Ik eigenlijk ook nietquote:
Die kwam ook altijd een paar dagen opduiken om dan weer weg te blijven voor een halfjaar om dan weer op te duiken.quote:
Ik snap ook niet waarom hij zich ineens onnodig als een eikel gedraagt o.a. tegenover Bing, dat is nu weer nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de zomer cliff een soort van Meerdijk VS Ludo gaat worden of zo.. HIj maakt opeens echt veel vijanden
Hij speelt een ''debiel''....goed acteur dus.... maar moet idd wegblijven..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Camplo het volgende:
Die mongeaul uit de op komt toch niet terug in de serie hè? Wat een afschuwelijke debiel, wie dat speelt.
ff kort samengevat..kep alleen het laatste stukkie gezien...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef Shirley het volgende:
Wat is er vrijdag gebeurd? Wie maakt even een résume voor mij?
Matig einde dus. Maar Jef gaat meppen, dat wil ik wel even zien!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef fleur22 het volgende:
[..]
ff kort samengevat..kep alleen het laatste stukkie gezien...
Stanley heeft besloten om eindelijk de scheidingspapieren te ondertekenen.
Maar hij wil nog even dansen met Doortje.. Die zegt vervolgens..Oow Stanley..ik ben nu zo gelukkig....Op dat moment komt Sjef binnen...Die denkt van...grmpblll.....En mept Stanley op z'n brede grijns.
Einde.
Met goed weer en voetbal meer weken dan kijkers vrees ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Hoeveel weken GTST nog?
Lekker laat, met het voetbal zal het dan wel dramatisch worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met goed weer en voetbal meer weken dan kijkers vrees ik.23 juni is de zomercliffhanger.
BTW: Robin
Weetje: Acteur Rop Verheijen speelde in 'Het zonnetje in huis' de rol van Bor, de neef van Catharina Bovenkerk.
quote:Quote uit afl. 3158 (WO. 12-04-2006):
Nina Sanders: "Blauw en geel, dat zijn achterlijke kleuren!"
De brand in Scala toch? Of was dat alweer dat jaar ervoor?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef suus21 het volgende:
wat was vorig jaar alweer de cliffhanger?
Dat was ervoor. Vorig jaar reden Stefano en Yasmin het water in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
De brand in Scala toch? Of was dat alweer dat jaar ervoor?
Oh ja! Dat was het... ken je nagaan hoeveel indruk het heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was ervoor. Vorig jaar reden Stefano en Yasmin het water in.
Ik heb het ook ff opgezocht op de site hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja! Dat was het... ken je nagaan hoeveel indruk het heeft gemaakt.
Whehehe.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook ff opgezocht op de site hoor.![]()
Ben ook niet zo goed in die dingen onthouden.quote:
echt nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:34 schreef Frey het volgende:
De brand in scala is ongetwijfeld de beste zomercliff tot nu toe.
Mwa, ik heb niet zoveel met zomercliffhangers waar maar één persoon echt in gevaar is. Er gebeurde natuurlijk ook veel omheen, zoals de ontvoering van Charlie, maar de brand heeft mij gewoon echt rillingen bezorgd. Vooral de goede uitwerking van het vervolg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
echt niet
dat was dat gedoe met bowien
Goddammit, SuperTuxxx, wij moeten maar eens stevig "united-forces" gaan plegen, om ons gezamenlijke doel (=> Mr. Van Eeuwen bemachtigen, obviously) te bereiken.quote:
Jef was niet de enige beer die deze week z'n tanden liet zien...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:17 schreef Shirley het volgende:
Matig einde dus. Maar Jef gaat meppen, dat wil ik wel even zien!
Zal op zich wel meevallen. De 18.00 uur wedstrijd is om 19.45 uur afgelopen en de wedstrijd erna start om 21.00 uur.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker laat, met het voetbal zal het dan wel dramatisch worden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Goddammit, SuperTuxxx, wij moeten maar eens stevig "united-forces" gaan plegen, om ons gezamenlijke doel (=> Mr. Van Eeuwen bemachtigen, obviously) te bereiken.![]()
quote:waarna ik jou natuurlijk, bij het verwerven des Van Eeuwens, handig en gewiekst uit het plan werk.![]()
Harmpies keuken tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jef was niet de enige beer die deze week z'n tanden liet zien...Beer eet aapje op in de Beekse Bergen
Doet me denken aan die keer dat er een echte beer De Koning binnen kwam wandelen.![]()
Het is jouw lichaam...eh jouw huis...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Die scene tussen Anita en Jack was al beter dan de hele uitzending van vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Raadsel: Wat is er grappiger dan de lach van Stanley?Precies op het moment dat Jef Stanley nadeed deed mijn moeder hier t zelfde ('Wat heeft die vent toch een vervelende lach, huhuhuhuhuhuuuhw').SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vrees het ook....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef Remzz het volgende:
Ik zie weer een hele langdradige verhaallijn aankomen....
Gaat het alleen over inbraken? Sinds wanneer wordt daar zo'n big deal over gemaakt in het criminele circuit?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef Remzz het volgende:
Ik zie weer een hele langdradige verhaallijn aankomen....
Jack blond? Eerder bruin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
'Zit er een liefdesbrief bij?'
'Hoezo, heb jij me er 1 gestuurd?'
'Nee, ik val niet op blond, jammer he?'.
Het enige grote verschil is het iq van hun vrouwen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Nick en Jack![]()
Heerlijk die twee samen in een scene.
Geef ze samen een bedrijf waar in ze heel Meerdijk overkopen en mensen gaan chanteren,
Wat een geniaal duo![]()
? Met Sjors hou je het qua karakter toch geen seconde uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Remzz het volgende:
Die Bing is ook een debiel he, laat ie Sjors gaan voor die Patrica
Qua looks welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
? Met Sjors hou je het qua karakter toch geen seconde uit.
2000 euro. of ik sta naar de politie. ericquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:43 schreef Suuz_ het volgende:
wat is er vandaag allemaal gebeurd? kwam net binnen toen patricia dat smsje kreeg, wat stond er in btw?
Bing was ook al crimineel en Doro zo helderziend als een deur... tja, het is best stigmatiserendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Ja hoor, Patries logeert nog geen paar uur bij Oma Selmhorst en ze heeft dr klauwen alweer in de sieradenbox.
Het is wachten op de Suri's die dit weer stigmatiserend vinden.......
Iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Hoe voorspelbaar...Sjors heeft Patricia zien jatten, die gaat ermee naar Bing, maar Bing gelooft het niet blablabla....
Ach als Dorothea zo helderziend als een deur is, waarom is ze dan ooit met Stanley getrouwd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing was ook al crimineel en Doro zo helderziend als een deur... tja, het is best stigmatiserend.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach als Dorothea zo helderziend als een deur is, waarom is ze dan ooit met Stanley getrouwd.![]()
Na Dagobert nu ook Donald.quote:VR. 26-05-2006:
Donald wil alleen zaken doen met Dian.
Dat is toch juist leuk dat irritante.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:04 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat een irritant ventje is Stanley zeg. Gatverredamme! Laat ze hem er alsjeblieft snel weer uitschrijven.
Dat ene waar A&A in zat, was toch bij Laura's huis? Wat is daarmee gebeurd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoe groot is dat huis van Laura wel niet? Straks woont heel Meerdijk er!
Hmm weet niet. Ik weet wel dat het huis waar Ludo nu in woont vroeger werd gebruikt als huis voor de familie Van Kloppenburg in Goudkustquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat ene waar A&A in zat, was toch bij Laura's huis? Wat is daarmee gebeurd?
dat is toch al een tijd zo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef Nielsch het volgende:
Sinds wanneer kunnen Nick en Sjors zo gezellig met elkaar keuvelen over privé zaken?
dat heb ik me ook wel eens bedacht. het lijkt wel een filiaal van het leger des heilsquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoe groot is dat huis van Laura wel niet? Straks woont heel Meerdijk er!
eerlijk gezegd vind ik sjors en nick wel een leuk stel samenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, weet niet, daarom vraag ik het ook?
Ludo's verhaallijnen gaan daar alleen maar overquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Aha, de zoveelste ik-krijg-nog-geld-van-je-of-anders-zwaait-er-wat-verhaallijn
Geef haar tijd. Kijk maar naar Joris Putman (Morris) die begon als een tsunamiramp... nu is het alleen nog maar een allerdaagse orkaan in texasquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef suus21 het volgende:
die patricia kan echt niet acteren. Ik dacht altijd dat bing niet kon acteren maar het kan dus nog veel en veel slechter..suffe excuusnegers
Er hebben sinds het begin al veel mensen gelogeerd, bijvoorbeeld Jef, Silvia, Arnie, Roos, Robert en Laura hebben er tegelijktijdig ingewoond en ook toen was er altijd wel plaats voor een of meer logees...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik me ook wel eens bedacht. het lijkt wel een filiaal van het leger des heils
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Sjors houdt der mond, gaat vervolgens zichzelf weer verwijten maken bij Janine. Lik toch je aars, Sjors.
Geen Songs For Worship?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Unit 13-achtig muziekje tijdens scène met Patricia en Sjors.![]()
Ik weet niet waarom, maar ik moet opeens aan Nick denken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Sjors eet dure vette Doritos nootjes ofzo, zijn ze wel eerst ingezegend door de Paus?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moet opeens aan Nick denken.![]()
Arme Jackquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Frey het volgende:
Rustige periode weer. Vlak voor de cliff zal alles wel tot een climax komen ofzo.
Ik gok op:quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef suus21 het volgende:
wat wordt de cliff?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef suus21 het volgende:
alsof die brand tof was..de cliff was toen dat Ludo zijn geld kwijt was, dat was tof![]()
Ludo en Maffia mag van mij wel doorgaan. Das alweer een tijd geleden en is nooit genoeg geweest in mijn ogenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Frey het volgende:
Misschien gaat Stanley wel helemaal doordraaien en zorgt voor een bloedbad op de bruiloft.
En misschien nog Vito en de maffia.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef suus21 het volgende:
wat wordt de cliff?
Echt niet!! Francien die Frits (??) met een schaar (dood??)stak, Bowien die in het ravijn viel, óf Daniel die ineens Simon weer zag!! En wie werd er ook alweer op haar/zijn eigen bruiloftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:34 schreef Frey het volgende:
De brand in scala is ongetwijfeld de beste zomercliff tot nu toe.
En niet te vergeten de club die Laura runde met Mickey Hoogendijk in haar eigen huis, toen pasten er ook heel veel mensen in (was dat nou Dian of niet??).quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er hebben sinds het begin al veel mensen gelogeerd, bijvoorbeeld Jef, Silvia, Arnie, Roos, Robert en Laura hebben er tegelijktijdig ingewoond en ook toen was er altijd wel plaats voor een of meer logees...
quote:
dat is al lang geleden! Dat was nog in de garage, daarna zijn ze verhuisd naar een echt zakenpand, alwaar ze de een-na-bovenste verdieping huren, en Robert woont daar nog boven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat ene waar A&A in zat, was toch bij Laura's huis? Wat is daarmee gebeurd?
Robert heeft na dat Auntie Annie verhaal dat moeten verkopen en woont nu bij Barbaraquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:35 schreef lariss het volgende:
[..]
dat is al lang geleden! Dat was nog in de garage, daarna zijn ze verhuisd naar een echt zakenpand, alwaar ze de een-na-bovenste verdieping huren, en Robert woont daar nog boven.
kloptquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Robert heeft na dat Auntie Annie verhaal dat moeten verkopen en woont nu bij Barbara![]()
En trouwens bij Laura hebben toen ook nog van die Somaliërs gezeten ofzo![]()
Waarom Nickquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:04 schreef Nielsch het volgende:
Jef en Dorothea besluiten te gaan trouwen in Miami en iedereen mag mee! Alleen missen Charly, Dennis, Laura, Nick en Sjors het vliegtuig. Als gevolg daarvan moeten ze een vlucht later nemen maar dit vliegtuig stort boven de Atlantische Oceaan neer een alle inzittenden komen om het leven.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Canisfire het volgende:
Cliff speculatie
1 Ludo
Laura, Morris Bing ,Robert Dennis,Dian,Charlie, En straks ook Nick en Nina,
Zijn allemaal boos of hebben de laatste tijd woorden gehad met Ludo.
Een gemasktert persoon zou hem dus wel wat flikken en dan is het de vraag of Ludo het overleefd (Like duh die schrijven ze er echt niet uit , Wat aan de eene kant wel jammer is) En wie het gedaan heeft.
Spanning! Dan weet je niet wie het heeft gedaan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef suus21 het volgende:
hoe komen jullie bij een gemaskerd persoon..?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Nielsch het volgende:
Halloooooooooooo Dennis!
4 keer is scheepsrecht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Canisfire het volgende:
En tot slot raakt Morris zo ernstig gewond dat hij moet gaan revalideren in Zwitserland.
Dat was bout, die sniper met Ludo was geniaal. En die dooie Dr. Simon.... "Is er een dokter in de zaal??" Nee, die is neergeschoten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de Brand van twee seizoenen terug, zal NOOIT overtroffen worden
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
Jack![]()
Dennis...ik vind hem bijna zielig..![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef suus21 het volgende:
hoe komen jullie bij een gemaskerd persoon..?
Dennis gaat weer aan de drank, en koopt een pistool in België. Er is een personeelsfeest met half Meerdijk bij Sanders Inc. Vervolgens schiet ie voor de ogen van Robert en Laura de baby van Charlie neer, Nina en Morris. Dennis gaat naar de gevangenis.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef Socratestikel het volgende:
Ik vind het walgelijk hoe die Morris tegen Dennis doet, wat mij betreft slaat-ie 'm echt de tanden uit z'n smoel.
Wat mij betreft kom je bij het schrijvend team.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Dennis gaat weer aan de drank, en koopt een pistool in België. Er is een personeelsfeest met half Meerdijk bij Sanders Inc. Vervolgens schiet ie voor de ogen van Robert en Laura de baby van Charlie neer, Nina en Morris. Dennis gaat naar de gevangenis.
Problemen opgelost.
Misschien dat Bar een ex-Barman kan opvrolijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
Oeps, Bar.
Bing kan die Eric echt finaal de kanker in hengsten. Als-ie dat zou doen zou-ie echt niet meer terugkomen en zijn we klaaaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef Cheesecake het volgende:
Morgen kijk ik maar niet. Stanley, Jef en Doro, Patricia, Bing en Eric![]()
Inderdaad, ik weet dat het eigenlijk een vrouwensoap is, maar zelfs met dat gegeven in het achterhoofd was deze aflevering verwijfder dan ooit zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Camplo het volgende:
Saaie kutaflevering.
Bad Guys van het eerste uur, daarbij zijn die 'slechteriken' van nu een stel hopeloze amateurs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:02 schreef Camplo het volgende:
Wie is Onno P. Wssenaar en Herman Hogendoorn?
Dat van Charlie en Anita was liefquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet dat het eigenlijk een vrouwensoap is, maar zelfs met dat gegeven in het achterhoofd was deze aflevering verwijfder dan ooit zeg.
Anita en Charlie die tutten over een zwangerschap, Dennis die het moeilijk heeft omdat zijn pa er niet is, Nina die ineens anders over d'r pa gaat denken.
Ik verlang naar personages als Frits, Herman Hogendoorn, Augusta en Onno P. Wassenaar en zelfs Martine Hafkamp voor ze de bak in ging!![]()
Ongetwijfeld, maar in het verleden werd zoiets altijd uitgezonden parallel aan een verhaallijn waarbij de adrenaline door je bloed spoot, bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Dat van Charlie en Anita was lief![]()
quote:
Verwijfd, een goede verwoording inderdaad. De soap kan wel wat mannelijkheid gebruiken. Ze hebben echt een sterke nieuwe evil personage nodig, zoals Augusta en Martine dat was. Die Jack is ook een doetje, Dian doet ook al niet veel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet dat het eigenlijk een vrouwensoap is, maar zelfs met dat gegeven in het achterhoofd was deze aflevering verwijfder dan ooit zeg.
Anita en Charlie die tutten over een zwangerschap, Dennis die het moeilijk heeft omdat zijn pa er niet is, Nina die ineens anders over d'r pa gaat denken.
Ik verlang naar personages als Frits, Herman Hogendoorn, Augusta en Onno P. Wassenaar en zelfs Martine Hafkamp voor ze de bak in ging!![]()
quote:
Oh nou ja, dankzij jou heb ik het mogen aanschouwen dus vandaar gunde ik u de eerquote:
GTST presents... Rita Albertsquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Verwijfd, een goede verwoording inderdaad. De soap kan wel wat mannelijkheid gebruiken. Ze hebben echt een sterke nieuwe evil personage nodig, zoals Augusta en Martine dat was. Die Jack is ook een doetje, Dian doet ook al niet veel.
Op een paar (zogenaamd) leuke woordspelingen na komt er inderdaad niet veel uit nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Die Jack is ook een doetje, Dian doet ook al niet veel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien dat Bar een ex-Barman kan opvrolijken.
De laatste tijd vaak ja, doen ze toch iets goed fout bij GTST. Wat dat betreft zal GTST wel meer aan ONM gaan verliezen, dat is veel dynamischer.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GTST presents... Rita Alberts
[afbeelding]
ONMquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:40 schreef pberends het volgende:
[..]
De laatste tijd vaak ja, doen ze toch iets goed fout bij GTST. Wat dat betreft zal GTST wel meer aan ONM gaan verliezen, dat is veel dynamischer.
Valt wel mee hoor. Zolang Bettina er maar in zitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
ONM![]()
laat me niet lachen.. Die weten ook hun beste spelers uit te schoppen
Zoiets was laatst toch in Spuiten & Slikken? Zodra die mensen ook maar een druppel drinken kunnen ze niet meer stoppen en vallen ze weer terug naar hun 'oude' verslaafde toestand.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je niet kunnen afkicken met een beetje alcohol?
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb deelt bakstenen rond.
allemensenwat een enorm gezeik tussen de 2 blokken in zeg
kan die puzzelgeit weg
ik ga de video wel weer gebruiken als ik het een keer niet kan zien, want dit is vreselijk
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja, je zou je bijna nog gaan storen aan het feit dat de afleveringen van gtst de reclame onderbreken
Die 2 kunnen dan ook vast ongezien langs de wallenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Geloofwaardig zeg, ze zien 2 mannen bij de open ramen niet eens.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja, je zou je bijna nog gaan storen aan het feit dat de afleveringen van gtst de reclame onderbreken
Super-Bing is toch megagoed?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind het helemaal niet echt spannend meer..Wat loopt er nu dan? Zo vlak voor de zomerstop?
Behalve de saaie verhaal-lijnen van; dennis, doortje, sjef, patrica, bing, anita, jack blablabla...![]()
Oh oh, de spanning giert van het beeldscherm of die 2 iets krijgen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:29 schreef fleur22 het volgende:
'' We zijn vrienden....'' DUS?!
Nee Bing! Stel eens voor dat het spannend wordt.
![]()
Pff, das toch niet normaal meer hoe slecht GTST dan is??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Het leukste was de lach van Jef in de terugblik![]()
Ik moest zowaar lachen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Goh, het hoogtepunt van de uitzending is "Anders stuur ik je naar de Bermude-driehoek" en die lach.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik hoopte eigenlijk op een rol van die Tim, dat ie opeens achtervolgt wordt door de CIA ofzo.
zelfs een knikkerputje heeft meer diepgang dan gtst op dit momentquote:
van mij mogen ze best emigrerenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:39 schreef fleur22 het volgende:
Laten Sjef en Doortje alsjeblieft wel op huwelijksreis gaan..![]()
Ludo is de laatste tijd juist te veel in beeld met on nodige en saaie dingen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:39 schreef fleur22 het volgende:
Ludo moet meer in beeld!!
Janine ook.
En NIck en Charlie.....en de rest er een beetje omheen. Dian is ook wel leuk..
Maar jee...wat saai is het nu.![]()
Laten Sjef en Doortje alsjeblieft wel op huwelijksreis gaan..![]()
Idd, die akido-lessenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ludo is de laatste tijd juist te veel in beeld met on nodige en saaie dingen.
Wat een babes zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef Canisfire het volgende:
http://www.spitsnet.nl/ac(...)iest_verkiezing.html
Carolien in de FHM ^^
Ik vond de cliff anders wel boeiend. Bing en Patricia die gingen zoenen terwijl ze beide...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:25 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik vorige week al eens zei: volgens mij loopt GTST gewoon ten einde. Ze kunnen blijkbaar geen interessante verhaallijnen meer bedenken, waardoor het een beetje een saaie bedoening is geworden. Tja, en als de originaliteit dood is, dan kun je maar beter stoppen, nu dat met nog een beetje waardigheid kan... of gewoon eens nieuwe schrijvers aanstellen, die wel met leuke verhaallijnen kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet nu toch niet veel gekker worden.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:51 schreef Frey het volgende:
Binnenkort keert Vito weer terug:Het is te hopen dat daar nog wat mee gedaan wordt...Charlie die ontvoerd wordt en ergens in een achterafhutje haar kind op de wereld moet zetten zonder hulp, Nick die volledig doorslaat en Vito van kant maakt....Charlie die zonder kind wordt vrijgelaten. Zoon van Charlie en Nick wordt vervolgens als kleine mafioso opgevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:40 schreef Canisfire het volgende:
Maar dat gedoe met bing had spannend kunnen zijn als die Patrica maar eerst boeiend werd gemaakt door de schrijvers.
Ja. En tijdens zijn opvoeding is hem wijsgemaakt dat zijn ouders hem na zijn geboorte gedumpt hebben zodat hij na 5 seizoenen als een 18-jarige wraak gaat nemen op Charly en Nick.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Het is te hopen dat daar nog wat mee gedaan wordt...Charlie die ontvoerd wordt en ergens in een achterafhutje haar kind op de wereld moet zetten zonder hulp, Nick die volledig doorslaat en Vito van kant maakt....Charlie die zonder kind wordt vrijgelaten. Zoon van Charlie en Nick wordt vervolgens als kleine mafioso opgevoed.
Behalve dat ze een rotkop geeft en een gluiperige uitdrukking. Dus niemand trapt in haar. Bah.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]. Groot gelijk inderdaad, ik voelde totaal geen spanning bij die scene omdat ik die Patricia helemaal niet ken. Ze's nog veel te vroeg in de serie zodat de kijker nog geen reet om haar geeft.
dat concept hebben we al eens gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja. En tijdens zijn opvoeding is hem wijsgemaakt dat zijn ouders hem na zijn geboorte gedumpt hebben zodat hij na 5 seizoenen als een 18-jarige wraak gaat nemen op Charly en Nick.
daar zou ik niet mee tot volgend seizoen wachten, nog een paar weken en het is vakantiestopquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:01 schreef Beaudien het volgende:
Als het volgend seizoen niet leuker wordt, ga ik lekker skaten om die tijd!![]()
Goed idee.quote:Janine Elschot: "Ik zit alleen een beetje te zappen"
Ik ben Nielsch. Alcoholist.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou een trio met Florien en Nina wel spannend vinden.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:34 schreef Canisfire het volgende:
Haha Jeff die als enige blanke de dienst uitmaakt bij een paar negers![]()
En terechtquote:Op maandag 22 mei 2006 20:37 schreef Caipirinhia het volgende:
die nina gaat de komende weken door iedereen uitgekotst worden..
Shit, ik stop met kijken en metene mis ik iets leuks?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:37 schreef Caipirinhia het volgende:
die nina gaat de komende weken door iedereen uitgekotst worden..
Nee ze had het niet zo op omaquote:Op maandag 22 mei 2006 20:40 schreef Perico het volgende:
Zou Sjors in de oorlog de familie Frank ook verklikt hebben?
Ja, zeiken over nazi praktijken, maar zelf de NSB-er spelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:40 schreef Perico het volgende:
Wel typisch, als iemand als Sjors een keer stookt en klikt krijgt ze het van iedereen hier over zich heen, terwijl ieder ander personage niet anders doetquote:Op maandag 22 mei 2006 20:40 schreef Perico het volgende:
Die uitflater tegen Dennis was eigenlijk nog het hoogtepunt van de afgelopen week.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Nielsch het volgende:
Binnenkort in Goede Tijden, Slechte Tijden:
- Janine lost een kruiswoordpuzzel op
- Jef doet boodschappen
- Laura dweilt de vloer
- Dian leest een boek
- Barbara gaat naar de tandarts
Mensen, het kan toch niet saaier worden dan dit...
Het is nog niet eerder voorgekomen, maar ik vind nu geen enkele verhaallijn interressantquote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Nielsch het volgende:
In huize Laura maakte iedereen het weer goed met elkaar, Bing, Patricia, Stanley en Dorotea gingen Salsa dansen terwijl Sjef als een buitenbeetje met een glas wiskey bleef staan.quote:
Thxquote:Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In huize Laura maakte iedereen het weer goed met elkaar, Bing, Patricia, Stanley en Dorotea gingen Salsa dansen terwijl Sjef als een buitenbeetje met een glas wiskey bleef staan.
Janine vond dat Nina met iemand moest praten over haar ervaringen, Nina hoorde dat en vond het onzin, Ludo ook en die 2 waren weer 2 handen op 1 Sandersbuik.
Jack zei Anita dat hij serieus voor haar wilde gaan en zij ook voor hem, maar zei erbij dat ze seropositief was (cliff).
Ik heb alleen het 2e deel gezien, voor het eerste deel moet je bij iemand anders zijn![]()
Terwijl het moet zijn:quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Nielsch het volgende:
- Jef doet boodschappen
- Laura dweilt de vloer
- Dian leest een boek
Ja, en nu vindt een door de wol geverfd wijf als die snol Patricia hem helemaal het einde in bed.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
En dan tebedenken dat Bing ontmaagd is door Florien
Bijvoorbeeld ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Terwijl het moet zijn:
- Ludo geeft 5.000 aan een mannetje in een envelop. "Nog eens hetzelfde als Fischer bij de vissen slaapt".
- Jack maakt van Teluma een vrijstaat zonder god of gebod en rauwe sex en Sjors gaat met de Bond van Brave Zusters binnenvallen en de boel proberen te sluiten. In de strijd valt Sjors en spreekt in de armen van Jack enkele pathetische laatste woorden.
- Bing treft Stange in bed aan met Patricia. "Huhuhuhuhuhuhuh".
- Nina ontvoert haar moeder, begraaft haar levend, zodat zij ook eens meemaakt hoe dat is.
- Barbara gaat naar de tandarts maar moet steeds terugkomen. Robert krijgt argwaan en bevrijdt haar uiteindelijk uit de kelder. Normaal praten kan ze het eerste half jaar niet meer...
Charlie heeft in een ver grijs verleden anorexia gehad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Oooow wat is Charly een duf/dom kind. Die onnozele blik van haar toen ze hoorde dat je veel gaat aankomen tijdens je zwangerschap.......pfffff...mag zij asjeblieft uit de serie?
Owja...nu je het zegt weet ik dat weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:52 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Charlie heeft in een ver grijs verleden anorexia gehad.Haar onnozele blik moest ''angst'' uitdrukken.
Ja ik zeg het ook zo vaak voor de grap.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef fleur22 het volgende:
Die kop van Jack toen Anita zei; Ik ben sero-positief.![]()
Alsóf ze dáárover een grapje gaat maken.![]()
Jack dacht: "Dat wil ik ook!"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef fleur22 het volgende:
Die kop van Jack toen Anita zei; Ik ben sero-positief.![]()
Alsóf ze dáárover een grapje gaat maken.![]()
"Dat maakt toch niet uit lieverd, eerlijk zullen we alles delen!"quote:
Idd, dat gevoel heb ik ook als ik zit te kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Nielsch het volgende:
- Jef doet boodschappen
- Laura dweilt de vloer
- Dian leest een boek
Dennis koopt een hond voor de afleiding. Een Rottweiler.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat er nog eens een hele grote pitbull komt die Stud aan flarden scheurt...
"Dat doet ie anders noooooit hooor!"
Ik wacht nog steeds op de dag dat dat gebeurd of laat die oude Aukje-Charlie weer terug komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Oooow wat is Charly een duf/dom kind. Die onnozele blik van haar toen ze hoorde dat je veel gaat aankomen tijdens je zwangerschap.......pfffff...mag zij asjeblieft uit de serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |