Je kent ons bestuurquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef assie het volgende:
regelmatig chaotiosch en weinig communicatie

Ze hebben met m'n overschrijving lopen klooien, omdat ik ook al kaderlid was bij Lycurgus. Heeft nog een stuk of vijf mailtjes gekost om het allemaal duidelijk te krijgen..quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef Gollemrulez het volgende:
dat dan weer wel, en misschien wel dé voorbereiding op het nieuwe seizoen (om een mooi bruggetje te maken, zoals jack v G. zou zeggen)... de selectie van Lycurgus staat trouwens wel op voetbalnoord, maar ik heb je naam er niet tussen kunnen ontcijferen...
edit.. zijn ze nou nog aan het doortrainen (daar lijkt het nl wel op als je het gastboek leest)...

Voor minder doen we het niet. Als ik een paar ballen verkeerd raak, mag ik misschien wel blijven ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:01 schreef Gollemrulez het volgende:
gewoon bij de eerste selectie of is dat niet bekend?

zijn er weinig keepers, of ben jij gewoon ontzettend goed?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef pekel het volgende:
Zoals het er nu voor staat ben ik 3de keeper komend seizoen bij de selectie, als B-junior.

quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef pekel het volgende:
Zoals het er nu voor staat ben ik 3de keeper komend seizoen bij de selectie, als B-junior.

1ste speelt 2de klasse, 2de speelt 1ste klasse, 3/4 zondag heb je dan nog. En zaterdag nog 4 seniorenteams dacht ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoeveel seniorenteams heeft jouw club, pekel?

Als ik in de A1 kom, is het normaal gesproken zeker dat ik meetrain. Met de B1 gaat het lastiger, omdat die moeten promoveren naar de 2de divisie, dus zou ik eigenlijk ook elke training erbij moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef Zjwegel het volgende:
Leuk Pekel, ikzelf was op de B2 al reserve keeper van het eerste. Maar zorg wel dat je kan mee trainen, want anders heb je er nog niet veel aan. Wedstrijdritme zal je niet veel krijgen, omdat ze toch zeggen dat je genoeg wedstrijden speelt bij de jeugd.

Schattig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef pekel het volgende:
[..]
1ste speelt 2de klasse, 2de speelt 1ste klasse, 3/4 zondag heb je dan nog. En zaterdag nog 4 seniorenteams dacht ik.

DESZ4quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. dat is raar.. even in de OP spieken in welk team je speelt.

Ja 2 september hierzo. een week eerder als vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Begin september gaat de competitie beginnen bedoel je?

Die tijden weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef Zjwegel het volgende:
@Pekel, wanneer traint je eigen team en wanneer traint de selectie? weet namelijk wat je bedoelt.

Maar een paar meer wedstrijden zijn altijd welkom, hoe meer hoe beter vind ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dos, je speelt in het 6e? Dan is een enkel oefenwedstrijdje wel genoeg toch? Je verleert het niet of zo..

Nee maar zo'n wedstrijd tegen de buren is nooit wegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dos, je speelt in het 6e? Dan is een enkel oefenwedstrijdje wel genoeg toch? Je verleert het niet of zo..

pff nog 4 weken wachten... ik wil pvdomme m'n voetbalschoenen weer eens aan doen.. kijk zelfs uit naar de rondjesloopgedoe (dat zegt veel)...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef Ender_W het volgende:
Dan is het met de oefenwedstrijden wel redelijk geregeld, we hebben er nu al 3 op papier staan en er komen er misschien nog wel bij. Al zullen ze de bekerwedstrijden ook wel als oefenwedstrijden gaan zien denk ik. Dus over een 2 weken weer beginnen met trainen en over een week of 4 de eerste oefenwedstrijd al.

Ga onderling voetballen. Doe ik ook dagelijks.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff nog 4 weken wachten... ik wil pvdomme m'n voetbalschoenen weer eens aan doen.. kijk zelfs uit naar de rondjesloopgedoe (dat zegt veel)...![]()

tsja kan, al zijn er wel veel mensen op vakantie of naar hun ouders. Ook is dat toch minder leuk dan voetballen bij de club.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga onderling voetballen. Doe ik ook dagelijks..

Woon je dichtbij Stadspark?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
tsja kan, al zijn er wel veel mensen op vakantie of naar hun ouders. Ook is dat toch minder leuk dan voetballen bij de club.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |