abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:08:08 #251
149388 elpunto
oâns bin de zêêuwen
pi_38002317
jongen, ik wens je veel succes in wat je ook doet. op zich ben ik t wel eens met mighty_myte. maar bedenk wel ff of je idd vrienden met haar wil blijven of niet. anders zou ik t als ik jou was gewoon uitstellen totdat t voor jou goedvoelt om te doen. geef jezelf en haar wat tijd om evt. verliefd te worden... gebeurd dit niet, ook goed. nix forceren, gewoon op je af laten komen. t klinkt alsof ze een leuke meid is, maar niet toe is aan iets vasts. verder kan ik t ook niet beoordelen, maar geduld...

Ik hoop op een goeie afloop!

We horen ervan? greetzzzz
Kiek uut! ier komme de zêêuwen!!!
pi_38002520
Vrouwenvriendinnen die je zelf min of meer ziet zitten voor meer werkt toch gewoon niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:26:04 #253
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38002882
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef elpunto het volgende:
jongen, ik wens je veel succes in wat je ook doet. op zich ben ik t wel eens met mighty_myte. maar bedenk wel ff of je idd vrienden met haar wil blijven of niet. anders zou ik t als ik jou was gewoon uitstellen totdat t voor jou goedvoelt om te doen. geef jezelf en haar wat tijd om evt. verliefd te worden... gebeurd dit niet, ook goed. nix forceren, gewoon op je af laten komen. t klinkt alsof ze een leuke meid is, maar niet toe is aan iets vasts. verder kan ik t ook niet beoordelen, maar geduld...

Ik hoop op een goeie afloop!

We horen ervan? greetzzzz
Thanks !!

Ik denk dat je heel goed snapt hoe het (volgens mij) zit. En ik zal je tips ter harte nemen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:27:53 #254
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38002941
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:13 schreef slashyou het volgende:
Vrouwenvriendinnen die je zelf min of meer ziet zitten voor meer werkt toch gewoon niet.
Daar heb je gelijk in, en als ik wat voor haar zou (gaan) voelen, zal ik dat ook zeker niet doen. Ik heb het al te vaak meegemaakt, dus ik zal het contact dan zeker afkappen, hoe stom ik dat zelf ook altijd vindt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_38003224
Doe alles alleen op eigen voorwaarden
(jij: wil je bier? >> niet vragen wat zij wil, desinteresse en doe alsof je weet wat zij wil
zij: zullen we het toetje eten? -jij: nee, nog effe geen zin in)
Blijf bezig met andere vrouwen
(kan niet letterlijk, maar vertel liever een verhaal over wat je met een vriendin deed dan met je beste vriend sinds de brugklas)
Plaag haar met humor
(jij: hmmm, lekker eten! -ik weet wel wat lekker is)
Wees apart en mysterieus
(zij: wat denk je nu? -hmm, dat is privé... zij: hoe heb je dit gekookt? -zelfverzonnen recept, geheim!)
Geef haar niet wat ze zoekt in een relatie
(en dat is constant signalen sturen dat je haar nodig hebt, want dat is niet zo, bied haar geen vakantie naar parijs aan, als ze een massage wil heb je daar effe geen zin in, zo gaat ze meer haar best doen om leuk gevonden te worden)
Desinteresse
(zij: waarom gaat hij niet diep in op mijn geweldige verhaal?! ik moet beter mijn best doen om leuk over te komen!
of zij bv: hahaha, ja over grote borsten weet ik alles! -niet vragen hoe groot ze zijn, je vindt haar tieten zogenaamd niet interessant...)

de theorie is makkelijk, de praktijk kut. dus wees voorbereid. als je bang bent om te falen faal je ook. als je er voor gaat met het idee: we zien allemaal wel, wie zou de volgende zijn die ik naar mijn crib lok -- maak je het jezelf makkelijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door mighty_myte op 19-05-2006 22:41:40 ]
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:41:40 #256
149388 elpunto
oâns bin de zêêuwen
pi_38003378
ik snap je helemaal, ik heb zoiets ook vaak zat gehad. de vriendin die ik heb overgehouden daar heb ik totaal geen gevoelens meer voor op die manier (ondertussen) en degenen met wie ik toch iets gekregen heb, daar heb ik nooit meer contact mee. dat kan ook de bedoeling niet zijn. laat iedereen maar schreeuwen hier. stelletje boeren. als je niks zinnigs weet, tik dan niks...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:43:50 #257
149388 elpunto
oâns bin de zêêuwen
pi_38003449
mighty_myte: nu ben ik t ff niet met je eens. je moet er niet als een puppy achteraan lopen, maar dit kan totaal verkeerd uitpakken.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:49:16 #258
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38003651
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef elpunto het volgende:
mighty_myte: nu ben ik t ff niet met je eens. je moet er niet als een puppy achteraan lopen, maar dit kan totaal verkeerd uitpakken.
Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_38003695
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef elpunto het volgende:
klopt, dit had hij allemaal vanaf het begin moeten doen.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef ioko het volgende:

Mijn probleem is, ik geloof best dat het principe kan werken, maar ik vind het lastig uit te voeren.
het moeilijke is dat je al een beetje haar slaafje bent. je moet of toch op één of andere manier uit die positie zien te wurmen.
laat haar je 3x sms-en voordat je wat terugstuurt, bel haar niet om de afspraak te bevestigen maar
niet: bv: kom je vanavond nog?
zeg bv: he ik zie je straks he, weet je waar het is?

nog een tip: behandel haar zoals elk ander persoon waar je niet heel erg in geïnteresseerd bent.
(bv die lelijke vriendin van een vriend van je)
laat niet tè veel zien dat je haar wil, laat het stiekem merken. zeg dat niet letterlijk iig.
pi_38004936
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef Grimli het volgende:

[..]

Als ze je als maatje gaat zien, ben je de lul en wordt het nooit wat.
zelf een paar keer meegemaakt.
Dat is echt matig en daarmee moet je ook mee oppassen als je net iemand (via via) leert kennen waarin je wel een potentiële scharrel/relatie ziet.
Als je je teveel als maatje gaat gedragen, blijft dat ook zo en dan is het inderdaad over.

Dan ben je fucked up. Nouja, misschien heeft ze leuke vriendinnen waardoor je mee in contact kan komen door je nieuwe 'maatje'. Maar toch, beter zorgen dat je bij kennismaking en nadere kennismaking in de gesprekken daarna niet te broederlijk / vriend-achtig overkomt.
Soms best lastig.

Play it cool, vooral niet wanhopig gaan doen and tenderise those...
Nouja, catch my drift.
pi_38006183
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef ioko het volgende:

[..]

dat idee hadden we wel al een beetje ja....
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:11:12 #262
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38006328
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:06 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat idee hadden we wel al een beetje ja....
Ja, jullie hebben me helemaal door . Ik ben blij dat voor jou alles zo duidelijk is, lijkt me echt heel erg fijn, om zo te mogen leven, zonder onzekerheden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_38010570
My mama said
You can't hurry love
No, you'll just have to wait
She said love don't come easy
But it's a game of give and take
You can't hurry love
No, you'll just have to wait
Just trust in a good time
No matter how long it takes

En dat " Good time" kan voor jou zondag worden Succes
pi_38012591
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef mighty_myte het volgende:

laat niet tè veel zien dat je haar wil, laat het stiekem merken. zeg dat niet letterlijk iig.
Dat is dus compleet iets anders doen dan de tips die je eerder gaf. Stiekem laten merken dat je iemand leuk vindt doe je m.i. niet door ongeinteresseerd te doen.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:59:01 #265
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_38013108
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef ioko het volgende:

[..]

Ja, jullie hebben me helemaal door . Ik ben blij dat voor jou alles zo duidelijk is, lijkt me echt heel erg fijn, om zo te mogen leven, zonder onzekerheden.
Heerlijk is dat
Je bent niet verliefd zeg je, geen probleem dus. Ga lekker eten met haar. Geen truukjes. Behalve, doe je niet anders voor om interessant gevonden te worden. Maar doe gewoon of je gezellig met bijvoorbeeld je zus aan het eten ben. Relaxed, grapjes en niet pleasen (never). Wat trouwens bij mij altijd zeer goed werkt in dit soort gevallen. Is haar hulp vragen met vrouwen. Als er iets is wat vrouwen leuk vinden dan is het wel advies geven, gevraagd of ongevraagd. Ik bedoel niet hoe je de interesse van een bepaald meisje kan krijgen. Maar dat je iets niet begrijpt. Bijvoorbeeld, een meisje heeft haar interesse in jou kenbaar gemaakt. Jij bent hier niet op ingegaan, maar ze heeft een bord voor de kop. Geeft prachtige gesprekstof. Gebruik deze maar als je niet iets hebt dat echt waar is. Het is beter als het een echte situatie is. Ik hou niet zo van liegen, aangezien ik het niet kan onthouden, geeft problemen later.
Succes morgen. Ik denk trouwens niet dat je compleet kansloos bent. Maar heb wel de indruk dat je iets te soft bent.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:31:46 #266
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38013845
OVERDUIDELIJK geen interesse van haar zijde.

wel jammer dat ze het niet gewoon verteld...

ik zou zeggen het is tijd om de vraag te stellen of ze iets wil met je.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_38014349
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef ioko het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, en als ik wat voor haar zou (gaan) voelen, zal ik dat ook zeker niet doen.
Hou je jezelf nu niet voor de gek? Als je niks voor haar zou voelen zou je nooit al die moeite hebben gedaan om naar haar verjaardag te gaan, die telefoon gesprekken af te wachten en dit topic nooit geopend hebben in de eerste plaats.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:13:44 #268
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_38014808
Haha, Mighty Myte met je "regels" Een beetje normale vrouw met eigenwaarde laat niemand bij zich komen die totaal geen interesse in haar heeft ( of doet alsof) Zal je niet ver mee komen, of je valt op de onzeker types waarbij jij de touwtjes alleen maar in handen hebt.

Maar goed.... HET SPEL is gewoon kut. Soms denk je dat het daar niet toe komt, omdat het allemaal relaxed gaat en dan opeens belt of smst ie niet terug en dan ga je nadenken bij elke stap... Zo frustrerend....

Heel veel plezier... Probeer jezelf nog wel een beetje te beschermen (maar wie ben ik met de grootste bindingsangst ooit) Just Enjoy!
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_38015389
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:13 schreef miss_c het volgende:
Haha, Mighty Myte met je "regels" Een beetje normale vrouw met eigenwaarde laat niemand bij zich komen die totaal geen interesse in haar heeft ( of doet alsof) Zal je niet ver mee komen, of je valt op de onzeker types waarbij jij de touwtjes alleen maar in handen hebt.

Maar goed.... HET SPEL is gewoon kut. Soms denk je dat het daar niet toe komt, omdat het allemaal relaxed gaat en dan opeens belt of smst ie niet terug en dan ga je nadenken bij elke stap... Zo frustrerend.... Enjoy!
Vrouwen hebben het er zelf naar gemaakt door de meeste onduidelijke wezens op de planeet uit te hangen.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:38:32 #270
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_38015467
Nee, mannen zijn lekker duidelijk ????!!!!
pi_38015863
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:38 schreef miss_c het volgende:
Nee, mannen zijn lekker duidelijk ????!!!!
ja
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:54:57 #272
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_38015904
Is dat ook weer uit de wereld....
pi_38053948
succes vanavond, ioko.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:26:55 #274
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38057483
*Update*
Ze zit nu hier op mijn kamer , we hebben wat gedronken in de stad, om 4 uur, en we zijn nog niet uitgepraat blijkbaar

Later meer
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_38057923
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef ioko het volgende:

*Update*
Ze zit nu hier op mijn kamer , we hebben wat gedronken in de stad, om 4 uur, en we zijn nog niet uitgepraat blijkbaar

Later meer
Hoi en we wachten af..have fun
Salsa Española
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')