Thanks !!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef elpunto het volgende:
jongen, ik wens je veel succes in wat je ook doet. op zich ben ik t wel eens met mighty_myte. maar bedenk wel ff of je idd vrienden met haar wil blijven of niet. anders zou ik t als ik jou was gewoon uitstellen totdat t voor jou goedvoelt om te doen. geef jezelf en haar wat tijd om evt. verliefd te worden... gebeurd dit niet, ook goed. nix forceren, gewoon op je af laten komen. t klinkt alsof ze een leuke meid is, maar niet toe is aan iets vasts. verder kan ik t ook niet beoordelen, maar geduld...
Ik hoop op een goeie afloop!
We horen ervan? greetzzzz
Daar heb je gelijk in, en als ik wat voor haar zou (gaan) voelen, zal ik dat ook zeker niet doen. Ik heb het al te vaak meegemaakt, dus ik zal het contact dan zeker afkappen, hoe stom ik dat zelf ook altijd vindt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:13 schreef slashyou het volgende:
Vrouwenvriendinnen die je zelf min of meer ziet zitten voor meer werkt toch gewoon niet.
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef elpunto het volgende:
mighty_myte: nu ben ik t ff niet met je eens. je moet er niet als een puppy achteraan lopen, maar dit kan totaal verkeerd uitpakken.
klopt, dit had hij allemaal vanaf het begin moeten doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef elpunto het volgende:
mighty_myte: nu ben ik t ff niet met je eens. je moet er niet als een puppy achteraan lopen, maar dit kan totaal verkeerd uitpakken.
het moeilijke is dat je al een beetje haar slaafje bent. je moet of toch op één of andere manier uit die positie zien te wurmen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef ioko het volgende:
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.
Dat is echt matig en daarmee moet je ook mee oppassen als je net iemand (via via) leert kennen waarin je wel een potentiële scharrel/relatie ziet.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef Grimli het volgende:
[..]
Als ze je als maatje gaat zien, ben je de lul en wordt het nooit wat.
zelf een paar keer meegemaakt.
dat idee hadden we wel al een beetje ja....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.
Ja, jullie hebben me helemaal doorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat idee hadden we wel al een beetje ja....
Dat is dus compleet iets anders doen dan de tips die je eerder gaf. Stiekem laten merken dat je iemand leuk vindt doe je m.i. niet door ongeinteresseerd te doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef mighty_myte het volgende:
laat niet tè veel zien dat je haar wil, laat het stiekem merken. zeg dat niet letterlijk iig.
Heerlijk is datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben me helemaal door. Ik ben blij dat voor jou alles zo duidelijk is, lijkt me echt heel erg fijn, om zo te mogen leven, zonder onzekerheden.
Hou je jezelf nu niet voor de gek? Als je niks voor haar zou voelen zou je nooit al die moeite hebben gedaan om naar haar verjaardag te gaan, die telefoon gesprekken af te wachten en dit topic nooit geopend hebben in de eerste plaats.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en als ik wat voor haar zou (gaan) voelen, zal ik dat ook zeker niet doen.
Vrouwen hebben het er zelf naar gemaakt door de meeste onduidelijke wezens op de planeet uit te hangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef miss_c het volgende:
Haha, Mighty Myte met je "regels" Een beetje normale vrouw met eigenwaarde laat niemand bij zich komen die totaal geen interesse in haar heeft ( of doet alsof) Zal je niet ver mee komen, of je valt op de onzeker types waarbij jij de touwtjes alleen maar in handen hebt.
Maar goed.... HET SPEL is gewoon kut. Soms denk je dat het daar niet toe komt, omdat het allemaal relaxed gaat en dan opeens belt of smst ie niet terug en dan ga je nadenken bij elke stap... Zo frustrerend.... Enjoy!
jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:38 schreef miss_c het volgende:
Nee, mannen zijn lekker duidelijk ????!!!!
Hoi en we wachten af..have funquote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze zit nu hier op mijn kamer, we hebben wat gedronken in de stad, om 4 uur, en we zijn nog niet uitgepraat blijkbaar
Later meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |