Nou, suc6 ermee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic, kunnen jullie daar lekker gaan spelen.
![]()
Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.![]()
Succes maat. Je zal het nodig hebben!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen.
![]()
Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.![]()
sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen.
![]()
Thanx!quote:
Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je meent het!.(we geloven je op je woord hoor...)
ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef mind_trick het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkom.
Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijk![]()
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Mark my words, dinsdag hebben we er weer een 'alle vrouwen zijn kuthoeren'-topic bij...
dat waardeer ik..altijd fijn als iemand je een goede nachtrust guntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef mind_trick het volgende:
[..]
Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:
[..]
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:
Help, een goede vriend is verliefd op me!
Ze heeft toch ook gebeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?
Lezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef SPIRO het volgende:
Heeft ze nog niet gebelt??, vergeet het dan maar.
Kom van zelf wel weer een ander op je pad![]()
Als je dit te snel gaat doen zonder een band met haar te hebben, loop je een dikke kans opdringerig gevonden te worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:
Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Meisje "Eh.. Ja ik had het druk"
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"
Of zoiets
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt
gl
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:
[..]
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:
Help, een goede vriend is verliefd op me!
grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"
gl
Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!![]()
(ik denk, ik zeg ook maar wat..)
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
gl
Zou 'hoi, morgen neuken?' ook volstaan in zo'n situatie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:
[..]
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
Ik vind je verhaal erg goed, en ik ben het ermee eens, maar ik heb toch een paar opmerkingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:
Verhaal
E-bowquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef woniya het volgende:
grappig dit soort tips vind je ook in het boek the rules. Dit boek is speciaal voor vrouwen geschreven hoe je een serieuze relatie met een vent kan krijgen. Er staat exact hetzelfde in wat betreft het telefoneren, dat je als eerste moet ophangen, bezig moet blijven met je eigen leven. En vooral als vrouw niet bellen naar de man. Hij moet jou bellen. Hij moet in alles de leiding nemen, en de vrouw moet niet te gretig zijn. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt. (voor vrouwen dan)
Heheh ik beken, dat heb ik ook gelezen jah, en ik ben het (tot op zekere hoogte) grotendeels met d'Angelo eens... Dus dat klopt wel. Belangrijkste 'fout' die die datinggasten maken (d'angelo zelf niet echt) vind ik dat ze het als 'truuk' gebruiken om vrouwen te scoren, en dat is natuurlijk kut. Maar een aantal hints en tips lieten me wel realiseren wat ik 'fout' deed, o.a. het simpele feit dat meisjes maar zelden overduidelijk laten merken (door het bijv. te zeggen) dat ze je leuk vinden.. Ik zat soms echt te wachten tot ze me diep in de ogen keken en met zwoele stem zeiden: 'Ik vind je leuk.' Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind je verhaal erg goed, en ik ben het ermee eens, maar ik heb toch een paar opmerkingen.
- Hoezo is een halfuur te lang om te bellen? Ik vind het zo vreemd om op de klok te gaan kijken en gesprekken af te kappen. Ik bel nooit echt lang, en houd altijd het initiatief bij het opleggen.
- Ik wacht zeker tot ze er is met koken, dat is ook veel leuker, emancipatie is goed, en komt ook naar voren in het koken (dat doe ik dan weer zelf)
- Ik ga haar niet meer aanspreken op het feit dat ze niet belde, daarvoor is het te laat, dat had ik dan meteen moeten doen.
- Ik bel haar ook meestal als ik idd weg moet, dus dat zit goed
Verder vind ik je analyse erg scherp en doe je me denken aan David D'angelo van Double your Dating(leuke tip als e-book over daten)
Vrouwen doen dat van nature al meer, mannen (van het nerd-watje type) niet... Wederzijds is in elk geval de boodschap dat je niet te gretig bent... En dat je je eigen leven leidt en blijft leden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef woniya het volgende:
grappig dit soort tips vind je ook in het boek the rules. Dit boek is speciaal voor vrouwen geschreven hoe je een serieuze relatie met een vent kan krijgen. Er staat exact hetzelfde in wat betreft het telefoneren, dat je als eerste moet ophangen, bezig moet blijven met je eigen leven. En vooral als vrouw niet bellen naar de man. Hij moet jou bellen. Hij moet in alles de leiding nemen, en de vrouw moet niet te gretig zijn. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt. (voor vrouwen dan)
Nee ik ga er vanuit dat hij het gesprek leidt en zij ietwat overdonderd is door zijn plotselinge doortastendheidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef DIA het volgende:
[..]
grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeft![]()
Zit em in de toon van je stem.. 'plagerig' enzo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:
[..]
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
Zo stug is dat niet. Ik ben niet echt heel erg mezelf als ik echt verliefd ben en ik denk dat ik daar niet uniek in ben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
Pussy power of niet, vrouwen willen ultiem toch ook sex?
Ik scharrel liever tot aan mn dood dan de eigenschappen wat mij mij maakt overboord te zetten.
Je voelt je toch aan getrokken tot een persoon op het moment dat je hem / haar leert kennen? Lijkt me stug dat hij / zij op dat moment anders doet dan dat die persoon in werkelijkheid is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is groen en zit vol met nootjes?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:43 schreef Saske het volgende:
Heb je haar ook duidelijk gezegd dat je haar meer dan leuk vindt?!![]()
weet je zeker dat ze helemaal vrij is en aan een relatie toe is?![]()
Sommige vrouwen durven ook niet te bellen omdat ze dan denken dat ze achter je aanlopen...![]()
Ik ben er ook een, een vrouw, en we zijn moeilijk maar wel lekker!![]()
Stuur haar gewoon een leuk SMSje...![]()
Succes!!![]()
Ja, neem haar een schriftelijke enquète af voor je uberhaupt een date met haar hebt.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:43 schreef Saske het volgende:
Heb je haar ook duidelijk gezegd dat je haar meer dan leuk vindt?!![]()
weet je zeker dat ze helemaal vrij is en aan een relatie toe is?![]()
Ik heb ze een tijd laten invullen en haakte altijd af bij de meerkeuzevraag 'welke geslachtsziekten heb je en welke spaar je nog?'quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, neem haar een schriftelijke enquète af voor je uberhaupt een date met haar hebt.....
...woest aantrekkelijk..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wat is groen en zit vol met nootjes?
Kermit de Snicker
en dan maar wachten of je nog antwoord terug krijgt
Waarom zou je je schamen?quote:
SOAmon, gotta collect them all!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijd laten invullen en haakte altijd af bij de meerkeuzevraag 'welke geslachtsziekten heb je en welke spaar je nog?'
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:04 schreef Suuz_ het volgende:
Ik zou nu ook niet bellen, als je té graag wil heeft zij zoiets van pff dit is te makkelijk.
Het wordt interessanter als je er niet te veel achteraan zit. Ik snap dat het moeilijk is zou ik zelf ook vinden maar probeer nog te wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |