quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Raadsel: Wat is er grappiger dan de lach van Stanley?Precies op het moment dat Jef Stanley nadeed deed mijn moeder hier t zelfde ('Wat heeft die vent toch een vervelende lach, huhuhuhuhuhuuuhw').SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vrees het ook....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef Remzz het volgende:
Ik zie weer een hele langdradige verhaallijn aankomen....
Gaat het alleen over inbraken? Sinds wanneer wordt daar zo'n big deal over gemaakt in het criminele circuit?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef Remzz het volgende:
Ik zie weer een hele langdradige verhaallijn aankomen....
Jack blond? Eerder bruin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
'Zit er een liefdesbrief bij?'
'Hoezo, heb jij me er 1 gestuurd?'
'Nee, ik val niet op blond, jammer he?'.
Het enige grote verschil is het iq van hun vrouwen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef Canisfire het volgende:
Nick en Jack![]()
Heerlijk die twee samen in een scene.
Geef ze samen een bedrijf waar in ze heel Meerdijk overkopen en mensen gaan chanteren,
Wat een geniaal duo![]()
? Met Sjors hou je het qua karakter toch geen seconde uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Remzz het volgende:
Die Bing is ook een debiel he, laat ie Sjors gaan voor die Patrica
Qua looks welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
? Met Sjors hou je het qua karakter toch geen seconde uit.
2000 euro. of ik sta naar de politie. ericquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:43 schreef Suuz_ het volgende:
wat is er vandaag allemaal gebeurd? kwam net binnen toen patricia dat smsje kreeg, wat stond er in btw?
Bing was ook al crimineel en Doro zo helderziend als een deur... tja, het is best stigmatiserendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef Cheesecake het volgende:
Ja hoor, Patries logeert nog geen paar uur bij Oma Selmhorst en ze heeft dr klauwen alweer in de sieradenbox.
Het is wachten op de Suri's die dit weer stigmatiserend vinden.......
Iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Hoe voorspelbaar...Sjors heeft Patricia zien jatten, die gaat ermee naar Bing, maar Bing gelooft het niet blablabla....
Ach als Dorothea zo helderziend als een deur is, waarom is ze dan ooit met Stanley getrouwd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing was ook al crimineel en Doro zo helderziend als een deur... tja, het is best stigmatiserend.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach als Dorothea zo helderziend als een deur is, waarom is ze dan ooit met Stanley getrouwd.![]()
Na Dagobert nu ook Donald.quote:VR. 26-05-2006:
Donald wil alleen zaken doen met Dian.
Dat is toch juist leuk dat irritante.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:04 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat een irritant ventje is Stanley zeg. Gatverredamme! Laat ze hem er alsjeblieft snel weer uitschrijven.
Dat ene waar A&A in zat, was toch bij Laura's huis? Wat is daarmee gebeurd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoe groot is dat huis van Laura wel niet? Straks woont heel Meerdijk er!
Hmm weet niet. Ik weet wel dat het huis waar Ludo nu in woont vroeger werd gebruikt als huis voor de familie Van Kloppenburg in Goudkustquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat ene waar A&A in zat, was toch bij Laura's huis? Wat is daarmee gebeurd?
dat is toch al een tijd zo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef Nielsch het volgende:
Sinds wanneer kunnen Nick en Sjors zo gezellig met elkaar keuvelen over privé zaken?
dat heb ik me ook wel eens bedacht. het lijkt wel een filiaal van het leger des heilsquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoe groot is dat huis van Laura wel niet? Straks woont heel Meerdijk er!
eerlijk gezegd vind ik sjors en nick wel een leuk stel samenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, weet niet, daarom vraag ik het ook?
Ludo's verhaallijnen gaan daar alleen maar overquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Aha, de zoveelste ik-krijg-nog-geld-van-je-of-anders-zwaait-er-wat-verhaallijn
Geef haar tijd. Kijk maar naar Joris Putman (Morris) die begon als een tsunamiramp... nu is het alleen nog maar een allerdaagse orkaan in texasquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef suus21 het volgende:
die patricia kan echt niet acteren. Ik dacht altijd dat bing niet kon acteren maar het kan dus nog veel en veel slechter..suffe excuusnegers
Er hebben sinds het begin al veel mensen gelogeerd, bijvoorbeeld Jef, Silvia, Arnie, Roos, Robert en Laura hebben er tegelijktijdig ingewoond en ook toen was er altijd wel plaats voor een of meer logees...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik me ook wel eens bedacht. het lijkt wel een filiaal van het leger des heils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |