abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39657901
Omdat er in VBL vooral wordt gepraat over de wereld van het profvoetbal, lijkt het me wel leuk om een topic te starten over onszelf. Op welke positie sta je? Wat zijn je goede punten en wat je slechte? Ben je een sierlijke speler, of een kaartenpakker? Een robuuste laatste man, of een razendsnelle linksbuiten? En wat zou je het liefst willen zijn?

Ik zou zelf graag een snelle buitenspeler of een sierlijke mid-mid willen zijn, maar ik ben niet zo wendbaar en mis de voetbalslimheid. Ik kan ook geen truukjes of iets dergelijks. Daarom sta ik rechtsachter, want een spits uitschakelen kan ik wel. Ik ben een vrij tengere speler, maar compenseer dat weer met een aardige tackle en af en toe een tikkie op z'n tijd. Tegen hele rappe buitenspelers kom in de problemen, omdat ik vrij traag ben. Opbouwend ben ik niet zo goed, omdat ik vaak ook onrustig speel. Ik verlies de bal liever niet achterin, dus peer ik hem al snel naar voren. Ik vind het een mooie positie, maar soms mis ik het aanvallen van vroeger (in lagere teams) wel. Ik heb namelijk wel een goed schot en een mooie pass/voorzet. Maar die kan ik niet zo vaak gebruiken.

Nou, op welke positie spelen jullie, wat voor type ben je, en waar zou je het liefst spelen als je het zou kunnen?
Woo-loo-loo!
pi_39658507
Ik ben een hele rare speler vind ik zelf Ik ben wel 2 benig, heb wel overzicht en coach ontzettend veel. Ben daarom ook aanvoerder en sta het allerliefst centraal. Of achterin, of op het middenveld. Maar speel ook links- en rechtshalf. Ben erg sociaal in het veld en speel vaak gelijk de bal af als ik hem krijg. Ik hou ervan om steekpaasjes te geven maar heb geen goeie traptechniek vind ik zelf. Scoor ook zelden en ben meer de man van de assist. Ook al sta ik alleen voor de keeper, speel ik hem nog af.. Een groot nadeel is dat van mezelf vind ik, maar doe er weinig aan. Het allerbelangijkste voor mij is het coachen. Echt constant mensen op de plek zetten, positief commentaar geven (mensen opbeuren als iets verkeerd gaat) etc. Verder heb ik als zeg ik het zelf ook wel een redelijk techniek, zeker niet super goed.. Maar kom er aardig mee vooruit Kan ook wel zeggen denk ik dat ik redelijk slim ben in het voetbalspelletje en ik hou ervan om op te bouwen. Ik haat lange ballen, wordt ik helemaal gek van want ik vind het simpelweg saai om te voetballen en het is super makkelijk te verdedigen.

Dat was het denk ik wel een beetje? Best moeilijk om over jezelf wat te zeggen? Maar ik denk dat ik dit ongeveer ben
pi_39658655
quote:
Ik vind dit wel een apart topic waardig
Woo-loo-loo!
  zondag 9 juli 2006 @ 14:42:25 #5
131569 VarsesteR
Ondertietel
pi_39658791
Een snelle rechtsbuiten ben ik. Niet razend snel maar toch loop ik de meeste eruit. Als ik er langs ben ga ik meestal door tot op de achterlijn in de 16 en dan geef ik een steekpass op de diepste man. Mijn hoge voorzet van de zijkant is namelijk vrij zwak. Koppen kan ik ook alleen kom ik nooit hoger dan de tegenstander dus veel scoor ik er niet mee. Trucjes doe ik alleen als het echt niet anders kan, maar ze lukken dan meestal wel. Ik werk de hele wedstrijd door en het duurt een hele tijd tot ik 'kapot' ben. Ik ga altijd door totdat ik met kramp op de grond lig, ook al staan we met 18 - 0 voor .
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_39658823
Ik ben snel en technisch sterk. Trucjes kan aanleren gaat me makkelijk af. Ik kan ook goed verdedigen. Het middenveld is een goede positie voor mij als rechtshalf.

Vroeger speelde ik in de jeugd als centrale verdediger, maar ik kwam altijd mee in de aanval.
pi_39658935
Opkomende linksback. Type Roberto Carlos, Arthur Numan, Tim de Cler. Sinds deze laatste op de voorkant van de VI heeft gestaan heb ik van verschillende mensen gehoord dat ik nog op hem lijk ook (ik weet alleen niet of ik daar nou zo trots op moet zijn).
pi_39659002
Als ik met wat vrienden aan het voetballen ben, sta ik graag op keep. Als we op een veldje spelen dan. Ik ben er niet zo heel goed in, maar vind het wel leuk om mooie reddingen te maken. Ik zou in in het echie ook best willen zijn, maar elke keer als onze keeper geblesseerd raakt/rood krijgt ben ik blij dat ik het niet hoef over te nemen. Lijkt me doodeng
Woo-loo-loo!
pi_39659385
Linkshalf die niet snel, niet technisch, niet fysiek, en kortom niet goed is .
pi_39659564
Maar nu serieus: ik sta meestal linkshalf, linksbuiten of mid-mid. In veel dingen ben ik niet bepaald goed, maar echt slecht ook weer niet. Ik ben niet snel, ben alles behalve fysiek (val bij een duwtje al om), kan niet koppen, ben traag in handelen, maar heb wel een aardige pass/voorzet in de benen (nouja, alleen in m'n linkse.. rechts gebruik ik alleen om op te staan ). M'n overzicht is ook wel aardig, maar zoals gezegd ben ik te traag om echt goed te zijn als mid-mid.

Blijft erg lastig om over jezelf te zeggen...
pi_39659603
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een apart topic waardig
Vind ik ook wel.
That's all folks!
pi_39659659
Ik ben een lamme tak, aanvallende middenvelder met de conditie van de coach. Erg goede lange bal en schot, ik neem dan ook altijd de corners en vrije trappen. Koppen? Bovenop m'n hoofd en dan kilometers over behalve die ene geweldige kopbal die zo ontzettend hard richting kruising ging alleen de keeper pakte hem...
Rennen? Rennen is voor het gepeupel, daarom stuur ik iedereen met mijn sublieme trap de diepte in om er vervolgens rustig achteraan te sjokken.
pi_39659733
Met welke bekende speler vergelijken jullie jezelf eigenlijk? Misschien is dat wel leuk om dat er bij te vermelden. Zoals iemand hiervoor zich vergeleek met een paar opkomende backs. Ik ben dan denk ik een beetje een type Thomas Vermaelen. Geen imposante uitstraling, maar wel een nuttige speler zonder tierenlantijn. Kom maar weinig op.
Woo-loo-loo!
  zondag 9 juli 2006 @ 15:14:37 #14
148059 Pritt
Atheïst
pi_39659748
Verdedigend mid mid type Vieira. Technisch ok, goede snelheid, rampzalige paseerbeweging.
Ik ben een kuitebijtertje met goed conditie alleen speel soms te snel de bal af terwijl ik voor eigen actie moet gaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39659778
Maduro.. Rustig en kalm aan de bal, overzicht en een goeie steekpass..
pi_39659781
Thomas Vermaelen is wel ietsjes beter, maar ik haal hem nog wel in
Woo-loo-loo!
pi_39659811
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Pritt het volgende:
Verdedigend mid mid type Vieira. Technisch ok, goede snelheid, rampzalige paseerbeweging.
Ik ben een kuitebijtertje met goed conditie alleen speel soms te snel de bal af terwijl ik voor eigen actie moet gaan.
Dat herken ik
pi_39660023
Ik weet zelf niet wat ik ben eigenlijk

Ik was eerst spits, vanwege mijn snelheid. Maar aangezien afronden een van mijn zwakste punten is werd dat geen succes. Daarna gingen ze drie spitsen spelen, dus werd ik buitenspeler. Dat beviel wel, maar de laatste tijd is mijn voorzet van de zijkant erg zwak.

Toen werd ik op het middenveld gezet, aan de linkerkant. Dat beviel me zelf erg goed. Kan leuke steekpassjes geven en voel me daar wel aardig. Al is het wat zwaarder. Ben ook een keer op 10 gezet, maar omdat daar een vaste speler voor is kom ik daar verder nooit.

Laatst werd ik bij een oefenwedstrijdje en een toernooi ook al een keer als stofzuiger als punt terug op het middenveld gezet. Dat ging even lekker, maar ik wil meer met aanvallen bezig zijn. Dus dat is denk ik niet mijn plek. Ook ben ik een keer als voorstopper neergezet, maar ik ben klein en word al snel gek van al dat gedraai van de tegenstanders .

Ik word dus voornamelijk als buitenspeler ingezet, maar voel me denk ik het lekkerst op het middenveld, in een Sneijder rol.
pi_39660281
Mindenveld.. Liefst rechts.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_39660319
Ow en ik ben een soort McEnroe, zit altijd te zeiken
pi_39660421
Legendarische voetballer, die McEnroe.
  zondag 9 juli 2006 @ 15:39:13 #22
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39660426
Toen ik nog aan voetbal deed,stond ik altijd rechts half...
Meestal was ik behoorlijk slecht,maar af en toe had ik een geniaal moment
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39660471
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Legendarische voetballer, die McEnroe.
Ik kon niet op een zeikerd komen uit de voetbalwerelddie niet portugees of duits was
pi_39662776
Ik ben alweer een paar jaar een hangende linksbuiten, maar voel me lekkerder helemaal in de punt van de aanval. Daar heb ik in de jeugd altijd gespeeld. Ik heb niet de snelheid en techniek die de meeste vleugelaanvallers hebben. Ondanks mijn lengte wordt liever in de voeten aangespeeld, koppen is niet mijn sterkste kant. Verder ben ik perfect tweebenig en moet ik het van mijn inzicht hebben.
That's all folks!
  zondag 9 juli 2006 @ 18:57:30 #25
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39665565
Op school en tijdens toernooien op campings speel(de) ik altijd als rechter centrale verdediger of als libero achter de verdediging.

Heb regelmatig gele kaarten (en een aantal rode) gepakt. ( of tijdstraffen, tijdens kleine toernooitjes)

Vanwege mijn gebrek aan startsnelheid gleed ik vaak met 1,5 been op m'n man af.

Heb nooit in clubverband gevoetbald overigens.

Als ik langs m'n mannetje kwam dan kwam ik buiten adem bij de achterlijn van de tegenstander en had ik wel eens een mooie assist.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:23:27 #26
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39666318
Laatste tijd word ik steeds meer naar achter geduwd. Ik begon als midmid, ging toen over naar rechtsmid, en nu tijdelijk, vanwege blessures, ook nog wel eens rechtsback. Ik ben een type dat graag over het hele veld zwerft en overal aanwezig is. Mijn sterke punten zijn dan ook mijn loopvermogen, lengte en breedte, passing en inzicht. Koppen is niet echt mijn ding.

Ben wel een type dat graag naar voren denkt en niet vies is van een overtreding.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:25:25 #27
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39666374
Als ik al voetbal, dan is het centraal achterin. Ballen wegwerken en trappen naar alles wat een ander shirt heeft. Werkt aardig.
A.M.A.B
  zondag 9 juli 2006 @ 19:27:39 #28
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_39666450
extreem schte conditie,
fysiek slap
technisch een nul
trage reactiesnelheid
houte klaas
motorisch gestoord
slap schot

goed overzicht
goed in de omschakeling
redelijke kopper
aardige passing,
goed positie spel

soort van Galasek ofzo
pi_39666513
Ik ben laatste vrouw, maar sta ook weleens voorstopster
ik moet btw al weer 30 juli beginnen met trainen
  zondag 9 juli 2006 @ 19:30:24 #30
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39666541
Hard werken, weinig techniek, mandekker, goeie tackle/sliding, goed inzicht
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_39670749
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Maar nu serieus: ik sta meestal linkshalf, linksbuiten of mid-mid. In veel dingen ben ik niet bepaald goed, maar echt slecht ook weer niet. Ik ben niet snel, ben alles behalve fysiek (val bij een duwtje al om), kan niet koppen, ben traag in handelen, maar heb wel een aardige pass/voorzet in de benen (nouja, alleen in m'n linkse.. rechts gebruik ik alleen om op te staan ). M'n overzicht is ook wel aardig, maar zoals gezegd ben ik te traag om echt goed te zijn als mid-mid.

Blijft erg lastig om over jezelf te zeggen...
Ben jij mijn tweelingbroer?! Ik had mezelf niet beter kunnen beschrijven...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_39673007
met hockey sta ik altijd in de spits
pi_39678103
Ach ja...hockey...
Woo-loo-loo!
pi_39679195
ik ben een soort slomotionvoetballer... voor mn gevoel gaat het best snel, alleen is het altijd te langzaam. heb dit seizoen op alle posties gespeeld behalve links en rechtsvoor. Ik ben dus overal inzetbaar, of juist nergens... Daarnaast ben ik fysiek wel redelijk sterk, na de eerste 3 meter voor mn lengte niet super langzaam (vind ik ) en heb vooral een goed loopvermogen (conditie). Alhoewel dit allemaal ook per niveau verschilt (of ik met het 1e of lager mee speel) heb ik ook wel een bepaald balgevoel.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39679254
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
Als ik al voetbal, dan is het centraal achterin. Ballen wegwerken en trappen naar alles wat een ander shirt heeft. Werkt aardig.
Ik had het opvallend gevonden als het anders was.
That's all folks!
pi_39679623
Doen jullie ook aan het intimideren van de tegenstander? Praten, elleboogje, op de tenen staan...
Ik vind het vaak wel een interessant spel, maar ik ben niet iemand die buiten het duel om allerlei rottigheid uithaalt. Meestal ben ik degene die zegt: 'joh, ga toch lekker voetballen.' Ik vind het vaak een beetje zielig overkomen. Alsof ze op televisie hebben gezien en nu denken dat het hoort. Hoe ver gaan jullie daarin?
Woo-loo-loo!
  maandag 10 juli 2006 @ 01:36:42 #37
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39679726
Van oorsprong een rechtsbuiten, niet al te snel op de eerste meters maar daarna onhoudbaar, een soort Adriano dus Goeie functionele techniek, maar geen Ronaldinho fratsen . Laatste tijd speel ik vooral back, vooral omdat ik fysiek zeer sterk ben, in de lucht alles win met mijn 1.91m en over een goeie tackle beschik.

Mijn minpunten, of vooral mijn minpunt is dat ik mentaal nogal labiel ben Zeer opvliegend, vaak ruzie met trainers en medespelers enzo Hierdoor een plek in de jeugd van FC Groningen misgelopen... . Ook ben ik vrij blessuregevoelig helaas.

Irritant spel is mij ook niet vreemd, praten, knietjes in de dijen.. Alles om maar te winnen, zolang het niet smerig wordt.
Ik beschik over uitmuntende sociale kwaliteiten.
pi_39679918
Puur rechts. Meestal in de spits of rechtsvoor. Ook al had ik te weinig snelheid. Later op het middenveld. Goed overzicht en een goede trap. Winnaarsmentaliteit. Altijd winnen nooit opgeven. Altijd vol de duels in nooit koppie of beentje terug. Uitdelen en incasseren. Later veel geblesseerd geweest, knie en teen. Steeds meer frustratie tegen met name (in mijn ogen) onrechtvaardigheid. Regelmatig ruzie met trainer, scheids en tegenstander. Toen uiteindelijk (ook omdat ik jeugdbegeleider bij Den Bosch werd) besloten om er mee te stoppen.
pi_39680009
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:31 schreef BobbyHill het volgende:
Doen jullie ook aan het intimideren van de tegenstander? Praten, elleboogje, op de tenen staan...
Ik vind het vaak wel een interessant spel, maar ik ben niet iemand die buiten het duel om allerlei rottigheid uithaalt. Meestal ben ik degene die zegt: 'joh, ga toch lekker voetballen.' Ik vind het vaak een beetje zielig overkomen. Alsof ze op televisie hebben gezien en nu denken dat het hoort. Hoe ver gaan jullie daarin?
heheh nou als ik Arjen R. en C. Ronaldo zie duikelen dan herken ik er wel wat in Alleen dan in een versie van iemand van 1.96, lomp en niet echt snel...

ik krijg wel altijd de vrije trap mee
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39680964
Ik ben een echte Zinedine Zidane.
pi_39682288
Heb overal gespeeld, vooral mid mid/centrale middenvelder en ook nog rechtsbuiten, was redelijk snel had een aardige pass, overzicht, werkte altijd hard en wou altijd winnen. Echt een geweldige passeer beweging had ik niet dus was ook geen super rechtsbuiten . Uiteindelijk gestopt wegens een enkel die het allemaal niet meer echt leuk vond.

Dat snelle ben ik niet meer en een conditie heb ik ook niet meer.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 10 juli 2006 @ 09:19:47 #42
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_39682418
Keeper die hoog kan springen en wel goede reflexen heb maar die balvastheid he
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_39682847
Het laatste volledige jaar dat ik voetbalde heb ik mezelf ontwikkeld tot een bikkelharde verdediger met de capaciteiten om het spel te verdelen en te dirigeren. Ik was lang, groot en sterk, en er waren maar weinig spitsen die het makkelijk tegen mij hadden. Het enige wat ik echt miste om in ieder geval wat hoger te spelen (hoogste wat ik gespeeld heb was hoofdklasse in de jeugd), was snelheid. Dat was het enige punt waar ik op gepakt kon worden, maar het feit dat ik vaak op de juiste plek stond verdoezelde dat. Mijn sterkste punten waren mijn kopkracht en mijn timing. Ik had zeer veel schotkracht en kon aardig passen, maar door een beginnende belssure werd dat steeds minder. In de zestien meter was ik de baas, alle ballen door de lucht waren voor mij. Ik stond vooral voorstopper of laatste man, al waren die taken vrij soepel verdeeld. We speelden met twee centrale verdedigers. Dan was de een mandekker, dan weer de ander.

Helaas is dit alweer 4 jaar gelden, want toen moest ik stoppen met voetbal wegens een hardnekkige en permanente blessure aan mijn benen. Ik zou wel kunnen voetballen, maar de kans dat ik dan weer last krijg is zeker 80%.

Type, beetje Stam-achtig denk ik
pi_39683229
Ben 'n echte linkspoot alhoewel ik ook wel s met rechts scoor.
Snel op de 1e meters.
Naar de achterlijn of de punt van de 16 meter en dan zelf schieten of voorzetten.
Mijn teamgenoten noemen me Overmarsje.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:19:25 #45
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39686290
Owja, ik scheld die duikelaars altijd t hardst van allemaal uit, maar zelf heb ik er ook wel een handje van . Met succes meestal overigens .
pi_39686950
Ik kan er heel kort in zijn: ik ben een type Inzaghi. Kan geen poot voetballen maar sta vaak op de juiste plaats om de bal in de goal te frommelen. Schwalbes doe ik trouwens niet aan, dat kan ik niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39686968
Ik heb een hekele aan duikelaars in het profvoetbal, maar al helemaal aan duikelaars in de tweede klasse zondag. Dat vind ik wel zo triest. Ikzelf duikel nooit, want ik kom ongeveer 1 keer per jaar in de vijandige zestien, dan wil ik scoren ook
Woo-loo-loo!
pi_39686995
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb een hekele aan duikelaars in het profvoetbal, maar al helemaal aan duikelaars in de tweede klasse zondag. Dat vind ik wel zo triest. Ikzelf duikel nooit, want ik kom ongeveer 1 keer per jaar in de vijandige zestien, dan wil ik scoren ook
Ik zou willen dat ik kón duikelen. Ik kan het gewoon niet, net zo min als met links schieten of een man passeren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:43:29 #49
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39687003
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef BobbyHill het volgende:
Ik speel dan ook wel wat hoger dan 2e klasse .
  maandag 10 juli 2006 @ 12:44:36 #50
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39687036
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik kón duikelen. Ik kan het gewoon niet, net zo min als met links schieten of een man passeren.
Mja, dat kruipt er vanzelf in. Ik doe het niet zoals C. Ronaldo ofzo, gewoon een ratslag over een been maken zonder dat je wordt aangeraakt, en ik val ook niet als een Powerranger.. Maar als ik voel dat ik wordt aangetikt smak ik mijn hoofd gewoon tegen de grond. Dat ziet er lekker realistisch uit enzo .
pi_39687056
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Mensenkenner het volgende:
Dat weet ik Maar de spitsen tegen wie ik speel doen het ook wel eens. Vaak zo slecht dat de scheids er niet intrapt, maar toch. Dat zijn meestal de spitsen met de witte schoentjes en de haarband om.
Woo-loo-loo!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:46:36 #52
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39687097
Ik heb zwarte schoenen, en mijn haarband moet wel anders zie ik niks .
pi_39687352
Ik zou mezelf omschrijven als een fysiek sterke centrale verdediger, techniek 0,0.
Met grote uitzondering wil ik nog wel eens een dribbel inzetten die tussen 5 man doorgaat en dan speel ik de bal ook nog eens goed af. (Zéér uitzonderlijk).
Mentaal ben ik denk ik redelijk sterk, want hoeveel we ook achter of voor staan, ik zal niet ophouden met de bal te winnen. Ik met wel kan irriteren aan slecht fluitende scheidsrechters, en daarop ook weer teveel reageren.

Schwalbes en smerige truukjes doe ik niet aan, omdat het met mijn lompheid gewoon op zou vallen. . Wel ben ik hard in duels en tackles.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:58:49 #54
148059 Pritt
Atheïst
pi_39687447
Haarband-aanvallers schop ik altijd extra hard.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39687469
Ik ben een nummer 8 of 10
pi_39688044
Ik hoor iedereen praten dat ze van trappen houden en vies spelen enzo.. Dan ben ik wel het tegenover gestelde van jullie allemaal Ik zoek altijd de voetballende uitweg. Ik haat het ook om achterin die bal weg te schieten, gewoon voetballend oplossen is veel leuker. Ook al gaat het dan een paar keer fout. Ook maak ik bijna nooit een overtreding. Wel heel slim voetballen, bal meenemen, voor de bal gaan staan etc.
pi_39694062
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Mensenkenner het volgende:

[..]

Waar speel jij dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39694218
O ja ik ben een van de snelste van de competitie op de 1e paar meter. Maar dat komt omdat op mijn niveau alle tegenstanders de draaicirkel van een bus hebben
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:00:08 #59
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39709117
Ik was altijd een flegmatieke spits, wel neus voor de goal en goeie poeier, pass en overzicht, maar ik kan net zo goed koppen als Nikki Lauda en heb de vastberadenheid in het veld van een urinoir...

Later werd ik laatste man, schoot er vele vrije trappen in. Organiseren, wegzetten, dat ging altijd lekker. Maar dat duelleren, met die zwetende lijven tegen je aan... Bah...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:12:46 #60
15600 BB-King
Long live the King!
pi_39709498
Mwah... ben maar een bescheiden speler.

Balbeheersing a la Pele.
Inzicht a la Johan Cruijff.
Rushes a la Diego Maradona.
Doorzettingsvermogen a la Rene van Rijswijk.

Helaas begaf me knie het want ik had een hele grote kunnen worden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_39709757
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef BB-King het volgende:
Mwah... ben maar een bescheiden speler.

Balbeheersing a la Pele.
Inzicht a la Johan Cruijff.
Rushes a la Diego Maradona.
Doorzettingsvermogen a la Rene van Rijswijk.

Helaas begaf me knie het want ik had een hele grote kunnen worden.
Ook het scorend vermogen van Rene van Rijswijk
pi_39709911
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Haleloeja
pi_39733476
Ben zelf een degelijke keeper. Zeer sterk in een tegen een situaties, alleen een makkelijke kaartenpakker vanwege me geklaag tegen Scheidsrechters.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:15:51 #64
15600 BB-King
Long live the King!
pi_39733876
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Neuh, m'n scoringvermogen was meer van een Gerd Müller.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_39734276
Ik ben een linksbuiten. In de jeugd was ik bijna van elk elftal topscoorder omdat ik zo snel was. Ik ging altijd de tegenstander op snelheid voorbij (Zoiets als Castelen alleen dan minder truckjes etc). Maar ik ben in de loop van de tijd 10 kilo te zwaar geworden dus nu is mijn snelheid gelijk aan mijn tegenstander en scoor ik minder. Ik speel vanuit mijn wilskracht, en heb meestal wel een keer een opstootje tijdens een wedstrijd, maar dat heeft mijn hele team eigenlijk wel
pi_39734334
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik speel vanuit mijn wilskracht, en heb meestal wel een keer een opstootje tijdens een wedstrijd, maar dat heeft mijn hele team eigenlijk wel
Onze rel fokker!
pi_39735316
Ik ben 7 jaar geleden gekapt met voetbal (vond de mensen niet meer zo leuk toen..ik was 14 ).
In mijn beste seizoen ben ik begonnen als rechtshalf wat ik een erg fijne plaats vond. Ik was sneller dan onze rechtsbuiten dus ik liep hem vaak voorbij met de bal om zelf de bal naar de spits te spelen
Paar westrijden later vroeg de trainer mij dan ook of ik rechtsbuiten wilde staan. Dit ging vrij aardig en scoorde soms ook nog.
Onze linksbuiten was erg klunzig en wij moesten van plaas verwisselen zodat ik als rechtspoot op links kwam te staan.
een mooi moment was toen ik de rechtsback van geldrop door de benen speelde
Het team waar ik toen inzat was erg slecht...we verloren HEEL VEEL...maar het was wel een ontzettend leuk team
Ik denk er heel vaak aan om weer te beginnen moet voetbal omdat het zo ontzettend leuk is...wie weet dat ik in de nabije toekomst weer ga beginnen.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:05:55 #68
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39735344
Ik ben een dynamische centrale middenvelder, iets meer aanvallend dan verdedigend. Goeie techniek, hard schot, linkspoot, man met de pass in zijn benen. Slechte punten zijn mijn snelheid, maar mijn vechtlust en harde werken compenseert dat weer. Het liefst vergelijk ik me met een type Nilis, maar dan met de vechtlust van een Van Bommel bijvoorbeeld. Heb alleen dit seizoen niet onverdienstelijk grotendeels laatste man gestaan en aanvoerder mogen spelen, aangezien er kwalitatief geen goede verdedigers in de selectie zaten. Alleen als het echt warm weer is lig ik met mijn tong op mijn schoenen...
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')