abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:59:16 #101
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38698871
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Hoensbroek bij de OP ingevuld, maar misschien is het wel een klein gehucht met een kerk ofzo.
Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:44:44 #102
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_38706119
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)
Bij een of bij twee clubs?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:11:28 #103
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38706969
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Bij een of bij twee clubs?
Één.. C.V.V. Bolswardia. Daar speel ik sowieso. Ik heb afgelopen seizoen ook niet getraind, wil dat vanaf volgend jaar wel weer gaan doen, want kom nu af en toe toch balgevoel en wedstrijdritme te kort..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:33:02 #104
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_38707606
Goed voornemen, wacht er niet te lang mee.
pi_38709270
Morgen met de A1 een toernooitje in Nieuw-Amsterdam. Gelijk de jongste van het toernooi, met m'n 15 jaar. . Even kijken als ik daar keeper van het toernooi kan worden. .
Hoi.
pi_38710167
Morgen de slot dag van onze club, de zogeheten Fiveldag. Het wordt mooi weer dus dat beloofd wat
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:05:39 #107
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38710430
wij hebben alles er al op zitten normaal hebben we nog familie dag maar die is nu begin september met het 60 jarig bestaan van de club.

dus het seizoen zit er wat voetbal betreft op alleen donderdag a.s nog even het clubblaadje in elkaar draaien en dan verspreiden en dan is het 'vakantie'
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38713070
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)
Je staat erbij, had je over het hoofd gezien.
That's all folks!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:02:15 #109
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_38715870
Dank
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:15:17 #110
147235 Bombardier
The artillery man
pi_38719460
Zo, ben terug van de operatie. Ze hebben het niet kunnen repareren. Over twee weken mag ik terugkomen en dan wordt een andere aanpak in werking gesteld. Tikkeltje hoopvol gestemd.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_38719632
Oke, hou ons op de hoogte!
That's all folks!
pi_38924837
Indeling van volgend seizoen van ons staat al op KNVB site:
Emmen av B1
csv Apeldoorn B1
Excelsior'31 B1
Helios B1
Hoogeveen B1
d'Olde Veste B1
PH B1
TVC'28 B1
Unicum B1
Urk B1
Victora'28 B1
Voorwaarts T. B1

Excelsior'31, de club van Vaduz
Hoi.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:38:00 #113
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_38925133
Voorwaarts T. was altijd de grote rivaal in het dorp voor mij. Goede club wel.
pi_39059154
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:18:12 #115
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39059182
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
ach ik kan elke donderdagavond en Zaterdagmiddag ballen, maar ik heb er nu echt geen tijd voor.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39059252
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
Ik wel en dan trommel ik er wel een stel op en gaan we ook voetballen!
That's all folks!
pi_39059343
heb jij zoveel macht? al die tentamens enzo he, en dan ook nog voetbalkijken combineren met zelf voetballen wordt lastig
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39059491
Overtuigingskracht is het eerder, het komt er minimaal 2 keer in de week wel van. Meestal 2 tegen 2, op goede dagen 3 tegen 3.
That's all folks!
pi_39180144
Volgend jaar flink wat nieuw bloed in het team, we moeten er nog wel 3 man bij hebben omdat we nu op 14 zitten, volgend jaar sta ik waarschijnlijk niet meer op doel, de laatste 2 wedstrijden heb ik als spits kunnen overtuigen, door 2 fraaie doelpunten, waaronder een omhaal (met 105 kilo maakt dat wel indruk ). Ik heb er in ieder geval zin an.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39188868
Mmmm...mocht ik naar de A1 gaan, speel ik tegen S-Two
Hoi.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:45:24 #121
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39189606
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef pekel het volgende:
Mmmm...mocht ik naar de A1 gaan, speel ik tegen S-Two
dat wordt een afgang dan
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39190360
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:36:49 #123
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39193831
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39195216
bijna voorbij? al een eeuwigheid voorbij bedoel je zeker?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39195553
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:45 schreef WEST het volgende:

[..]

dat wordt een afgang dan
Voor wie? Ik neem aan de Appingedammers...
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')