abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38885417
Bierdivisie

Ik word fan!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_38890185
Jerold Promes is toch ook naar Dordrecht??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39202546
Wie zijn dit jaar dé favorieten?

Zolang GAE maar lekker onderaan blijft bungelen
pi_39202644
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:

Denk hetzelfde als afgelopen jaar. Met wellicht RBC erbij.
pi_39206741
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:

De weg naar boven zal ingezet worden, niet rigoreus maar wel iets. (plek 12 denk ik)
That's all folks!
  zondag 25 juni 2006 @ 14:41:32 #56
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39206765
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

De weg naar boven zal ingezet worden,
Zoals elk jaar?

Althans,dat beeld heb ik van de Eagles.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39206861
Vorig jaar was het wat teveel op de gok met een aantal spelers (Mevel en Pater bijvoorbeeld), nu zijn er wel aankopen gedaan waar je de komende jaren op verder kan borduren. Veel jonge Nederlandse jongens.
That's all folks!
pi_39207000
Waarom ik een 'hekel' heb gekregen aan GAE, op mijn middelbare school had je de jeugdspelertjes van GAE zitten. Nou dat waren mij stoere gastjes, types American Footbal uit de Amerikaanse tienermovies, maar dan niet breed en wel buitenlands. DIe dachten het wel even te maken
pi_39208549
Ik ben vooral benieuwd wat Kwong-Wah Steinraht kan bij Haarlem.

Verder denk ik dat Den Bosch, VVV, De Graafschap en wellicht Emmen en RBC de grootste titelkandidaten zijn, al zijn nog niet alle selecties rond.

Helmond Sport met Vanenburg is ook leuk om in de gaten te houden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39212318
Ik heb altijd wel 'sympathie' voor De Graafschap, Volendam en Fortuna, en AGOVV is daar bij gekomen.
pi_39212400
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb altijd wel 'sympathie' voor De Graafschap, Volendam en Fortuna, en AGOVV is daar bij gekomen.
Goed om te horen

Ik ga voor de drie overwinningen met Fortuna komend seizoen, toch al eentje meer

GAE heeft wel mooi stadion, lekker authentiek.
pi_39212570
Ik verwacht komen seizoen het meest van Den Bosch en RBC, gezien de spelersgroep.
Hoi.
pi_39212709
Ach, het is niet dat ik GAE haat, ik ergerde me toen alleen kapot aan die kansloze jeugdspelertjes die mij op de middelbare school zaten
(die zul je wel in elke stad bij elke andere club ook hebben)

Jammer dat dat nieuwe stadion toen niet is doorgegaan op het industrieterrein langs de A1. Ik woon in Deventer (doordeweeks op kamers in Nijmegen), dus natuurlijk zou het leuk zijn als GAE weer een wederopstanding zou meemaken, al laat die wel erg lang op zich wachten.
pi_39212956
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef DeVinger het volgende:
kansloze jeugdspelertjes die mij op de middelbare school zaten
(die zul je wel in elke stad bij elke andere club ook hebben)
Hoi.
pi_39216038
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Waarom ik een 'hekel' heb gekregen aan GAE, op mijn middelbare school had je de jeugdspelertjes van GAE zitten. Nou dat waren mij stoere gastjes, types American Footbal uit de Amerikaanse tienermovies, maar dan niet breed en wel buitenlands. DIe dachten het wel even te maken
Niet overdrijven he

Jammer dat Tuhuteru weg is, voor de rest...
pi_39216089
Wat overdrijf ik dan als ik vragen mag? Je voelt je kennelijk aangesproken
pi_39216187
'In mijn tijd' was dat iig niet zo. Meesten waren gewoon relaxed, enige zich echt het mannetje voelde was die Quincy.
pi_39216651
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
'In mijn tijd' was dat iig niet zo. Meesten waren gewoon relaxed, enige zich echt het mannetje voelde was die Quincy.
Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijk
pi_39216953
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijk
Paar jaar eerder
Meer de tijd dus met jongens die nu in de selectie zitten/allang zijn afgevallen. Ik heb er trouwens nooit een mocro gezien
pi_39250471
PERSBERICHT: Vertrouwensbreuk bestuur VVV-Venlo en Neumann
VENLO Maandag 26 Juni 2006 14:42 uur

Mede naar aanleiding van de evaluatie van het afgelopen seizoen is er een vertrouwensbreuk ontstaan tussen bestuur/directie van VVV-Venlo en Hoofdtrainer Herbert Neumann. Partijen overleggen de komende dagen over hoe met deze situatie om te gaan.
Verder worden er inhoudelijk geen mededelingen gedaan.

Vooralsnog neemt assistent-trainer Wil Boessen de trainingen over
pi_39250892
Hihi.
Hoi.
pi_39256835
Wehhe, 1ste wedstrijd Veendam - Emmen. .
Hoi.
pi_39258164
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef pekel het volgende:
Wehhe, 1ste wedstrijd Veendam - Emmen. .
Is het programma al bekend?
pi_39259812
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:33 schreef Evertje het volgende:

[..]

Is het programma al bekend?
Jep. Ik weet overgens niet waar het staat. Mijn info stond op de clubsite.
Hoi.
pi_39260056
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef pekel het volgende:

[..]

Jep. Ik weet overgens niet waar het staat. Mijn info stond op de clubsite.
Onze clubsite is op vakantie, hoe typisch haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')