Dus als ik maar op mijn gat blijf zitten komt die relatie vanzelf wel? Ik heb toch wat meer uitleg nodigquote:Op zondag 14 mei 2006 16:51 schreef King_of_Kool het volgende:
Geduld is een schone zaak om erachter te komen of iets van 2 kanten komt of niet....
Er zijn veel dingen die ik moeilijk vind, maar niet bellen is daar wel 1 van. Dus ik kan het beste geduld oefenen, ook als ze beloofd heeft te bellen en het niet doet?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Als jij steeds belt denkt zij dat je een strebertje bent, het is interessanter voor haar als je dat niet doet en haar het initiatief laat nemen. Als ze oprecht geinteresseerd is doet ze dat waarschijnlijk wel.
Kom op zeg, denk je 24/7 aan haar ofzo? Je komt veel te wanhopig over en als je zo door blijft gaan, gaat zij dat ook merken. En dan is het zeker einde verhaal. Jammer, ze heeft vrijdag niet gebeld. En als ze de komende week helemaal niet belt, weet jij ook waar je aan toe bent.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Dus als ik maar op mijn gat blijf zitten komt die relatie vanzelf wel? Ik heb toch wat meer uitleg nodig
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef InsertCredit het volgende:
"soepele gesprekken"mooie term.
En ik denk dat wanneer ze je beloofd te bellen je gewoon moet wachten tot ze dit doet.
Als ze het om wat voor reden niet heeft kunnen doen komt ze er heus wel op terug.
Ik denk niet de hele dag aan haar, en ik ben ook zeker niet wanhopig, maar wel nogal onzeker over dit soort dingenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:59 schreef Entonie het volgende:
[..]
Kom op zeg, denk je 24/7 aan haar ofzo? Je komt veel te wanhopig over en als je zo door blijft gaan, gaat zij dat ook merken. En dan is het zeker einde verhaal. Jammer, ze heeft vrijdag niet gebeld. En als ze de komende week helemaal niet belt, weet jij ook waar je aan toe bent.
Constructieve kritiek, daar heb ik wat aan!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef Jett het volgende:
Ze moet je niet.
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, niet?Van die gesprekken die over vanalles gaan, en lekker op elkaar aansluiten, een beetje pesterig maar vooral erg vertrouwd voor iemand die je eigenlijk niet kent....
Dat zeg ik niet, je komt zo overquote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk niet de hele dag aan haar, en ik ben ook zeker niet wanhopig, maar wel nogal onzeker over dit soort dingen![]()
joehoe het moet van twee kanten komen, anders heb je r toch geen reet aanquote:Op zondag 14 mei 2006 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Dus als ik maar op mijn gat blijf zitten komt die relatie vanzelf wel? Ik heb toch wat meer uitleg nodig
Zou kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef Jett het volgende:
Ze moet je niet.
Ik speel geen panfluit, dus dat wordt lastig fluitenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:07 schreef Camplo het volgende:
Denk dat je je panfluit kunt gaan pakken en kunt fluiten naar meer
Als ze je als maatje gaat zien, ben je de lul en wordt het nooit wat.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:10 schreef Salsagirl het volgende:
Ze vind je op zich..waarschijnlijk wel leuk,maar denk dat ze je meer ziet als ''maatje''
Alleen al dat ze je niet belt..vond ze je te gek dan had ze zeker wel al gebeld
Maar het valt me ook op dat ze als ze al afspreekt ook altijd in gezelschap is..
Niet een afspraakje zij en jij alleen..
Maar aan de andere kant .. Jij belt toch wel,ze krijgt niet eens de kans om zelf contact te leggen
Het is een sociaal persoon,dus drukjes zat en niet zo constant met jou in haar hoofdje
Laaat haar gewoon en laat het nu eens aan haar over..
psies.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef 3doorsdown het volgende:
Als ze echt geïnteresseerd in je was had ze wel gebeld.
Misschien... of ze speelt "hard to get"quote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef 3doorsdown het volgende:
Als ze echt geïnteresseerd in je was had ze wel gebeld.
Ze is niet zo materialistisch ingesteld (kwam ik achter tijdens de online gesprekken) en ik heb twee cd's voor haar gebrand met mijn lievelingsnummers van dit moment. Ze was er erg blij mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
psies.
wat voor cadeau heb je dr eigenlijk gegeven?
Ik voel idd ook wat weerstand met contact leggen, maar ik help daar zelf ook niet echt aan mee, ik haal al het initiatief bij haar weg.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:10 schreef Salsagirl het volgende:
Ze vind je op zich..waarschijnlijk wel leuk,maar denk dat ze je meer ziet als ''maatje''
Alleen al dat ze je niet belt..vond ze je te gek dan had ze zeker wel al gebeld
Maar het valt me ook op dat ze als ze al afspreekt ook altijd in gezelschap is..
Niet een afspraakje zij en jij alleen..
Maar aan de andere kant .. Jij belt toch wel,ze krijgt niet eens de kans om zelf contact te leggen
Het is een sociaal persoon,dus drukjes zat en niet zo constant met jou in haar hoofdje
Laaat haar gewoon en laat het nu eens aan haar over..
Dat lijkt me een goede manier om haar weer te benaderen als ik echt niets meer van haar hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:22 schreef vruitig het volgende:
De enige manier om het op te lossen is met een beetje humor spreek haar voicemail bijvoorbeeld in met:
Ik weet dat je nu al dagen naast je telefoon zit te wachten, wachtend totdat je grote liefde nu eindelijk een keer belt maar wil je me ooit nog eens versieren verwacht ik wel een beetje actie. Dus pak die telefoon op en ik doe heel aardig en help je er door heen. Die liefdesbrieven die je constant stuurt vind ik gewoon iets minder.
In ieder geval iets in die geest ouwehoer maar raak.
Ja ik als meisje begrijpt haar..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik voel idd ook wat weerstand met contact leggen, maar ik help daar zelf ook niet echt aan mee, ik haal al het initiatief bij haar weg.
Dat we elkaar nog nooit alleen hebben gezien klopt, daarom wilde ik haar ook graag nog een keer spreken zonder omgevingsruis. En ze heeft het zeker druk, dat klopt helemaal.
Ik zal gewoon moeten afwachten, mijn allersterkste punt![]()
hoe weet je vantevoren of je voicemail krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 17:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede manier om haar weer te benaderen als ik echt niets meer van haar hoor.![]()
Ten eerste is het niet erg, en ten tweede krijg jij helemaal geen sjans bij een leuke meid als deze, ze valt namelijk niet op het brallerige type dat jij mannen noemt. Ga lekker buitenspelen ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef Alessandro het volgende:
Ow wat erg zeg, dude ze wilt je niet. Door mannen als jij krijgen wij mannen weer sjans bij die meiden. Thanks daarvoor
Het klinkt ook alsof je haar snaptquote:Op zondag 14 mei 2006 17:29 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja ik als meisje begrijpt haar..
Weet je wat..
Je wacht netjes af..(was toch al je allersterkste punt)
En reageer ze zelf niet..dan kan je dat als antwoord zien,maar als laatste troef kan je evt als je daar nog het nut van inziet..haar alsnog bellen en dan vragen om eens iets samen te doen..
En aan die reactie als die positief is of minder daar kan je dan wat mee.
Succes...![]()
Hey toen ik Salsagirl leerde kennen was zij de eerste die beldequote:Op zondag 14 mei 2006 17:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Het klinkt ook alsof je haar snapt, dit versterkt mijn theorie dat vrouwen er van houden dit te doen
, maar iig bedankt voor je tips
![]()
Lol net of ze wel op een opdringerige/wanhopig mannetje valt die haar steeds 'lastig' valt. Als een meid zegt je te bellen en dan niet belt dan moet het toch wel duidelijk zijn>??quote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet erg, en ten tweede krijg jij helemaal geen sjans bij een leuke meid als deze, ze valt namelijk niet op het brallerige type dat jij mannen noemt. Ga lekker buitenspelen ofzo.![]()
Ik weet het, het woord buitenspelen heeft aardig wat lettergrepen, en is het is lastig om te begrijpen wat ik bedoeldequote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Lol net of ze wel op een opdringerige/wanhopig mannetje valt die haar steeds 'lastig' valt. Als een meid zegt je te bellen en dan niet belt dan moet het toch wel duidelijk zijn>??![]()
Maar blijkbaar moet ze echt zeggen van dude ik meot je nu niet nooit niet maar,... waarschijnlijk is ze bang dat je suicide neigingen gaat krijgen,... aangezien ze je al als een broertje ziet. Maar succes met je 'zusje'
![]()
Mja vond/vind je ook leuk.. en ja een zelfstandige meid als ik neem dan heus wel als 1e contact op..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey toen ik Salsagirl leerde kennen was zij de eerste die belde
Gelukkig testen vrouwen je nooit. Zodra ze één keer afstandig doen kun je ze het best meteen met rust laten ja, en nooit meer iets tegen zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Lol net of ze wel op een opdringerige/wanhopig mannetje valt die haar steeds 'lastig' valt. Als een meid zegt je te bellen en dan niet belt dan moet het toch wel duidelijk zijn>??![]()
Maar blijkbaar moet ze echt zeggen van dude ik meot je nu niet nooit niet maar,... waarschijnlijk is ze bang dat je suicide neigingen gaat krijgen,... aangezien ze je al als een broertje ziet. Maar succes met je 'zusje'
![]()
Daar ga ik nog gewoon vanuit, ik vermoed dat ze me leuk vind, maar dat er nog andere dingen spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:42 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Mja vond/vind je ook leuk.. en ja een zelfstadnige meid als ik neem dan heus wel als 1e contact op..
En ehm niet voor niets dus..![]()
Maar oke...misschien heeft mijn stadsgenootje alsnog wel geluk met haar.. en belt ze ..
Duurt het gewoon iets langer.
Zo is het..Kijk jij heb met haar gesproken en neem aan dat je zelf wel merkt hoe ze deed tegenover jouquote:Op zondag 14 mei 2006 17:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Daar ga ik nog gewoon vanuit, ik vermoed dat ze me leuk vind, maar dat er nog andere dingen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |