Ik vind dit wel een apart topic waardigquote:Op zondag 9 juli 2006 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetballende Fok!ers deel 16: Bijna het einde vh seizoen
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een apart topic waardig
Dat herken ikquote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Pritt het volgende:
Verdedigend mid mid type Vieira. Technisch ok, goede snelheid, rampzalige paseerbeweging.
Ik ben een kuitebijtertje met goed conditie alleen speel soms te snel de bal af terwijl ik voor eigen actie moet gaan.
Ik kon niet op een zeikerd komen uit de voetbalwerelddie niet portugees of duits wasquote:Op zondag 9 juli 2006 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Legendarische voetballer, die McEnroe.
Ben jij mijn tweelingbroer?! Ik had mezelf niet beter kunnen beschrijven...quote:Op zondag 9 juli 2006 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Maar nu serieus: ik sta meestal linkshalf, linksbuiten of mid-mid. In veel dingen ben ik niet bepaald goed, maar echt slecht ook weer niet. Ik ben niet snel, ben alles behalve fysiek (val bij een duwtje al om), kan niet koppen, ben traag in handelen, maar heb wel een aardige pass/voorzet in de benen (nouja, alleen in m'n linkse.. rechts gebruik ik alleen om op te staan). M'n overzicht is ook wel aardig, maar zoals gezegd ben ik te traag om echt goed te zijn als mid-mid.
Blijft erg lastig om over jezelf te zeggen...
Ik had het opvallend gevonden als het anders was.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
Als ik al voetbal, dan is het centraal achterin. Ballen wegwerken en trappen naar alles wat een ander shirt heeft. Werkt aardig.
heheh nou als ik Arjen R. en C. Ronaldo zie duikelen dan herken ik er wel wat inquote:Op maandag 10 juli 2006 01:31 schreef BobbyHill het volgende:
Doen jullie ook aan het intimideren van de tegenstander? Praten, elleboogje, op de tenen staan...
Ik vind het vaak wel een interessant spel, maar ik ben niet iemand die buiten het duel om allerlei rottigheid uithaalt. Meestal ben ik degene die zegt: 'joh, ga toch lekker voetballen.' Ik vind het vaak een beetje zielig overkomen. Alsof ze op televisie hebben gezien en nu denken dat het hoort. Hoe ver gaan jullie daarin?
Ik zou willen dat ik kón duikelen. Ik kan het gewoon niet, net zo min als met links schieten of een man passeren.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb een hekele aan duikelaars in het profvoetbal, maar al helemaal aan duikelaars in de tweede klasse zondag. Dat vind ik wel zo triest. Ikzelf duikel nooit, want ik kom ongeveer 1 keer per jaar in de vijandige zestien, dan wil ik scoren ook
Ik speel dan ook wel wat hoger dan 2e klassequote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb een hekele aan duikelaars in het profvoetbal, maar al helemaal aan duikelaars in de tweede klasse zondag. Dat vind ik wel zo triest. Ikzelf duikel nooit, want ik kom ongeveer 1 keer per jaar in de vijandige zestien, dan wil ik scoren ook
Mja, dat kruipt er vanzelf in. Ik doe het niet zoals C. Ronaldo ofzo, gewoon een ratslag over een been maken zonder dat je wordt aangeraakt, en ik val ook niet als een Powerranger.. Maar als ik voel dat ik wordt aangetikt smak ik mijn hoofd gewoon tegen de grond. Dat ziet er lekker realistisch uit enzoquote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik kón duikelen. Ik kan het gewoon niet, net zo min als met links schieten of een man passeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |