abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37882948
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic, kunnen jullie daar lekker gaan spelen .

Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.
Nou, suc6 ermee!

En laat nog wat van d'r heel...
pi_37882981
quote:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen .

Als jullie het niet erg vinden houd ik het er gewoon op dat ik lekker met deze dame ga eten, en een gezellige avond ga hebben.
Succes maat. Je zal het nodig hebben!
pi_37882995
quote:
Nou, als dat zo mocht zijn, zet ik wel een leuk linkje naar mijn vrouwen-bash topic plaatsen, kunnen jullie daar lekker gaan spelen .

sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:39:08 #154
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_37883002
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

op dit [afbeelding] knopje klikken.
Thanx!
If I wanted loneliness, I'd choose to go.
If I'd like rejection, I'd audition
If I didn't love you, you would know.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:41:11 #155
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_37883080
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:34 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Je meent het!.(we geloven je op je woord hoor...)
Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkom .
pi_37883088
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Thanx!
pi_37883223
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Dus ik hoef geen foto te laten zien? Heb ik weer effe geluk dat ik hiermee wegkom .
ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijk
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:50:00 #158
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_37883367
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja daar kom je dan weer goed mee weg.. of wij natuurlijk
Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapen .
pi_37883583
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Mark my words, dinsdag hebben we er weer een 'alle vrouwen zijn kuthoeren'-topic bij...
Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:
Help, een goede vriend is verliefd op me!
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_37883667
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Ja zal het jullie maar besparen. Anders kunnen jullie vannacht niet meer slapen .
dat waardeer ik..altijd fijn als iemand je een goede nachtrust gunt
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

dinsdag 16 mei 2006 @ 17:02:14 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37883742
De off topic slowchat kan dus achterwege blijven. Sterker: daar hebben we ook in R&P een eigen topic voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37884672
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

sure, eerst maar afwachten he? je was immers ook zo zeker dat ze je zou bellen, remember?
Ze heeft toch ook gebeld
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:02:43 #163
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37885427
Heb niet alles gelezen....

Al een half uur aan de telefoon en drie kwartier in zo'n vroeg stadium is eigenlijk te lang. Volgende keer moet je het gesprek korter proberen te houden, en wat er ook gebeurt, JIJ moet degene zijn die ophangt. Liefst op een moment dat het gesprek heel erg leuk is. Bij een afspraak/date hetzelfde: Jij moet degene zijn die op huis aanmoet.

Je kan misschien niet zo van die spelletjes houden, maar zeker als het een lekker wijf is zul je er een beetje aan moeten geloven. Je moet haar duidelijk maken dat je haar leuk vindt zonder aanhankelijk of hangerig te worden. Daarom is het zaak de eerste weken het contact vrij resoluut en doortastend te houden. Zij moet gaan geloven dat jij een heel interessante gast bent die een verovering is, net zoals jij dat bij haar denkt. Daarom moet je zorgen dat je naar haar uitstraalt dat je een leuk en behoorlijk druk leven hebt (dat heb je vast wel), ook zonder haar, zonder haar dat te vertéllen... Maar dus door te zorgen dat je niet altijd met haar kan afspreken. Geen dingen verzetten om met haar af te spreken, maar een andere avond voorstellen: Maak haar duidelijk dat je graag met haar omgaat, maar NIET ten koste van je vrienden, werk, school, sport en andere belangrijke dingen in je leven. Waarom zou je? Je kent haar net. Probeer de state-of-mind te hebben dat zij JOU moet overtuigen waarom jij met haar moet gaan... Dat zorgt voor een heel andere (meestal spannendere) insteek... ZEKER als het klikt, wat je al zegt.

Veel jongens zetten maar al te graag allerlei dingen opzij voor dat avondje met dat lekkere wijf.. Dat is ze gewend. Wat ze niet gewend is is een jongen die (met een knipoog ) zijn leven vooral NIET omgooit voor haar maar wél respect en interesse toont. En initiatief. Dat vragen om te komen eten is goed, maar je zou daarna bijvoorbeeld wachten tot ze er is en dán pas beginnen met koken, en haar wat snij- en ander voorbereidend werk te geven (niet vragen: Geven. Zij wil ook eten )

Ohja: En zoen haar binnen de eerste 5 dates. Niet proberen, niet afwachten: Doen. Haal eerst maar voorzichtig een paar vingers door haar haar, als ze dat toestaat, vind ze je leuk genoeg om te zoenen

En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus ) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:

Zij belt jou:
Meisje: "Hey hoe is het?"
Jij "Goed hoor, met jou?"
Meisje "Best, ik zou nog bellen, dus ik bel nu even!"
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Meisje "Eh.. Ja ik had het druk"
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Meisje "Eh ja da's wel goed"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"

Of zoiets
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt

gl
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:04:18 #164
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37885486
Heeft ze nog niet gebelt??, vergeet het dan maar.
Kom van zelf wel weer een ander op je pad
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:30:02 #165
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37886260
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef SPIRO het volgende:
Heeft ze nog niet gebelt??, vergeet het dan maar.
Kom van zelf wel weer een ander op je pad
Lezen
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37886854
Liewec mooie post TS probeer dat even
pi_37886947
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Liewec het volgende:

En inderdaad: Op dit moment niet te veel naar haar toe ondernemen (om de 4-5 dagen is leuk) en spreek haar maar aan (wederom net niet helemaal serieus ) waarom ze je niet heeft gebeld. Dat gaat dan zoiets:

Zij belt jou:
Jij "klopt, maar je zou vrijdag al bellen, mooie meid ben jij!!" (knipoog!! ook in je stem)
Jij "Begrijp ik wel. Maar hoe ga je het nou goedmaken? Het is natuurlijk niet best om al direct allerlei afspraken niet na te komen!" (KNIPOOG!)
Meisje "ehh..."
Jij "Weet je wat, kom je komende vrijdag gewoon bij me eten, en dan neem je even een flesje wijn mee, dan maken we er alsnog iets leuks van!"
Jij "Mooi zo, zie ik je om 1800u. Hee ik moet nu weg, ik moet nog sporten. Ik zie je vrijdag!"

Of zoiets
Als het meisje enige humor heeft: REKEN erop dat ze geinteresseerd raakt

gl
Als je dit te snel gaat doen zonder een band met haar te hebben, loop je een dikke kans opdringerig gevonden te worden.

Verder ben ik het eens met je hoor.
pi_37887069
Al bedacht wat je gaat eten?
Trots van het Noorden!
pi_37887136
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

dinsdag 16 mei 2006 @ 19:08:49 #170
73888 DIA
die ja .....
pi_37887298
quote:

Zij belt jou:
Meisje "ehh..."

gl
grappig om te zien dat je er al vanuit gaat dat ze niks te melden heeft
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:12:50 #171
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37887404
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Kriebbel het volgende:
Al bedacht wat je gaat eten?
Tips?

Ik heb wel wat in gedachte ja
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:33:28 #172
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_37888058
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef ioko het volgende:

[..]

Tips?

Ik heb wel wat in gedachte ja
Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!

(ik denk, ik zeg ook maar wat..)
Die zoute stokjes...
pi_37891751
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Chili Concarne met extra hete saus, dan mogen jullie na het eten samen romantisch jouw toilet volkakken!

(ik denk, ik zeg ook maar wat..)
hahaha geniaal plan...
pi_37894692
quote:

gl
Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_37895106
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:10 schreef slashme het volgende:

[..]

Hoe doe je knipoog door de telefoon? Ik kan niet knipogen, laat staan door de telefoon. Maar verder mooi toneelstukje.
Zou 'hoi, morgen neuken?' ook volstaan in zo'n situatie?

uiteraard uitgevoerd met knipoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')