Waar sbs nog 2 minuten per wedstrijd deed, heeft Talpa het voor de "kleinere" teruggebracht naar 1,5. 90 seconde is wel heel weinig om een goed beeld van een wedstrijd te krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel erg kort allemaal.
Dordt staat zeker bovenaan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef DRD het volgende:
En raar dat ze de stand niet laten zien. Misschien nog zo boeiend na de eerste wedstrijd, maar toch.
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:21 schreef DRD het volgende:
Heb nog een foto van teletekst van een paar jaar geleden toen we "echt" eerste stonden na 12 of 13 wedstrijden
Die heb ik ook van RBC toen ze eerste stonden in de HCE zelfs. Openingswedstrijd tegen Zwolle 1-1 en dan eerste op alfabetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:21 schreef DRD het volgende:
Heb nog een foto van teletekst van een paar jaar geleden toen we "echt" eerste stonden na 12 of 13 wedstrijden
Het is nog altijd Telstar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef Ricky_ het volgende:
Den Bosch tegen Stormvogels, dat moet kunnen dacht ik.![]()
Vorig jaar 8000 man bij de derby.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week eens proberen of ik ergens kan, zouw tof zijn als ik naar MVV kan, moet die dag namelijk al in maastricht zijn geloof ik
Uitgaan en goedkoop hotelletje in Maastrichtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil op zich wel,
Heen ben ik 3 uur onderweg, dat is het probleem niet maar terug
22:29 i Maastricht 3 Roermond Intercity 886 NS
00:32 i Utrecht Centraal 7a
01:14 Utrecht Centraal 4b Amsterdam Centraal Sneltrein 1405 NS
03:23 i Rotterdam Centraal 9
05:31 Rotterdam Centraal 6 Dordrecht Stoptrein 5117 NS
05:40 i Rotterdam Lombardijen 4
Ik vond Theo Bos wel een beetje lachwekkend in het eerste stuk van de uitzending met al die trainers.quote:
Ohja, geboren acteurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vond Theo Bos wel een beetje lachwekkend in het eerste stuk van de uitzending met al die trainers.
"We lusten ze rauw, dus laat ze maar komen."
quote:'Emmen en Groningen potentiėle topclubs'
GRONINGEN/EMMEN.
De toekomstige winnaars in het betaald voetbal in Nederland zijn Ajax, Feyenoord, AZ, FC Emmen, VVV Venlo en FC Groningen.
Dat beweren onderzoekers Trudo Dejonghe, Sjef van Hoof en Thijs Kemmeren in hun boek 'Voetballen in de kleine ruimte'.
De drie onderzoekers maakten een analyse van de herkomst van de Nederlandse voetbalsupporter en hoeveel geld de fan in het voetbal steekt. De profclubs stelden gegevens beschikbaar over de herkomst van hun achterban. Zo onstond een overzicht van de Nederlandse gemeenten waar clubs elkaar beconcurreren, waar een club dominant is en waar clubs nog publiek aan zich kunnen binden.
De resultaten zijn niet hypothetisch, volgens Sjef van Hoof. De docent geografie en economie aan de Universiteit Utrecht meent dat de genoemde kleine clubs wel degelijk groot kunnen worden.
'Als deze clubs, en dan heb ik het met name over Emmen en VVV Venlo, er in slagen een beter sportief en commercieel beleid te voeren, kunnen zij een flinke stap voorwaarts zetten. De concurrentie is in die gebieden, Noord-Limburg en Drenthe, niet zo groot.'
AZ en FC Groningen hebben er volgens de onderzoekers goed aan gedaan een nieuw stadion in gebruik te nemen. Deze clubs kunnen veel nieuwe supporters verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |