abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37882948
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic, kunnen jullie daar lekker gaan spelen .

Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.
Nou, suc6 ermee!

En laat nog wat van d'r heel...
pi_37882981
quote:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen .

Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.
Succes maat. Je zal het nodig hebben!
pi_37882995
quote:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen .

sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:39:08 #154
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_37883002
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

op dit [afbeelding] knopje klikken.
Thanx!
If I wanted loneliness, I'd choose to go.
If I'd like rejection, I'd audition
If I didn't love you, you would know.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:41:11 #155
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_37883080
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Je meent het!.(we geloven je op je woord hoor...)
Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkom .
pi_37883088
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Thanx!
pi_37883223
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkom .
ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijk
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:50:00 #158
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_37883367
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijk
Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapen .
pi_37883583
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Mark my words, dinsdag hebben we er weer een 'alle vrouwen zijn kuthoeren'-topic bij...
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:
Help, een goede vriend is verliefd op me!
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_37883667
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapen .
dat waardeer ik..altijd fijn als iemand je een goede nachtrust gunt
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

dinsdag 16 mei 2006 @ 17:02:14 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37883742
De off topic slowchat kan dus achterwege blijven. Sterker: daar hebben we ook in R&P een eigen topic voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37884672
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?
Ze heeft toch ook gebeld
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:02:43 #163
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37885427
Heb niet alles gelezen....

Al een half uur aan de telefoon en drie kwartier in zo'n vroeg stadium is eigenlijk te lang. Volgende keer moet je het gesprek korter proberen te houden, en wat er ook gebeurt, JIJ moet degene zijn die ophangt. Liefst op een moment dat het gesprek heel erg leuk is. Bij een afspraak/date hetzelfde: Jij moet degene zijn die op huis aanmoet.

Je kan misschien niet zo van die spelletjes houden, maar zeker als het een lekker wijf is zul je er een beetje aan moeten geloven. Je moet haar duidelijk maken dat je haar leuk vindt zonder aanhankelijk of hangerig te worden. Daarom is het zaak de eerste weken het contact vrij resoluut en doortastend te houden. Zij moet gaan geloven dat jij een heel interessante gast bent die een verovering is, net zoals jij dat bij haar denkt. Daarom moet je zorgen dat je naar haar uitstraalt dat je een leuk en behoorlijk druk leven hebt (dat heb je vast wel), ook zonder haar, zonder haar dat te vertéllen... Maar dus door te zorgen dat je niet altijd met haar kan afspreken. Geen dingen verzetten om met haar af te spreken, maar een andere avond voorstellen: Maak haar duidelijk dat je graag met haar omgaat, maar NIET ten koste van je vrienden, werk, school, sport en andere belangrijke dingen in je leven. Waarom zou je? Je kent haar net. Probeer de state-of-mind te hebben dat zij JOU moet overtuigen waarom jij met haar moet gaan... Dat zorgt voor een heel andere (meestal spannendere) insteek... ZEKER als het klikt, wat je al zegt.

Veel jongens zetten maar al te graag allerlei dingen opzij voor dat avondje met dat lekkere wijf.. Dat is ze gewend. Wat ze niet gewend is is een jongen die (met een knipoog ) zijn leven vooral NIET omgooit voor haar maar wél respect en interesse toont. En initiatief. Dat vragen om te komen eten is goed, maar je zou daarna bijvoorbeeld wachten tot ze er is en dán pas beginnen met koken, en haar wat snij- en ander voorbereidend werk te geven (niet vragen: Geven. Zij wil ook eten )

Ohja: En zoen haar binnen de eerste 5 dates. Niet proberen, niet afwachten: Doen. Haal eerst maar voorzichtig een paar vingers door haar haar, als ze dat toestaat, vind ze je leuk genoeg om te zoenen

En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus ) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:

Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Meisje "Eh.. Ja ik had het druk"
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"

Of zoiets
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt

gl
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:04:18 #164
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37885486
Heeft ze nog niet gebelt??, vergeet het dan maar.
Kom van zelf wel weer een ander op je pad
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:30:02 #165
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37886260
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef SPIRO het volgende:
Heeft ze nog niet gebelt??, vergeet het dan maar.
Kom van zelf wel weer een ander op je pad
Lezen
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37886854
Liewec mooie post TS probeer dat even
pi_37886947
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:

En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus ) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:

Zij belt jou:
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"

Of zoiets
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt

gl
Als je dit te snel gaat doen zonder een band met haar te hebben, loop je een dikke kans opdringerig gevonden te worden.

Verder ben ik het eens met je hoor.
pi_37887069
Al bedacht wat je gaat eten?
Trots van het Noorden!
pi_37887136
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

dinsdag 16 mei 2006 @ 19:08:49 #170
73888 DIA
die ja .....
pi_37887298
quote:

Zij belt jou:
Meisje "ehh..."

gl
grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeft
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:12:50 #171
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37887404
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Kriebbel het volgende:
Al bedacht wat je gaat eten?
Tips?

Ik heb wel wat in gedachte ja
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:33:28 #172
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_37888058
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef ioko het volgende:

[..]

Tips?

Ik heb wel wat in gedachte ja
Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!

(ik denk, ik zeg ook maar wat..)
Die zoute stokjes...
pi_37891751
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!

(ik denk, ik zeg ook maar wat..)
hahaha geniaal plan...
pi_37894692
quote:

gl
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_37895106
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:

[..]

Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
Zou 'hoi, morgen neuken?' ook volstaan in zo'n situatie?

uiteraard uitgevoerd met knipoog
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:14:08 #176
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37900767
quote:
Verhaal
Ik vind je verhaal erg goed, en ik ben het ermee eens, maar ik heb toch een paar opmerkingen.

- Hoezo is een halfuur te lang om te bellen? Ik vind het zo vreemd om op de klok te gaan kijken en gesprekken af te kappen. Ik bel nooit echt lang, en houd altijd het initiatief bij het opleggen.
- Ik wacht zeker tot ze er is met koken, dat is ook veel leuker, emancipatie is goed, en komt ook naar voren in het koken (dat doe ik dan weer zelf )
- Ik ga haar niet meer aanspreken op het feit dat ze niet belde, daarvoor is het te laat, dat had ik dan meteen moeten doen.
- Ik bel haar ook meestal als ik idd weg moet, dus dat zit goed

Verder vind ik je analyse erg scherp en doe je me denken aan David D'angelo van Double your Dating (leuke tip als e-book over daten)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37901287
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
E-bow zoiezo is heel naihf een heerlijke plaat, vooral electrolite, so fast so numb en how the west has won, leave, new test leper en idd the letter

Goeie muzieksmaak ts, ik hoop dat het wat wordt met dat meisje

(sorry, dit moest ik even kwijt over de ondertitel van de TS)
pi_37905980
grappig dit soort tips vind je ook in het boek the rules. Dit boek is speciaal voor vrouwen geschreven hoe je een serieuze relatie met een vent kan krijgen. Er staat exact hetzelfde in wat betreft het telefoneren, dat je als eerste moet ophangen, bezig moet blijven met je eigen leven. En vooral als vrouw niet bellen naar de man. Hij moet jou bellen. Hij moet in alles de leiding nemen, en de vrouw moet niet te gretig zijn. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt. (voor vrouwen dan)
pi_37906062
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef woniya het volgende:
grappig dit soort tips vind je ook in het boek the rules. Dit boek is speciaal voor vrouwen geschreven hoe je een serieuze relatie met een vent kan krijgen. Er staat exact hetzelfde in wat betreft het telefoneren, dat je als eerste moet ophangen, bezig moet blijven met je eigen leven. En vooral als vrouw niet bellen naar de man. Hij moet jou bellen. Hij moet in alles de leiding nemen, en de vrouw moet niet te gretig zijn. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt. (voor vrouwen dan)
. Ligt er helemaal aan wie je aan de 'haak' wilt slaan...
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:40:14 #180
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37906265
Ahjoh, fuck al die "regels" een relatie wil je toch uit wederzijdse liefde? Niet uit manupilitief spelletjes gedrag?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:43:52 #181
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37906362
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik vind je verhaal erg goed, en ik ben het ermee eens, maar ik heb toch een paar opmerkingen.

- Hoezo is een halfuur te lang om te bellen? Ik vind het zo vreemd om op de klok te gaan kijken en gesprekken af te kappen. Ik bel nooit echt lang, en houd altijd het initiatief bij het opleggen.
- Ik wacht zeker tot ze er is met koken, dat is ook veel leuker, emancipatie is goed, en komt ook naar voren in het koken (dat doe ik dan weer zelf )
- Ik ga haar niet meer aanspreken op het feit dat ze niet belde, daarvoor is het te laat, dat had ik dan meteen moeten doen.
- Ik bel haar ook meestal als ik idd weg moet, dus dat zit goed

Verder vind ik je analyse erg scherp en doe je me denken aan David D'angelo van Double your Dating (leuke tip als e-book over daten)
Heheh ik beken, dat heb ik ook gelezen jah, en ik ben het (tot op zekere hoogte) grotendeels met d'Angelo eens... Dus dat klopt wel. Belangrijkste 'fout' die die datinggasten maken (d'angelo zelf niet echt) vind ik dat ze het als 'truuk' gebruiken om vrouwen te scoren, en dat is natuurlijk kut. Maar een aantal hints en tips lieten me wel realiseren wat ik 'fout' deed, o.a. het simpele feit dat meisjes maar zelden overduidelijk laten merken (door het bijv. te zeggen) dat ze je leuk vinden.. Ik zat soms echt te wachten tot ze me diep in de ogen keken en met zwoele stem zeiden: 'Ik vind je leuk.' Kan je lang wachten.

Iets wat ik allang was (ik was altijd al bijdehand naar vrienden toe... Maar nooit naar meisjes die ik leuk vond) maar daardoor pas inzag: Jezelf zijn. En ik weet heel zeker dat mijn huidige vriendin gillend weg zou rennen als ik zo zou zijn als 5 jaar geleden ;-)

- Maar afijn: Je moet haar inderdaad niet meer aanspreken op dat te laat bellen, maar een volgende keer wel.
- Een half uur is natuurlijk niet per definitie te lang, maar de kans is groot dat je de rol van een soort 'kletsvriendin' krijgt, en dat moet je niet hebben natuurlijk Dus dat bedoel ik eigenlijk..

[ Bericht 5% gewijzigd door Liewec op 17-05-2006 09:50:50 ]
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:46:22 #182
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37906441
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef woniya het volgende:
Vrouwen doen dat van nature al meer, mannen (van het nerd-watje type) niet... Wederzijds is in elk geval de boodschap dat je niet te gretig bent... En dat je je eigen leven leidt en blijft leden.

Dat nooit zelf bellen vind ik overdreven, ik verwacht van mijn vriendin ook dat ze me af en toe belt als ze me echt leuk vind. Ik bedoel, ik moet wel WAT signalen krijgen dat zij mij ook leuk vind natuurlijk
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef DIA het volgende:

[..]

grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeft
Nee ik ga er vanuit dat hij het gesprek leidt en zij ietwat overdonderd is door zijn plotselinge doortastendheid

Bovendien moest ik anders heel veel typen
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:

[..]

Zit em in de toon van je stem.. 'plagerig' enzo...
Nu eerst koffie
pi_37908220
Waar is die mooie tijd toch zonder d' Angelo, toen versieren gewoon vanzelf ging? Waar is die tijd gebleven toen de latente onzekerheid van een nieuwe wereld vol keuzes de hele relatie tussen man en vrouw nog niet verneukte? Waar is de tijd dat je gewoon uitging, wat zoende en freubelde en zomaar getrouwd was, zonder lange drama's over bindingsangst/verlatingsangst/e.d? Waar is die tijd toch dat het allemaal wel losliep en het allemaal wel goed kwam en er niet 2,4 miljoen singles waren in Nederland? Waar is die tijd waarin mannen nog niet gemodelleerd werden naar de wensen van vrouwen, maar andersom?

woensdag 17 mei 2006 @ 11:05:32 #184
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37909135
Ik denk dat teveel mensen hun eisen te hoog stellen kwa "tegenpartij".
Zelfs ik heb daar last van! Maarja, daar ben ik ook een geval apart voor
Misschien zijn teveel mensen te terughoudend. Afwachten wat de andere partij gaat doen en daar op reageren. Waarom zouden er anders zo veel regeltjes zijn!

just my 2 cents.
Ecosia
pi_37909164
Ik heb niet het gevoel dat ik mijn eisen hoog genoeg kan stellen, zodra ik ze verlaag zit ik 3/4 maanden aan iemand vast die het net/niet is voor me. Het is liefde, geen liefdadigheid.
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:09:35 #186
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37909278
Precies, dat bedoel ik ook eigelijk :$
Alles wat hier boven staat is dan ook niet versieren, maar hoe palm ik de tegenpartij in
Dit gaat over het moeten hebben van een relatie / vriend(in)
geforceerd spontaan zijn om vooral maar te verhullen hoe je echt bent!
Ecosia
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:11:47 #187
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37909358
Het is gewoon een feit dat er steeds meer singles komen, en aangezien de man-vrouw verhouding niet belachelijk scheef is, zal er toch meer aan de hand zijn. Meer nadruk op individualisme, emancipatie van vrouwen enz. levert deze situatie op, en dus spelen dit soort situaties meer.

En als ik voor mezelf spreek, ik moet echt opletten dat ik niet te lief en aanhankelijk wordt, veel mannen kunnen dat van nature, ik, en velen met mij, niet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:16:55 #188
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37909533
Tja, ik ben het van nature. Maar ik probeer zelf ook een grens te trekken.
Het leven naar een rolmodel levert je alleen problemen op
dan maar de klootzak (bij wijze van natuurlijk hey!)
Ecosia
pi_37909651
Ik weiger mezelf nog te vaak te conditioneren in een soort van 'beste' gedrag in zo'n aanloopperiode naar een relatie. Hoe meer ik ga stil staan bij wat ik vooral niet moet doen, hoe minder plezier ik er zelf aan beleef. Ik wil gewoon fijn verliefd kunnen zijn en daarvoor kunnen gaan en niet rekening hoeven te houden met 3dagen niet bellen regels etc, maar ik ben me er te bewust van dat het 'zo werkt' en dat generatie na generatie vrouwen worden geindoctrineerd met ideeen als ' als hij je leuk genoeg vind, komt hij vanzelf' en ' hou hem op afstand, dat houdt het interessant'. Je speelt deze zinloze spelletjes dus uiteindelijk maar mee en het grote nadeel voor de man is dat hij de moeite moet doen en hij zich in zekere zin kwetsbaar (maar niet TE ) op moet gaan stellen.

Van de andere kant is dit niet nodig, zij is al de 'interessante' partij bij voorbaat. Dat druist bij mij toch altijd in tegen mijn eigen idee dat zoiets van twee kanten moet komen en dat zij net zo goed moet laten zien waarom ze dan wel zo 'interessant' is. Vreemd genoeg manoevreren dit soort dogma's de man in een afhankelijkheidspositie die in ieder geval niet strookt met mijn karakter.

Kortom, of je speelt het spelletje mee en manoevreert jezelf in een vervelende situatie en afhankelijkheidspositie om iemand te kunnen krijgen om diegene pas daarna eigenlijk te kunnen leren kennen. (dit is voor veel mannen vrij natuurlijk gedrag en die zullen dat ook niet van zichzelf zo betitelen).

De tweede optie is de keuze voor jezelf en het besluit je niet te conditioneren, waarmee je de kans loopt nooit zover te komen. Deze optie is afschrikwekkend voor de vent met weinig zelfvertrouwen en weinig ervaring en sowieso risicovol. Ik ervaar hem als prettig, ik bepaal wat en waar gebeurd en als een vrouw mijn eerlijkheid niet kan handelen en spelletjes wil spelen, verwijs ik haar netjes door naar de speeltuin. Maar goed, ik ben me er ook eentje en ik hoef niet zo nodig. Ik weet wel hoe het 'zou moeten', maar wil me daar verliefd niet aan gaan conformeren. Voor mij is dat niet zozeer een probleem, maar Ioko wil de buit binnen gaan halen en zit al in die afhankelijkheidspositie zonder dat hij dat misschien doorheeft. Ik zou dus voor de eerste optie gaan, maar alles met mate en haar het idee geven dat ze er moeite voor moet doen. Op een groter niveau is dat natuurlijk onzin, het staat al vast dat je de 'afhankelijke' bent, pussy power is daar geloof ik het nieuwe woord voor.
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:38:11 #190
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37910289
Pussy power of niet, vrouwen willen ultiem toch ook sex?
Ik scharrel liever tot aan mn dood dan de eigenschappen wat mij mij maakt overboord te zetten.
Je voelt je toch aan getrokken tot een persoon op het moment dat je hem / haar leert kennen? Lijkt me stug dat hij / zij op dat moment anders doet dan dat die persoon in werkelijkheid is
Ecosia
pi_37910400
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
Pussy power of niet, vrouwen willen ultiem toch ook sex?
Ik scharrel liever tot aan mn dood dan de eigenschappen wat mij mij maakt overboord te zetten.
Je voelt je toch aan getrokken tot een persoon op het moment dat je hem / haar leert kennen? Lijkt me stug dat hij / zij op dat moment anders doet dan dat die persoon in werkelijkheid is
Zo stug is dat niet. Ik ben niet echt heel erg mezelf als ik echt verliefd ben en ik denk dat ik daar niet uniek in ben.

Ik zal mijn favoriete eigenschappen ook niet overboord zetten zoals hufterigheid, lompheid, botheid en overmatig sarcasme. Waar zou ik zijn zonder die heerlijke combinatie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37910462
Heb je haar ook duidelijk gezegd dat je haar meer dan leuk vindt?!
weet je zeker dat ze helemaal vrij is en aan een relatie toe is?
Sommige vrouwen durven ook niet te bellen omdat ze dan denken dat ze achter je aanlopen...
Ik ben er ook een, een vrouw, en we zijn moeilijk maar wel lekker!
Stuur haar gewoon een leuk SMSje...
Succes!!
hier is sassefras
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:45:37 #193
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37910510
Ik bedoelde meer in de trant van:

Kijk een leuke jongen
Ohhh, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Ha, dat ga ik snel vragen
Beschuitje eten morgenochtend?
Sure, waarom niet
whehe, wordt aangesproken door een leuke meid

Waar in dit stuk heeft die jongen zich al anders moeten voordoen?
En waarom zou hij daar alsnog mee beginnen?
Ecosia
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:51:31 #194
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37910735
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:43 schreef Saske het volgende:
Sommige vrouwen durven ook niet te bellen omdat ze dan denken dat ze achter je aanlopen...
Ik ben er ook een, een vrouw, en we zijn moeilijk maar wel lekker!
Stuur haar gewoon een leuk SMSje...
Succes!!
Wat is groen en zit vol met nootjes?
Kermit de Snicker

en dan maar wachten of je nog antwoord terug krijgt
Ecosia
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:14:20 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37911533
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:43 schreef Saske het volgende:
Ja, neem haar een schriftelijke enquète af voor je uberhaupt een date met haar hebt.....
...woest aantrekkelijk..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37911578
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, neem haar een schriftelijke enquète af voor je uberhaupt een date met haar hebt.....
...woest aantrekkelijk..
Ik heb ze een tijd laten invullen en haakte altijd af bij de meerkeuzevraag 'welke geslachtsziekten heb je en welke spaar je nog?'
pi_37911677
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Wat is groen en zit vol met nootjes?
Kermit de Snicker

en dan maar wachten of je nog antwoord terug krijgt
ik moest lachen

*gaat zich schamen
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:28:53 #198
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37911978
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef Nnelis het volgende:

[..]

ik moest lachen

*gaat zich schamen
Waarom zou je je schamen?
In een flauwe bui kan je er wel 100 verzinnen
Ecosia
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:30:48 #199
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37912031
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb ze een tijd laten invullen en haakte altijd af bij de meerkeuzevraag 'welke geslachtsziekten heb je en welke spaar je nog?'
SOAmon, gotta collect them all!
Ecosia
pi_37912261
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:04 schreef Suuz_ het volgende:
Ik zou nu ook niet bellen, als je té graag wil heeft zij zoiets van pff dit is te makkelijk.

Het wordt interessanter als je er niet te veel achteraan zit. Ik snap dat het moeilijk is zou ik zelf ook vinden maar probeer nog te wachten!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')