzending, zo beroerd was SBS dus nog niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40729098
Het is wel erg kort allemaal.
Houd van een lijntje.
pi_40729326
Ik vond het niet verkeerd. Lekker luchtig programmaatje om onderuitgezakt te bekijken. Maar als je de wedstrijd van je eigen club hebt gemist, dan zie je er eigenlijk geen flikker van op tv nee..
pi_40729902
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel erg kort allemaal.
Waar sbs nog 2 minuten per wedstrijd deed, heeft Talpa het voor de "kleinere" teruggebracht naar 1,5. 90 seconde is wel heel weinig om een goed beeld van een wedstrijd te krijgen.

En raar dat ze de stand niet laten zien. Misschien nog zo boeiend na de eerste wedstrijd, maar toch.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:13:48 #253
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40729931
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef DRD het volgende:

En raar dat ze de stand niet laten zien. Misschien nog zo boeiend na de eerste wedstrijd, maar toch.
Dordt staat zeker bovenaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40730024
Matige pot.
Hoi.
pi_40730191
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dordt staat zeker bovenaan?
O, echt waar? Zal eens kijken dan

Heb nog een foto van teletekst van een paar jaar geleden toen we "echt" eerste stonden na 12 of 13 wedstrijden
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:22:13 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40730212
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:21 schreef DRD het volgende:

Heb nog een foto van teletekst van een paar jaar geleden toen we "echt" eerste stonden na 12 of 13 wedstrijden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40730850
MVV speelde verrassend goed, play-offs lijken zeker haalbaar.

Verder een uitverkocht uitvak, hele mooie opkomst
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:09:53 #258
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40731731
RBC gaat de titel pakken.
.
..
...
....
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:10:18 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40731743
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:09 schreef Sandertje21 het volgende:
RBC gaat de titel pakken.

Dat doen wij al
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40734721
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:21 schreef DRD het volgende:
Die heb ik ook van RBC toen ze eerste stonden in de HCE zelfs. Openingswedstrijd tegen Zwolle 1-1 en dan eerste op alfabet .
sig verwijderd door FA
pi_40734751
Graafschap zwaar overhyped
pi_40736301

Het mooiste van de wedstrjid.

[ Bericht 16% gewijzigd door Opgezwollenlever op 12-08-2006 10:13:50 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:07:07 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40736341
Uitzending op Talpa viel me tegen. Slechts een ruimere samenvatting voor een paar wedstrijden, de overige zes, zeven wedstrijden werden vond ik maar wat afgeraffeld (geen opstellingen, nauwelijks andere hoogtepunten dan slechts de goals).

Waar ik me echter vooral mateloos aan erger is het continu aankondigen en hypen van de andere voetbalprogramma's tijdens de uitzending. Doe dat tijdens een reclameblok, maar niet tijdens de uitzending zelf.
pi_40736395
Om die voetbalprogramma's gaat het nou eenmaal
pi_40736638
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef Ricky_ het volgende:
Den Bosch tegen Stormvogels, dat moet kunnen dacht ik.
Het is nog altijd Telstar.

Eerste helft ging gelijk op, 2de helft was Den Bosch beter en hebben ze ook terecht gewonnen.

3700 toeschouwers..... mwah zullen er eerder tussen de 2000 en 2500 zijn geweest.
volgende wedstrijden:
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:33:17 #266
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40737645
400 man meegenomen naar Helmond en een 1-1 uit het vuur gesleept. Achteraf gezien wel blij, maar we hadden de 3 punten gewoon verdiend.
Komende week de derby thuis tegen VVV. Met een geweldige sfeeractie en een aanvallend MVV zie ik ons de 3 punten wel kapen van de Venlonaren.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:35:25 #267
139407 jorienvdherik
pi_40737685
Volgende week eens proberen of ik ergens kan, zouw tof zijn als ik naar MVV kan, moet die dag namelijk al in maastricht zijn geloof ik
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:36:30 #268
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40737714
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week eens proberen of ik ergens kan, zouw tof zijn als ik naar MVV kan, moet die dag namelijk al in maastricht zijn geloof ik
Vorig jaar 8000 man bij de derby.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:44:10 #269
139407 jorienvdherik
pi_40737831
Wil op zich wel,

Heen ben ik 3 uur onderweg, dat is het probleem niet maar terug

22:29 i Maastricht 3 Roermond Intercity 886 NS
00:32 i Utrecht Centraal 7a

01:14 Utrecht Centraal 4b Amsterdam Centraal Sneltrein 1405 NS
03:23 i Rotterdam Centraal 9

05:31 Rotterdam Centraal 6 Dordrecht Stoptrein 5117 NS
05:40 i Rotterdam Lombardijen 4
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:45:13 #270
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40737851
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil op zich wel,

Heen ben ik 3 uur onderweg, dat is het probleem niet maar terug

22:29 i Maastricht 3 Roermond Intercity 886 NS
00:32 i Utrecht Centraal 7a

01:14 Utrecht Centraal 4b Amsterdam Centraal Sneltrein 1405 NS
03:23 i Rotterdam Centraal 9

05:31 Rotterdam Centraal 6 Dordrecht Stoptrein 5117 NS
05:40 i Rotterdam Lombardijen 4
Uitgaan en goedkoop hotelletje in Maastricht
pi_40737870
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat doen wij al
Ik vond Theo Bos wel een beetje lachwekkend in het eerste stuk van de uitzending met al die trainers.

"We lusten ze rauw, dus laat ze maar komen."
www.thuisuiteten.nl
pi_40738463
0-0 tegen Zwolle. Het was niet geweldig, maar de mannen toonden in ieder geval weer vechtlust en dat was lang geleden dat we dat gezien hebben. Toch nog iets meer dan 4000 toeschouwers. Best veel voor Fortuna begrippen

Nog wat (aardige) sfeerbeelden:

*spiekt*
pi_40738636
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vond Theo Bos wel een beetje lachwekkend in het eerste stuk van de uitzending met al die trainers.

"We lusten ze rauw, dus laat ze maar komen."
Ohja, geboren acteur
pi_40739714
Uit het Dagblad van het Noorden van vandaag:
quote:
'Emmen en Groningen potentiële topclubs'

GRONINGEN/EMMEN.
De toekomstige winnaars in het betaald voetbal in Nederland zijn Ajax, Feyenoord, AZ, FC Emmen, VVV Venlo en FC Groningen.
Dat beweren onderzoekers Trudo Dejonghe, Sjef van Hoof en Thijs Kemmeren in hun boek 'Voetballen in de kleine ruimte'.
De drie onderzoekers maakten een analyse van de herkomst van de Nederlandse voetbalsupporter en hoeveel geld de fan in het voetbal steekt. De profclubs stelden gegevens beschikbaar over de herkomst van hun achterban. Zo onstond een overzicht van de Nederlandse gemeenten waar clubs elkaar beconcurreren, waar een club dominant is en waar clubs nog publiek aan zich kunnen binden.
De resultaten zijn niet hypothetisch, volgens Sjef van Hoof. De docent geografie en economie aan de Universiteit Utrecht meent dat de genoemde kleine clubs wel degelijk groot kunnen worden.
'Als deze clubs, en dan heb ik het met name over Emmen en VVV Venlo, er in slagen een beter sportief en commercieel beleid te voeren, kunnen zij een flinke stap voorwaarts zetten. De concurrentie is in die gebieden, Noord-Limburg en Drenthe, niet zo groot.'
AZ en FC Groningen hebben er volgens de onderzoekers goed aan gedaan een nieuw stadion in gebruik te nemen. Deze clubs kunnen veel nieuwe supporters verwachten.
Hoi.
pi_40742187
Nu ook weer beelden op Talpa van de wedstrijden.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:51:11 #276
139407 jorienvdherik
pi_40750924
Erg zin om zondag wat foto's en een verslag te maken voor me site sport.fr-fotopage.nl

Ga zometeen maar eens een mail opstellen naar clubs die vrijdag thuisspelen
pi_40752450
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:42 schreef Afunados het volgende:
MVV speelde verrassend goed, play-offs lijken zeker haalbaar.

Verder een uitverkocht uitvak, hele mooie opkomst
Ik zat ook in het uitvak en vergeleken met vorig jaar in Helmond was het idd nu wel vol. Vond vooral de sfeer super! Complimenten daarvoor. Vertoonde spel was met name in de eerste helft erg goed van MVV kant. Als ze zo doorspelen zit een goede klassering erin.

ps. Was de goal van Brncic 5 minuten voor tijd wel buitenspel? De herhaling van Talpa liet dit moment niet zien. Verder erg jammer dat de 1e bal van Brncic op de paal ging, ik stond al te juichen omdat ik dacht dat hij erin ging.

De assist van Moutawakil op Gommans was super, wat een ziekelijke bal zeg.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_40759108
Stond Gommans niet buitenspel bij zijn goal? Jullie moeten het goed gezien hebben in het uitvak..
pi_40760924
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg zin om zondag wat foto's en een verslag te maken voor me site sport.fr-fotopage.nl

Ga zometeen maar eens een mail opstellen naar clubs die vrijdag thuisspelen
Denk je dan vrijkaartjes te krijgen ofzo .
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:24:35 #280
139407 jorienvdherik
pi_40762296
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:23 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Denk je dan vrijkaartjes te krijgen ofzo .
Bedoel natuurlijk vrijdag,

Ja gewoon perskaartje zodat ik op de perstribune kan zitten
pi_40762532
Heb er eigenlijk niet zo op gelet, was randje in ieder geval. Bij de 2-1 5 minuten voor tijd weet ik ook niet of het wel buitenspel was van Brncic.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_40762628
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef pekel het volgende:

Maar we hebben wél good old Roy Stroeve
Waarom denk je dat die weg geflikkert is bij ons
[14.gif]
pi_40762705
GAE trouwens 2720 scc's na een verkooppraatje van Mike Snoei
http://www.ga-eagles.nl/news_verhaal.php?show=891

Die gratis Talpa-site was eenmalig?
pi_40762837
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
GAE trouwens 2720 scc's na een verkooppraatje van Mike Snoei
http://www.ga-eagles.nl/news_verhaal.php?show=891

Die gratis Talpa-site was eenmalig?
Jep, vanaf nu pay per view. En je kunt ook abbonementen nemen geloof ik.
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:58:35 #285
43497 Afunados
Get Therapy
pi_40766078
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:34 schreef jde_kok het volgende:
Heb er eigenlijk niet zo op gelet, was randje in ieder geval. Bij de 2-1 5 minuten voor tijd weet ik ook niet of het wel buitenspel was van Brncic.
Meesten om me heen vonden van wel. Waarom was je in het uitvak komen zitten, gewoon voor de fun?

Trouwens, leuk filmpje van de wedstrijdbeleving vanuit het uitvak is hier te bekijken: http://www.heugem.com/voetbal/mvv/video/0607/0607helmondmvv.php

En wat foto's:

Hopelijk dit seizoen eens wat betere resultaten, zodat het vak vaker zal volstromen
pi_40766135
Doen ze nou de Hitlergroet op die laatste foto of is dat gewoon een toevallige momentopname?
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:02:58 #287
43497 Afunados
Get Therapy
pi_40766210
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:00 schreef VoreG het volgende:
Doen ze nou de Hitlergroet op die laatste foto of is dat gewoon een toevallige momentopname?
Haha, zal wel bij "Sjengen, sjengen" geweest zijn(zoals elke club die heeft met "boeren" en "joden" etc). Ziet er indd wel beetje fout uit zo
pi_40766216
Wat denk je zelf?
pi_40769682
Ja tuurlijk deden ze de Hitler-groet. Het is immers allemaal tuig wat er in de uitvakken zit!!
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:08:43 #290
139407 jorienvdherik
pi_40769702
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ja tuurlijk deden ze de Hitler-groet. Het is immers allemaal tuig wat er in de uitvakken zit!!
Zijn wel limbo's
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:18:47 #291
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40769957
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zijn wel limbo's
Wat wil je daarmee zeggen ? Zeker nooit verder dan de randstad geweest he ?
pi_40770183
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen ? Zeker nooit verder dan de randstad geweest he ?
Anders neem je het ff super serieus
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:38:38 #293
139407 jorienvdherik
pi_40770619
gewoon een geintje, moet donderdag naar maastricht
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:45:53 #294
43497 Afunados
Get Therapy
pi_40770895
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon een geintje, moet donderdag naar maastricht
Kom je vrijdag naar de "derby" tegen VVV? Zal een mooi sfeertje zijn
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:46:40 #295
139407 jorienvdherik
pi_40770921
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Afunados het volgende:

[..]

mwah denk het niet
trein terug haal ik dan niet
pi_40771330
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bedoel natuurlijk vrijdag,

Ja gewoon perskaartje zodat ik op de perstribune kan zitten
Krijg je die dan gewoon .
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:58:43 #297
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40771385
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Afunados het volgende:

[..]

Wa zit je Afu ?
Boschpoort vak B ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:59:10 #298
139407 jorienvdherik
pi_40771407
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Krijg je die dan gewoon .
Eerst bij Excelsior wel vorig jaar nu niet meer geloof ik.

Voor de rest wel bij, De Graafschap, Haarlem, MVV, Omniworld. Misschien wel nog een paar
pi_40771445
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Eerst bij Excelsior wel vorig jaar nu niet meer geloof ik.

Voor de rest wel bij, De Graafschap, Haarlem, MVV, Omniworld. Misschien wel nog een paar
En inde eredivisie?
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:01:17 #300
43497 Afunados
Get Therapy
pi_40771501
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wa zit je Afu ?
Boschpoort vak B ?
Nee, ik ga morgen seizoenskaart bestellen voor AS. Vorig jaar wel vaker Boschpoort, maar we hebben toch maar besloten seizoenskaart op AS-Tribune te halen. Ditchter bij het cafe he
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:01:58 #301
139407 jorienvdherik
pi_40771535
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En inde eredivisie?
Twente en Heracles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: