Denk hetzelfde als afgelopen jaar. Met wellicht RBC erbij.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:
Wie zijn dit jaar dé favorieten?
Zolang GAE maar lekker onderaan blijft bungelen![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:
Wie zijn dit jaar dé favorieten?
Zolang GAE maar lekker onderaan blijft bungelen![]()
Zoals elk jaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De weg naar boven zal ingezet worden,
Goed om te horenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb altijd wel 'sympathie' voor De Graafschap, Volendam en Fortuna, en AGOVV is daar bij gekomen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef DeVinger het volgende:
kansloze jeugdspelertjes die mij op de middelbare school zaten
(die zul je wel in elke stad bij elke andere club ook hebben)
Niet overdrijven hequote:Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Waarom ik een 'hekel' heb gekregen aan GAE, op mijn middelbare school had je de jeugdspelertjes van GAE zitten. Nou dat waren mij stoere gastjes, types American Footbal uit de Amerikaanse tienermovies, maar dan niet breed en wel buitenlands. DIe dachten het wel even te maken
Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
'In mijn tijd' was dat iig niet zo. Meesten waren gewoon relaxed, enige zich echt het mannetje voelde was die Quincy.
Paar jaar eerderquote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijk![]()
Onze clubsite is op vakantie, hoe typisch haha.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep. Ik weet overgens niet waar het staat. Mijn info stond op de clubsite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |