1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall nog niet bekend Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid |
17 graden en droog weer wat wil je nog meer.., beter als deze warmte van vanmiddag ik had er wel een beetje last van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:35 schreef Zjwegel het volgende:
Wel klote dat het goede weer weer weg trekt, net nu ik morgen weer naar buiten mag om wat te voetballen. tvp
Als keeper hou ik wel van wat zon hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef WEST het volgende:
[..]
17 graden en droog weer wat wil je nog meer.., beter als deze warmte van vanmiddag ik had er wel een beetje last van.![]()
Erg zwak. Door teams als jullie verliezen die écht slechte teams elke week hun wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
wij konden promoveren naar de 5e klasse omdat we 2e zijn geworden maar we blijven gewoon in de 6e klasse.
onderaan voetballen in de 5e klasse is ook niks![]()
Probeer de vraag nog eens te stellenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
anyway als je steeds als niet als standaard elftal is er een speciale 1e klasse voor recerianten?
lol ben slecht in formuleren van vragenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Erg zwak. Door teams als jullie verliezen die écht slechte teams elke week hun wedstrijden.
[..]
Probeer de vraag nog eens te stellen.
Een standaard-team is een 1e elftal, dus hebben die (al sinds een hele tijd) een aparte standaard-competitie. Er bestaan verschillende klasses voor alle overige (reserve)teams. Dit loopt tot de hoofdklasse, daar spelen de beste 2e elftallen van hoofdklassers e.d. in. Bijvoorbeeld in onze regio Baronie 2, Nuenen 2, OJC 2, enz.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:15 schreef WEST het volgende:
[..]
lol ben slecht in formuleren van vragen![]()
niks zwak we zijn geen kampioen en hebben dus niks te zoeken in de 5e klasse.
en die andere vraag
bestaat er ook een 1e klasse voor recerianten team? of kom je dan in hogere klasses van de standaard teams dat lijkt me niet namelijk.
ik beslis er niet over hequote:Op zondag 14 mei 2006 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een standaard-team is een 1e elftal, dus hebben die (al sinds een hele tijd) een aparte standaard-competitie. Er bestaan verschillende klasses voor alle overige (reserve)teams. Dit loopt tot de hoofdklasse, daar spelen de beste 2e elftallen van hoofdklassers e.d. in. Bijvoorbeeld in onze regio Baronie 2, Nuenen 2, OJC 2, enz.
En om op dat andere terug te komen: tussen de 6e en 5e klasse zit amper verschil. Het complete 'linkerrijtje' van de 6e klasse kan lekker meedoen in de 5e klasse, dus gewoon promoveren zou ik zeggen! Hebben wij aan het begin van dit jaar ook gedaan.
Wij moeten volgens mij officieel nog wel 6 wedstrijden inhalen ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie nog allemaal bezig
Wij zijn echt al meer dan anderhalve maand klaar geloof ik
En oja, ben ik de enige verdedigende middenvelder hier?
wij zijn ook al klaar maar sommige uit de comp moeten nog tot 27 meiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie nog allemaal bezig
Wij zijn echt al meer dan anderhalve maand klaar geloof ik
En oja, ben ik de enige verdedigende middenvelder hier?
lol ach het kan eens gebeuren. (gelukkig mij nog nooitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Lang niks meer van me horen, maar hier toch maar weer ff een ordinaire tvp.
Voor ons zit het jaar erop, afgelopen zondag onze laatste wedstrijd gespeeld, 5-3 gewonnen, en het eerste eigen doelpunt uit de historie van Spirit 8 staat op mijn naam
Ik wilde een corner uitverdedigen door naar de eerste paal te rennen en de halfhoge bal een ram te geven. Ik raakte de bal maar half, met buitenkantje rechts, en de pech wil dat de man bi de eerste paal al een meter uit was gestapt. Dus de bal zeilde heerlijk tegen de touwen.
Nu dus maar een ellenlange zomerstop, geen toernooitje, en ook geen vriendschappelijke potjes meer gepland, dus dat wordt weer woensdagavonden vullen met voetballen op de plaatselijke ijsbaan.
De voorbereiding draai ik naar horen zeggen mee met het 1e.. en ik ga in de zomer hardlopen.. doel is 17 kilometer te lopen (min 3x in de week).. verder zwemmen afgewisseld met recreatief zwemmenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag je in de voorbereiding starten bij het eerste? En ga je deze zomer nog aan extra trainingsarbeid doen?
dat lukte ons vorige week nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, dan ben je wel goed voorbereid. Hou ons op de hoogte en lul je naar een invalbeurtje tegen Groningen in de zin van: ik wil wel laten zien hoe ik ... uit de wedstrijd kan spelen.
Morgen voor mij de laatste competitiewedstrijd, tegen SVVN uit Nijverdal. We zijn al verzekerd van de derde plaats en willen de competitie in stijl afsluiten.
Haalt hij wel de gemiddelde leeftijd flink omhoogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:39 schreef Ender_W het volgende:
... Hebben nu alleen nog een afscheidswedstrijd van een speler die na 300 jaar stopt met het selectievoetbal....
Het was toch zeker geen verre uitwedstrijd he?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Het in stijl afsluiten is niet gelukt. Na 10 minuten wedstrijd kwam er onweer en noodweer en is de wedstrijd gestaakt en is de wedstrijd definitief afgelast. Zelf ben ik omdat het mijn wisselbeurt niet in actie gekomen. Er is een gelijkspel op het wedstrijdformulier ingevuld, ook omdat het nergens meer om ging.
Toch een mooie verdienste dat alleen de nummers 1 en 2 vaker wisten scoren dan jullie. Prioriteiten stellen he. Verdedigen is niet belangrijk. Scoren welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En onze eindstand![]()
![]()
![]()
1. ESCA 3 22 17 0 5 51 106 50
2. Rijnland SC 4 22 14 5 3 47 125 43
3. DVV 4 22 13 2 7 41 72 58
4. Carvium 3 22 10 4 8 34 89 70
5. Loo 5 22 10 4 8 34 76 65
6. Groessen 6 22 10 3 9 33 68 64
7. Angeren 5 22 9 4 9 31 96 98
8. Sprinkhanen 6 22 9 4 9 31 45 61
9. 't Peeske 5 22 8 5 9 29 60 65
10. GSV '38 5 22 8 4 10 28 67 65
11. SDZZ 9 22 3 2 17 11 75 124
12. OBW 8 22 2 1 19 7 23 139
Mooi doelsaldo toch?
Gefeliciteerd met winst in de finale. De 2-1 was een heerlijk doelpunt, ik stond er met m'n neus op,quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef furanku het volgende:
1e wedstrijd van de 2e ronde van de nacompetitie gespeeld.. 6-0 gewonnen, zware 1e helft..
in de 2e helft gewisseld omdat ik enorme last van mijn liesen had.. alweer.. kamp er al een tijdje mee en het ging de laatste 2 wedstrijden goed, maar nu heb ik een enorme terugslag gehad..
donderdag de return voor de 2e ronde, maar denk dat wel al wel door zijn, dus zondag de finale om promotie... stadskanaal 2 (momenteel reserve 2e klasse)..
met de puntenaantal van ons waren we bij jullie ruim kampioen gewordenquote:
ja wij hebben 2 keer verloren van de kampioen en 1 keer van vitesse de nr3 en van Genemuiden dat was de laatste wedstrijd en stond er niks meer op het spel voorons.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, jullie hebben ook vier wedstrijden meer gespeeld trouwens. Wat leuk is om te melden is dat de kampioen alleen tegen ons verloren heeft.
Verder, wat dacht jij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Benieuwd wat dit topic over de zomer gaat doen trouwens..
Ik speel bij Mariarade 1/2 te Hoensbroek (gemeente Heerlen) op de posities verdediging en middeveld.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:27 schreef WEST het volgende:
Voetbal je ook en sta je er niet bij, meldt het dan even!
Met voetballen? Als ik doodga..quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Stop je er helemaal mee Stanley?
Tijdens de zomer..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:00 schreef Gollemrulez het volgende:
over de zomer? tijdens de zomer! Ben wel nieuwsgierig naar spannende transfers... ik verwacht mezelf volgend jaar wel in het 1e
(jij toch Lycurgus 1 S_C?)
Inderdaad het handigst om ale kaarten bij elkaar te houden als aanvoerder of elftalleider. Je moet ze wel bij je hebben, maar bij het invullen van het formulier heb je ze in eerste instantie niet nodig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef MarkusRosenberg het volgende:
Hoe werkt dat volgend jaar met die spelerskaart? ik vul meestal de wedstrijd formulieren in van mijn team en moet je dan al die pasjes bij je hebben?
mooi weet ik dat ook weer. thanksquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Inderdaad het handigst om ale kaarten bij elkaar te houden als aanvoerder of elftalleider. Je moet ze wel bij je hebben, maar bij het invullen van het formulier heb je ze in eerste instantie niet nodig.
Als de scheidsrechter op verzoek van de aanvoerder van de tegenpartij besluit een controle te laten plaatsvinden, komen de spelerskaarten er aan te pas.
Ik coach ons zaalvoetbalteam al meer dan een jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sterkte, man!! In het slechtste geval kun je coach worden, dat is ook geweldig.. maar uiteraard hopen we op betere scenario's..
Houdt heel wat beperkingen in, met 26 jaar oud al. Ik denk dat ik die meniscus zoveel mogelijk laat weghalen, om de komende 30 jaar maar pijnvrij te kunnen zijn. Niet meer voetballen moet ik maar voor lief nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeutje Bombardier, ik heb als ik het zo lees wel met je te doen. Voetballen zal hoe hard het ook is in de toekomst waarschijnlijk al geen optie meer zijn, ik hoop dat je nog van die ellendige pijn afkomt. Dat zou zoveel schelen. Sterkte!
jezus sterkte en coach is ook best leuk hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:21 schreef Bombardier het volgende:
Ik had hier al eens eerder mijn blessurezorgen gepost. Ik sukkel al bijna 2 jaar met een ingescheurde meniscus en heb al 1 mislukte operatie achter de rug. Aanstaande vrijdag word ik weer geopereerd en probeert een andere arts hetzelfde euvel te verhelpen. Ik ben vandaag met die arts in gesprek geweest en hij heeft me gezegd dat de kans bestaat dat ook hij niets voor mij kan betekenen. De meniscus verwijderen is geen optie zegt ie, omdat ik dan op m'n vijftigste een kunstknie moet. Hetgeen het zo ingewikkeld maakt, is dat de scheur op een moeiljke plek zit.
Zit momenteel even met de handen in het haar. Elke dag heb ik pijn, lopen gaat moeilijk en sporten kan al helemaal niet, laat staan voetballen. Wat ik zowel in de zaal, als op het veld deed. Het kan gewoon niet zo zijn dat dit de rest van m'n leven zo zal blijven.
Ik zal jullie op de hoogte houden, want ik heb straks wel weer een paar weekjes de tijd voor Fok!.
Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Hoensbroek bij de OP ingevuld, maar misschien is het wel een klein gehucht met een kerk ofzo.
Bij een of bij twee clubs?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)![]()
Één.. C.V.V. Bolswardia. Daar speel ik sowieso. Ik heb afgelopen seizoen ook niet getraind, wil dat vanaf volgend jaar wel weer gaan doen, want kom nu af en toe toch balgevoel en wedstrijdritme te kort..quote:
Je staat erbij, had je over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)![]()
ach ik kan elke donderdagavond en Zaterdagmiddag ballen, maar ik heb er nu echt geen tijd voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
Ik wel en dan trommel ik er wel een stel op en gaan we ook voetballen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef pekel het volgende:
Mmmm...mocht ik naar de A1 gaan, speel ik tegen S-Two
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
Niet best dat je dan 2 maal gelijkspeeld tegen Germanicus en met 7-0 verliest van Wolvega (!) in 1 seizoenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
nee voor Pekel en coquote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor wie? Ik neem aan de Appingedammers...
zegt mijn voorgevoel gewoonquote:
quote:
Ze zijn daar razend fanatiek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
dat blijkt wel, maarja daar mogen ze wel kunstgras in tegenstelling tot ons en de andere buurquote:
nee maar bedoel van dit compettie fokkersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
Ik bij IJVV B1quote:Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
ow stoer...maar heb je ook onder de 15 gedaan.....toen jullie hadden verloren met 3-1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef Framed het volgende:
[..]
Ik bij IJVV B1Aron zit bij me in de klas, en z'n broer ken ik ook wel aardig goed
![]()
Klopt ja, Angola heeft er volgens mij ook gezeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat niet waar Australië z'n trainingskamp had?
volgens mij begin augustusquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer worden de nieuwe indelingen bekend, weet iemand dat?
eerste elftallen zijn al bekendquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer worden de nieuwe indelingen bekend, weet iemand dat?
Ik hoop het heel erg, maar misschien wil ik wel te graag en als nieuwkomer is het altijd lastig. Jij hebt een grote kans in ieder geval, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:59 schreef Gollemrulez het volgende:
met jou kwaliteiten moet dat lukken tochmn gevoel zegt me dat we binnekort wel eens elkaars directe tegenstanders kunnen zijn...
ik krijg in ieder geval een kans en dat is al heel wat... maar S_C geef ff een omschrijving, misschien kijkt je nieuwe coach wel meequote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg, maar misschien wil ik wel te graag en als nieuwkomer is het altijd lastig. Jij hebt een grote kans in ieder geval, dus dat zit wel goed.![]()
Ik heb nu al een kleine 3 maanden last van mijn knie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorlopig geen voetbal hier. Kapotte meniscus, in Augustus kijkoperatie
jup ik zit het bestuur van het clubblad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij doet redactie, WEST? Cool..
Dat je eindelijk die ikeakast uitkomt, of iets anders? het lijkt natuurlijk al wel verdomd veel op elkander...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent een held. Ik zou dat eerst ook gaan doen, maar de gast die het al deed bleek een beetje een Einzelgänger. Nu ga ik op dansles, zodat de droom van m'n moeder toch nog waarheid wordt.
Hoort erbij he. Bij Eppinkquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijdens m'n middelbare schooltijd wilde m'n moeder altjd dat ik op dansles ging, maar ik had er geen oren naar..
Haha.. um, ik zat in Apeldoorn.. Biezeman en nog eentje had je.. ik heb het verdrongenquote:
Ik had me ook nog semi-vrijwillig opgegevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. um, ik zat in Apeldoorn.. Biezeman en nog eentje had je.. ik heb het verdrongen![]()
Bij Eppink heb ik nog wel eens een eendaags gay-mexicaans-dansje-cursus gehad toen ik bij El Popo werkte..
1-11, drie keer Marvin Emnes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb t ook nog semi-vrijwillig gedaanGelukkig mocht ik op het eind wat lessen skippen om te genieten van GAE-Veendam enz.
Morgen oefenwedstrijd van ons eerste tegen Sparta. Benieuwd hoeveel het wordt.
Zou heel netjes zijn. Denk persoonlijk dat het wat hoger gaat oplopen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
1-11, drie keer Marvin Emnes.
Toen ik 12 was, speelde Go Ahead nog gewoon in de eredivisie man.. eerste jaren eerste divisie ging ook nog wel, met o.a. doelpunt van het jaar van Sikora tegen MVV thuis.
Zitten wel een paar houthakkers bij, maar neem aan dat ze niet al te lomp het duel ingaan. Dalt valt geloof ik ook wel mee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ze maar niet te Barbaars spelen en een speler blesseren, zoals bij Katwijk-Feyenoord met Castelen gebeurd is..
Nacompetitie.. who gives a ****.. we horen op het hoogste niveau..!
Heb niet je hele clubwisseling enzo meegekregen maar jij ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes, sterkte en veel plezier..![]()
Twello madness!!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had me ook nog semi-vrijwillig opgegevenGelukkig mocht ik op het eind wat lessen skippen om te genieten van GAE-Veendam enz.
Morgen oefenwedstrijd van ons eerste tegen Sparta. Benieuwd hoeveel het wordt.
Je kent ons bestuurquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef assie het volgende:
regelmatig chaotiosch en weinig communicatie
Ze hebben met m'n overschrijving lopen klooien, omdat ik ook al kaderlid was bij Lycurgus. Heeft nog een stuk of vijf mailtjes gekost om het allemaal duidelijk te krijgen..quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef Gollemrulez het volgende:
dat dan weer wel, en misschien wel dé voorbereiding op het nieuwe seizoen (om een mooi bruggetje te maken, zoals jack v G. zou zeggen)... de selectie van Lycurgus staat trouwens wel op voetbalnoord, maar ik heb je naam er niet tussen kunnen ontcijferen...
edit.. zijn ze nou nog aan het doortrainen (daar lijkt het nl wel op als je het gastboek leest)...
Voor minder doen we het niet. Als ik een paar ballen verkeerd raak, mag ik misschien wel blijven ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:01 schreef Gollemrulez het volgende:
gewoon bij de eerste selectie of is dat niet bekend?
zijn er weinig keepers, of ben jij gewoon ontzettend goed?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef pekel het volgende:
Zoals het er nu voor staat ben ik 3de keeper komend seizoen bij de selectie, als B-junior.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef pekel het volgende:
Zoals het er nu voor staat ben ik 3de keeper komend seizoen bij de selectie, als B-junior.
1ste speelt 2de klasse, 2de speelt 1ste klasse, 3/4 zondag heb je dan nog. En zaterdag nog 4 seniorenteams dacht ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoeveel seniorenteams heeft jouw club, pekel?
Als ik in de A1 kom, is het normaal gesproken zeker dat ik meetrain. Met de B1 gaat het lastiger, omdat die moeten promoveren naar de 2de divisie, dus zou ik eigenlijk ook elke training erbij moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef Zjwegel het volgende:
Leuk Pekel, ikzelf was op de B2 al reserve keeper van het eerste. Maar zorg wel dat je kan mee trainen, want anders heb je er nog niet veel aan. Wedstrijdritme zal je niet veel krijgen, omdat ze toch zeggen dat je genoeg wedstrijden speelt bij de jeugd.
Schattig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef pekel het volgende:
[..]
1ste speelt 2de klasse, 2de speelt 1ste klasse, 3/4 zondag heb je dan nog. En zaterdag nog 4 seniorenteams dacht ik.
DESZ4quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. dat is raar.. even in de OP spieken in welk team je speelt.
Ja 2 september hierzo. een week eerder als vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Begin september gaat de competitie beginnen bedoel je?
Die tijden weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef Zjwegel het volgende:
@Pekel, wanneer traint je eigen team en wanneer traint de selectie? weet namelijk wat je bedoelt.
Maar een paar meer wedstrijden zijn altijd welkom, hoe meer hoe beter vind ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dos, je speelt in het 6e? Dan is een enkel oefenwedstrijdje wel genoeg toch? Je verleert het niet of zo..
Nee maar zo'n wedstrijd tegen de buren is nooit wegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dos, je speelt in het 6e? Dan is een enkel oefenwedstrijdje wel genoeg toch? Je verleert het niet of zo..
pff nog 4 weken wachten... ik wil pvdomme m'n voetbalschoenen weer eens aan doen.. kijk zelfs uit naar de rondjesloopgedoe (dat zegt veel)...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef Ender_W het volgende:
Dan is het met de oefenwedstrijden wel redelijk geregeld, we hebben er nu al 3 op papier staan en er komen er misschien nog wel bij. Al zullen ze de bekerwedstrijden ook wel als oefenwedstrijden gaan zien denk ik. Dus over een 2 weken weer beginnen met trainen en over een week of 4 de eerste oefenwedstrijd al.
Ga onderling voetballen. Doe ik ook dagelijks.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff nog 4 weken wachten... ik wil pvdomme m'n voetbalschoenen weer eens aan doen.. kijk zelfs uit naar de rondjesloopgedoe (dat zegt veel)...![]()
tsja kan, al zijn er wel veel mensen op vakantie of naar hun ouders. Ook is dat toch minder leuk dan voetballen bij de club.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga onderling voetballen. Doe ik ook dagelijks..
Woon je dichtbij Stadspark?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
tsja kan, al zijn er wel veel mensen op vakantie of naar hun ouders. Ook is dat toch minder leuk dan voetballen bij de club.
Ik ook driewekelijks, heerlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga onderling voetballen. Doe ik ook dagelijks..
Mwa, ik kan me voorstellen dat het voor mensen die puur voor hun plezier voetballen het onzinning is, dan is het balletje trappen genoeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alles wat je tijdens trainingen zonder bal doet is sowieso onzin. Atletiek is ook leuk, maar daar kies je dus blijkbaar niet voor.
Ook als voetballer zul je zonder bal je conditie moeten opbouwen. Bijv. spitsen die 15 keer in een wedstrijd vol in de sprint zijn, waarvan misschien 1 keer het een doelpunt oplevert.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Keepers zijn gek! Nee, zonder gein, dat is een ander verhaal, keepers hoeven niet hoofdzakelijk beter te leren voetballen.
Voor voetballers zijn er genoeg zaken te bedenken waarbij je met de bal een betere conditie opbouwt.
Ik bedoel dan niet dat de spitsen met een bal sprinten, maar bijv. met vleugelspelers meegaan om de voorzet te verwerken enz. Of verdedigers die vol in de achtervolging moeten, zijn allemaal dingen die trainbaar zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan laat je ze toch met bal sprinten? Twee vliegen in een klap. Of tenminste naar een bal toesprinten.
In het bos lopen is ook gevaarlijk met die teken en zo..
eensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tuurlijk. Verdedigers zijn natuurlijk sowieso maar halve voetballers.
dat heb ik ook, daarom sta ik liever ook gezien me snelheid liever in de spitsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:. Verdedigen is gewoon een vak apart. Ik hap altijd te snel.
ik ben te langzaam om snel te happen, dus dat werkt dan wel mee. een beetje onhandig perongeluk semi-expres tegen je tegenstander aanschoppenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:. Verdedigen is gewoon een vak apart. Ik hap altijd te snel.
Van de 2 verdedigers die voor mij staan is 1 een echte vechter, knokker en de andere een hele goede balgoochelaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tuurlijk. Verdedigers zijn natuurlijk sowieso maar halve voetballers.
Klinkt goed. AV B1?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Van de 2 verdedigers die voor mij staan is 1 een echte vechter, knokker en de andere een hele goede balgoochelaar
Jep. 15 augustus de "oefen"clash tussen FC en AVquote:
Let op dat je een spelerspas moet aanvragen. Voor september dus wel opgeven bij een club.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef Waris3 het volgende:
Ik sta er niet op, ik voetbal momenteel ook niet, maar ga komend seizoen (2006/07) (waarschijnlijk) weer aan de slag.
Nopequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef Waris3 het volgende:
WTF, wat is een spelerspas nou weer? Dat bestond in 2001/02 zeker nog niet?
Maar komt wel goed, ik ga me als het goed is in de vakantie opgeven.
Whehe, dat wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is weer nieuw..![]()
Vinden we het een goed initiatief? District Noord heeft tegengestemd, maar moest zich neerleggen bij een meerderheid.
Ach, bij de club zou dit en dat anders moeten. Zo staat men dan te praten tegen de toeschouwers van wedstrijden. Zelfs met een schoolvoetbal-toernooi stond er een manneke. Samen met m'n keeperstrainer/leraar hebben we desbetreffende man op een niet vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat 'ie moest optiefen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat probeerden ze te regelen dan, pekel?? Ja, Noord is altijd stug en overal tegen, maar de proef in District West heeft goed gewerkt, dus we zien het allemaal wel..
lekker handigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WEST, het moet altijd voor de wedstrijd gecontroleerd worden.
er bestaat maar 1 west hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zal West I of II zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |