abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39687056
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Mensenkenner het volgende:
Ik speel dan ook wel wat hoger dan 2e klasse .
Dat weet ik Maar de spitsen tegen wie ik speel doen het ook wel eens. Vaak zo slecht dat de scheids er niet intrapt, maar toch. Dat zijn meestal de spitsen met de witte schoentjes en de haarband om.
Woo-loo-loo!
  maandag 10 juli 2006 @ 12:46:36 #52
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39687097
Ik heb zwarte schoenen, en mijn haarband moet wel anders zie ik niks .
Ik beschik over uitmuntende sociale kwaliteiten.
pi_39687352
Ik zou mezelf omschrijven als een fysiek sterke centrale verdediger, techniek 0,0.
Met grote uitzondering wil ik nog wel eens een dribbel inzetten die tussen 5 man doorgaat en dan speel ik de bal ook nog eens goed af. (Zéér uitzonderlijk).
Mentaal ben ik denk ik redelijk sterk, want hoeveel we ook achter of voor staan, ik zal niet ophouden met de bal te winnen. Ik met wel kan irriteren aan slecht fluitende scheidsrechters, en daarop ook weer teveel reageren.

Schwalbes en smerige truukjes doe ik niet aan, omdat het met mijn lompheid gewoon op zou vallen. . Wel ben ik hard in duels en tackles.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:58:49 #54
148059 Pritt
Atheïst
pi_39687447
Haarband-aanvallers schop ik altijd extra hard.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39687469
Ik ben een nummer 8 of 10
pi_39688044
Ik hoor iedereen praten dat ze van trappen houden en vies spelen enzo.. Dan ben ik wel het tegenover gestelde van jullie allemaal Ik zoek altijd de voetballende uitweg. Ik haat het ook om achterin die bal weg te schieten, gewoon voetballend oplossen is veel leuker. Ook al gaat het dan een paar keer fout. Ook maak ik bijna nooit een overtreding. Wel heel slim voetballen, bal meenemen, voor de bal gaan staan etc.
pi_39694062
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Mensenkenner het volgende:

[..]

Ik speel dan ook wel wat hoger dan 2e klasse .
Waar speel jij dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39694218
O ja ik ben een van de snelste van de competitie op de 1e paar meter. Maar dat komt omdat op mijn niveau alle tegenstanders de draaicirkel van een bus hebben
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:00:08 #59
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39709117
Ik was altijd een flegmatieke spits, wel neus voor de goal en goeie poeier, pass en overzicht, maar ik kan net zo goed koppen als Nikki Lauda en heb de vastberadenheid in het veld van een urinoir...

Later werd ik laatste man, schoot er vele vrije trappen in. Organiseren, wegzetten, dat ging altijd lekker. Maar dat duelleren, met die zwetende lijven tegen je aan... Bah...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:12:46 #60
15600 BB-King
Long live the King!
pi_39709498
Mwah... ben maar een bescheiden speler.

Balbeheersing a la Pele.
Inzicht a la Johan Cruijff.
Rushes a la Diego Maradona.
Doorzettingsvermogen a la Rene van Rijswijk.

Helaas begaf me knie het want ik had een hele grote kunnen worden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_39709757
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef BB-King het volgende:
Mwah... ben maar een bescheiden speler.

Balbeheersing a la Pele.
Inzicht a la Johan Cruijff.
Rushes a la Diego Maradona.
Doorzettingsvermogen a la Rene van Rijswijk.

Helaas begaf me knie het want ik had een hele grote kunnen worden.
Ook het scorend vermogen van Rene van Rijswijk
pi_39709911
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Haleloeja
pi_39733476
Ben zelf een degelijke keeper. Zeer sterk in een tegen een situaties, alleen een makkelijke kaartenpakker vanwege me geklaag tegen Scheidsrechters.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:15:51 #64
15600 BB-King
Long live the King!
pi_39733876
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Neuh, m'n scoringvermogen was meer van een Gerd Müller.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_39734276
Ik ben een linksbuiten. In de jeugd was ik bijna van elk elftal topscoorder omdat ik zo snel was. Ik ging altijd de tegenstander op snelheid voorbij (Zoiets als Castelen alleen dan minder truckjes etc). Maar ik ben in de loop van de tijd 10 kilo te zwaar geworden dus nu is mijn snelheid gelijk aan mijn tegenstander en scoor ik minder. Ik speel vanuit mijn wilskracht, en heb meestal wel een keer een opstootje tijdens een wedstrijd, maar dat heeft mijn hele team eigenlijk wel
pi_39734334
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik speel vanuit mijn wilskracht, en heb meestal wel een keer een opstootje tijdens een wedstrijd, maar dat heeft mijn hele team eigenlijk wel
Onze rel fokker!
pi_39735316
Ik ben 7 jaar geleden gekapt met voetbal (vond de mensen niet meer zo leuk toen..ik was 14 ).
In mijn beste seizoen ben ik begonnen als rechtshalf wat ik een erg fijne plaats vond. Ik was sneller dan onze rechtsbuiten dus ik liep hem vaak voorbij met de bal om zelf de bal naar de spits te spelen
Paar westrijden later vroeg de trainer mij dan ook of ik rechtsbuiten wilde staan. Dit ging vrij aardig en scoorde soms ook nog.
Onze linksbuiten was erg klunzig en wij moesten van plaas verwisselen zodat ik als rechtspoot op links kwam te staan.
een mooi moment was toen ik de rechtsback van geldrop door de benen speelde
Het team waar ik toen inzat was erg slecht...we verloren HEEL VEEL...maar het was wel een ontzettend leuk team
Ik denk er heel vaak aan om weer te beginnen moet voetbal omdat het zo ontzettend leuk is...wie weet dat ik in de nabije toekomst weer ga beginnen.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:05:55 #68
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_39735344
Ik ben een dynamische centrale middenvelder, iets meer aanvallend dan verdedigend. Goeie techniek, hard schot, linkspoot, man met de pass in zijn benen. Slechte punten zijn mijn snelheid, maar mijn vechtlust en harde werken compenseert dat weer. Het liefst vergelijk ik me met een type Nilis, maar dan met de vechtlust van een Van Bommel bijvoorbeeld. Heb alleen dit seizoen niet onverdienstelijk grotendeels laatste man gestaan en aanvoerder mogen spelen, aangezien er kwalitatief geen goede verdedigers in de selectie zaten. Alleen als het echt warm weer is lig ik met mijn tong op mijn schoenen...
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')