Hier in pdf-bestandquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Is het speelschema al bekend?
quote:
MVV vind ik ook de leukste Limburgse club dus easy choicequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]Voor het weekendje Maastricht in februari 2007 de keuze uit drie thuisspelende Limburgse clubs.
Gaat ws. MVV - AGOVV worden.
Wedstrijden Eerste Divisie live via internetquote:
waarom niet, 2,95 voor een livewedstrijd vind ik geen slechte deal, en zal er ook zeker gebruik van maken om wat wedstrijden van de Go Ahead Eagles te volgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
Denk niet dat, dat een succes gaat worden.![]()
Idee is goed, alleen men gaat er echt niet voor betalen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
Denk niet dat, dat een succes gaat worden.![]()
Inderdaad, dat er voor een livestream betaald moet worden vind ik zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
Wat een gezeur. Op tv blijft het toch gewoon gratis? Ik vind het een goede service voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet naar het stadion kunnen.
10E voor elke wedstrijd live en samenvattingen op prob de momenten dat je zelf uit kan zoeken is niet absurd duur, mits de kwaliteit van beeld en verbinding goed is natuurlijk.quote:4,95 per maand
- van één club alle live wedstrijden en samenvattingen zien.
9,95 per maand
- van alle clubs uit de eerste divisie alle live wedstrijden en samenvattingen zien
2,95
- Losse wedstrijden (pay per view)
1,50
- Losse elementen (goals, samenvatting, compilatie, etc)
Ja echt makkelijk.................quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MVV vind ik ook de leukste Limburgse club dus easy choice
Voor vele buiten Limburg wel.quote:
Al zie ik nu dat je de wedstrijden voor dat geld ook live kunt bekijken inderdaad. Voor mij wel makkelijk omdat ik niet veel naar uitwedstrijden kan op vrijdagavond...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Maja het volgende:
[..]
Idee is goed, alleen men gaat er echt niet voor betalen...
RJC zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor vele buiten Limburg wel.
RJC en FS zeggen mij totaal niets, VVV spreekt iets meer aan en om een of andere manier spreekt MVV mij wel aan.
Zonde dat Fortuna uit de Baandert is vertrokken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:47 schreef Evertje het volgende:
[..]
RJC zegt mij helemaal niks
VVV is een kleurloze club zonder uitstraling.
MVV kan ik nog enigzins inkomen, maar dat is wel heel uhm enigzins
Leukedie live wedstrijden op internet, ik zal toch echt alles in het stadion gaan kijken.
Herken het een beetje, al vertrekken wij tegenwoordig gewoon veels te vroeg om er nog een leuke dag van te maken. De wedstrijd wordt toch niks, dat weet je vantevoren bij Fortunaquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef spurs het volgende:
[..]
Zonde dat Fortuna uit de Baandert is vertrokken.
Vorig seizoen één thuiswedstrijd gemist, voor de rest alle competitiewedstrijden van telstar bezocht, zowel thuis als uitwedstrijden. Maar dit jaar ga ik toch wat minder uitwedstrijden bezoeken. Raakt af en toe veel te gefrustreerd van die vrijdag-files en kom je weer om 10 voor half 9 aankakken.
Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef spurs het volgende:
[..]
Zonde dat Fortuna uit de Baandert is vertrokken.
Vorig seizoen één thuiswedstrijd gemist, voor de rest alle competitiewedstrijden van telstar bezocht, zowel thuis als uitwedstrijden. Maar dit jaar ga ik toch wat minder uitwedstrijden bezoeken. Raakt af en toe veel te gefrustreerd van die vrijdag-files en kom je weer om 10 voor half 9 aankakken.
En waarom is dat een leuk bericht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Leuk bericht trouwens dat Kwong-Wah Steinraht de aanvalsleider van Haarlem lijkt te gaan worden. Benieuwd wat hij kan komend seizoen!
Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.
Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.quote:
Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.
En Haarlem wilde eerst een spits halen, maar Aandewiel lijkt nu met Kwong te starten en dan kan je een goed beeld krijgen van zijn mogelijkheden. Vandaar.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.
Als hij er drie maakt tegen jullie, krijgt hij al een standbeeld aan de Jan Gijzenkade toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:08 schreef spurs het volgende:
[..]
Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...
VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie gokken jullie dat er komend seizoen de titel pakt in de Jupiler League?
*proestquote:Op maandag 31 juli 2006 07:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!
Minus VVV denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geen uitgesproken favoriet, het zal wel tussen VVV, RBC, Den Bosch en de Graafschap gaan.
Dat dacht ik ook toen de TT net aangepast wasquote:Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat dit het Belgische topic was. Vroeg me al af waarom al die Nederlandse clubs hier stonden...
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*proest
Know your facts....
Lees het VVV-topic maar eens....
Gebruik dan voortaan een PI ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Met Wetzel is niks mis!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Wie zijn er bij gekomen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
Ik kan je garanderen dat er nu echt geen lijken meer uit de kast gaan vallen. Alles is rond en de club kan eindelijk gaan bouwen aan het sportieve element. Maar goed, ik zal je toch niet kunnen overtuigen. Ik quote je wel eens rond de winterstop, want ik denk dat dit team nog wel eens zou kunnen gaan verbazen. Iedereen die de GGD een beetje volgt weet dat iedereen van iedereen kan winnen (afgezien van misschien een top drie) en dat heeft echt niet altijd ook met kwaliteit te maken. Strijd, mentaliteit zin toch wel erg belangrijk in de GGD, en die heeft Fortuna dit seizoen wel. In tegenstelling tot vorige twee jaren onder Chris Dekker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef DRD het volgende:
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
![]()
[..]
Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.
Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.
Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |