Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik raak vaker gefrustreerd door de einduitslag.
Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.quote:
Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ik Kwong enkele malen heb zien spelen bij Lisse en Vogels en daar vond ik hem erg sterk. Is ook twee keer op rij hoofdklassetopscorer zaterdag, dus ben ik benieuwd wat hij kan in de eerste divisie.
En Haarlem wilde eerst een spits halen, maar Aandewiel lijkt nu met Kwong te starten en dan kan je een goed beeld krijgen van zijn mogelijkheden. Vandaar.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Daar heb ik minder moeite mee, daar kan ik mee leven dat ze de ene keer winnen en dan andere keer verliezen. Dat gebeurt nou eenmaal als je supporter van een 'klein clupje' bent. ik heb meer moeite met het vertoonde spel(inzet, vechtlust) en de instelling van de spelers als ze op het veld staan. Prima als ze verliezen, maar vecht er in ieder geval voor, lijken soms wel een stel lamzakken en dan zie je ze na de wedstrijd gewoon een beetje staan lachen en vrolijk doen. Daar kan ik erg slecht tegen. Maar zal het niet laten om er wat van te zeggen, al wordt dat je niet altijd in dank afgenomen, maar ja dat is dan jammer.
Als hij er drie maakt tegen jullie, krijgt hij al een standbeeld aan de Jan Gijzenkade toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:08 schreef spurs het volgende:
[..]
Hopelijk scoort hij helemaal niks! Heb niks tegen hem, maar het is meer de club waar hij voor gaat uitkomen...
VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie gokken jullie dat er komend seizoen de titel pakt in de Jupiler League?
*proestquote:Op maandag 31 juli 2006 07:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
VVV Venlo, de selectie intact gehouden en specaculaire versterkingen gehaald!
Minus VVV denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geen uitgesproken favoriet, het zal wel tussen VVV, RBC, Den Bosch en de Graafschap gaan.
Dat dacht ik ook toen de TT net aangepast wasquote:Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat dit het Belgische topic was. Vroeg me al af waarom al die Nederlandse clubs hier stonden...
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*proest
Know your facts....
Lees het VVV-topic maar eens....
Gebruik dan voortaan een PI ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
Met Wetzel is niks mis!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was behoorlijk sarcastisch bedoeld anders! Vooral met die *** van Wetzel als trainer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |