quote:
Verwijfd, een goede verwoording inderdaad. De soap kan wel wat mannelijkheid gebruiken. Ze hebben echt een sterke nieuwe evil personage nodig, zoals Augusta en Martine dat was. Die Jack is ook een doetje, Dian doet ook al niet veel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet dat het eigenlijk een vrouwensoap is, maar zelfs met dat gegeven in het achterhoofd was deze aflevering verwijfder dan ooit zeg.
Anita en Charlie die tutten over een zwangerschap, Dennis die het moeilijk heeft omdat zijn pa er niet is, Nina die ineens anders over d'r pa gaat denken.
Ik verlang naar personages als Frits, Herman Hogendoorn, Augusta en Onno P. Wassenaar en zelfs Martine Hafkamp voor ze de bak in ging!![]()
quote:
Oh nou ja, dankzij jou heb ik het mogen aanschouwen dus vandaar gunde ik u de eerquote:
GTST presents... Rita Albertsquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Verwijfd, een goede verwoording inderdaad. De soap kan wel wat mannelijkheid gebruiken. Ze hebben echt een sterke nieuwe evil personage nodig, zoals Augusta en Martine dat was. Die Jack is ook een doetje, Dian doet ook al niet veel.
Op een paar (zogenaamd) leuke woordspelingen na komt er inderdaad niet veel uit nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Die Jack is ook een doetje, Dian doet ook al niet veel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien dat Bar een ex-Barman kan opvrolijken.
De laatste tijd vaak ja, doen ze toch iets goed fout bij GTST. Wat dat betreft zal GTST wel meer aan ONM gaan verliezen, dat is veel dynamischer.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GTST presents... Rita Alberts
[afbeelding]
ONMquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:40 schreef pberends het volgende:
[..]
De laatste tijd vaak ja, doen ze toch iets goed fout bij GTST. Wat dat betreft zal GTST wel meer aan ONM gaan verliezen, dat is veel dynamischer.
Valt wel mee hoor. Zolang Bettina er maar in zitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
ONM![]()
laat me niet lachen.. Die weten ook hun beste spelers uit te schoppen
Zoiets was laatst toch in Spuiten & Slikken? Zodra die mensen ook maar een druppel drinken kunnen ze niet meer stoppen en vallen ze weer terug naar hun 'oude' verslaafde toestand.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je niet kunnen afkicken met een beetje alcohol?
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb deelt bakstenen rond.
allemensenwat een enorm gezeik tussen de 2 blokken in zeg
kan die puzzelgeit weg
ik ga de video wel weer gebruiken als ik het een keer niet kan zien, want dit is vreselijk
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja, je zou je bijna nog gaan storen aan het feit dat de afleveringen van gtst de reclame onderbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |