Dat was bout, die sniper met Ludo was geniaal. En die dooie Dr. Simon.... "Is er een dokter in de zaal??" Nee, die is neergeschoten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de Brand van twee seizoenen terug, zal NOOIT overtroffen worden
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
Jack![]()
Dennis...ik vind hem bijna zielig..![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef suus21 het volgende:
hoe komen jullie bij een gemaskerd persoon..?
Dennis gaat weer aan de drank, en koopt een pistool in België. Er is een personeelsfeest met half Meerdijk bij Sanders Inc. Vervolgens schiet ie voor de ogen van Robert en Laura de baby van Charlie neer, Nina en Morris. Dennis gaat naar de gevangenis.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef Socratestikel het volgende:
Ik vind het walgelijk hoe die Morris tegen Dennis doet, wat mij betreft slaat-ie 'm echt de tanden uit z'n smoel.
Wat mij betreft kom je bij het schrijvend team.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Dennis gaat weer aan de drank, en koopt een pistool in België. Er is een personeelsfeest met half Meerdijk bij Sanders Inc. Vervolgens schiet ie voor de ogen van Robert en Laura de baby van Charlie neer, Nina en Morris. Dennis gaat naar de gevangenis.
Problemen opgelost.
Misschien dat Bar een ex-Barman kan opvrolijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
Oeps, Bar.
Bing kan die Eric echt finaal de kanker in hengsten. Als-ie dat zou doen zou-ie echt niet meer terugkomen en zijn we klaaaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef Cheesecake het volgende:
Morgen kijk ik maar niet. Stanley, Jef en Doro, Patricia, Bing en Eric![]()
Inderdaad, ik weet dat het eigenlijk een vrouwensoap is, maar zelfs met dat gegeven in het achterhoofd was deze aflevering verwijfder dan ooit zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Camplo het volgende:
Saaie kutaflevering.
Bad Guys van het eerste uur, daarbij zijn die 'slechteriken' van nu een stel hopeloze amateurs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:02 schreef Camplo het volgende:
Wie is Onno P. Wssenaar en Herman Hogendoorn?
Dat van Charlie en Anita was liefquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet dat het eigenlijk een vrouwensoap is, maar zelfs met dat gegeven in het achterhoofd was deze aflevering verwijfder dan ooit zeg.
Anita en Charlie die tutten over een zwangerschap, Dennis die het moeilijk heeft omdat zijn pa er niet is, Nina die ineens anders over d'r pa gaat denken.
Ik verlang naar personages als Frits, Herman Hogendoorn, Augusta en Onno P. Wassenaar en zelfs Martine Hafkamp voor ze de bak in ging!![]()
Ongetwijfeld, maar in het verleden werd zoiets altijd uitgezonden parallel aan een verhaallijn waarbij de adrenaline door je bloed spoot, bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Dat van Charlie en Anita was lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |