Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Hoensbroek bij de OP ingevuld, maar misschien is het wel een klein gehucht met een kerk ofzo.
Bij een of bij twee clubs?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)![]()
Één.. C.V.V. Bolswardia. Daar speel ik sowieso. Ik heb afgelopen seizoen ook niet getraind, wil dat vanaf volgend jaar wel weer gaan doen, want kom nu af en toe toch balgevoel en wedstrijdritme te kort..quote:
Je staat erbij, had je over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Just wondering, mag ik ook in de OP (info staat een aantal posts hierboven)? Of telt dat alleen voor op papier ook spelende leden? Als niet-spelend lid (= mijn persoontje) mag je namelijk een beperkt aantal wedstrijden per jaar mee voetballen (hetgeen ik ook doe)![]()
ach ik kan elke donderdagavond en Zaterdagmiddag ballen, maar ik heb er nu echt geen tijd voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
Ik wel en dan trommel ik er wel een stel op en gaan we ook voetballen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin om zelf te ballen tijdens het WK... ik wel in ieder geval, en dan kan wil niemand....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef pekel het volgende:
Mmmm...mocht ik naar de A1 gaan, speel ik tegen S-Two
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
Niet best dat je dan 2 maal gelijkspeeld tegen Germanicus en met 7-0 verliest van Wolvega (!) in 1 seizoenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
nee voor Pekel en coquote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor wie? Ik neem aan de Appingedammers...
zegt mijn voorgevoel gewoonquote:
quote:
Ze zijn daar razend fanatiek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
dat blijkt wel, maarja daar mogen ze wel kunstgras in tegenstelling tot ons en de andere buurquote:
nee maar bedoel van dit compettie fokkersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
Ik bij IJVV B1quote:Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
ow stoer...maar heb je ook onder de 15 gedaan.....toen jullie hadden verloren met 3-1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef Framed het volgende:
[..]
Ik bij IJVV B1Aron zit bij me in de klas, en z'n broer ken ik ook wel aardig goed
![]()
Klopt ja, Angola heeft er volgens mij ook gezeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat niet waar Australië z'n trainingskamp had?
volgens mij begin augustusquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer worden de nieuwe indelingen bekend, weet iemand dat?
eerste elftallen zijn al bekendquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer worden de nieuwe indelingen bekend, weet iemand dat?
Ik hoop het heel erg, maar misschien wil ik wel te graag en als nieuwkomer is het altijd lastig. Jij hebt een grote kans in ieder geval, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:59 schreef Gollemrulez het volgende:
met jou kwaliteiten moet dat lukken tochmn gevoel zegt me dat we binnekort wel eens elkaars directe tegenstanders kunnen zijn...
ik krijg in ieder geval een kans en dat is al heel wat... maar S_C geef ff een omschrijving, misschien kijkt je nieuwe coach wel meequote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg, maar misschien wil ik wel te graag en als nieuwkomer is het altijd lastig. Jij hebt een grote kans in ieder geval, dus dat zit wel goed.![]()
Ik heb nu al een kleine 3 maanden last van mijn knie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorlopig geen voetbal hier. Kapotte meniscus, in Augustus kijkoperatie
jup ik zit het bestuur van het clubblad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij doet redactie, WEST? Cool..
Dat je eindelijk die ikeakast uitkomt, of iets anders? het lijkt natuurlijk al wel verdomd veel op elkander...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent een held. Ik zou dat eerst ook gaan doen, maar de gast die het al deed bleek een beetje een Einzelgänger. Nu ga ik op dansles, zodat de droom van m'n moeder toch nog waarheid wordt.
Hoort erbij he. Bij Eppinkquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijdens m'n middelbare schooltijd wilde m'n moeder altjd dat ik op dansles ging, maar ik had er geen oren naar..
Haha.. um, ik zat in Apeldoorn.. Biezeman en nog eentje had je.. ik heb het verdrongenquote:
Ik had me ook nog semi-vrijwillig opgegevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. um, ik zat in Apeldoorn.. Biezeman en nog eentje had je.. ik heb het verdrongen![]()
Bij Eppink heb ik nog wel eens een eendaags gay-mexicaans-dansje-cursus gehad toen ik bij El Popo werkte..
1-11, drie keer Marvin Emnes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb t ook nog semi-vrijwillig gedaanGelukkig mocht ik op het eind wat lessen skippen om te genieten van GAE-Veendam enz.
Morgen oefenwedstrijd van ons eerste tegen Sparta. Benieuwd hoeveel het wordt.
Zou heel netjes zijn. Denk persoonlijk dat het wat hoger gaat oplopen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
1-11, drie keer Marvin Emnes.
Toen ik 12 was, speelde Go Ahead nog gewoon in de eredivisie man.. eerste jaren eerste divisie ging ook nog wel, met o.a. doelpunt van het jaar van Sikora tegen MVV thuis.
Zitten wel een paar houthakkers bij, maar neem aan dat ze niet al te lomp het duel ingaan. Dalt valt geloof ik ook wel mee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ze maar niet te Barbaars spelen en een speler blesseren, zoals bij Katwijk-Feyenoord met Castelen gebeurd is..
Nacompetitie.. who gives a ****.. we horen op het hoogste niveau..!
Heb niet je hele clubwisseling enzo meegekregen maar jij ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes, sterkte en veel plezier..![]()
Twello madness!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |