abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39941594
Is het speelschema al bekend?
pi_39941888
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Is het speelschema al bekend?
Hier in pdf-bestand
Hoi.
pi_39942427
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef pekel het volgende:

[..]

Hier in pdf-bestand
Voor het weekendje Maastricht in februari 2007 de keuze uit drie thuisspelende Limburgse clubs. Gaat ws. MVV - AGOVV worden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:56:42 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39942557
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:52 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Voor het weekendje Maastricht in februari 2007 de keuze uit drie thuisspelende Limburgse clubs. Gaat ws. MVV - AGOVV worden.
MVV vind ik ook de leukste Limburgse club dus easy choice
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39942917
Klopt en het is verder gewoon gemakzucht, niet te ver rijden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:02:35 #108
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39946443
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef pekel het volgende:

[..]

Heel netjes van Talpa
Wedstrijden Eerste Divisie live via internet

Uitgegeven: 18 juli 2006 14:54
AMSTERDAM - Wedstrijden uit de Eerste Divisie van het betaald voetbal zijn voortaan tegen betaling rechtstreeks te volgen via internet. Mediabedrijf Talpa verzorgt de uitzendingen. Het eenmalig bekijken van een wedstrijd kost 2,95 euro.

Talpa biedt via de website dewedstrijden.nl ook samenvattingen van de gespeelde wedstrijden aan, de mooiste doelpunten, interviews, persconferenties, webcams, webTV, statistieken, analyses en achtergronden.

Op de televisiezender van Talpa zijn vrijdagavond samenvattingen van de wedstrijden te zien. De Eerste Divisie begint weer op 12 augustus.

ja
pi_39947886
Bleh betalen..
pi_39948933
Denk niet dat, dat een succes gaat worden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_39950146
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
waarom niet, 2,95 voor een livewedstrijd vind ik geen slechte deal, en zal er ook zeker gebruik van maken om wat wedstrijden van de Go Ahead Eagles te volgen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:41:14 #112
497 Maja
Ja denk!?!
pi_39950177
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
Idee is goed, alleen men gaat er echt niet voor betalen...
pi_39950234
Wat een gezeur. Op tv blijft het toch gewoon gratis? Ik vind het een goede service voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet naar het stadion kunnen.
pi_39950369
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
Wat een gezeur. Op tv blijft het toch gewoon gratis? Ik vind het een goede service voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet naar het stadion kunnen.
Inderdaad, dat er voor een livestream betaald moet worden vind ik zo gek nog niet.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_39952561
quote:
4,95 per maand
- van één club alle live wedstrijden en samenvattingen zien.

9,95 per maand
- van alle clubs uit de eerste divisie alle live wedstrijden en samenvattingen zien

2,95
- Losse wedstrijden (pay per view)

1,50
- Losse elementen (goals, samenvatting, compilatie, etc)
10E voor elke wedstrijd live en samenvattingen op prob de momenten dat je zelf uit kan zoeken is niet absurd duur, mits de kwaliteit van beeld en verbinding goed is natuurlijk.
pi_39952657
Idd, een goeie actie voor als je een avondje niet kan oid.
Hoi.
pi_39953685
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

MVV vind ik ook de leukste Limburgse club dus easy choice
Ja echt makkelijk.................
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:36:23 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39954825
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ja echt makkelijk.................
Voor vele buiten Limburg wel.

RJC en FS zeggen mij totaal niets, VVV spreekt iets meer aan en om een of andere manier spreekt MVV mij wel aan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:53:58 #119
497 Maja
Ja denk!?!
pi_39955522
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Maja het volgende:

[..]

Idee is goed, alleen men gaat er echt niet voor betalen...
Al zie ik nu dat je de wedstrijden voor dat geld ook live kunt bekijken inderdaad. Voor mij wel makkelijk omdat ik niet veel naar uitwedstrijden kan op vrijdagavond...
pi_39959749
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voor vele buiten Limburg wel.

RJC en FS zeggen mij totaal niets, VVV spreekt iets meer aan en om een of andere manier spreekt MVV mij wel aan.
RJC zegt mij helemaal niks
VVV is een kleurloze club zonder uitstraling.
MVV kan ik nog enigzins inkomen, maar dat is wel heel uhm enigzins

Leukedie live wedstrijden op internet, ik zal toch echt alles in het stadion gaan kijken.
pi_39975029
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:47 schreef Evertje het volgende:

[..]

RJC zegt mij helemaal niks
VVV is een kleurloze club zonder uitstraling.
MVV kan ik nog enigzins inkomen, maar dat is wel heel uhm enigzins

Leukedie live wedstrijden op internet, ik zal toch echt alles in het stadion gaan kijken.
Zonde dat Fortuna uit de Baandert is vertrokken.

Vorig seizoen één thuiswedstrijd gemist, voor de rest alle competitiewedstrijden van telstar bezocht, zowel thuis als uitwedstrijden. Maar dit jaar ga ik toch wat minder uitwedstrijden bezoeken. Raakt af en toe veel te gefrustreerd van die vrijdag-files en kom je weer om 10 voor half 9 aankakken.
volgende wedstrijden:
pi_39976874
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef spurs het volgende:

[..]

Vorig seizoen één thuiswedstrijd gemist, voor de rest alle competitiewedstrijden van telstar bezocht, zowel thuis als uitwedstrijden. Maar dit jaar ga ik toch wat minder uitwedstrijden bezoeken. Raakt af en toe veel te gefrustreerd van die vrijdag-files en kom je weer om 10 voor half 9 aankakken.
Herken het een beetje, al vertrekken wij tegenwoordig gewoon veels te vroeg om er nog een leuke dag van te maken. De wedstrijd wordt toch niks, dat weet je vantevoren bij Fortuna

Vorig jaar niks gemist van Fortuna. Heb nu zelfs iets van 170 wedstrijden (competitie en beker) op rij gezien. Laatste die ik heb gemist was Vitesse uit in 2002. Dat is eigenlijk best ziek
pi_39978328
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef spurs het volgende:

[..]

Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.
pi_39984438
Leuk bericht trouwens dat Kwong-Wah Steinraht de aanvalsleider van Haarlem lijkt te gaan worden. Benieuwd wat hij kan komend seizoen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40001095
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Leuk bericht trouwens dat Kwong-Wah Steinraht de aanvalsleider van Haarlem lijkt te gaan worden. Benieuwd wat hij kan komend seizoen!
En waarom is dat een leuk bericht?
volgende wedstrijden:
pi_40001127
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.
Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.
volgende wedstrijden:
pi_40011528
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:05 schreef spurs het volgende:

[..]

En waarom is dat een leuk bericht?
Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.

En Haarlem wilde eerst een spits halen, maar Aandewiel lijkt nu met Kwong te starten en dan kan je een goed beeld krijgen van zijn mogelijkheden. Vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_40038955
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.

En Haarlem wilde eerst een spits halen, maar Aandewiel lijkt nu met Kwong te starten en dan kan je een goed beeld krijgen van zijn mogelijkheden. Vandaar.
Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...
volgende wedstrijden:
pi_40042201
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:09 schreef spurs het volgende:

[..]

Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.
Helemaal mee eens!
pi_40048416
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:08 schreef spurs het volgende:

[..]

Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...
Als hij er drie maakt tegen jullie, krijgt hij al een standbeeld aan de Jan Gijzenkade toch?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 23:54:38 #131
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40338889
Wie gokken jullie dat er komend seizoen de titel pakt in de Jupiler League?
.
..
...
....
pi_40338917
Lijkt me simpel .
  zondag 30 juli 2006 @ 23:57:14 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40338964
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me simpel .
Alles wijst erop, een slechte voorbereiding....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 30 juli 2006 @ 23:58:14 #134
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40338986
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me simpel .
RBC Roosendaal dus?
.
..
...
....
  maandag 31 juli 2006 @ 07:05:32 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40342945
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie gokken jullie dat er komend seizoen de titel pakt in de Jupiler League?
VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40353938
Geen uitgesproken favoriet, het zal wel tussen VVV, RBC, Den Bosch en de Graafschap gaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:13:06 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40355225
quote:
Op maandag 31 juli 2006 07:05 schreef DarkShine het volgende:

[..]

VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!
*proest

Know your facts....

Lees het VVV-topic maar eens....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 31 juli 2006 @ 16:13:37 #138
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40355239
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geen uitgesproken favoriet, het zal wel tussen VVV, RBC, Den Bosch en de Graafschap gaan.
Minus VVV denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40357137
FC Dordrecht en TOP Oss sowieso niet.

RBC schat ik wel in als kanshebber.
www.thuisuiteten.nl
pi_40357530
Als Emmen de play-offs haalt ben ik al zeer tevreden, maar ik zie het niet zo zitten.
Hoi.
pi_40357559
Ik dacht dat dit het Belgische topic was. Vroeg me al af waarom al die Nederlandse clubs hier stonden ...
pi_40357592
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat dit het Belgische topic was. Vroeg me al af waarom al die Nederlandse clubs hier stonden ...
Dat dacht ik ook toen de TT net aangepast was .

Best verwarrend, twee dezelfde namen.....
pi_40359637
Zet er dan NL ofzo bij in de TT .
  maandag 31 juli 2006 @ 20:01:00 #144
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40361698
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

*proest

Know your facts....

Lees het VVV-topic maar eens....
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 31 juli 2006 @ 20:03:32 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40361785
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Gebruik dan voortaan een PI ofzo
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40388835
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Met Wetzel is niks mis!
www.thuisuiteten.nl
pi_40554053
Check de nieuwe OP!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:15:14 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40554262
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met Wetzel is niks mis!
Lees het nu pas maar dat is net zo gluiperd als Wotte
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40554568
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:09 schreef Suijk het volgende:
Check de nieuwe OP!
Mooi .
pi_40554853
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
pi_40555288
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
Wie zijn er bij gekomen?
Hoi.
pi_40556706
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.

Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.

Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
pi_40559927
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef DRD het volgende:
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
[..]

Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.

Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.

Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
Ik kan je garanderen dat er nu echt geen lijken meer uit de kast gaan vallen. Alles is rond en de club kan eindelijk gaan bouwen aan het sportieve element. Maar goed, ik zal je toch niet kunnen overtuigen. Ik quote je wel eens rond de winterstop, want ik denk dat dit team nog wel eens zou kunnen gaan verbazen. Iedereen die de GGD een beetje volgt weet dat iedereen van iedereen kan winnen (afgezien van misschien een top drie) en dat heeft echt niet altijd ook met kwaliteit te maken. Strijd, mentaliteit zin toch wel erg belangrijk in de GGD, en die heeft Fortuna dit seizoen wel. In tegenstelling tot vorige twee jaren onder Chris Dekker.

Nieuwe spelers, althans de belangrijkste namen daarvan:
Keeper Christianen van NAC (volgens mij een talentje)
Verdediging: Paridaans (vorig jaar aanvoerder van Jong PSV) heeft uitstekende pass
Middenveld: Bouhadan en El Hammouchi
Aanval: Olondo (verwacht ik niet zoveel van, nog geen indruk kunnen maken in oefenwedstrijden)

Verder nog de oud gediende Fuat Usta. Als die weer helemaal fit wordt is hij met zijn leiderschap zeker een aanwinst. Sowieso een goede om in de groep te hebben. Danny Schreurs is altijd een talent geweest, maar is wel erg veel geblesseerd...

En verder heeft Fortuna altijd de jeugdopleiding waar uit het kan putten. Emmo Guvenc breekt dit jaar misschien eindelijk door (speelt nu al in Turks elftal onder 19) en Joos van Barneveld laat misschien eindelijk al het blessureleed eens achter zich en gaat weer goed voetballen.

Ook het feit dat Fortuna eindelijk eens een dubbele bezetting heeft op bijna alle posities geeft mij meer vertrouwen tov vorige jaren. Nog een centrale verdediger erbij en het kan echt leuk worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')