aan de bovenkant van het betreffende topic)
Yep.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
Heren, mag van Leeuwen even z'n hoofdletter krijgen?
Arthur Docters van Leeuwen wil kamerlid worden
Niks nieuws hoor? Mag gewoon.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef Autodidact het volgende:
WTF zit jij topics te sluiten in FB, EWK?
Ik zal het morgen eens bekijken, ik neem aan dat mods niet voor niets een kamertje hebben. Dit was niet voor de leukigheid.quote:
Dit slotje was niet om de leukigheid idd. Het liep wat uit de hand.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken, ik neem aan dat mods niet voor niets een kamertje hebben. Dit was niet voor de leukigheid.
Wat zei die "hogere" dan precies tegen jequote:Op maandag 15 mei 2006 00:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit slotje was niet om de leukigheid idd. Het liep wat uit de hand.
Meer precies is er verzocht het zelf even op te ruimen, wat imho terecht was. Dat initiatief heb ik dus maar opgepakt en iedereen heeft zijn zegje nu wel over het onderwerp gedaan, dus vond ik sluiting de beste optie.
Daarnaast geldt er wel enige terughoudendheid bij het modden in FB. Het verzoek kwam echter van een "hogere".
okeequote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Nee. EWK wachtte niet op z'n beurt, maar goed, zand erover.
Dit is volgens mij de eerste keer dat je het hier aankaart, maar ik heb het weggehaald.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef typtypo het volgende:
Wees niet tolerant voor religieuze intolerantie
Gaat hier nog eens wat aan gedaan worden?
Of blijven jullie net doen als of je neus bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |