Die ladder theory is echt zwaar slecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef MisterICE het volgende:
De oplossing voor R&P:
http://www.laddertheory.com/
Lees dit eerst maar eens door![]()
Leg eens uitquote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef Belana het volgende:
je laat toch niet met je sollen?
idd, op donderdag om 18:00:01 nog welquote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef 3doorsdown het volgende:
Als ze echt geïnteresseerd in je was had ze wel gebeld.
Ze vindt je aandacht leuk, maar jou niet zo heel erg. IIg niet genoeg om je te missen. Just my 2 cents.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik moeilijk vind, maar niet bellen is daar wel 1 van. Dus ik kan het beste geduld oefenen, ook als ze beloofd heeft te bellen en het niet doet?![]()
![]()
Thanks Vivi, don't let my intense vulnerability keep you from telling the truthquote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze vindt je aandacht leuk, maar jou niet zo heel erg. IIg niet genoeg om je te missen. Just my 2 cents.
Het vreemde is dat ik haar helemaal niet inschat als iemand die dit soort spelletjes speelt (ik vind dat namelijk ook verschrikkelijk), dus dan blijven er maar 2 redenen over, of ze vind me niet leuk, of ze heeft andere dingen aan haar hoofd.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef Belana het volgende:
Wat vivi zegt...
Ik heb echt een hekel aan mannen en vrouwen die op die manier met anderen omgaan. Het zijn van die spelletjes op die manier.... bleeeeh! Trap er niet in.
Dat maakt dan nog geen ene reet uit dat je niet achter haar aan moet zitten en er meer aan hebt om je eigen leven te leiden.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik haar helemaal niet inschat als iemand die dit soort spelletjes speelt (ik vind dat namelijk ook verschrikkelijk), dus dan blijven er maar 2 redenen over, of ze vind me niet leuk, of ze heeft andere dingen aan haar hoofd.
Ik zit helemaal niet achter haar aan, dat is nu juist het discussiepunt, ik ben nog niet begonnen met achter haar aan te zitten maar begin wel de neiging te krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Panzer het volgende:
[..]
Dat maakt dan nog geen ene reet uit dat je niet achter haar aan moet zitten en er meer aan hebt om je eigen leven te leiden.
Wat voor een discussiepunt is er danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet achter haar aan, dat is nu juist het discussiepunt, ik ben nog niet begonnen met achter haar aan te zitten maar begin wel de neiging te krijgen.
En een eigen leven heb ik ook, ik heb daar nog nooit een vrouw voor nodig gehad, ben alleen maar een beetje onzeker![]()
Hehe, dat is er ook niet, ik zat mezelf gewoon op te naaien.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Panzer het volgende:
[..]
Wat voor een discussiepunt is er danEn ja, ik geloof wel dat je een eigen leven hebt, maar het gaat er dan meer om dat je daarmee doorgaat, omdat het gewoon blijkbaar erg weinig oplevert om verder contact met haar te zoeken. Als er verder wat van gaat komen, dan neemt zij wel contact op. Zo niet, dan is het pech gehad.
Ik zie het probleem niet.
Schei toch uit! Ik zal de laatste zijn die beweerd dat vrouwen brave wezens zijn, maar dit is zeker niet typisch vrouwelijk. Weet je wel hoeveel mannen zo achterlijk doen?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:26 schreef Goed_Gek het volgende:
Dit meisje lijkt me zo'n typische meid die een spelletje speelt.
en vrouwen zijn daar helaas beter in dan mannen over het algemeen.
iig een positief verhaal Ynske, das fijnquote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Ynske het volgende:
heeeey ioko
moeilijke situatie... ik als vrouw zou als een man me dit zou flikken hem bellen met de mededeling dat ie me niet meer hoeft te bellentenminste dat denk ik, jij weet wel beter
als ik mezelf in haar situatie zou plaatsen heb ik 2 uitleggen:
1 ik vind je echt leuk, maar zit met knopen in mijn maag als ik je moet bellen en durf dus niet door te zetten, en hoop dat jij belt
2 ik mag je wel, maar wil niet de indruk wekken dat ik meer van je wil
kortom een lastige situatie
ik zou als ik jou was, nog even wachten, jaaah t is moeilijkmaar ook door die wachtuurtjes kom je heen
en zou dan dinsdag ofzo eens contact met haar leggen, niet bellen, nee heeft zij ook niet gedaan, maar als je haar online ziet, haar vragen waarom ze niet gebeld heeft. en dan niet meteen als ze online komt, maar ff lekker wachten, en kijken of ze jou aanspreekt.
er kunnen "legitieme" redenengeweest zijn waarom ze niet heeft kunnen/willen bellen, dat kan ze je dan lekker uitleggen. en jah vrouwen zijn goed in dingen vergeten
niet tactisch maar goed
iig succes
Ja Oprah, zoals zovaak, heb je weer eens gelijk ben ik bangquote:Op maandag 15 mei 2006 09:12 schreef Tranceptor het volgende:
She's just not that into you.
Ik weet tog.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja Oprah, zoals zovaak, heb je weer eens gelijk ben ik bang
Ook al spelen er voor mij een miljoen andere dingen (en dat is ook echt zo) toen ik een 2 maanden geleden vlieft werdt verdwenen al die dingen toch heeeeeel snel ff naar de 2e plaats hoor...moraal: als je iemand echt echt écht leuk en lief en yummie enzo vind dan maakt het niet zo veel meer uit wat er verder allemaal speelt...zo'n telefoontje is dan wel het minste, want je wil potverdorie niet het risico lopen dat die persoon je ontglipt...sorry, je komt vast nog wel een ander leuk meisje tegenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef ioko het volgende:
[..]
iig een positief verhaal Ynske, das fijn. Ik zal idd gewoon afwachten, mijn gevoel is dat er andere dingen spelen, maar of dat positief voor mij zal uitpakken dat denk ik eigenlijk niet
![]()
of ze denkt hard to get te spelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:54 schreef mind_trick het volgende:
Leuk dat ze je gebeld heeft! Ben benieuwd.
Maar in principe vind ik eigenlijk nog dat 'mijn theorie' op kan gaan. Je was immers niet belangrijk genoeg om ook daadwerkelijk te bellen wanneer ze beloofd had. Ik flik zoiets niet hoor wanneer ik iemand leuk vind. Je bent er nog niet ;-).
Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten in dit geval ;-). Dat is in ieder geval te hopen!
morgen terugbellen is VEEEL te snel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze heeft gebeld vanavond, maar ik was niet thuis, en had mijn telefoon niet mee. Das alleen maar goed, laat haar maar ff wachten. Ga haar morgen wel ff terugbellen
Ben benieuwd wat dit met jullie analyses doet![]()
Weinig, ze zoekt je aandacht weer. Waarschijnlijk hapt haar andere projectje niet zoals ze zou willen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef ioko het volgende:
Niet bellen. Laat haar maar bellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:45 schreef ioko het volgende:
*Update*
Ze heeft gebeld vanavond, maar ik was niet thuis, en had mijn telefoon niet mee. Das alleen maar goed, laat haar maar ff wachten. Ga haar morgen wel ff terugbellen
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Ynske het volgende:... ik als vrouw zou als een man me dit zou flikken hem bellen met de mededeling dat ie me niet meer hoeft te bellen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weinig, ze zoekt je aandacht weer. Waarschijnlijk hapt haar andere projectje niet zoals ze zou willen.![]()
Ik zou haar gewoon laten wachten en over 2 dagen een neutraal smsje sturen hoe het met haar is en of ze nog wat leuks in het weekend ging doen. Maar ja, dat ben ik.
Hoe wanhopig wil je overkomen...stuur anders ook nog even een schriftelijke aankondiging in drievoud dat je om 19. 11 gaat bellen oid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:59 schreef Andromache het volgende:
Of als je zeker wilt weten dat je haar aan de lijn krijgt: stuur morgen tegen de middag een sms met "Hey, je had me gebeld, maar ik had mijn foon niet bij me, is het goed als ik je vanavond even terugbel?" Dan heeft zij ook tijd vrijgemaakt, lijkt me, en loop je geen telefoonblauwtje
je wilde aangeven dat je idd zo'n doos bent als je laat doorschemerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Hoi, met Ynske, ik wilde even zeggen dat je me niet meer hoeft te bellen![]()
"
"Maar ik belde toch al niet?! Trouwens, wie ben je ook alweer!"
""
Dan voelt ze zich gedwongen verantwoording af te leggen en in zo'n prematuur stadium lijkt me het niet goed als een wanhopige controlfreak over te komen. People respond to pleasure, not pressurequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:26 schreef CleeJee het volgende:
Wel bellen....en haar gelijk vragen met een glimlach in je stem of het vaker voorkomt dat ze maandag met donderdag verwart ;-)
Will you keep us informed?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe wanhopig wil je overkomen...stuur anders ook nog even een schriftelijke aankondiging in drievoud dat je om 19. 11 gaat bellen oid.
Nee, iemand bellen die jou niet belt om te zeggen dat ie je niet hoeft te bellen, dát is lekker snuggerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilde aangeven dat je idd zo'n doos bent als je laat doorschemerentis gelukt
@Ioko, relax, die belt vanaaf wel weer
Af! Foei! terug in je mandquote:
Dat hoeft helemaal niet. Het snuggere persoontje hier is behoorlijk verliefd en toch presteer ik het om meerdere keren de telefoon niet op te nemen EN ruim te laat op een afspraak te komen. Ik ben gewoon heel erg chaotisch, terwijl het onderwerp van mijn liefde toch erg aanwezig is in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weinig, ze zoekt je aandacht weer. Waarschijnlijk hapt haar andere projectje niet zoals ze zou willen.![]()
Ik zou haar gewoon laten wachten en over 2 dagen een neutraal smsje sturen hoe het met haar is en of ze nog wat leuks in het weekend ging doen. Maar ja, dat ben ik.
Het heeft nix met complottheorieen te maken. Er is interesse van beide kanten of niet, het lijkt er wel verdomd veel op dat hij de kar trekt. Hij moet zich niet voor het karretje laten spannen, ze komt vanzelf wel als ze hem echt leuk vind. Laat haar nou een keer moeite doen, je maakt het haar veel te makkelijk misbruik te maken van je aandacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:10 schreef Nooruna het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Het snuggere persoontje hier is behoorlijk verliefd en toch presteer ik het om meerdere keren de telefoon niet op te nemen EN ruim te laat op een afspraak te komen. Ik ben gewoon heel erg chaotisch, terwijl het onderwerp van mijn liefde toch erg aanwezig is in mijn hoofd.
Er kan wel van alles aan de hand zijn, weet ik veel....misschien is ze wel verlegen en ziet ze er tegenop om je te bellen. Altijd die complottheorietjes enz, die meteen op dit soort dingen worden losgelaten![]()
Bel gewoon wanneer jij dat wilt.......als jij daar nog zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |