Dus als ik maar op mijn gat blijf zitten komt die relatie vanzelf wel? Ik heb toch wat meer uitleg nodigquote:Op zondag 14 mei 2006 16:51 schreef King_of_Kool het volgende:
Geduld is een schone zaak om erachter te komen of iets van 2 kanten komt of niet....
Er zijn veel dingen die ik moeilijk vind, maar niet bellen is daar wel 1 van. Dus ik kan het beste geduld oefenen, ook als ze beloofd heeft te bellen en het niet doet?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Als jij steeds belt denkt zij dat je een strebertje bent, het is interessanter voor haar als je dat niet doet en haar het initiatief laat nemen. Als ze oprecht geinteresseerd is doet ze dat waarschijnlijk wel.
Kom op zeg, denk je 24/7 aan haar ofzo? Je komt veel te wanhopig over en als je zo door blijft gaan, gaat zij dat ook merken. En dan is het zeker einde verhaal. Jammer, ze heeft vrijdag niet gebeld. En als ze de komende week helemaal niet belt, weet jij ook waar je aan toe bent.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Dus als ik maar op mijn gat blijf zitten komt die relatie vanzelf wel? Ik heb toch wat meer uitleg nodig
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef InsertCredit het volgende:
"soepele gesprekken"mooie term.
En ik denk dat wanneer ze je beloofd te bellen je gewoon moet wachten tot ze dit doet.
Als ze het om wat voor reden niet heeft kunnen doen komt ze er heus wel op terug.
Ik denk niet de hele dag aan haar, en ik ben ook zeker niet wanhopig, maar wel nogal onzeker over dit soort dingenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
Kom op zeg, denk je 24/7 aan haar ofzo? Je komt veel te wanhopig over en als je zo door blijft gaan, gaat zij dat ook merken. En dan is het zeker einde verhaal. Jammer, ze heeft vrijdag niet gebeld. En als ze de komende week helemaal niet belt, weet jij ook waar je aan toe bent.
Constructieve kritiek, daar heb ik wat aan!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef Jett het volgende:
Ze moet je niet.
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, niet?Van die gesprekken die over vanalles gaan, en lekker op elkaar aansluiten, een beetje pesterig maar vooral erg vertrouwd voor iemand die je eigenlijk niet kent....
Dat zeg ik niet, je komt zo overquote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk niet de hele dag aan haar, en ik ben ook zeker niet wanhopig, maar wel nogal onzeker over dit soort dingen![]()
joehoe het moet van twee kanten komen, anders heb je r toch geen reet aanquote:Op zondag 14 mei 2006 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Dus als ik maar op mijn gat blijf zitten komt die relatie vanzelf wel? Ik heb toch wat meer uitleg nodig
Zou kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef Jett het volgende:
Ze moet je niet.
Ik speel geen panfluit, dus dat wordt lastig fluitenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:07 schreef Camplo het volgende:
Denk dat je je panfluit kunt gaan pakken en kunt fluiten naar meer
Als ze je als maatje gaat zien, ben je de lul en wordt het nooit wat.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:10 schreef Salsagirl het volgende:
Ze vind je op zich..waarschijnlijk wel leuk,maar denk dat ze je meer ziet als ''maatje''
Alleen al dat ze je niet belt..vond ze je te gek dan had ze zeker wel al gebeld
Maar het valt me ook op dat ze als ze al afspreekt ook altijd in gezelschap is..
Niet een afspraakje zij en jij alleen..
Maar aan de andere kant .. Jij belt toch wel,ze krijgt niet eens de kans om zelf contact te leggen
Het is een sociaal persoon,dus drukjes zat en niet zo constant met jou in haar hoofdje
Laaat haar gewoon en laat het nu eens aan haar over..
psies.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef 3doorsdown het volgende:
Als ze echt geïnteresseerd in je was had ze wel gebeld.
Misschien... of ze speelt "hard to get"quote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef 3doorsdown het volgende:
Ze is niet zo materialistisch ingesteld (kwam ik achter tijdens de online gesprekken) en ik heb twee cd's voor haar gebrand met mijn lievelingsnummers van dit moment. Ze was er erg blij mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
psies.
wat voor cadeau heb je dr eigenlijk gegeven?
Ik voel idd ook wat weerstand met contact leggen, maar ik help daar zelf ook niet echt aan mee, ik haal al het initiatief bij haar weg.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:10 schreef Salsagirl het volgende:
Ze vind je op zich..waarschijnlijk wel leuk,maar denk dat ze je meer ziet als ''maatje''
Alleen al dat ze je niet belt..vond ze je te gek dan had ze zeker wel al gebeld
Maar het valt me ook op dat ze als ze al afspreekt ook altijd in gezelschap is..
Niet een afspraakje zij en jij alleen..
Maar aan de andere kant .. Jij belt toch wel,ze krijgt niet eens de kans om zelf contact te leggen
Het is een sociaal persoon,dus drukjes zat en niet zo constant met jou in haar hoofdje
Laaat haar gewoon en laat het nu eens aan haar over..
Dat lijkt me een goede manier om haar weer te benaderen als ik echt niets meer van haar hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:22 schreef vruitig het volgende:
De enige manier om het op te lossen is met een beetje humor spreek haar voicemail bijvoorbeeld in met:
Ik weet dat je nu al dagen naast je telefoon zit te wachten, wachtend totdat je grote liefde nu eindelijk een keer belt maar wil je me ooit nog eens versieren verwacht ik wel een beetje actie. Dus pak die telefoon op en ik doe heel aardig en help je er door heen. Die liefdesbrieven die je constant stuurt vind ik gewoon iets minder.
In ieder geval iets in die geest ouwehoer maar raak.
Ja ik als meisje begrijpt haar..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik voel idd ook wat weerstand met contact leggen, maar ik help daar zelf ook niet echt aan mee, ik haal al het initiatief bij haar weg.
Dat we elkaar nog nooit alleen hebben gezien klopt, daarom wilde ik haar ook graag nog een keer spreken zonder omgevingsruis. En ze heeft het zeker druk, dat klopt helemaal.
Ik zal gewoon moeten afwachten, mijn allersterkste punt![]()
hoe weet je vantevoren of je voicemail krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 17:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede manier om haar weer te benaderen als ik echt niets meer van haar hoor.![]()
Ten eerste is het niet erg, en ten tweede krijg jij helemaal geen sjans bij een leuke meid als deze, ze valt namelijk niet op het brallerige type dat jij mannen noemt. Ga lekker buitenspelen ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef Alessandro het volgende:
Ow wat erg zeg, dude ze wilt je niet. Door mannen als jij krijgen wij mannen weer sjans bij die meiden. Thanks daarvoor
Het klinkt ook alsof je haar snaptquote:Op zondag 14 mei 2006 17:29 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja ik als meisje begrijpt haar..
Weet je wat..
Je wacht netjes af..(was toch al je allersterkste punt)
En reageer ze zelf niet..dan kan je dat als antwoord zien,maar als laatste troef kan je evt als je daar nog het nut van inziet..haar alsnog bellen en dan vragen om eens iets samen te doen..
En aan die reactie als die positief is of minder daar kan je dan wat mee.
Succes...![]()
Hey toen ik Salsagirl leerde kennen was zij de eerste die beldequote:Op zondag 14 mei 2006 17:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Het klinkt ook alsof je haar snapt, dit versterkt mijn theorie dat vrouwen er van houden dit te doen
, maar iig bedankt voor je tips
![]()
Lol net of ze wel op een opdringerige/wanhopig mannetje valt die haar steeds 'lastig' valt. Als een meid zegt je te bellen en dan niet belt dan moet het toch wel duidelijk zijn>??quote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet erg, en ten tweede krijg jij helemaal geen sjans bij een leuke meid als deze, ze valt namelijk niet op het brallerige type dat jij mannen noemt. Ga lekker buitenspelen ofzo.![]()
Ik weet het, het woord buitenspelen heeft aardig wat lettergrepen, en is het is lastig om te begrijpen wat ik bedoeldequote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Lol net of ze wel op een opdringerige/wanhopig mannetje valt die haar steeds 'lastig' valt. Als een meid zegt je te bellen en dan niet belt dan moet het toch wel duidelijk zijn>??![]()
Maar blijkbaar moet ze echt zeggen van dude ik meot je nu niet nooit niet maar,... waarschijnlijk is ze bang dat je suicide neigingen gaat krijgen,... aangezien ze je al als een broertje ziet. Maar succes met je 'zusje'
![]()
Mja vond/vind je ook leuk.. en ja een zelfstandige meid als ik neem dan heus wel als 1e contact op..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey toen ik Salsagirl leerde kennen was zij de eerste die belde
Gelukkig testen vrouwen je nooit. Zodra ze één keer afstandig doen kun je ze het best meteen met rust laten ja, en nooit meer iets tegen zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Lol net of ze wel op een opdringerige/wanhopig mannetje valt die haar steeds 'lastig' valt. Als een meid zegt je te bellen en dan niet belt dan moet het toch wel duidelijk zijn>??![]()
Maar blijkbaar moet ze echt zeggen van dude ik meot je nu niet nooit niet maar,... waarschijnlijk is ze bang dat je suicide neigingen gaat krijgen,... aangezien ze je al als een broertje ziet. Maar succes met je 'zusje'
![]()
Daar ga ik nog gewoon vanuit, ik vermoed dat ze me leuk vind, maar dat er nog andere dingen spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:42 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Mja vond/vind je ook leuk.. en ja een zelfstadnige meid als ik neem dan heus wel als 1e contact op..
En ehm niet voor niets dus..![]()
Maar oke...misschien heeft mijn stadsgenootje alsnog wel geluk met haar.. en belt ze ..
Duurt het gewoon iets langer.
Zo is het..Kijk jij heb met haar gesproken en neem aan dat je zelf wel merkt hoe ze deed tegenover jouquote:Op zondag 14 mei 2006 17:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Daar ga ik nog gewoon vanuit, ik vermoed dat ze me leuk vind, maar dat er nog andere dingen spelen.
Die ladder theory is echt zwaar slecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef MisterICE het volgende:
De oplossing voor R&P:
http://www.laddertheory.com/
Lees dit eerst maar eens door![]()
Leg eens uitquote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef Belana het volgende:
je laat toch niet met je sollen?
idd, op donderdag om 18:00:01 nog welquote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef 3doorsdown het volgende:
Ze vindt je aandacht leuk, maar jou niet zo heel erg. IIg niet genoeg om je te missen. Just my 2 cents.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik moeilijk vind, maar niet bellen is daar wel 1 van. Dus ik kan het beste geduld oefenen, ook als ze beloofd heeft te bellen en het niet doet?![]()
![]()
Thanks Vivi, don't let my intense vulnerability keep you from telling the truthquote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze vindt je aandacht leuk, maar jou niet zo heel erg. IIg niet genoeg om je te missen. Just my 2 cents.
Het vreemde is dat ik haar helemaal niet inschat als iemand die dit soort spelletjes speelt (ik vind dat namelijk ook verschrikkelijk), dus dan blijven er maar 2 redenen over, of ze vind me niet leuk, of ze heeft andere dingen aan haar hoofd.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef Belana het volgende:
Wat vivi zegt...
Ik heb echt een hekel aan mannen en vrouwen die op die manier met anderen omgaan. Het zijn van die spelletjes op die manier.... bleeeeh! Trap er niet in.
Dat maakt dan nog geen ene reet uit dat je niet achter haar aan moet zitten en er meer aan hebt om je eigen leven te leiden.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik haar helemaal niet inschat als iemand die dit soort spelletjes speelt (ik vind dat namelijk ook verschrikkelijk), dus dan blijven er maar 2 redenen over, of ze vind me niet leuk, of ze heeft andere dingen aan haar hoofd.
Ik zit helemaal niet achter haar aan, dat is nu juist het discussiepunt, ik ben nog niet begonnen met achter haar aan te zitten maar begin wel de neiging te krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Panzer het volgende:
[..]
Dat maakt dan nog geen ene reet uit dat je niet achter haar aan moet zitten en er meer aan hebt om je eigen leven te leiden.
Wat voor een discussiepunt is er danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet achter haar aan, dat is nu juist het discussiepunt, ik ben nog niet begonnen met achter haar aan te zitten maar begin wel de neiging te krijgen.
En een eigen leven heb ik ook, ik heb daar nog nooit een vrouw voor nodig gehad, ben alleen maar een beetje onzeker![]()
Hehe, dat is er ook niet, ik zat mezelf gewoon op te naaien.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Panzer het volgende:
[..]
Wat voor een discussiepunt is er danEn ja, ik geloof wel dat je een eigen leven hebt, maar het gaat er dan meer om dat je daarmee doorgaat, omdat het gewoon blijkbaar erg weinig oplevert om verder contact met haar te zoeken. Als er verder wat van gaat komen, dan neemt zij wel contact op. Zo niet, dan is het pech gehad.
Ik zie het probleem niet.
Schei toch uit! Ik zal de laatste zijn die beweerd dat vrouwen brave wezens zijn, maar dit is zeker niet typisch vrouwelijk. Weet je wel hoeveel mannen zo achterlijk doen?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:26 schreef Goed_Gek het volgende:
Dit meisje lijkt me zo'n typische meid die een spelletje speelt.
en vrouwen zijn daar helaas beter in dan mannen over het algemeen.
iig een positief verhaal Ynske, das fijnquote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Ynske het volgende:
heeeey ioko
moeilijke situatie... ik als vrouw zou als een man me dit zou flikken hem bellen met de mededeling dat ie me niet meer hoeft te bellentenminste dat denk ik, jij weet wel beter
als ik mezelf in haar situatie zou plaatsen heb ik 2 uitleggen:
1 ik vind je echt leuk, maar zit met knopen in mijn maag als ik je moet bellen en durf dus niet door te zetten, en hoop dat jij belt
2 ik mag je wel, maar wil niet de indruk wekken dat ik meer van je wil
kortom een lastige situatie
ik zou als ik jou was, nog even wachten, jaaah t is moeilijkmaar ook door die wachtuurtjes kom je heen
en zou dan dinsdag ofzo eens contact met haar leggen, niet bellen, nee heeft zij ook niet gedaan, maar als je haar online ziet, haar vragen waarom ze niet gebeld heeft. en dan niet meteen als ze online komt, maar ff lekker wachten, en kijken of ze jou aanspreekt.
er kunnen "legitieme" redenengeweest zijn waarom ze niet heeft kunnen/willen bellen, dat kan ze je dan lekker uitleggen. en jah vrouwen zijn goed in dingen vergeten
niet tactisch maar goed
iig succes
Ja Oprah, zoals zovaak, heb je weer eens gelijk ben ik bangquote:Op maandag 15 mei 2006 09:12 schreef Tranceptor het volgende:
She's just not that into you.
Ik weet tog.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja Oprah, zoals zovaak, heb je weer eens gelijk ben ik bang
Ook al spelen er voor mij een miljoen andere dingen (en dat is ook echt zo) toen ik een 2 maanden geleden vlieft werdt verdwenen al die dingen toch heeeeeel snel ff naar de 2e plaats hoor...moraal: als je iemand echt echt écht leuk en lief en yummie enzo vind dan maakt het niet zo veel meer uit wat er verder allemaal speelt...zo'n telefoontje is dan wel het minste, want je wil potverdorie niet het risico lopen dat die persoon je ontglipt...sorry, je komt vast nog wel een ander leuk meisje tegenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef ioko het volgende:
[..]
iig een positief verhaal Ynske, das fijn. Ik zal idd gewoon afwachten, mijn gevoel is dat er andere dingen spelen, maar of dat positief voor mij zal uitpakken dat denk ik eigenlijk niet
![]()
of ze denkt hard to get te spelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:54 schreef mind_trick het volgende:
Leuk dat ze je gebeld heeft! Ben benieuwd.
Maar in principe vind ik eigenlijk nog dat 'mijn theorie' op kan gaan. Je was immers niet belangrijk genoeg om ook daadwerkelijk te bellen wanneer ze beloofd had. Ik flik zoiets niet hoor wanneer ik iemand leuk vind. Je bent er nog niet ;-).
Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten in dit geval ;-). Dat is in ieder geval te hopen!
morgen terugbellen is VEEEL te snel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze heeft gebeld vanavond, maar ik was niet thuis, en had mijn telefoon niet mee. Das alleen maar goed, laat haar maar ff wachten. Ga haar morgen wel ff terugbellen
Ben benieuwd wat dit met jullie analyses doet![]()
Weinig, ze zoekt je aandacht weer. Waarschijnlijk hapt haar andere projectje niet zoals ze zou willen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef ioko het volgende:
Niet bellen. Laat haar maar bellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze heeft gebeld vanavond, maar ik was niet thuis, en had mijn telefoon niet mee. Das alleen maar goed, laat haar maar ff wachten. Ga haar morgen wel ff terugbellen
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Ynske het volgende:... ik als vrouw zou als een man me dit zou flikken hem bellen met de mededeling dat ie me niet meer hoeft te bellen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weinig, ze zoekt je aandacht weer. Waarschijnlijk hapt haar andere projectje niet zoals ze zou willen.![]()
Ik zou haar gewoon laten wachten en over 2 dagen een neutraal smsje sturen hoe het met haar is en of ze nog wat leuks in het weekend ging doen. Maar ja, dat ben ik.
Hoe wanhopig wil je overkomen...stuur anders ook nog even een schriftelijke aankondiging in drievoud dat je om 19. 11 gaat bellen oid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:59 schreef Andromache het volgende:
Of als je zeker wilt weten dat je haar aan de lijn krijgt: stuur morgen tegen de middag een sms met "Hey, je had me gebeld, maar ik had mijn foon niet bij me, is het goed als ik je vanavond even terugbel?" Dan heeft zij ook tijd vrijgemaakt, lijkt me, en loop je geen telefoonblauwtje
je wilde aangeven dat je idd zo'n doos bent als je laat doorschemerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Hoi, met Ynske, ik wilde even zeggen dat je me niet meer hoeft te bellen![]()
"
"Maar ik belde toch al niet?! Trouwens, wie ben je ook alweer!"
""
Dan voelt ze zich gedwongen verantwoording af te leggen en in zo'n prematuur stadium lijkt me het niet goed als een wanhopige controlfreak over te komen. People respond to pleasure, not pressurequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:26 schreef CleeJee het volgende:
Wel bellen....en haar gelijk vragen met een glimlach in je stem of het vaker voorkomt dat ze maandag met donderdag verwart ;-)
Will you keep us informed?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe wanhopig wil je overkomen...stuur anders ook nog even een schriftelijke aankondiging in drievoud dat je om 19. 11 gaat bellen oid.
Nee, iemand bellen die jou niet belt om te zeggen dat ie je niet hoeft te bellen, dát is lekker snuggerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilde aangeven dat je idd zo'n doos bent als je laat doorschemerentis gelukt
@Ioko, relax, die belt vanaaf wel weer
Af! Foei! terug in je mandquote:
Dat hoeft helemaal niet. Het snuggere persoontje hier is behoorlijk verliefd en toch presteer ik het om meerdere keren de telefoon niet op te nemen EN ruim te laat op een afspraak te komen. Ik ben gewoon heel erg chaotisch, terwijl het onderwerp van mijn liefde toch erg aanwezig is in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weinig, ze zoekt je aandacht weer. Waarschijnlijk hapt haar andere projectje niet zoals ze zou willen.![]()
Ik zou haar gewoon laten wachten en over 2 dagen een neutraal smsje sturen hoe het met haar is en of ze nog wat leuks in het weekend ging doen. Maar ja, dat ben ik.
Het heeft nix met complottheorieen te maken. Er is interesse van beide kanten of niet, het lijkt er wel verdomd veel op dat hij de kar trekt. Hij moet zich niet voor het karretje laten spannen, ze komt vanzelf wel als ze hem echt leuk vind. Laat haar nou een keer moeite doen, je maakt het haar veel te makkelijk misbruik te maken van je aandacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:10 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Het snuggere persoontje hier is behoorlijk verliefd en toch presteer ik het om meerdere keren de telefoon niet op te nemen EN ruim te laat op een afspraak te komen. Ik ben gewoon heel erg chaotisch, terwijl het onderwerp van mijn liefde toch erg aanwezig is in mijn hoofd.
Er kan wel van alles aan de hand zijn, weet ik veel....misschien is ze wel verlegen en ziet ze er tegenop om je te bellen. Altijd die complottheorietjes enz, die meteen op dit soort dingen worden losgelaten![]()
Bel gewoon wanneer jij dat wilt.......als jij daar nog zin in hebt
Dames, dames, wel lief blijven tegen elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, iemand bellen die jou niet belt om te zeggen dat ie je niet hoeft te bellen, dát is lekker snugger![]()
![]()
Wie is hier nu de doos, mutsje?
Nog een keer. Je hebt gelijk als je zegt dat het van twee kanten moet komen, maar om er meteen vanuit te gaan dat ze misbruik maakt van zijn aandachtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het heeft nix met complottheorieen te maken. Er is interesse van beide kanten of niet, het lijkt er wel verdomd veel op dat hij de kar trekt. Hij moet zich niet voor het karretje laten spannen, ze komt vanzelf wel als ze hem echt leuk vind. Laat haar nou een keer moeite doen, je maakt het haar veel te makkelijk misbruik te maken van je aandacht.
Laat ze om je vechtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Dames, dames, wel lief blijven tegen elkaar![]()
ik beweer ook niet dat ze niet vriendelijk is, maar dat gaat automatisch als ze geen fuck moeite ervoor hoeft te doen. Dan komt het allemaal aanwaaien en hoeft ze er niets voor te doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:16 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Nog een keer. Je hebt gelijk als je zegt dat het van twee kanten moet komen, maar om er meteen vanuit te gaan dat ze misbruik maakt van zijn aandacht![]()
Er bestaan ook echt wel vriendelijke vrouwen op deze aardbol........
Is dat dan niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan komt het allemaal aanwaaien en hoeft ze er niets voor te doen
Ja stel je voor ey, dat je opneemt als iemand je beltquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef ioko het volgende:
Ik ben wel blij dat ik mijn telefoon niet bij me had, want als ik had gezien dat ze belde had ik vast opgenomen![]()
![]()
Nee, weet je wat irritant is: van die kerels die blijven bellen. Sommige meiden zijn gewoon netjes en zullen niet snel zeggen dat je op moet donderen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef ioko het volgende:
Ik vind het wel grappig dat veel mensen een hele sterke mening hebben over wel of niet terugbellen, en dat de meningen redelijk uit elkaar liggen.
Om jullie te informeren ik ga haar gewoon vanavond terugbellen, zoals ik al zei ik hou niet van spelletjes, en het feit dat zij dat misschien wel doet is voor mij geen reden om dat ook te gaan doen. (zo van zij pest mij, ik pest haar ook)
Ik ben wel blij dat ik mijn telefoon niet bij me had, want als ik had gezien dat ze belde had ik vast opgenomen![]()
![]()
Ja, dan is dat die vrouwen hun eigen schuld he, hoe kan je je als man gedragen als vrouwen niet open en eerlijk zijn over wat ze willen, op die manier is het wel heel makkelijk voor je he....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, weet je wat irritant is: van die kerels die blijven bellen. Sommige meiden zijn gewoon netjes en zullen niet snel zeggen dat je op moet donderen.
Idd, wat is er netjes aan onduidelijke en vage antwoorden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, dan is dat die vrouwen hun eigen schuld he, hoe kan je je als man gedragen als vrouwen niet open en eerlijk zijn over wat ze willen, op die manier is het wel heel makkelijk voor je he....
Zovan Oh ik zeg toch niet precies wat ik voel/vindt, want ik ben netjes.
Ik vind dat juist getuigen van asocialiteit joh... Je bent open en eerlijk... dan is het netjes... of je bent oneerlijk en niet open, dat is niet netjes.
SMS: "Vind je me kut ofzo dat je niet belt? Dan moet je t gewoon ff zeggen en laat ik je met rust. x ioko"quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik moeilijk vind, maar niet bellen is daar wel 1 van. Dus ik kan het beste geduld oefenen, ook als ze beloofd heeft te bellen en het niet doet?![]()
![]()
Zuipen en lachen met je vrienden is sowieso een nuttigere besteding van energie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je je energie beter in andere dingen steken, of andere meiden die wél interesse tonen.
Tot nog toe heeft hij niet eens gevraagd wat ze van hem vindt. Ik heb het nu over het blijven bellen. Ik ben niet iemand die een jongen die blijft bellen uit zal schelden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, dan is dat die vrouwen hun eigen schuld he, hoe kan je je als man gedragen als vrouwen niet open en eerlijk zijn over wat ze willen, op die manier is het wel heel makkelijk voor je he....
Zovan Oh ik zeg toch niet precies wat ik voel/vindt, want ik ben netjes.
Ik vind dat juist getuigen van asocialiteit joh... Je bent open en eerlijk... dan is het netjes... of je bent oneerlijk en niet open, dat is niet netjes.
Ja idd, ik ga haar vragen of ze me leuk vind, dat zal overkomen alsof ik veel zelfvertrouwen heb, misschien moet ik nog maar eens letterlijk zeggen dat ik haar erg leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tot nog toe heeft hij niet eens gevraagd wat ze van hem vindt. Ik heb het nu over het blijven bellen. Ik ben niet iemand die een jongen die blijft bellen uit zal schelden.
Maar als hij vraagt wat ik van hem vindt zal ik eerlijk zijn, maar dan wel zonder grof te worden, snappie?
Alsof je daar hulp bij nodig hebtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig.![]()
Zoek mij even een neukertje ondertussen ofzo.![]()
![]()
da's inderdaad wat TS nodig heeft.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef MisterICE het volgende:
De oplossing voor R&P:
http://www.laddertheory.com/
Lees dit eerst maar eens door![]()
Analyse:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef ioko het volgende:
* Update *
Ze heeft mij net weer gebeld, ze was druk geweest met afstudeeropdrachten en flink verkouden (ze klonk erg schattig en heel erg verkouden: waar ze zich dan weer voor schaamde, hehe)
We hebben ff gezellig gekletst en volgende week maandag afgesproken.
Ik kijk uit naar jullie nieuwe analyses![]()
Nee joh, ik kon niet dit weekend, en dus komt ze maandag etenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:40 schreef slashme het volgende:
[..]
Analyse:
volgende week maandag pas!! M.a.w. je bent niet goed genoeg voor het weekend.
Waar hebben jullie afgesproken?
Trouwens er schiet me nog iets te binnen, bij mijn ex (waar ik heel lang mee samengeweest ben) was ik op de eerste afspraak 2(!!!) uur te laat (door omstandigheden), maar.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:40 schreef slashme het volgende:
[..]
Analyse:
volgende week maandag pas!! M.a.w. je bent niet goed genoeg voor het weekend.
Waar hebben jullie afgesproken?
Nee, daarom is het ook je ex....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:51 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Trouwens er schiet me nog iets te binnen, bij mijn ex (waar ik heel lang mee samengeweest ben) was ik op de eerste afspraak 2(!!!) uur te laat (door omstandigheden), maar.....
....hij stond er nog wel mooi te wachten.
het wachten van hem loonde dus uiteindelijk toch de moeite![]()
Mijn God wat smijt iedereen hier met die ladder theorie alsof het de bijbel is. De bijbel neem ik al niet serieus en die ladder theorie al helemaal niet. Al die spelletjes zijn best aardig hoor, maar in beginsel zijn ze vrij simpel en ik geloof niet in in al die complot theoriën en psychologische analyses van het hele beginnende contact.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:08 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
da's inderdaad wat TS nodig heeft.![]()
@TS; je bent een Intellectial Whore in wording.
Zo moet je het spel spelen zolang het nog niet te laat is:
Doe alles alleen op eigen voorwaarden
(kom je naar mijn verjaardag? -nee, maar de dag erna kan ik wel!)
Blijf bezig met andere vrouwen
(ze zal niet snappen dat ze je aandacht moet delen en zal harder voor je tijd werken)
Plaag haar met humor
(ik lijk dik in deze broek! - ja zeg dat wel, jeezus wat een reet (sla op kont))
Wees apart en mysterieus
(wat denk je nu? -hmm, dat is privé...)
Geef haar niet wat ze zoekt in een relatie
(en dat is constant signalen sturen dat je haar nodig hebt, want dat is niet zo)
Desinteresse
(zíj moet bijtend op haar nagels bij de telefoon zitten, niet jij!)
Dit is jouw spel, als ze je leuk vindt laat ze dat zeker merken, niet als een schoothondje achter haar aan lopen.
Good for you, veel plezier maandag en laat het verloop even wetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:37 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja idd, ik ga haar vragen of ze me leuk vind, dat zal overkomen alsof ik veel zelfvertrouwen heb, misschien moet ik nog maar eens letterlijk zeggen dat ik haar erg leuk vindt.![]()
En ik snap ook niet waarom er gedacht wordt dat ik blijf bellen, ik heb haar 2 keer gebeld een week of 2 geleden, en 2 keer een leuk gesprek gehad.
Scoreverloop: Ioko 2 keer gebeld : OOMA (object of my affection) 2 keer gebeld
![]()
hahaha, die had ik al aan zien komen...maar goed, hij heeft toch jarenlang een leuke tijd gehadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, daarom is het ook je ex....oei te makkelijk...
Jij vond er alleen geen fuck aan...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef Nooruna het volgende:
[..]
hahaha, die had ik al aan zien komen...maar goed, hij heeft toch jarenlang een leuke tijd gehad![]()
Dat zijn jouw woorden...quote:
Eerder mijn intrepetatie, maar je hebt gelijk, het is offtopic, dus genoeg hierover. I was just kidding by the wayquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:16 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden...
Ok, even serieus. ik heb zelf ook een leuke tijd gehad en was (tja, het is wel mijn ex) ook jarenlang ontzettend verliefd op hem.
nou dan zit je toch nog gebakken, succes dan maar he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee joh, ik kon niet dit weekend, en dus komt ze maandag eten
Analyse:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef ioko het volgende:
* Update *
Ze heeft mij net weer gebeld, ze was druk geweest met afstudeeropdrachten en flink verkouden (ze klonk erg schattig en heel erg verkouden: waar ze zich dan weer voor schaamde, hehe)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat ze om je vechten
kies Viev, kies viev
Misschien is ze gewoon niet zo bekend met het (westerse) klokkijken en de kalenderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Analyse:
Ze komt waarschijnlijk donderdag pas...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Analyse:
Ze komt waarschijnlijk donderdag pas...
geen nieuwe analyse, ik zat gelukkig fout zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef ioko het volgende:
* Update *
Ja, alleen een kusje, voor meer open je maar een eigen topicquote:
Degenen die spreken voor alle vrouwen zijn het gevaarlijkst.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef Salsagirl het volgende:
Zo zie je maar weer dat wij meiden niet zo erg zijn...
Mark my words, dinsdag hebben we er weer een 'alle vrouwen zijn kuthoeren'-topic bij...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef Salsagirl het volgende:
Leuk voor je dat jullie dat er een nieuwe date is..have fun maandag![]()
Ik zal je wijsheid in gedachten houden, al heb ik nog nooit zo'n topic geopend, eens kan de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Mark my words, dinsdag hebben we er weer een 'alle vrouwen zijn kuthoeren'-topic bij...
Thanks Salsagirlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef Salsagirl het volgende:
Leuk voor je dat jullie dat er een nieuwe date is..have fun maandag![]()
nee dinsdag hebben we het topic genaamd "Waarom kwam ze gister niet?"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Mark my words, dinsdag hebben we er weer een 'alle vrouwen zijn kuthoeren'-topic bij...
Ik heb er al tig voorbij zien vliegen, dus je zult niet de eerste zijn...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zal je wijsheid in gedachten houden, al heb ik nog nooit zo'n topic geopend, eens kan de eerste keer zijn.
op ditquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:29 schreef mind_trick het volgende:
mislukte quote.
Wil er iemand uitleggen hoe dat moet. (En ik ben nog niet eens blond
)
Je meent het!.(we geloven je op je woord hoor...)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:29 schreef mind_trick het volgende:
mislukte quote.
Wil er iemand uitleggen hoe dat moet. (En ik ben nog niet eens blond
)
Nou, suc6 ermee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic, kunnen jullie daar lekker gaan spelen.
![]()
Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.![]()
Succes maat. Je zal het nodig hebben!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen.
![]()
Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.![]()
sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen.
![]()
Thanx!quote:
Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je meent het!.(we geloven je op je woord hoor...)
ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef mind_trick het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkom.
Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijk![]()
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
dat waardeer ik..altijd fijn als iemand je een goede nachtrust guntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef mind_trick het volgende:
[..]
Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:
[..]
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:
Help, een goede vriend is verliefd op me!
Ze heeft toch ook gebeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?
Lezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef SPIRO het volgende:
Heeft ze nog niet gebelt??, vergeet het dan maar.
Kom van zelf wel weer een ander op je pad![]()
Als je dit te snel gaat doen zonder een band met haar te hebben, loop je een dikke kans opdringerig gevonden te worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:
Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Meisje "Eh.. Ja ik had het druk"
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"
Of zoiets
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt
gl
[..]
grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"
gl
Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!![]()
(ik denk, ik zeg ook maar wat..)
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
gl
Zou 'hoi, morgen neuken?' ook volstaan in zo'n situatie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:
[..]
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
Ik vind je verhaal erg goed, en ik ben het ermee eens, maar ik heb toch een paar opmerkingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
Verhaal
E-bowquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef woniya het volgende:
grappig dit soort tips vind je ook in het boek the rules. Dit boek is speciaal voor vrouwen geschreven hoe je een serieuze relatie met een vent kan krijgen. Er staat exact hetzelfde in wat betreft het telefoneren, dat je als eerste moet ophangen, bezig moet blijven met je eigen leven. En vooral als vrouw niet bellen naar de man. Hij moet jou bellen. Hij moet in alles de leiding nemen, en de vrouw moet niet te gretig zijn. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt. (voor vrouwen dan)
Heheh ik beken, dat heb ik ook gelezen jah, en ik ben het (tot op zekere hoogte) grotendeels met d'Angelo eens... Dus dat klopt wel. Belangrijkste 'fout' die die datinggasten maken (d'angelo zelf niet echt) vind ik dat ze het als 'truuk' gebruiken om vrouwen te scoren, en dat is natuurlijk kut. Maar een aantal hints en tips lieten me wel realiseren wat ik 'fout' deed, o.a. het simpele feit dat meisjes maar zelden overduidelijk laten merken (door het bijv. te zeggen) dat ze je leuk vinden.. Ik zat soms echt te wachten tot ze me diep in de ogen keken en met zwoele stem zeiden: 'Ik vind je leuk.' Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind je verhaal erg goed, en ik ben het ermee eens, maar ik heb toch een paar opmerkingen.
- Hoezo is een halfuur te lang om te bellen? Ik vind het zo vreemd om op de klok te gaan kijken en gesprekken af te kappen. Ik bel nooit echt lang, en houd altijd het initiatief bij het opleggen.
- Ik wacht zeker tot ze er is met koken, dat is ook veel leuker, emancipatie is goed, en komt ook naar voren in het koken (dat doe ik dan weer zelf)
- Ik ga haar niet meer aanspreken op het feit dat ze niet belde, daarvoor is het te laat, dat had ik dan meteen moeten doen.
- Ik bel haar ook meestal als ik idd weg moet, dus dat zit goed
Verder vind ik je analyse erg scherp en doe je me denken aan David D'angelo van Double your Dating(leuke tip als e-book over daten)
Vrouwen doen dat van nature al meer, mannen (van het nerd-watje type) niet... Wederzijds is in elk geval de boodschap dat je niet te gretig bent... En dat je je eigen leven leidt en blijft leden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef woniya het volgende:
grappig dit soort tips vind je ook in het boek the rules. Dit boek is speciaal voor vrouwen geschreven hoe je een serieuze relatie met een vent kan krijgen. Er staat exact hetzelfde in wat betreft het telefoneren, dat je als eerste moet ophangen, bezig moet blijven met je eigen leven. En vooral als vrouw niet bellen naar de man. Hij moet jou bellen. Hij moet in alles de leiding nemen, en de vrouw moet niet te gretig zijn. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt. (voor vrouwen dan)
Nee ik ga er vanuit dat hij het gesprek leidt en zij ietwat overdonderd is door zijn plotselinge doortastendheidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef DIA het volgende:
[..]
grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeft![]()
Zit em in de toon van je stem.. 'plagerig' enzo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:
[..]
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
Zo stug is dat niet. Ik ben niet echt heel erg mezelf als ik echt verliefd ben en ik denk dat ik daar niet uniek in ben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
Pussy power of niet, vrouwen willen ultiem toch ook sex?
Ik scharrel liever tot aan mn dood dan de eigenschappen wat mij mij maakt overboord te zetten.
Je voelt je toch aan getrokken tot een persoon op het moment dat je hem / haar leert kennen? Lijkt me stug dat hij / zij op dat moment anders doet dan dat die persoon in werkelijkheid is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is groen en zit vol met nootjes?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:43 schreef Saske het volgende:
Heb je haar ook duidelijk gezegd dat je haar meer dan leuk vindt?!![]()
weet je zeker dat ze helemaal vrij is en aan een relatie toe is?![]()
Sommige vrouwen durven ook niet te bellen omdat ze dan denken dat ze achter je aanlopen...![]()
Ik ben er ook een, een vrouw, en we zijn moeilijk maar wel lekker!![]()
Stuur haar gewoon een leuk SMSje...![]()
Succes!!![]()
Ja, neem haar een schriftelijke enquète af voor je uberhaupt een date met haar hebt.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:43 schreef Saske het volgende:
Heb je haar ook duidelijk gezegd dat je haar meer dan leuk vindt?!![]()
weet je zeker dat ze helemaal vrij is en aan een relatie toe is?![]()
Ik heb ze een tijd laten invullen en haakte altijd af bij de meerkeuzevraag 'welke geslachtsziekten heb je en welke spaar je nog?'quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, neem haar een schriftelijke enquète af voor je uberhaupt een date met haar hebt.....
...woest aantrekkelijk..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wat is groen en zit vol met nootjes?
Kermit de Snicker
en dan maar wachten of je nog antwoord terug krijgt
Waarom zou je je schamen?quote:
SOAmon, gotta collect them all!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijd laten invullen en haakte altijd af bij de meerkeuzevraag 'welke geslachtsziekten heb je en welke spaar je nog?'
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:04 schreef Suuz_ het volgende:
Ik zou nu ook niet bellen, als je té graag wil heeft zij zoiets van pff dit is te makkelijk.
Het wordt interessanter als je er niet te veel achteraan zit. Ik snap dat het moeilijk is zou ik zelf ook vinden maar probeer nog te wachten!
Klinkt vrij dubbel, aan de ene kant zeg je dat je lekker verliefd wil zijn, en je vaak wilt bellen, en dan eventueel wat afhankelijker overkomen, maar tegelijkertijd zeg je helemaal jezelf te willen zijn en je niet te (veel) willen aanpassen aan het meisje en eventuele spelletjes...quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weiger mezelf nog te vaak te conditioneren in een soort van 'beste' gedrag in zo'n aanloopperiode naar een relatie. Hoe meer ik ga stil staan bij wat ik vooral niet moet doen, hoe minder plezier ik er zelf aan beleef. Ik wil gewoon fijn verliefd kunnen zijn en daarvoor kunnen gaan en niet rekening hoeven te houden met 3dagen niet bellen regels etc, maar ik ben me er te bewust van dat het 'zo werkt' en dat generatie na generatie vrouwen worden geindoctrineerd met ideeen als ' als hij je leuk genoeg vind, komt hij vanzelf' en ' hou hem op afstand, dat houdt het interessant'. Je speelt deze zinloze spelletjes dus uiteindelijk maar mee en het grote nadeel voor de man is dat hij de moeite moet doen en hij zich in zekere zin kwetsbaar (maar niet TE ) op moet gaan stellen.
Van de andere kant is dit niet nodig, zij is al de 'interessante' partij bij voorbaat. Dat druist bij mij toch altijd in tegen mijn eigen idee dat zoiets van twee kanten moet komen en dat zij net zo goed moet laten zien waarom ze dan wel zo 'interessant' is. Vreemd genoeg manoevreren dit soort dogma's de man in een afhankelijkheidspositie die in ieder geval niet strookt met mijn karakter.
Kortom, of je speelt het spelletje mee en manoevreert jezelf in een vervelende situatie en afhankelijkheidspositie om iemand te kunnen krijgen om diegene pas daarna eigenlijk te kunnen leren kennen. (dit is voor veel mannen vrij natuurlijk gedrag en die zullen dat ook niet van zichzelf zo betitelen).
De tweede optie is de keuze voor jezelf en het besluit je niet te conditioneren, waarmee je de kans loopt nooit zover te komen. Deze optie is afschrikwekkend voor de vent met weinig zelfvertrouwen en weinig ervaring en sowieso risicovol. Ik ervaar hem als prettig, ik bepaal wat en waar gebeurd en als een vrouw mijn eerlijkheid niet kan handelen en spelletjes wil spelen, verwijs ik haar netjes door naar de speeltuin. Maar goed, ik ben me er ook eentje en ik hoef niet zo nodig. Ik weet wel hoe het 'zou moeten', maar wil me daar verliefd niet aan gaan conformeren. Voor mij is dat niet zozeer een probleem, maar Ioko wil de buit binnen gaan halen en zit al in die afhankelijkheidspositie zonder dat hij dat misschien doorheeft. Ik zou dus voor de eerste optie gaan, maar alles met mate en haar het idee geven dat ze er moeite voor moet doen. Op een groter niveau is dat natuurlijk onzin, het staat al vast dat je de 'afhankelijke' bent, pussy power is daar geloof ik het nieuwe woord voor.
Vind ik nog steeds niet helemaal goed, dit klinkt alsof je als vrouw echt op de bank mag gaan zitten wachten tot hij weer wat van zich laat horen.. Ik vind dat van een meisje dan ook wat zwakjes en afhankelijk overkomen... Je moet toch een béétje je leven in eigen handen nemen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:14 schreef woniya het volgende:
Dat nooit zelf bellen vind ik overdreven, ik verwacht van mijn vriendin ook dat ze me af en toe belt als ze me echt leuk vind. Ik bedoel, ik moet wel WAT signalen krijgen dat zij mij ook leuk vind natuurlijk
Het ging er in het boek om dat je je afwachtend opstelt (als vrouw) in het prille begin van een relatie. Wanneer je echt een relatie hebt gekregen, dan kan de vrouw ook bellen naar de man.
Jammer dat ik weer gelijk heb, 'she just not that into you' helaas.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef ioko het volgende:Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze: "Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken, het is niet alsof het een date is... "
Gelukkig reageert iedereen altijd hetzelfde op een situatie als jij ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:10 schreef sadisticembrace het volgende:
Dat was wel duidelijk, als ik een gozer leuk vind bel ik hem ook wel als ik ziekjes ben.
Gozer, afkappen en niets meer laten horen. Je padvindersgedrag werkt averechts.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef ioko het volgende:
[..]
Gelukkig reageert iedereen altijd hetzelfde op een situatie als jij ?![]()
Ach ja, jammer, maar ze wil wel graag afspreken, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik spreek niet elke week af met al mijn vrienden. We zullen zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jammer dat ik weer gelijk heb, 'she just not that into you' helaas.![]()
Au.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef ioko het volgende:
Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze: "Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken, het is niet alsof het een date is... "
Nee, ik denk niet dat dit een uiting is van hard to get spelen. Komt op mij over als een overduidelijke hint naar jou er verder niets van te verwachten dan wel achter te zoeken.quote:Dat lijkt me een duidelijk antwoord (), of misschien speelt ze wel ECHT hard to get.
![]()
Zeker auw, gelukkig kon ik het gesprek gewoon door laten lopen, maar ik was wel ff verrast.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Au.
[..]
Nee, ik denk niet dat dit een uiting is van hard to get spelen. Komt op mij over als een overduidelijke hint naar jou er verder niets van te verwachten dan wel achter te zoeken.
Ik red het niet om het wekelijks te doen, maar tweewekelijks zie ik de meesten toch wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, jammer, maar ze wil wel graag afspreken, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik spreek niet elke week af met al mijn vrienden. We zullen zien.
Ik ken geen vrouw die niet af en toe mixed signals verstuurd, al zullen ze dat altijd ontkennen. Je moet gewoon zorgen dat je daar nooit lijdend voorwerp van kan worden en 'haar interesse' in jou in JOUW hoofd daarop niet baseren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Zeker auw, gelukkig kon ik het gesprek gewoon door laten lopen, maar ik was wel ff verrast.![]()
Het is haar goed recht om zo duidelijk te zijn, al heeft ze op zijn minst mixed signals verstuurd.
[..]
Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks. Lijkt me toch dat ze als ze me helemaal niet leuk zou vinden zou zeggen, ik spreek je wel weer als je terug komt (ik ga 4 weken weg volgende week)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die niet af en toe mixed signals verstuurd, al zullen ze dat altijd ontkennen. Je moet gewoon zorgen dat je daar nooit lijdend voorwerp van kan worden en 'haar interesse' in jou in JOUW hoofd daarop niet baseren.
Tip: Let bij vrouwen op concreet gedrag/moeite en niet op wat ze allemaal zeggen, it'll do your head in...
Kan natuurlijk ook zijn dat ze zich zo bij voorbaat al van een goed excuus om af te zeggen verzekert...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks.
Twijfel je nog steeds of zo? Goddomme ze protesteert hevig bij het woord date en jij denkt dat er nog hoop is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks. Lijkt me toch dat ze als ze me helemaal niet leuk zou vinden zou zeggen, ik spreek je wel weer als je terug komt (ik ga 4 weken weg volgende week)
Als ze nu had gezegd, ik spreek je wel weer --> duidelijk.
Leg eens uit Copycat, want dat snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat ze zich zo bij voorbaat al van een goed excuus om af te zeggen verzekert...
Geen aardige manier van doen, maar het zou zo maar kunnen.
Hoop moet je altijd houden, en ik denk alleen dat ik haar leuk vind, ik weet het nog niet zeker, heb haar pas een paar keer gezien. En ze protesteerde niet hevig, ze zij alleen dat ze het nou niet direct een date zou noemen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef slashyou het volgende:
[..]
Twijfel je nog steeds of zo? Goddomme ze protesteert hevig bij het woord date en jij denkt dat er nog hoop is?
Door af te spreken in een week waarin je het allebei druk hebt, verschaf je jezelf al van een mogelijk alibi om af te zeggen: "Ja sorry, het loopt allemaal enorm uit, ik kom enorm in de knoei, dus kunnen we de date verzetten?" (en dat verzetten geschiedt dan tot in den eeuwigheid)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Leg eens uit Copycat, want dat snap ik niet helemaal.
let op je woordkeuze: "date"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door af te spreken in een week waarin je het allebei druk hebt, verschaf je jezelf al van een mogelijk alibi om af te zeggen: "Ja sorry, het loopt allemaal enorm uit, ik kom enorm in de knoei, dus kunnen we de date verzetten?" (en dat verzetten geschiedt dan tot in den eeuwigheid)
Dat is vrouwentaal voor hevig protesteren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef ioko het volgende:
[..]
En ze protesteerde niet hevig, ze zij alleen dat ze het nou niet direct een date zou noemen.
Je kan een hoop dingen horen als je die horen wilt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoop moet je altijd houden, en ik denk alleen dat ik haar leuk vind, ik weet het nog niet zeker, heb haar pas een paar keer gezien. En ze protesteerde niet hevig, ze zij alleen dat ze het nou niet direct een date zou noemen.
Ze vind je aardig, ze mag je, ze kan zo goed met je praten en wil die vriendschap uitdiepen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks. Lijkt me toch dat ze als ze me helemaal niet leuk zou vinden zou zeggen, ik spreek je wel weer als je terug komt (ik ga 4 weken weg volgende week)
Als ze nu had gezegd, ik spreek je wel weer --> duidelijk.
Zit mijn 'hoe kom ik onder een dateuit'- technieken hier niet bespreken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door af te spreken in een week waarin je het allebei druk hebt, verschaf je jezelf al van een mogelijk alibi om af te zeggen: "Ja sorry, het loopt allemaal enorm uit, ik kom enorm in de knoei, dus kunnen we de date verzetten?" (en dat verzetten geschiedt dan tot in den eeuwigheid)
Het is dat ik je geen pijn kan doen, maar anders !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze vind je aardig, ze mag je, ze kan zo goed met je praten en wil die vriendschap uitdiepen.
Blijf bovenstaande zin lezen, dan komt het goed.![]()
[..]
Zit mijn 'hoe kom ik onder een dateuit'- technieken hier niet bespreken.![]()
![]()
![]()
Volgens mij ga je jezelf pijn doen 4 weken lang als ze straks tijdens de "date"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is dat ik je geen pijn kan doen, maar anders !![]()
![]()
Joh, ga jezelf ff vervelen, of breng wat constructiefs in, ik ben dan misschien niet zo goed in deze dingen, ik ben niet achterlijk. Ik ga 4 weken genieten van China.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef slashyou het volgende:
[..]
Volgens mij ga je jezelf pijn doen 4 weken lang als ze straks tijdens de "date"weer mixed signals gaat zenden.
Chineze vrouwen schijnen prima te kunnen pijpen met die kleine bekjes van ze.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Joh, ga jezelf ff vervelen, of breng wat constructiefs in, ik ben dan misschien niet zo goed in deze dingen, ik ben niet achterlijk. Ik ga 4 weken genieten van China.
Veel plezier dan: Chinese meisjes krijgen steeds grotere tietjes !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Joh, ga jezelf ff vervelen, of breng wat constructiefs in, ik ben dan misschien niet zo goed in deze dingen, ik ben niet achterlijk. Ik ga 4 weken genieten van China.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:06 schreef ioko het volgende:
Ok, einde offtopic gezeur nu !
mja dan zie je dat ze met die andere jongen er vandoor is...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef ioko het volgende:
Die afspraak van volgende week laat ik gewoon doorgaan, daarna ben ik 4 weken weg, en dan zie ik wel weer.
volgende week is te ver weg. als ze je echt leuk vond hadden jullie al lang iets concreets afgesproken, zei ze niet dat ze vrienden wilde zijn en belde ze jou ipv jij haar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef ioko het volgende:
Die afspraak van volgende week laat ik gewoon doorgaan, daarna ben ik 4 weken weg, en dan zie ik wel weer.
We zien elkaar overmorgen, ze belt mij, en ze heeft niet gezegd dat ze vrienden wil zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
volgende week is te ver weg. als ze je echt leuk vond hadden jullie al lang iets concreets afgesproken, zei ze niet dat ze vrienden wilde zijn en belde ze jou ipv jij haar.
geef het maar op.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dan zie je dat ze met die andere jongen er vandoor is...
The Nile is not just a river in Egypt..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, jammer, maar ze wil wel graag afspreken, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik spreek niet elke week af met al mijn vrienden. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:56 schreef ioko het volgende:
[..]
We zien elkaar overmorgen, ze belt mij, en ze heeft niet gezegd dat ze vrienden wil zijn
Wake up and smell thequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef ioko het volgende:
Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze:
"Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken,
het is niet alsof het een date is... "
Leuk nog zo'n vrouwelijke vriendin erbij met wie je maatjes bent en nog nix om te neuken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef ioko het volgende:
Misschien dat ik niet duidelijk ben geweest:
Het is idd duidelijk duidelijk dat ze geen interesse heeft, en toch ga ik met haar eten zondag.
Dat gaat al 25 jaar goed, en zoals je zelf al zei: vrienden zijn belangrijker dan een relatie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk nog zo'n vrouwelijke vriendin erbij met wie je maatjes bent en nog nix om te neuken.![]()
![]()
Ja maar alleen vrienden en nooit neuken, daar word je ook een beetje sneu van.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat gaat al 25 jaar goed, en zoals je zelf al zei: vrienden zijn belangrijker dan een relatie.![]()
hehe, slecht zo, jongen. lekker vrienden met haar worden, verliefd op haar blijven en de intellectual whore uithangen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef ioko het volgende:
Misschien dat ik niet duidelijk ben geweest:
Het is idd duidelijk duidelijk dat ze geen interesse heeft, en toch ga ik met haar eten zondag.
Jezus, wat lezen jullie slecht, ik ben niet verliefd, dus dat zou ik dan eerst moeten worden..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hehe, slecht zo, jongen. lekker vrienden met haar worden, verliefd op haar blijven en de intellectual whore uithangen.
Dat laatste is nou practisch advies, waar ik wat mee kan !!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
bespaar jezelf de pijn. scoor haar of ga door naar de volgende.
eet zondag met haar en zoen haar dan. 't is echt dr op of dr onder nu.
Die zit op de 'Friends Ladder'quote:Op zondag 14 mei 2006 17:59 schreef vruitig het volgende:
[..]
Die ladder theory is echt zwaar slecht.
Thanks !!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef elpunto het volgende:
jongen, ik wens je veel succes in wat je ook doet. op zich ben ik t wel eens met mighty_myte. maar bedenk wel ff of je idd vrienden met haar wil blijven of niet. anders zou ik t als ik jou was gewoon uitstellen totdat t voor jou goedvoelt om te doen. geef jezelf en haar wat tijd om evt. verliefd te worden... gebeurd dit niet, ook goed. nix forceren, gewoon op je af laten komen. t klinkt alsof ze een leuke meid is, maar niet toe is aan iets vasts. verder kan ik t ook niet beoordelen, maar geduld...
Ik hoop op een goeie afloop!
We horen ervan? greetzzzz
Daar heb je gelijk in, en als ik wat voor haar zou (gaan) voelen, zal ik dat ook zeker niet doen. Ik heb het al te vaak meegemaakt, dus ik zal het contact dan zeker afkappen, hoe stom ik dat zelf ook altijd vindt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:13 schreef slashyou het volgende:
Vrouwenvriendinnen die je zelf min of meer ziet zitten voor meer werkt toch gewoon niet.
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef elpunto het volgende:
mighty_myte: nu ben ik t ff niet met je eens. je moet er niet als een puppy achteraan lopen, maar dit kan totaal verkeerd uitpakken.
klopt, dit had hij allemaal vanaf het begin moeten doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef elpunto het volgende:
mighty_myte: nu ben ik t ff niet met je eens. je moet er niet als een puppy achteraan lopen, maar dit kan totaal verkeerd uitpakken.
het moeilijke is dat je al een beetje haar slaafje bent. je moet of toch op één of andere manier uit die positie zien te wurmen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef ioko het volgende:
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.
Dat is echt matig en daarmee moet je ook mee oppassen als je net iemand (via via) leert kennen waarin je wel een potentiële scharrel/relatie ziet.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef Grimli het volgende:
[..]
Als ze je als maatje gaat zien, ben je de lul en wordt het nooit wat.
zelf een paar keer meegemaakt.
dat idee hadden we wel al een beetje ja....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.
Ja, jullie hebben me helemaal doorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat idee hadden we wel al een beetje ja....
Dat is dus compleet iets anders doen dan de tips die je eerder gaf. Stiekem laten merken dat je iemand leuk vindt doe je m.i. niet door ongeinteresseerd te doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef mighty_myte het volgende:
laat niet tè veel zien dat je haar wil, laat het stiekem merken. zeg dat niet letterlijk iig.
Heerlijk is datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben me helemaal door. Ik ben blij dat voor jou alles zo duidelijk is, lijkt me echt heel erg fijn, om zo te mogen leven, zonder onzekerheden.
Hou je jezelf nu niet voor de gek? Als je niks voor haar zou voelen zou je nooit al die moeite hebben gedaan om naar haar verjaardag te gaan, die telefoon gesprekken af te wachten en dit topic nooit geopend hebben in de eerste plaats.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en als ik wat voor haar zou (gaan) voelen, zal ik dat ook zeker niet doen.
Vrouwen hebben het er zelf naar gemaakt door de meeste onduidelijke wezens op de planeet uit te hangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef miss_c het volgende:
Haha, Mighty Myte met je "regels" Een beetje normale vrouw met eigenwaarde laat niemand bij zich komen die totaal geen interesse in haar heeft ( of doet alsof) Zal je niet ver mee komen, of je valt op de onzeker types waarbij jij de touwtjes alleen maar in handen hebt.
Maar goed.... HET SPEL is gewoon kut. Soms denk je dat het daar niet toe komt, omdat het allemaal relaxed gaat en dan opeens belt of smst ie niet terug en dan ga je nadenken bij elke stap... Zo frustrerend.... Enjoy!
jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:38 schreef miss_c het volgende:
Nee, mannen zijn lekker duidelijk ????!!!!
Hoi en we wachten af..have funquote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze zit nu hier op mijn kamer, we hebben wat gedronken in de stad, om 4 uur, en we zijn nog niet uitgepraat blijkbaar
Later meer
Probleemanalyse: je neukt niet, je praat.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze zit nu hier op mijn kamer, we hebben wat gedronken in de stad, om 4 uur, en we zijn nog niet uitgepraat blijkbaar
Later meer
En FOK!tquote:Op zondag 21 mei 2006 20:48 schreef Tranceptor het volgende:
Probleemanalyse: je neukt niet, je praat.![]()
Ik hoop niet dat ze achter je stond mee te lezen toen je dit bericht poste?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef ioko het volgende:
*Update*
Later meer
Oeh. Spannende updatequote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef ioko het volgende:
*Update*
Later meer
Ze zat ff op de bank te bellen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze achter je stond mee te lezen toen je dit bericht poste?
tuurlijk meid...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef miss_c het volgende:
Haha, Mighty Myte met je "regels" Een beetje normale vrouw met eigenwaarde laat niemand bij zich komen die totaal geen interesse in haar heeft ( of doet alsof) Zal je niet ver mee komen, of je valt op de onzeker types waarbij jij de touwtjes alleen maar in handen hebt.
Maar goed.... HET SPEL is gewoon kut. Soms denk je dat het daar niet toe komt, omdat het allemaal relaxed gaat en dan opeens belt of smst ie niet terug en dan ga je nadenken bij elke stap... Zo frustrerend....
Dus we weten nog nixquote:Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef ioko het volgende:
In elk geval precies genoeg ruimte om binnen dit topic netjes af te ronden.
We zijn wat gaan drinken in de stad, daarna heeft ze zichzelf uitgenodigd voor het eten, en er was wel wat spanning, maar niet genoeg om iets mee te doen. Al vond ik het verrassend om tussen 4 en 10 zonder verveling met haar te kunnen kletsen.
Ik ga zaterdag voor 4 weken weg, dus dit verhaal is voorlopig afgerond. Ik wil jullie bedanken voor de tips en het commentaar.
Wat wil je horen? Dat ze over 3 maanden voor minstens een jaar naar het buitenland gaat (het liefst 2) en dat ik niet eens weet of ik haar wel zo leuk vind, om ook wat met haar te beginnen?quote:
Jahquote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Belana het volgende:
tsss.... was daar nou al die opwinding over
Ach, als zij toch weggaat en je haar alsnog wel leuk vind, zou ik je bijna aan willen raden er iets anders in te steken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef ioko het volgende:
Maar ik denk dat jullie me zouden afraden hier nog langer tijd in te steken, dus dat doe ik dan ook maar.
ja hoor, maar dat laatste was een verkapte "ze is foeilelijk en daarom post ik geen foto" post. Maar ksnap sowieso wel dat je het niet doet, stel dat ze ooit es op FOK! komt en ze ziet haar foto zonder toestemming, zal ze vast niet heel blij van worden...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef ioko het volgende:
Ze is niet zo internetachtig, dus daar ben ik niet bang voor. En daarnaast, ik ben best positief over haar, toch?![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ach, als zij toch weggaat en je haar alsnog wel leuk vind, zou ik je bijna aan willen raden er iets anders in te steken.
Je mag denken wat je wilt, maar ze flirte zeker wel, dus ik ben niet kansloos, al zou ik ook niet zeggen dat ze helemaal wild van me is. Maar gelukkig hoef ik jou daar niet van te overtuigen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ze was gewoon een stuk minder lekkerder dan jij haar voor je had en nu ben je wezen praten en flirt ze ook nog eens niet met je, daarnaast gaat ze weg binnenkort voor langere tijd. Kortom, je bent kansloos bij haar en vind haar zelf ook minder dan je dacht. Lees nog een keer je eerste posts, daar stond het eigenlijk al in.
Ze is zeker niet foeilelijk, maar ik had haar wel wat mooier gemaakt in mijn hoofd dan ze eigenlijk was.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja hoor, maar dat laatste was een verkapte "ze is foeilelijk en daarom post ik geen foto" post. Maar ksnap sowieso wel dat je het niet doet, stel dat ze ooit es op FOK! komt en ze ziet haar foto zonder toestemming, zal ze vast niet heel blij van worden...
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |