abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:40:58 #201
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37912345
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weiger mezelf nog te vaak te conditioneren in een soort van 'beste' gedrag in zo'n aanloopperiode naar een relatie. Hoe meer ik ga stil staan bij wat ik vooral niet moet doen, hoe minder plezier ik er zelf aan beleef. Ik wil gewoon fijn verliefd kunnen zijn en daarvoor kunnen gaan en niet rekening hoeven te houden met 3dagen niet bellen regels etc, maar ik ben me er te bewust van dat het 'zo werkt' en dat generatie na generatie vrouwen worden geindoctrineerd met ideeen als ' als hij je leuk genoeg vind, komt hij vanzelf' en ' hou hem op afstand, dat houdt het interessant'. Je speelt deze zinloze spelletjes dus uiteindelijk maar mee en het grote nadeel voor de man is dat hij de moeite moet doen en hij zich in zekere zin kwetsbaar (maar niet TE ) op moet gaan stellen.

Van de andere kant is dit niet nodig, zij is al de 'interessante' partij bij voorbaat. Dat druist bij mij toch altijd in tegen mijn eigen idee dat zoiets van twee kanten moet komen en dat zij net zo goed moet laten zien waarom ze dan wel zo 'interessant' is. Vreemd genoeg manoevreren dit soort dogma's de man in een afhankelijkheidspositie die in ieder geval niet strookt met mijn karakter.

Kortom, of je speelt het spelletje mee en manoevreert jezelf in een vervelende situatie en afhankelijkheidspositie om iemand te kunnen krijgen om diegene pas daarna eigenlijk te kunnen leren kennen. (dit is voor veel mannen vrij natuurlijk gedrag en die zullen dat ook niet van zichzelf zo betitelen).

De tweede optie is de keuze voor jezelf en het besluit je niet te conditioneren, waarmee je de kans loopt nooit zover te komen. Deze optie is afschrikwekkend voor de vent met weinig zelfvertrouwen en weinig ervaring en sowieso risicovol. Ik ervaar hem als prettig, ik bepaal wat en waar gebeurd en als een vrouw mijn eerlijkheid niet kan handelen en spelletjes wil spelen, verwijs ik haar netjes door naar de speeltuin. Maar goed, ik ben me er ook eentje en ik hoef niet zo nodig. Ik weet wel hoe het 'zou moeten', maar wil me daar verliefd niet aan gaan conformeren. Voor mij is dat niet zozeer een probleem, maar Ioko wil de buit binnen gaan halen en zit al in die afhankelijkheidspositie zonder dat hij dat misschien doorheeft. Ik zou dus voor de eerste optie gaan, maar alles met mate en haar het idee geven dat ze er moeite voor moet doen. Op een groter niveau is dat natuurlijk onzin, het staat al vast dat je de 'afhankelijke' bent, pussy power is daar geloof ik het nieuwe woord voor.
Klinkt vrij dubbel, aan de ene kant zeg je dat je lekker verliefd wil zijn, en je vaak wilt bellen, en dan eventueel wat afhankelijker overkomen, maar tegelijkertijd zeg je helemaal jezelf te willen zijn en je niet te (veel) willen aanpassen aan het meisje en eventuele spelletjes...

Alhoewel, misschien spreekt dat elkaar eigenlijk niet tegen

Die D'Angelo-tips waren voor mij niets meer dan kwartjes (die ik allang had hangen) die vielen.. Eén van de dingen die hij zegt, is dat vrouwen misschien wel op 'watjes' (excusez le mot) WILLEN vallen, maar ze toch een stuk meer VOELEN bij wat brutalere, eigenwijzere types. En daarbij dat brutaal/eigenwijs het zijn van een lieve, zorgzame jongen helemaal niet in de weg staat.

Wat mij betreft is het in gedachten houden van wat 'richtlijnen' bij de eerste dates een voordeel voor zowel mij als het meisje: Ik krijg meer aandacht van vrouwen, en voor de vrouw ben ik een uitdagender en aantrekkelijker partij. En dat geloof ik echt. Het is voor een meisje toch óók leuk als haar vriendje karakter toont en de leiding heeft in zijn eigen leven?

Mijn meisje zegt nu juist dat het wel heel erg goed is dat ik haar niet weg laat komen met raar gedrag.. Hoewel ze me best irritant vind, zo af en toe (ook om die reden.. ) En ik heb het er met haar ook over inmiddels (zij kende die datingtipsites ook... ) maar het belangrijkste is dat mijn huidige relatie heel erg evenwichtig aanvoelt: We zijn allebei een 'goede partij' voor elkaar, en ik weet heel zeker dat ik 10 jaar terug dat niet had kunnen zijn voor haar..

En nogmaals: Bijdehand was ik eigenlijk van nature altijd al, maar nooit naar leuke meisjes.. Door dit soort hints en tips heb ik zelf eigenlijk gezien dat ik me raar gedroeg bij meisjes, en dat dat eigenlijk het belangrijkste probleem was. Waarom zou ik afspraken verzetten voor een date met een leuke meid?

En om jezelf te zijn, en te vinden, zijn praktische tips als 'zorg nu eens dat jíj degene bent die het eerst ophangt' interessante handvatten om eens uit te proberen.. Kijken hoe dat voelt. In mijn geval bleek ik me 50x beter te voelen dan wanneer zo'n gesprek doodbloedde en ik uit onzekerheid en twijfel uiteindelijk maar voorstelde op te hangen als die ander daar ook mee akkoord ging ....
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37915548
Dat nooit zelf bellen vind ik overdreven, ik verwacht van mijn vriendin ook dat ze me af en toe belt als ze me echt leuk vind. Ik bedoel, ik moet wel WAT signalen krijgen dat zij mij ook leuk vind natuurlijk

Het ging er in het boek om dat je je afwachtend opstelt (als vrouw) in het prille begin van een relatie. Wanneer je echt een relatie hebt gekregen, dan kan de vrouw ook bellen naar de man.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:50:23 #203
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37916699
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:14 schreef woniya het volgende:
Dat nooit zelf bellen vind ik overdreven, ik verwacht van mijn vriendin ook dat ze me af en toe belt als ze me echt leuk vind. Ik bedoel, ik moet wel WAT signalen krijgen dat zij mij ook leuk vind natuurlijk

Het ging er in het boek om dat je je afwachtend opstelt (als vrouw) in het prille begin van een relatie. Wanneer je echt een relatie hebt gekregen, dan kan de vrouw ook bellen naar de man.
Vind ik nog steeds niet helemaal goed, dit klinkt alsof je als vrouw echt op de bank mag gaan zitten wachten tot hij weer wat van zich laat horen.. Ik vind dat van een meisje dan ook wat zwakjes en afhankelijk overkomen... Je moet toch een béétje je leven in eigen handen nemen...

Bij mijn huidige kwam het gewoon van beide kanten, maar allebei niet te veel/vaak/wanhopig... En dat was prettig. Als ik een paar dagen niets liet horen, smste zij, en de volgende keer mailde ik.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:21:07 #204
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37984782
*Update*

Onze afspraak is verplaatst, omdat ik maandag niet kon. Ze is aan het afstuderen en haar laatste presentatie aan het voorbereiden, en ze had ook wat moeite om een plekje te vinden om af te spreken. Maar het is toch gelukt.

Dat was nog niet het vervelendste, dat deel komt nu:

Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze: "Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken, het is niet alsof het een date is... "


Dat lijkt me een duidelijk antwoord ( ), of misschien speelt ze wel ECHT hard to get.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37984902
Oh zo'n eentje.. Ze weet probably nog niet wat ze van je wil
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_37986474
Dat was wel duidelijk, als ik een gozer leuk vind bel ik hem ook wel als ik ziekjes ben.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37986673
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef ioko het volgende:Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze: "Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken, het is niet alsof het een date is... "
Jammer dat ik weer gelijk heb, 'she just not that into you' helaas.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:16:03 #208
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37986680
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:10 schreef sadisticembrace het volgende:
Dat was wel duidelijk, als ik een gozer leuk vind bel ik hem ook wel als ik ziekjes ben.
Gelukkig reageert iedereen altijd hetzelfde op een situatie als jij ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37986712
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef ioko het volgende:

[..]

Gelukkig reageert iedereen altijd hetzelfde op een situatie als jij ?
Gozer, afkappen en niets meer laten horen. Je padvindersgedrag werkt averechts.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:18:04 #210
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37986758
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jammer dat ik weer gelijk heb, 'she just not that into you' helaas.
Ach ja, jammer, maar ze wil wel graag afspreken, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik spreek niet elke week af met al mijn vrienden. We zullen zien.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:18:17 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37986768
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef ioko het volgende:

Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze: "Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken, het is niet alsof het een date is... "
Au.
quote:
Dat lijkt me een duidelijk antwoord ( ), of misschien speelt ze wel ECHT hard to get.
Nee, ik denk niet dat dit een uiting is van hard to get spelen. Komt op mij over als een overduidelijke hint naar jou er verder niets van te verwachten dan wel achter te zoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:20:47 #212
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37986844
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Au.
[..]

Nee, ik denk niet dat dit een uiting is van hard to get spelen. Komt op mij over als een overduidelijke hint naar jou er verder niets van te verwachten dan wel achter te zoeken.
Zeker auw, gelukkig kon ik het gesprek gewoon door laten lopen, maar ik was wel ff verrast.
Het is haar goed recht om zo duidelijk te zijn, al heeft ze op zijn minst mixed signals verstuurd.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37986916
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef ioko het volgende:

[..]

Ach ja, jammer, maar ze wil wel graag afspreken, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik spreek niet elke week af met al mijn vrienden. We zullen zien.
Ik red het niet om het wekelijks te doen, maar tweewekelijks zie ik de meesten toch wel.

Vrienden zijn voor het leven, vriendinnen maar voor even.
pi_37986964
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef ioko het volgende:

[..]

Zeker auw, gelukkig kon ik het gesprek gewoon door laten lopen, maar ik was wel ff verrast.
Het is haar goed recht om zo duidelijk te zijn, al heeft ze op zijn minst mixed signals verstuurd.
Ik ken geen vrouw die niet af en toe mixed signals verstuurd, al zullen ze dat altijd ontkennen. Je moet gewoon zorgen dat je daar nooit lijdend voorwerp van kan worden en 'haar interesse' in jou in JOUW hoofd daarop niet baseren.

Tip: Let bij vrouwen op concreet gedrag/moeite en niet op wat ze allemaal zeggen, it'll do your head in...
pi_37987026
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

Of een topic van een nieuwe vrouwlijke user:
Help, een goede vriend is verliefd op me!
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:38:45 #216
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37987328
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ken geen vrouw die niet af en toe mixed signals verstuurd, al zullen ze dat altijd ontkennen. Je moet gewoon zorgen dat je daar nooit lijdend voorwerp van kan worden en 'haar interesse' in jou in JOUW hoofd daarop niet baseren.

Tip: Let bij vrouwen op concreet gedrag/moeite en niet op wat ze allemaal zeggen, it'll do your head in...
Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks. Lijkt me toch dat ze als ze me helemaal niet leuk zou vinden zou zeggen, ik spreek je wel weer als je terug komt (ik ga 4 weken weg volgende week)
Als ze nu had gezegd, ik spreek je wel weer --> duidelijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:40:40 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37987392
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef ioko het volgende:

[..]

Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze zich zo bij voorbaat al van een goed excuus om af te zeggen verzekert...
Geen aardige manier van doen, maar het zou zo maar kunnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:40:59 #218
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37987403
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef slashyou het volgende:

[..]

Slashme en slashyou? Lekker koppel
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37987424
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef ioko het volgende:

[..]

Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks. Lijkt me toch dat ze als ze me helemaal niet leuk zou vinden zou zeggen, ik spreek je wel weer als je terug komt (ik ga 4 weken weg volgende week)
Als ze nu had gezegd, ik spreek je wel weer --> duidelijk.
Twijfel je nog steeds of zo? Goddomme ze protesteert hevig bij het woord date en jij denkt dat er nog hoop is?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:41:55 #220
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37987435
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook zijn dat ze zich zo bij voorbaat al van een goed excuus om af te zeggen verzekert...
Geen aardige manier van doen, maar het zou zo maar kunnen.
Leg eens uit Copycat, want dat snap ik niet helemaal.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:43:29 #221
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37987486
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef slashyou het volgende:

[..]

Twijfel je nog steeds of zo? Goddomme ze protesteert hevig bij het woord date en jij denkt dat er nog hoop is?
Hoop moet je altijd houden, en ik denk alleen dat ik haar leuk vind, ik weet het nog niet zeker, heb haar pas een paar keer gezien. En ze protesteerde niet hevig, ze zij alleen dat ze het nou niet direct een date zou noemen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:43:53 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37987496
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef ioko het volgende:

[..]

Leg eens uit Copycat, want dat snap ik niet helemaal.
Door af te spreken in een week waarin je het allebei druk hebt, verschaf je jezelf al van een mogelijk alibi om af te zeggen: "Ja sorry, het loopt allemaal enorm uit, ik kom enorm in de knoei, dus kunnen we de date verzetten?" (en dat verzetten geschiedt dan tot in den eeuwigheid)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37987540
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door af te spreken in een week waarin je het allebei druk hebt, verschaf je jezelf al van een mogelijk alibi om af te zeggen: "Ja sorry, het loopt allemaal enorm uit, ik kom enorm in de knoei, dus kunnen we de date verzetten?" (en dat verzetten geschiedt dan tot in den eeuwigheid)
let op je woordkeuze: "date"
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_37987564
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef ioko het volgende:

[..]
En ze protesteerde niet hevig, ze zij alleen dat ze het nou niet direct een date zou noemen.
Dat is vrouwentaal voor hevig protesteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:52:23 #225
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37987779
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Hoop moet je altijd houden, en ik denk alleen dat ik haar leuk vind, ik weet het nog niet zeker, heb haar pas een paar keer gezien. En ze protesteerde niet hevig, ze zij alleen dat ze het nou niet direct een date zou noemen.
Je kan een hoop dingen horen als je die horen wilt.
Je weet zelf nog niet zeker of je haar leuk vindt, dat lijkt me het grootste probleem. Als je dat nu nog niet weet zou ik lekker kappen. Je bent nu waarschijnlijk zelf naar haar halfslachtig, en dat werkt in elk geval niet.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37987901
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef ioko het volgende:

[..]

Concreet gedrag: ze wil graag afspreken in een week dat ze geen tijd heeft, en ik ook nauwelijks. Lijkt me toch dat ze als ze me helemaal niet leuk zou vinden zou zeggen, ik spreek je wel weer als je terug komt (ik ga 4 weken weg volgende week)
Als ze nu had gezegd, ik spreek je wel weer --> duidelijk.
Ze vind je aardig, ze mag je, ze kan zo goed met je praten en wil die vriendschap uitdiepen.

Blijf bovenstaande zin lezen, dan komt het goed.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door af te spreken in een week waarin je het allebei druk hebt, verschaf je jezelf al van een mogelijk alibi om af te zeggen: "Ja sorry, het loopt allemaal enorm uit, ik kom enorm in de knoei, dus kunnen we de date verzetten?" (en dat verzetten geschiedt dan tot in den eeuwigheid)
Zit mijn 'hoe kom ik onder een dateuit'- technieken hier niet bespreken.

  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:57:02 #227
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37987953
Die afspraak van volgende week laat ik gewoon doorgaan, daarna ben ik 4 weken weg, en dan zie ik wel weer.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:57:35 #228
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37987979
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ze vind je aardig, ze mag je, ze kan zo goed met je praten en wil die vriendschap uitdiepen.

Blijf bovenstaande zin lezen, dan komt het goed.
[..]

Zit mijn 'hoe kom ik onder een dateuit'- technieken hier niet bespreken.

Het is dat ik je geen pijn kan doen, maar anders !
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37988028
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef ioko het volgende:

[..]

Het is dat ik je geen pijn kan doen, maar anders !
Volgens mij ga je jezelf pijn doen 4 weken lang als ze straks tijdens de "date" weer mixed signals gaat zenden.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:01:28 #230
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37988103
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:59 schreef slashyou het volgende:

[..]

Volgens mij ga je jezelf pijn doen 4 weken lang als ze straks tijdens de "date" weer mixed signals gaat zenden.
Joh, ga jezelf ff vervelen, of breng wat constructiefs in, ik ben dan misschien niet zo goed in deze dingen, ik ben niet achterlijk. Ik ga 4 weken genieten van China.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37988178
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:01 schreef ioko het volgende:

[..]

Joh, ga jezelf ff vervelen, of breng wat constructiefs in, ik ben dan misschien niet zo goed in deze dingen, ik ben niet achterlijk. Ik ga 4 weken genieten van China.
Chineze vrouwen schijnen prima te kunnen pijpen met die kleine bekjes van ze.

voor zover de tips
pi_37988190
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:01 schreef ioko het volgende:

[..]

Joh, ga jezelf ff vervelen, of breng wat constructiefs in, ik ben dan misschien niet zo goed in deze dingen, ik ben niet achterlijk. Ik ga 4 weken genieten van China.
Veel plezier dan: Chinese meisjes krijgen steeds grotere tietjes !
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:06:52 #233
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37988259
Ok, einde offtopic gezeur nu !
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37988289
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:06 schreef ioko het volgende:
Ok, einde offtopic gezeur nu !


Ok, geef haar nummer/foto/etc maar. Ik ga wel met haar daten dan, kijken of ze dan ook zo weinig tijd heeft. En nee, ik ben de beroerdste niet. Jij mag het broertje spelen.

  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:15:40 #235
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_37988502
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 19-05-2006 17:47:44 (Weg) ]
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_37991765
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef ioko het volgende:
Die afspraak van volgende week laat ik gewoon doorgaan, daarna ben ik 4 weken weg, en dan zie ik wel weer.
mja dan zie je dat ze met die andere jongen er vandoor is...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_37998276
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef ioko het volgende:
Die afspraak van volgende week laat ik gewoon doorgaan, daarna ben ik 4 weken weg, en dan zie ik wel weer.
volgende week is te ver weg. als ze je echt leuk vond hadden jullie al lang iets concreets afgesproken, zei ze niet dat ze vrienden wilde zijn en belde ze jou ipv jij haar.
geef het maar op.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:56:32 #238
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37998633
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:45 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

volgende week is te ver weg. als ze je echt leuk vond hadden jullie al lang iets concreets afgesproken, zei ze niet dat ze vrienden wilde zijn en belde ze jou ipv jij haar.
geef het maar op.
We zien elkaar overmorgen, ze belt mij, en ze heeft niet gezegd dat ze vrienden wil zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door ioko op 19-05-2006 20:01:52 ]
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37998679
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:57 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja dan zie je dat ze met die andere jongen er vandoor is...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:02:43 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37998835
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef ioko het volgende:

[..]

Ach ja, jammer, maar ze wil wel graag afspreken, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik spreek niet elke week af met al mijn vrienden. We zullen zien.
The Nile is not just a river in Egypt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:06:55 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37998966
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:56 schreef ioko het volgende:

[..]

We zien elkaar overmorgen, ze belt mij, en ze heeft niet gezegd dat ze vrienden wil zijn
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:21 schreef ioko het volgende:

Ik zei haar dat ze niet zo hard to get moest spelen (op een grappige manier), en toen zij ze:

"Waarom zou ik hard to get spelen als we vriendschappelijk afspreken,
het is niet alsof het een date is... "
Wake up and smell the
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:16:20 #242
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_37999262
Dit lijkt me een duidelijke zaak.
Die zoute stokjes...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:20:10 #243
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37999381
Misschien dat ik niet duidelijk ben geweest:

Het is idd duidelijk duidelijk dat ze geen interesse heeft, en toch ga ik met haar eten zondag.

Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37999544
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef ioko het volgende:
Misschien dat ik niet duidelijk ben geweest:

Het is idd duidelijk duidelijk dat ze geen interesse heeft, en toch ga ik met haar eten zondag.

Leuk nog zo'n vrouwelijke vriendin erbij met wie je maatjes bent en nog nix om te neuken.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:32:29 #245
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37999766
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Leuk nog zo'n vrouwelijke vriendin erbij met wie je maatjes bent en nog nix om te neuken.
Dat gaat al 25 jaar goed, en zoals je zelf al zei: vrienden zijn belangrijker dan een relatie.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_38000303
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat gaat al 25 jaar goed, en zoals je zelf al zei: vrienden zijn belangrijker dan een relatie.
Ja maar alleen vrienden en nooit neuken, daar word je ook een beetje sneu van.
pi_38000539
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:20 schreef ioko het volgende:
Misschien dat ik niet duidelijk ben geweest:

Het is idd duidelijk duidelijk dat ze geen interesse heeft, en toch ga ik met haar eten zondag.

hehe, slecht zo, jongen. lekker vrienden met haar worden, verliefd op haar blijven en de intellectual whore uithangen.
op een gegeven moment reis je naar mexico omdat zij daar stage loopt en mag je op de gang slapen omdat ze een brede mexicaan neukt.
misschien dat je tegen die tijd inziet waar je nu mee bezig bent.

bespaar jezelf de pijn. scoor haar of ga door naar de volgende.
eet zondag met haar en zoen haar dan. 't is echt dr op of dr onder nu.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:04:02 #248
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38000723
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

hehe, slecht zo, jongen. lekker vrienden met haar worden, verliefd op haar blijven en de intellectual whore uithangen.
Jezus, wat lezen jullie slecht, ik ben niet verliefd, dus dat zou ik dan eerst moeten worden..

Verder vind ik dat er wel erg veel frustraties loskomen opeens, nu blijkt dat ik niet meteen alle contact verbreek nu ze (weinig subtiel) heeft aangegeven onze afspraken niet als dates te zien. Waarom zijn (vooral mannen) zo fel hier? Ik weet dat ik mijn hele leven al de goede vriend ben (dat hoef je niet te zeggen, das zo duidelijk als wat) en dat ik me anders zou kunnen gedragen.

Ik heb veel meer aan practisch advies dan aan al die semi-mannelijke one-liners. Waarom zijn de heren (en Vivi ) zo fel tegen op verder contact?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:04:56 #249
85962 ioko
I Appear Missing
pi_38000748
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef mighty_myte het volgende:

[..]


bespaar jezelf de pijn. scoor haar of ga door naar de volgende.
eet zondag met haar en zoen haar dan. 't is echt dr op of dr onder nu.
Dat laatste is nou practisch advies, waar ik wat mee kan !!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:23:25 #250
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_38001214
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:59 schreef vruitig het volgende:

[..]

Die ladder theory is echt zwaar slecht.
Die zit op de 'Friends Ladder'
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')