ik ben te langzaam om snel te happen, dus dat werkt dan wel mee. een beetje onhandig perongeluk semi-expres tegen je tegenstander aanschoppenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:. Verdedigen is gewoon een vak apart. Ik hap altijd te snel.
Van de 2 verdedigers die voor mij staan is 1 een echte vechter, knokker en de andere een hele goede balgoochelaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tuurlijk. Verdedigers zijn natuurlijk sowieso maar halve voetballers.
Klinkt goed. AV B1?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Van de 2 verdedigers die voor mij staan is 1 een echte vechter, knokker en de andere een hele goede balgoochelaar
Jep. 15 augustus de "oefen"clash tussen FC en AVquote:
Let op dat je een spelerspas moet aanvragen. Voor september dus wel opgeven bij een club.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef Waris3 het volgende:
Ik sta er niet op, ik voetbal momenteel ook niet, maar ga komend seizoen (2006/07) (waarschijnlijk) weer aan de slag.
Nopequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef Waris3 het volgende:
WTF, wat is een spelerspas nou weer? Dat bestond in 2001/02 zeker nog niet?
Maar komt wel goed, ik ga me als het goed is in de vakantie opgeven.
Whehe, dat wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is weer nieuw..![]()
Vinden we het een goed initiatief? District Noord heeft tegengestemd, maar moest zich neerleggen bij een meerderheid.
Ach, bij de club zou dit en dat anders moeten. Zo staat men dan te praten tegen de toeschouwers van wedstrijden. Zelfs met een schoolvoetbal-toernooi stond er een manneke. Samen met m'n keeperstrainer/leraar hebben we desbetreffende man op een niet vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat 'ie moest optiefen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat probeerden ze te regelen dan, pekel?? Ja, Noord is altijd stug en overal tegen, maar de proef in District West heeft goed gewerkt, dus we zien het allemaal wel..
lekker handigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WEST, het moet altijd voor de wedstrijd gecontroleerd worden.
er bestaat maar 1 west hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zal West I of II zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |