abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40555288
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
Wie zijn er bij gekomen?
Hoi.
pi_40556706
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Evertje het volgende:
Leuke OP, alleen klopt er niks van de voorspellingen. Op basis waarvan denk je dat Fortuna weer bij de laatste drie gaat eindigen. Er is kwaliteit bijgekomen en we hebben eindelijk een trainer die de groep kan motiveren. Ik denk zelf 10-13 plaats, en dat we een periode kunnen meedoen om de periodetitel. Taiwo voor topscorer
Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.

Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.

Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
pi_40559927
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef DRD het volgende:
Ontzettend stom om niet eerst GOED te zoeken of er niet nog een topic was
[..]

Waarom ik denk dat het weer niet wordt met Fortuna?
v Barneveld, Garritsen, Hermans, van Driel en Taiwo zijn de enige spelers van de selectie waarvan ik denk dat ze een beetje niveau hebben. De rest van de selectie bestaat uit een hele hoop onbekenden of namen waarvan ik niet denk dat ze Eerste Divisieniveau in zich hebben.

Daarnaast heb ik helemaal geen vertrouwen in de club. Ik weet niet hoeveel kasten jullie in dat nieuwe stadion hebben, maar er blijven altijd maar lijken uit donderden. Heb de laatste jaren misschien iets te vaak gehoord dat het nu allemaal opgelost en voorbij was en dat er gebouwt kon worden (zowel aan stadion als aan het team). Ik geloof nog niet in het einde daarvan.

Het is niet voor te stellen hoe die afgelopen 5 seizoenen voor jullie als fans zijn geweest, ik snap dat je heel graag ietsjes beter wilt dan de laatste jaren en dat verdiend de club ook, maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren dat de opmars naar de middenmoot gemaakt wordt.
Ik kan je garanderen dat er nu echt geen lijken meer uit de kast gaan vallen. Alles is rond en de club kan eindelijk gaan bouwen aan het sportieve element. Maar goed, ik zal je toch niet kunnen overtuigen. Ik quote je wel eens rond de winterstop, want ik denk dat dit team nog wel eens zou kunnen gaan verbazen. Iedereen die de GGD een beetje volgt weet dat iedereen van iedereen kan winnen (afgezien van misschien een top drie) en dat heeft echt niet altijd ook met kwaliteit te maken. Strijd, mentaliteit zin toch wel erg belangrijk in de GGD, en die heeft Fortuna dit seizoen wel. In tegenstelling tot vorige twee jaren onder Chris Dekker.

Nieuwe spelers, althans de belangrijkste namen daarvan:
Keeper Christianen van NAC (volgens mij een talentje)
Verdediging: Paridaans (vorig jaar aanvoerder van Jong PSV) heeft uitstekende pass
Middenveld: Bouhadan en El Hammouchi
Aanval: Olondo (verwacht ik niet zoveel van, nog geen indruk kunnen maken in oefenwedstrijden)

Verder nog de oud gediende Fuat Usta. Als die weer helemaal fit wordt is hij met zijn leiderschap zeker een aanwinst. Sowieso een goede om in de groep te hebben. Danny Schreurs is altijd een talent geweest, maar is wel erg veel geblesseerd...

En verder heeft Fortuna altijd de jeugdopleiding waar uit het kan putten. Emmo Guvenc breekt dit jaar misschien eindelijk door (speelt nu al in Turks elftal onder 19) en Joos van Barneveld laat misschien eindelijk al het blessureleed eens achter zich en gaat weer goed voetballen.

Ook het feit dat Fortuna eindelijk eens een dubbele bezetting heeft op bijna alle posities geeft mij meer vertrouwen tov vorige jaren. Nog een centrale verdediger erbij en het kan echt leuk worden.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:56:53 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40559974
Fuat Usta, die heeft toch ook een paar jaar niet gespeeld...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40560084
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef DarkShine het volgende:
Fuat Usta, die heeft toch ook een paar jaar niet gespeeld...
Drie jaar niet meer. Zijn traptechniek blijft ongeevenaard, maar hij moet gewoon weer fit worden. Dan heeft ie pas een meerwaarde. Of Korver moet het een wissel waard vinden om hem standaard de eerste 60 minuten te laten spelen. Hij heeft nu een hamstring blessure, dus ik zie hem niet spelen in de eerste maand.
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:10:45 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40560315
Speler zonder wedstrijdrtime dus, en juist dat kan hem opbreken. Denk dat Körver hem voorlopig niet als basisspeler zal gebruiken dan...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40574487
quote:
Eerste divisie moet bekender worden

Met een nieuwe sponsor en een aantrekkelijk televisiecontract beginnen de twintig clubs uit de eerste divisie vrijdag aan een competitie die net zo spannend moet worden als vorig seizoen. De bedoeling is dat de Jupiler League, zoals de eerste divisie de komende drie jaar heet, veel meer aandacht krijgt dan de afgelopen voetbaljaren.

Talpa moet bijdragen aan de naamsbekendheid van de profklasse onder de eredivisie. De televisiezender brengt dit seizoen in plaats van SBS6 alle samenvattingen op het net. Groot verschil is dat Talpa alle opnamen zelf maakt. SBS6 zette ook regionale televisiezenders in. Het tijdstip van de uitzending op vrijdagavond is ook met drie kwartier vervroegd en begint nu om 22.30 uur.

"Iedereen wil maar weten hoeveel Talpa voor de televisierechten betaalt", zegt directeur Edwin Lugt van de Coöperatie Eerste Divisie (CED). "Maar dat houden we geheim. Ik vind het ook niet belangrijk of ze een miljoen meer of minder betalen. Dat geld is toch weer snel uitgegeven. Het gaat om de lange termijn. Deze competitie moet meer tot de verbeelding gaan spreken."

Glasvezel

Talpa legt bij alle twintig clubs kabels van glasvezel aan.
"Dat komt de kwaliteit van de uitzendingen enorm ten goede", aldus Lugt. "Bovendien zijn alle wedstrijden ook via het internet te volgen. Voor nog geen vijf euro kan je al de duels van je favoriete club volgen."

Bierbrouwer Jupiler verbindt de komende drie jaar zijn naam aan de eerste divisie. "Ook daar zijn we heel erg blij mee", juicht Lugt. "Dat bedrijf sponsort al vijftien jaar de hoogste Belgische voetbalklasse. Jupiler is eveneens de geldschieter van het nationale voetbalelftal van België. Het bedrijf wil nu nog bekender worden in Nederland. Dat is alleen maar goed voor onze competitie."

De eerste divisie krijgt komende seizoen weer zes periodekampioenen. "Afgelopen jaar is de eerste divisie namelijk nog nooit zo spannend geweest", vindt Lugt. "Bij bijna iedere wedstrijd stond wel iets op het spel. De eerste divisie is een hele mooie competitie. Hopelijk gaan heel veel mensen dit komend seizoen ook inzien."
pi_40577443
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Lees het nu pas maar dat is net zo gluiperd als Wotte
Ik ken Wotte niet, Wetzel wel. Zoals ik hem ken is het geen gluiperd, maar het kan best dat hij zich anders gedraagt in het profvoetbal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40577492
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Evertje het volgende:

[..]

Drie jaar niet meer. Zijn traptechniek blijft ongeevenaard, maar hij moet gewoon weer fit worden. Dan heeft ie pas een meerwaarde. Of Korver moet het een wissel waard vinden om hem standaard de eerste 60 minuten te laten spelen. Hij heeft nu een hamstring blessure, dus ik zie hem niet spelen in de eerste maand.
Heeft Usta niet in België gevoetbald??
www.thuisuiteten.nl
pi_40577527
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heeft Usta niet in België gevoetbald??
Dacht het niet.
Hoi.
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:02:52 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40577601
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik ken Wotte niet, Wetzel wel. Zoals ik hem ken is het geen gluiperd, maar het kan best dat hij zich anders gedraagt in het profvoetbal.
Dat is die gast die vorig jaar bij KVM eruit vloog.
Planning:
-
pi_40578395
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat is die gast die vorig jaar bij KVM eruit vloog.
Klopt ja. Wellicht is hij te klein voor het tafellaken hoor, dat kan best. Maar wat was er bij Mechelen, iets met geld toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_40578486
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:01 schreef pekel het volgende:

[..]

Dacht het niet.
Okee. Wel heel opmerkelijk als hij daadwerkelijk niets gedaan heeft in die drie jaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_40578739
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:54 schreef borisz het volgende:

Degradatieregeling
De informatie die ik heb meldt dat er vanaf het seizoen 2008-2009 een degradatieregeling opgezet gaat worden. Volgend jaar (07-08) moet dan een begin worden gemaakt met een "topklasse" van de hoofdklasseamateurs, die in plaats van drie regio's en twee gebieden gaan spelen. De twee kampioenen hiervan spelen dat tegen elkaar op neutraal terrein om de Eerste Divisie plaats.

Degradatie lijkt me aan de ene kant "gezond", maar aan de andere kant de absolute doodsteek voor clubs. In de loop van dit seizoen zal meer duidelijk worden over de plannen.
Volgens mij is dit plan al afgeschoten door de amateursectie trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:34:58 #165
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40578826
Ik ga de 2e speelronde ergens heen denk ik
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:36:10 #166
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40578875
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt ja. Wellicht is hij te klein voor het tafellaken hoor, dat kan best. Maar wat was er bij Mechelen, iets met geld toch?
Men stevende op de laatste plaatsen af met Wetzel, selectie wou hem ook buiten hebben...
Planning:
-
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:37:08 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40578912
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Wel heel opmerkelijk als hij daadwerkelijk niets gedaan heeft in die drie jaar.
Hij heeft in die 3 jaar inderdaad zonder club gezeten.
Planning:
-
pi_40579068
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Men stevende op de laatste plaatsen af met Wetzel, selectie wou hem ook buiten hebben...
Okee. Dan kan hij gewoon alleen maar in de hoofdklasse uit de voeten.

Tenzij hij bij VVV goed presteert.
www.thuisuiteten.nl
pi_40604589
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens mij is dit plan al afgeschoten door de amateursectie trouwens.
In November 2005 heeft de CED met 16 tegen 4 (AGOVV, Eagels, Dordt, Omniworld) gekozen voor een promotie / degradatieregeleing, daarin gestuent door de KNVB.
In Februari 2006 heeft het COH (Centraal Orgaan Hoofdklasse) het bericht naar buiten gebracht dat ze tegen een Topklasse zijn, en dat "niemand zit te wachten op een promotie-degradatieregeling"
Vlak na het eind van de competitie in April kwam naar buiten dat "de KNVB bij de voorjaarsvergadering van 2006 geen voorstel voor de invoering van de Topklasse in zal brengen." Dit na gesprekken met de amateurs.

Uit de geruchtenmolen is mij vervolgens verteld dat de KNVB nu in plaats van op 1 topklasse op 2 topklasses wil gaan inzetten, om zo de amateurs mee te krijgen. Daar zou dan een grote "promotie-finale" aan gekoppeld kunnen worden.

Dat de meeste amateurclubs niet willen, lijkt de KNVB niet te interesseren. Zij moeten iets bedenken. Bij de toelating van AGOVV en Omniworld zijn bepaalde eisen gesteld. Als een andere club naar het profvoetbal wil en aan dezelfde eisen voldoet, kan zij via de rechter deelname gaan afdwingen. Een situatie die de KNVB wil voorkomen, want ze weten dat ze dat gaan verliezen.

Daarnaast zijn er allemaal schijnargumenten als "meer spanning onderin de Eerste Divisie", grotere commerciele aantrekkelijkheid amateurvoetbal, etc, etc.

Die degradatieregeling gaat er uiteindelijk komen, net als dat de play-offs erdoor gedrukt zijn.
pi_40607470
Hoe kun je nou een amateurclub verplichten om het profvoetbal in te gaan .
pi_40609141
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij heeft in die 3 jaar inderdaad zonder club gezeten.
Hij heeft bij Fortuna een jeugdelftal onder zijn hoede gehad en is eigenlijk toen weer gevraagd of hij niet zin had weer eens mee te doen

Een goede keuze; 'n man met veel ervaring en een echte leider. Iets wat we echt gemist hebben de afgelopen jaren. Daarnaast zoals Evertje aangaf een prachtige pass.

Owja, en Voigt (ex-helmond) heeft vandaag getekend. De club zegt nu nog op zoek te gaan naar een spits. Ben benieuwd.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_40612773
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou een amateurclub verplichten om het profvoetbal in te gaan .
Dat lukt ook niet. Kan me sowieso momenteel eigenlijk geen zaterdaghoofdklasser voorstellen die zou willen promoveren. Misschien dat Bennekom en RBB dat idee nog een beetje hebben, maar verder?

Ik denk dan ook dat de KNVB dit nooit rond gaat krijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40614484
Alles open gooien zou wel ontzettend leuk zijn, ongeacht of het haalbaar is ofniet.
pi_40614521
Dan zullen sowieso de eisen aan de sportcomplexen flink verlaagd moeten worden.....
www.thuisuiteten.nl
pi_40688277
Zo, ben ook weer in het land en klaar voor het nieuwe seizoen.

Morgen naar Helmond, vol uitvak(400-500) maar ik heb geen flauw idee wat te verwachten dit seizoen.

We zullen zien, hopelijk weer een stap omhoog(play-offs).
pi_40699744
Net maar even me laten bezinken op de clubs, spelers en dergelijke....en om te kijken of ik straks na speelronde 38 redelijk goed inzicht heb: de volgende prognose:

1. FC Volendam
2. FC Den Bosch
3. De Graafschap
4. RBC Roosendaal
5. VVV Venlo
-Subtop
6. FC Zwolle
7. Helmond Sport
8. FC Emmen
9. AGOVV
10. MVV
-Middenmoot
11. FC Dordrecht
12. Go Ahead Eagles
13. BV Veendam
14. Stormvogels/Telstar
15. Cambuur L.
-Net niet
16. Haarlem
17. Top Oss
18. Fortuna
-Flop
19. FC Omniworld
20. FC Eindhoven
Hoi.
pi_40703312
Ik denk dat De Graafschap met Powel toch wel hoger eindigd dan 3...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_40703417
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:38 schreef meami het volgende:

[..]

Hij heeft bij Fortuna een jeugdelftal onder zijn hoede gehad en is eigenlijk toen weer gevraagd of hij niet zin had weer eens mee te doen

Een goede keuze; 'n man met veel ervaring en een echte leider. Iets wat we echt gemist hebben de afgelopen jaren. Daarnaast zoals Evertje aangaf een prachtige pass.

Owja, en Voigt (ex-helmond) heeft vandaag getekend. De club zegt nu nog op zoek te gaan naar een spits. Ben benieuwd.
Is inderdaad een goede keuze en Voigt vond ik ook altijd wel een redelijke speler.
pi_40703820
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat De Graafschap met Powel toch wel hoger eindigd dan 3...
Nou ....

Bij de eerste drie moet lukken en zal ook de doelstelling zijn. Verder hoop ik dat een aantal clubs uit het dal kruipen en het daar gewoon weer gezellig wordt, zoals Fortuna en GAE. Clubs met een mooi verleden waar het nu echt geen pretje is om naar toe te gaan.
Bloed, zweet en tranen!
pi_40704193
Eerder dan verwacht terug in het land, dus vanavond toch naar Den Bosch. Apart dat Telstar de laatste jaren altijd begint met een uitwedstrijd tegen één van de titelkandidaten.
volgende wedstrijden:
pi_40705495
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nou ....

Bij de eerste drie moet lukken en zal ook de doelstelling zijn. Verder hoop ik dat een aantal clubs uit het dal kruipen en het daar gewoon weer gezellig wordt, zoals Fortuna en GAE. Clubs met een mooi verleden waar het nu echt geen pretje is om naar toe te gaan.
Blij te zien dat er ook nog mensen zijn die Fortuna een warm hart toedragen

Wat vinden jullie van dit initiatief?
quote:
5 topconcerten na Fortuna wedstrijd in stadion

Het eerste topconcert is reeds een gegeven: na de wedstrijd Fortuna-VVV (15 september 20.00 uur) zal namelijk de Nederlandse band Van Dik Hout een concert geven van 90 minuten. Het concert heeft aanvang om 22.15 uur en zal duren tot 23.45 uur.

De prijs voor dit alles, wedstrijd en concert, bedraagt slechts ¤ 16,50. Fortuna hoopt middels deze stunt aan te kunnen treden voor een uitverkocht stadion! Seizoenskaarthouders en sponsoren hebben gratis toegang.

De Westerhoutgroep is inmiddels in onderhandeling met ondermeer Guus Meeuwis, Rowwen Heze, Marco Borsato (!), Trijntje Oosterhuis, Rene Schuman en Angeleye en de Schintaler voor de invulling van een volgend topconcert.
*spiekt*
pi_40705635
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef meami het volgende:

Wat vinden jullie van dit initiatief?
[..]
Tsja.... op die manier krijg je het stadion wel vol, maar de mensen komen voor het concert en niet voor de wedstrijd. Leuk om te proberen om een stadion vol te krijgen maar of dit de manier is...........
volgende wedstrijden:
pi_40705792
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:53 schreef spurs het volgende:

[..]

Tsja.... op die manier krijg je het stadion wel vol, maar de mensen komen voor het concert en niet voor de wedstrijd. Leuk om te proberen om een stadion vol te krijgen maar of dit de manier is...........
Ja, ik weet het ook niet. Lijkt me wel erg minder als je dan tijdens de wedstrijd allemaal marco borsato vfans hebt die allerlei liedjes gaan zingen de hele wedstrijd
*spiekt*
pi_40706801
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nou ....

Indeed. Goede zaak dat meer mensen erover denken. En nogmaals. Misschien moeten sommige echt eens nakijken waar ze Fortuna inschatten komend jaar. Ik wil niet overmatig positef doen, maar hoger dan 18e worden we zeker, daarvoor hebben we dit jaar gewoon kwaliteit erbij gekregen.
pi_40707064
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef Evertje het volgende:

[..]

Indeed. Goede zaak dat meer mensen erover denken. En nogmaals. Misschien moeten sommige echt eens nakijken waar ze Fortuna inschatten komend jaar. Ik wil niet overmatig positef doen, maar hoger dan 18e worden we zeker, daarvoor hebben we dit jaar gewoon kwaliteit erbij gekregen.
Jullie waren niet zomaar laatste vorig jaar he. 12 punten achter op de nr.19, 18 op de nr. 18 en 32 op de nr. 15.
Dit weet je waarschijnlijk zelf ook wel, maar om 18e te worden moet je dus al flink wat verbeteren. Dit zal wel gaan gebeuren, maar veel meer verwacht ik er ook niet van. Van die Usta moet maar blijken of ie het niveau nog aankan en Olondo lijkt nou ook niet echt een topspits. Achterin zit het wel beter en ook op het middenveld wat meer mogelijkheden, maar het is nog steeds een van de zwakkere teams, denk ik.
pi_40707510
Trainers: RBC grote favoriet

Zie hier voor het gehele artikel uit het AD.
sig verwijderd door FA
pi_40707633
quote:
De verrassing van het seizoen wordt volgens vijf oefenmeesters Go Ahead Eagles. ,,Die club heeft zich flink versterkt. Ik denk dat Go Ahead in het linkerrijtje zal eindigen,’’ aldus Den Bosch-trainer Bos.
Eens
pi_40707793
GAE heeft een geweldige ex-graafschap aanval en aangezien ex-graafschappers ALTIJD tegen de Graafschap scoren, zal e Graafschap vanavond er 4 in moeten leggen, of doet Ax niet mee?
pi_40707862
Ars toch ook? Volgens mij is Ax bijna hersteld.
pi_40708478
Ja Ars, Loval en Ax Zijn ex-graafschappers en GAE is dus gegarandeerd van 3 goals, vandaar de 4 goals......
pi_40708717
Ik hoor het al, dat wordt een doelpuntenfestijn
pi_40709190
Oeh, we beginnen vanavond.
Hoi.
pi_40709848
Dordrecht versterkt zich op de valreep ook nog aardig: Muhamadu komt over van Cercle Brugge.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:28:15 #195
139407 jorienvdherik
pi_40709889
Vanavond eerst kijken naar Duits voetbal en daarna naar de Jupiler League op talpa
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:29:45 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40709941
Vanavond barst het weer los.

Kan er dit seizoen nu al gedegradeerd worden?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:30:35 #197
139407 jorienvdherik
pi_40709967
Neen
pi_40711968
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:46 schreef kratovsk het volgende:

[..]

Jullie waren niet zomaar laatste vorig jaar he. 12 punten achter op de nr.19, 18 op de nr. 18 en 32 op de nr. 15.
Dit weet je waarschijnlijk zelf ook wel, maar om 18e te worden moet je dus al flink wat verbeteren. Dit zal wel gaan gebeuren, maar veel meer verwacht ik er ook niet van. Van die Usta moet maar blijken of ie het niveau nog aankan en Olondo lijkt nou ook niet echt een topspits. Achterin zit het wel beter en ook op het middenveld wat meer mogelijkheden, maar het is nog steeds een van de zwakkere teams, denk ik.
Klopt helemaal. Maar iedereen weet ook dat dat veranderen kan met het seizoen. Veel in de Jupiler league wordt niet op kwaliteit beslist, maar ook op werklust en wil om te winnen. Qua kwaliteit verschilt het niet zoveel afgezien van de eerste vier, daarna kan iedereen van iedereen winnen. Dan is het maar de vraag hoe een ploeg daarmee omgaat en wie dat beetje extra kan laten zien in een wedstrijd.

Olondo zal zeker nog vooruit moeten gaan. Heb je hem al eens zien spelen, aangezien je over hem oordeelt? Usta moet ik ook nog zien maar die staat ook niet zomaar in de basis als ie weer fit is. Als Simone of Garritsen het goet doet (vanavond speelt Simone) op die positie, dan blijft die misschien wel gewoon spelen. Usta moet eerst maar helemaal fit raken.
pi_40712037
Den Bosch tegen Stormvogels, dat moet kunnen dacht ik.
pi_40712529
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
en daarna naar de Jupiler League op talpa
23u toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')