Heb niet alles gelezen....
Al een half uur aan de telefoon en drie kwartier in zo'n vroeg stadium is eigenlijk te lang. Volgende keer moet je het gesprek korter proberen te houden, en wat er ook gebeurt, JIJ moet degene zijn die ophangt. Liefst op een moment dat het gesprek heel erg leuk is. Bij een afspraak/date hetzelfde: Jij moet degene zijn die op huis aanmoet.
Je kan misschien niet zo van die spelletjes houden, maar zeker als het een lekker wijf is zul je er een beetje aan moeten geloven. Je moet haar duidelijk maken dat je haar leuk vindt zonder aanhankelijk of hangerig te worden. Daarom is het zaak de eerste weken het contact vrij resoluut en doortastend te houden. Zij moet gaan geloven dat jij een heel interessante gast bent die een verovering is, net zoals jij dat bij haar denkt. Daarom moet je zorgen dat je naar haar uitstraalt dat je een leuk en behoorlijk druk leven hebt (dat heb je vast wel), ook zonder haar, zonder haar dat te vertéllen... Maar dus door te zorgen dat je niet altijd met haar kan afspreken. Geen dingen verzetten om met haar af te spreken, maar een andere avond voorstellen: Maak haar duidelijk dat je graag met haar omgaat, maar NIET ten koste van je vrienden, werk, school, sport en andere belangrijke dingen in je leven. Waarom zou je? Je kent haar net. Probeer de state-of-mind te hebben dat zij JOU moet overtuigen waarom jij met haar moet gaan... Dat zorgt voor een heel andere (meestal spannendere) insteek... ZEKER als het klikt, wat je al zegt.
Veel jongens zetten maar al te graag allerlei dingen opzij voor dat avondje met dat lekkere wijf.. Dat is ze gewend. Wat ze niet gewend is is een jongen die (met een knipoog
![]()
) zijn leven vooral NIET omgooit voor haar maar wél respect en interesse toont. En initiatief. Dat vragen om te komen eten is goed, maar je zou daarna bijvoorbeeld wachten tot ze er is en dán pas beginnen met koken, en haar wat snij- en ander voorbereidend werk te geven (niet vragen: Geven. Zij wil ook eten
![]()
)
Ohja: En zoen haar binnen de eerste 5 dates. Niet proberen, niet afwachten: Doen. Haal eerst maar voorzichtig een paar vingers door haar haar, als ze dat toestaat, vind ze je leuk genoeg om te zoenen
![]()
En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus
![]()
) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:
Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Meisje "Eh.. Ja ik had het druk"
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"
Of zoiets
![]()
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt
![]()
gl
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"