Niet best dat je dan 2 maal gelijkspeeld tegen Germanicus en met 7-0 verliest van Wolvega (!) in 1 seizoenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef hayder het volgende:
Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
nee voor Pekel en coquote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor wie? Ik neem aan de Appingedammers...
zegt mijn voorgevoel gewoonquote:
quote:
Ze zijn daar razend fanatiek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
dat blijkt wel, maarja daar mogen ze wel kunstgras in tegenstelling tot ons en de andere buurquote:
nee maar bedoel van dit compettie fokkersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar aan de overkant van het water al klaar waren?
Ik bij IJVV B1quote:Ik voetbal ook bij SC-GENEMUIDEN B1..maar seizoen is bijna voorbij dus:p
ow stoer...maar heb je ook onder de 15 gedaan.....toen jullie hadden verloren met 3-1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef Framed het volgende:
[..]
Ik bij IJVV B1Aron zit bij me in de klas, en z'n broer ken ik ook wel aardig goed
![]()
Klopt ja, Angola heeft er volgens mij ook gezeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat niet waar Australië z'n trainingskamp had?
volgens mij begin augustusquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer worden de nieuwe indelingen bekend, weet iemand dat?
eerste elftallen zijn al bekendquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer worden de nieuwe indelingen bekend, weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |