Denk hetzelfde als afgelopen jaar. Met wellicht RBC erbij.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:
Wie zijn dit jaar dé favorieten?
Zolang GAE maar lekker onderaan blijft bungelen![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:
Wie zijn dit jaar dé favorieten?
Zolang GAE maar lekker onderaan blijft bungelen![]()
Zoals elk jaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De weg naar boven zal ingezet worden,
Goed om te horenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb altijd wel 'sympathie' voor De Graafschap, Volendam en Fortuna, en AGOVV is daar bij gekomen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef DeVinger het volgende:
kansloze jeugdspelertjes die mij op de middelbare school zaten
(die zul je wel in elke stad bij elke andere club ook hebben)
Niet overdrijven hequote:Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Waarom ik een 'hekel' heb gekregen aan GAE, op mijn middelbare school had je de jeugdspelertjes van GAE zitten. Nou dat waren mij stoere gastjes, types American Footbal uit de Amerikaanse tienermovies, maar dan niet breed en wel buitenlands. DIe dachten het wel even te maken
Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
'In mijn tijd' was dat iig niet zo. Meesten waren gewoon relaxed, enige zich echt het mannetje voelde was die Quincy.
Paar jaar eerderquote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ach ik verwoord het misschien wat mooier zodat het wat leuker klinkt, maar ik vond het wel irritante gasten. Laatst zag ik nog een stukje op Deventer TV, was een jeugdselectie kampioen geworden en sprak Overmars ze nog toe. Daar herkende ik nog wel wat van. Maargoed ik weet niet wat 'jouw tijd' was, ik zat er vorige jaar nog. Maargoed, aan de andere kant, na de fusie had je wel meerdere groepen. Kakkers, Turken/Marokkanen, Paupers en dan de GAE-luitjes. Ze waren allemaal erg eigenlijk![]()
Onze clubsite is op vakantie, hoe typisch haha.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep. Ik weet overgens niet waar het staat. Mijn info stond op de clubsite.
Echt??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
den bosch is bezig met lurling
Tering zeg,dat is nog eens nieuwsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article431967.ece
Hoeveel spelers met CL ervaring heeft Emmen rondwaggelen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef pekel het volgende:
Lurling
Ik voel de flauwe woordgrappen al weer opkomen op de tribunes en daaromheen...
Stroeve heeft toch een 2 goede seizoenen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeveel spelers met CL ervaring heeft Emmen rondwaggelen?
quote:Op de ranglijst van grootste Nederlandse tienertransfers neemt Hoogstrate de derde plaats in, achter Arjen Robben en Clarence Seedorf.
Wikipedia
Opzich wel jammer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig is dit jaar niet de eerste wedstrijd Emmen uit.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Opzich wel jammer.
Trouwens voor het eerst sinds 1995 dat we niet openen tegen de degradant.
Ikke wel, mijn favoriete speler bij de IJsselmeervogels. Echt een bikkel achterin.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Leuke wissel volgens mij. Ken die hele vent niet, niemand trouwens..
2002 was de laatste tegen de degradant. Toch 4 jaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
Na onze degradaties in 99 en 01 zijn we iig niet tegen jullie begonnen
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ikke wel, mijn favoriete speler bij de IJsselmeervogels. Echt een bikkel achterin.
Ondertussen is Willy Overtoom(AZ) aangetrokken, nu is Telstar nog op zoek naar een rechtervleugelverdediger en dan zou de selectie rond moeten zijn. Ook zijn Dominique Kivuvu(NEC), Sjaak Lettinga(FC Volendam), Pierre Tosch(IJsselmeervogels) en Arjan Wisse(H'lem, vorig jaar gehuurd van AZ) vertrokken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
Overzicht transfers Jupiler divisie:
Stormvogels Telstar
Nieuw: Brahim Aoulad-Lfadil (Argon), Marien Willemsen (AZ), Tom Zoontjes (Sparta), Frank Korpershoek (Kon HFC, komt van de Amsterdamse hoofdklasser DWV), Martin van Strien (FC Den Bosch), Raymond Fafiani (FC Twente), Touvarno Pinas (RKC)
Weg: Benjamin Pinto (FC Den Bosch)
Tcoh mag ik die Wisse wel, die begrijpt dat H'lem niks is!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:44 schreef spurs het volgende:
[..]
Ondertussen is Willy Overtoom(AZ) aangetrokken, nu is Telstar nog op zoek naar een rechtervleugelverdediger en dan zou de selectie rond moeten zijn. Ook zijn Dominique Kivuvu(NEC), Sjaak Lettinga(FC Volendam), Pierre Tosch(IJsselmeervogels) en Arjan Wisse(H'lem, vorig jaar gehuurd van AZ) vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |