Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Hoensbroek bij de OP ingevuld, maar misschien is het wel een klein gehucht met een kerk ofzo.
Bij een of bij twee clubs?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)![]()
Één.. C.V.V. Bolswardia. Daar speel ik sowieso. Ik heb afgelopen seizoen ook niet getraind, wil dat vanaf volgend jaar wel weer gaan doen, want kom nu af en toe toch balgevoel en wedstrijdritme te kort..quote:
Je staat erbij, had je over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)![]()
ach ik kan elke donderdagavond en Zaterdagmiddag ballen, maar ik heb er nu echt geen tijd voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
Ik wel en dan trommel ik er wel een stel op en gaan we ook voetballen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef pekel het volgende:
Mmmm...mocht ik naar de A1 gaan, speel ik tegen S-Two
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |