Wat een waanzinnige discussie. Natuurlijk moet ze niet het land worden uitgezet en laat haar lekker haar kamerperiode afmaken. Maar laten mensen zich wel realiseren dat het dus zo gaat en de mensen die zo keihard riepen over Taida vooral een licht blosje van schaamrood op de kaken krijgenquote:
zaterdag 13 mei 2006 uur.
Kamerleden willen onderzoek Hirsi Ali
Van onze verslaggevers Michiel Kruijt, Marc Peeperkorn
DEN HAAG - Minister Verdonk (VVD) voor Vreemdelingenzaken moet het VVD-Kamerlid Hirsi Ali het land uitzetten. Dit zegt het Kamerlid Nawijn, die directeur van de immigratiedienst IND was toen Hirsi Ali asiel vroeg in Nederland.
Ook de PvdA stelt zich kritisch op na de bekentenis van Hirsi Ali dat zij bij haar asielaanvraag heeft gelogen over haar vlucht uit Somalië. 'Als blijkt dat iemand misbruik maakt van de asielprocedure dan is dat reden het Nederlanderschap in te trekken', zegt Nawijn. 'Ik kan me een zaak herinneren van iemand die vijftien jaar eerder asiel had gekregen. Nadat was gebleken dat er onjuiste informatie was verstrekt, hebben we die persoon het land uitgezet. Dergelijke besluiten zijn door de rechter goedgekeurd.'
Volgens Nawijn heeft Verdonk geen andere keuze. 'Als je recht door zee bent, moet je dat doen. Bij Salomon Kalou en Taïda Pasic heeft de minister niet toegegeven, en het zou vreemd zijn als zij dat hier wel zou doen.'
Voorzitter Loes Vellenga van de vereniging van asieladvocaten VAJN zegt dat het geregeld voorkomt dat personen het Nederlanderschap kwijtraken omdat zij onder valse voorwendselen asiel hebben gekregen. Dat Hirsi Ali mag blijven noemt zij 'met twee maten meten'.
Nawijn heeft vragen gesteld aan Verdonk. De minister wil niet reageren voordat zij die heeft beantwoord. VVD-fractievoorzitter Van Beek blijft achter Hirsi Ali staan. Hij stelt dat er geen informatie aan het licht is gekomen die Hirsi Ali al niet eerder had gemeld bij de partijleiding. Vice-premier Zalm (VVD) deelt die mening. 'Dit speelde in 1992. Daarbij komt dat Ayaan het zelf naar buiten heeft gebracht'.
De PvdA wil dat het bestuur van de Tweede Kamer een onderzoek instelt. 'De Kamerleden Rozenblad (PvdA), Schwietert (VVD) en Bijlhout (LPF) werden direct uit hun functie gezet nadat duidelijk werd dat zij over hun achtergrond hadden gelogen'
Het is ook Magan in plaats van Megan, denk dat de TS een beetje ziekjes isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Waarom leugens tussen aanhalkingstekens. Ze heeft gelogen, heeft ze zelf toegegeven dus die haakjes kunnen wel weg.
En die rechtse mensen die taida weg wilden hebben?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
. Het gaat zich hier om Linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen omdat ze het utopische beeld van een perfecte samenleving in de weg staat.
Daar hoorde ik gelukkig niet bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En die rechtse mensen die taida weg wilden hebben=
Hilbrand Nawijn bedoel je?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen
Het gaat wel om een leugen. En het zijn niet "de linkse mensen". En een Utopie zal Nederland nooit worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, het gaat zich niet om de leugens. Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen omdat ze het utopische beeld van een perfecte samenleving in de weg staat.
De leugens van Ayaan zijn alleen maar een handig middel om haar weg te krijgen zonder een moordaanslag te hoeven plegen.
Persoonlijk gesproken heeft het volk gekozen om haar in de regering te zetten, dat pleit genoeg vrij om haar hier te laten.
Goed dat je nu al 2 keer hebt aangegeven dat je rechts bent, kunnen we ook terecht twijfelen aan je objectiviteit.quote:
Mwa, darvoor waren er ookal mensen die over het uitzetten van Ayaan zaten te praten. Het is alleen makkelijker geworden door haar leugens. Mwa, inmiddels kan ze niet meer worden uitgezet, want door haar uitspraken hier zou ze in haar thuisland in levensgevaar zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Het gaat wel om een leugen. En het zijn niet "de linkse mensen". En een Utopie zal Nederland nooit worden.
Man, zwijg toch met je kolder.
Linkse mensen die allochtonen weg willen hebben? Meestal is toch juist het verwijt dat linkse mensen alles en iedereen binnen laten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, het gaat zich niet om de leugens. Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen omdat ze het utopische beeld van een perfecte samenleving in de weg staat.
De leugens van Ayaan zijn alleen maar een handig middel om haar weg te krijgen zonder een moordaanslag te hoeven plegen.
Persoonlijk gesproken heeft het volk gekozen om haar in de regering te zetten, dat pleit genoeg vrij om haar hier te laten.
Nee hoor. Maar reageer daar eens op. Het zijn de linkse mensen volgens jou maar het gaat dus vooral om Nawijn. Die is links ineens?quote:
Ik ben centrum. Daarom hoorde ik er ook niet bij. Maar jij dacht natuurlijk dat ik wel rechts was en niet had gezegt dat Taida het land uit moest.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Goed dat je nu al 2 keer hebt aangegeven dat je rechts bent, kunnen we ook terecht twijfelen aan je objectiviteit.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, het gaat zich niet om de leugens. Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen ...
Wel als diezelfde allochtonen kritiek hebben op allochtonen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Linkse mensen die allochtonen weg willen hebben? Meestal is toch juist het verwijt dat linkse mensen alles en iedereen binnen laten?
Dat bedoel ik dus...kijk maar op dit forum, ik ben niet de enigste die denkt dat ze erover gaan.quote:Ik wil Ayaan zeker niet perse weg hebben. Van mij mag ze blijven. Maar ik ga daar niet over, en degene die daar wel over gaat heeft in vergelijkbare gevallen steeds gekozen voor 'wel weg'. Dan vind ik niet dat in dit geval een uitzondering gemaakt moet worden..
Mwa, het zijn voornamelijk linkse mensen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar reageer daar eens op. Het zijn de linkse mensen volgens jou maar het gaat dus vooral om Nawijn. Die is links ineens?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik ben centrum. Daarom hoorde ik er ook niet bij. Maar jij dacht natuurlijk dat ik wel rechts was en niet had gezegt dat Taida het land uit moest.
Raar he?quote:Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen
Ik denk dat de meeste linkse mensen vinden dat ze best kan blijven maar dat duidelijk wordt dat het beleid niet deugt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:37 schreef SunChaser het volgende:
De linkse mensen willen Ayaan alleen weg omdat rechts het voor elkaar heeft gekregen dat Taida wegmoest.
Dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:37 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Mwa, het zijn voornamelijk linkse mensen.
Dan ben je het er duss mee eens dat het beleid moet worden aangescherpt en dat dus zoals boven vermeld wordt de achtergrond van alle allochtonen van een bepaalde datum moet worden gecontroleerd en bij een leugen moet worden uitgezet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste linkse mensen vinden dat ze best kan blijven maar dat duidelijk wordt dat het beleid niet deugt.
Nee, geen van beide.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dan ben je het er duss mee eens dat het beleid moet worden aangescherpt en dat dus zoals boven vermeld wordt de achtergrond van alle allochtonen van een bepaalde datum moet worden gecontroleerd en bij een leugen moet worden uitgezet?
Of op zijn minst dat het beleid moet worden aangescherpt? (daarbij trekt de allochtoon overigens altijd aan het kortste eind)
Argumentatie is je onbekend, he?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:40 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar gelukkig ben jij god niet..
Waarom praat jij eigenlijk in derde persoon over jezelf?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook Magan in plaats van Megan, denk dat de TS een beetje ziekjes is![]()
Ja ik weet niet waarom die poef met dat gezicht er in meteen op z'n achterste benen moet gaan staan, denkt-ie dat-ie nou de vinger op de zere plek legt? Dat iedereen gaat roepen 'O Hilbrand, jij redder van de democratie!'? Meteen een smoel opentrekken als je nog niet alles van een zaak weet is ontzettend dom. Nou is dat in zijn geval niet verbazingwekkend, maar het lijkt me prettig om eerst te wachten tot o.a. Hirshi Ali en Verdonk zelf wat te vertellen hebben, in plaats van meteen hard de man uit te willen hangen.quote:Volgens Nawijn heeft Verdonk geen andere keuze. 'Als je recht door zee bent, moet je dat doen. Bij Salomon Kalou en Taïda Pasic heeft de minister niet toegegeven, en het zou vreemd zijn als zij dat hier wel zou doen.'
net als Taida dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef oheng het volgende:
Hoewel ik het wel zou betreuren als een hardwerkende allochtoon, die betrokken is bij de Nederlandse samenleving moet vertrekken.
Depersonificatiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom praat jij eigenlijk in derde persoon over jezelf?
Dat was tenminste iemand die ergens voor wilde gaan.quote:
2 dingen voor jou:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de selectieve verontwaardigheid wederom niet, het meten met 2 maten is weer een gouden stelregel voor een aantal "mensen". Als men op de frontpage een bericht zou plaatsen als:"Imam El-Moumnni heeft gelogen...." Dan staat heel FoK! en R@b op om zonder enige nuance hem te verzoeken het land te verlaten. Nu gebeurt hetzelfde bij Hirsi Ali, of zal ik Magan zeggen, en de rechtlijnige edelweiss c.q. heks Verdonk blijkt ineens niet zo rechtlijnig. Het heeft geen zin om dingen die krom zijn recht te te praten, het is simpel: Hirsi Magan heeft gelogen en heeft dus op illegale gronden haar verblijfstatus weten te verkrijgen, dan is de conlusie hard voor vrouwtje Magan, maar dan mag ze iedereen wegzwaaien en kan ze richting Kenya of Somalië pendelen, en misschien kan ze daar wel potten breken omdat daar waarschijnlijk wel vrouwtjes zijn die onderdrukt en besneden worden.
Verdonk, doe je werk, anders is dit je laatste fout, maar dat vind ik op zich ook niet zo erg.
En ach, zo zielig is ze niet, ze heeft inmiddels een degelijk vermogen weten te vergaren over de ruggen van meer dan een miljoen minderheden in Nederland.²
Je zelfkennis siert jequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook Magan in plaats van Megan, denk dat de TS een beetje ziekjes is![]()
1. Daar heeft een Nederlandse rechter uitspraak over gedaanquote:
Kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik wacht met smart op de lijst van Pomptiedom waarop al die 'linkse' mensen staan die volgens hem verantwoordelijk zijn voor deze ophef.
openstaande vacaturequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef LXIV het volgende:
Nou, met de Tsjoeki-tsjoeki stoomboot terug naar het Takki-takkie oerwoud dan maar!![]()
Zie OPquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef muhammad_ali het volgende:
Dat kutwijf blijkt niet eens Ayaan Hirsi Ali te heten, die Ali moet iets anders zijn. Weet alleen niet meer wat![]()
Haha, precies. Wat een belachelijke opmerking.quote:
Ze heeft het toegegeven nadat ze haar verblijstatus verkreeg, maar is wel zoals jij het zegt met liegen, bedriegen en kontdraaien het land binnengekomen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:51 schreef oheng het volgende:
3. Ze is welkom om alsnog naar Nederlnad te komen in de ogen van de meeste Nederlanders (incl. mij), maar niet met liegen, bedriegen en kontdraaien. AHA heeft het tenminste eerlijk toegegeven dat ze heeft gelogen, en dat is IMHO het grote verschil.
Ik zie hetquote:
Volgens Verdonk hoeft ze niets te vrezen, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ze haar woorden uiteindelijk moest inslikken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik zie hetNormaal gesproken ben ik het totaal niet eens met Verdonk maar hierbij kun je het ene kwaad natuurlijk heel mooi gebruiken om het andere kwaad te bestrijden
![]()
Do tell! Ik dacht dat ik de ministersploeg toch aardig kende... Of hebbens ze AHA Koningin gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
En wat ik me dan afvraag: wat zou een Nederlandse rechter zeggen als hier een zaak van gemaakt wordt? Taida's verhaal is getoetst aan de letter van de wet, en volgens die zelfde wet is Ayaan ook illegaal hier. Lees ook http://www.nu.nl/news/731(...)rechtsgeldig%27.htmlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:51 schreef oheng het volgende:
[..]
1. Daar heeft een Nederlandse rechter uitspraak over gedaan
Iedere situatie is compleet anders. Taida is een makkelijk voorbeeld omdat iedereen haar kent en het ook om leugens gaat als reden voor uitzetting. Maar het is zeker niet het enige verhaal...quote:2. De situatie is compleet anders
Taida deed toch ook niet heimelijk over hoe ze in Nederland was gekomen?quote:
3. Ze is welkom om alsnog naar Nederlnad te komen in de ogen van de meeste Nederlanders (incl. mij), maar niet met liegen, bedriegen en kontdraaien. AHA heeft het tenminste eerlijk toegegeven dat ze heeft gelogen, en dat is IMHO het grote verschil.
Mocht je dat in 't verleden even gemist hebben het is wel PvdA beleid wat ze uitvoert, ontwikkeld en ontworpen door de Amsterdamse burgervader Cohen die het nu niet met z'n eigenbedachte beleid eens is...hoezo rechts beleidquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste linkse mensen vinden dat ze best kan blijven maar dat duidelijk wordt dat het beleid niet deugt.
Gemistquote:
De wet is de wet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef Tafkahs het volgende:
natuurlijk moet AHA met biezen en al d'r uit gegooid worden. Ik sta niet achter het beleid van Verdonk, maar adequaat en consequent beleid is een vereiste. Hup..
Nee, hoor. alleen niet altijd nodig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:42 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Argumentatie is je onbekend, he?
Jij staat er ook op.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik wacht met smart op de lijst van Pomptiedom waarop al die 'linkse' mensen staan die volgens hem verantwoordelijk zijn voor deze ophef.
koningin is geen onderdeel van de regering.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef Zpottr het volgende:
En dan dit:
[..]
Do tell! Ik dacht dat ik de ministersploeg toch aardig kende... Of hebbens ze AHA Koningin gemaakt of zo?
Affirmative..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De wet is de wet.
En hoewel IJzeren Rita als minister het beleid maakt beroept ze zich er altijd op dat ze niet anders kan dan de wet uitvoeren.
Rrrrrecht door zee.
Heeft ze al gezegd dat ze haar niet uit gaat zetten? Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Viking84 het volgende:
VerdonkWat een kille, harteloze vrouw lijkt me dat. Ik vond haar eerst sympathiek, maar toen ik het artikel in de UniversiteitsKrant las over haar bezoek aan Groningen en haar bij Jensen zag....
.
Ik vertrouw haar voor geen meter. En al helemaal niet als ze Hirshi Ali niet uitzet. Je moet je beleid wel consequent uitvoeren. Vriendjespolitiek
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:23 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Heeft ze al gezegd dat ze haar niet uit gaat zetten?
URL?quote:
Je bent echt een nog hopelozer nitwit dan ik al dacht. Eerst claim je dat het 'volk gekozen heeft om (AHA) in de regering te zetten", en vervolgens dat de Koningin geen deel uitmaakt van de regering. Even wat basisschool maatschappijleer voor jou:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
koningin is geen onderdeel van de regering.![]()
Je krijgt geen maatschappijleer op de basisschool.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je bent echt een nog hopelozer nitwit dan ik al dacht. Eerst claim je dat het 'volk gekozen heeft om (AHA) in de regering te zetten", en vervolgens dat de Koningin geen deel uitmaakt van de regering. Even wat basisschool maatschappijleer voor jou:
1) AHA zit niet in de regering maar in de Tweede Kamer
2) Leden van de regering worden niet gekozen
3) De regering wordt gevormd door Koning(in) plus ministerraad
Lijkt het je niet een leuk idee eens wat basiskennis over ons politiek bestel op te doen voor je gaat meeblaten in een politieke discussie?
Ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:31 schreef Socratestikel het volgende:
Je krijgt geen maatschappijleer op de basisschool.![]()
Ik toon af en toe mijn emoties, daar waar iedereen mij hier op Fok! als een rationeel en weldenkend mens kan mag ik weleens uit mijn slof schieten vanwege de irritatie die Verdonk mij in deze opwekt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef oheng het volgende:
[..]
2 dingen voor jou:
1 schelden is een teken van zwakte.
Dat verschil is wettelijk niet aangegeven, objectief gezien maakt het niet uit of je een drugsdealer bent of een minister-president, leugen is leugen, iets aanvragen op valse gronden maakt het dus illegaal. En ik ga Verdonk nu eens goed analyseren, als zij Ayaan de verminkte niet uitzet of met drogredenen aankomt zal zij zwaar door de mand vallen bij de 20% van de mensen die haar nog niet doorhadden.quote:2 er is een verschil tussen een totaal niet aangepaste imam die aanzet tot haat en een goed geintegreerd 2e kamerlid die deelneemt aan de maatschappij. Figuren die denken als Imam El-Moumni hebben niets in dit land te zoeken.
Dude!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Kalou hadden we tenminste nog iets aan gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Affirmative..
Misschien mag ze met Kalou mee. Die moest ook vrijwillig
Werkzaamheden en functiesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Hooikoorts? Iedere ochtend is mij auto geel van de pollen, maak dan de ruiten schoon en dat doek is dan bruingeel van het stuifmeel. Lijkt me op het moment een hel voor hooikoorts patienten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft alleen mijn stem maar te horen momenteel![]()
Dat bedoel ik niet ermee...Ze is geen besluitvormend orgaan in de regering. aar ondertekening is bijvoorbeeld een formaliteit. Maar ze kan zelf geen wetten maken enzo. Dat versta ik onder actieve deelname in de regering.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Werkzaamheden en functies
Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij vertegenwoordigt Nederland in binnen- en buitenland en houdt contact met de samenleving.
Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij overlegt met de minister-president en spreekt regelmatig met de ministers en staatssecretarissen; ondertekent wetten en koninklijke besluiten;
benoemt (in)formateurs van nieuwe kabinetten; is voorzitter van Raad van State, het belangrijkste adviesorgaan van de regering. Sinds haar 18e verjaardag is zij lid van de Raad van State.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik stel voor dat Verdonk nu uit de VVD wordt gezet, dat Rutte vervolgens de aanval op de PvdA opent waardoor de PvdA de grootste wordt en samen met de SP en D66 een lekker links kabinet gaat vormen!
Bos heeft mijn stem!
Ja, dat moet een ellende zijn maar bij mij is het een terugkerende grieperige verkoudheid die me helemaal leegzuigt. Probeerde aan mijn 13-jarige autistische maatje in gemakkelijke woorden uit te leggen dat ik wat weinig weerstand heb momenteel. Zegt ie er doorheen: "Oh, je hebt gewoon weinig weerstand bedoel je"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hooikoorts? Iedere ochtend is mij auto geel van de pollen, maak dan de ruiten schoon en dat doek is dan bruingeel van het stuifmeel. Lijkt me op het moment een hel voor hooikoorts patienten.
Stijgende werkeloosheid, stijgende staatschuld, stijgende belastingen, meer overheid, meer regelgeving...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik stel voor dat Verdonk nu uit de VVD wordt gezet, dat Rutte vervolgens de aanval op de PvdA opent waardoor de PvdA de grootste wordt en samen met de SP en D66 een lekker links kabinet gaat vormen!
Bos heeft mijn stem!
Rutte moet zeker leider van de VVD worden! Iemand die in zo'n noodtempo wat er nog van het onderwijs over is over een tafel weet te leggen en systematisch te verkrachten in elk gat moet daar zeker de baas worden, dan kan daar over een jaar of 4 de deur dicht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Bos heeft mijn stem!
Sterker nog, ik heb liever hard werkende migranten die hier een bestaan willen opbouwen en hun kinderen een beter bestaan willen geven, dan al die Tokkies en andere aso´s.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef soylent het volgende:
Dit land is groot genoeg om een groot aantal goedwillende, hardwerkende, mensen binnen te halen die hun best doen op school/werk en hier geen sektarische strijd gaan lopen voeren.
Dus dat Taida Pasic en Kalou weg moeten, en Hirsi Ali mag blijven, is een fascinerende keuze van Verdonk.
Ach ja: van mij mogen ze allemaal blijven. Die paar EUR extra belastinggeld kan er nog wel af, in het geval van Pasic/Kalou verdienen we die wel keihard terug. Maar dat Verdonk hier selectief vriendjespolitiek toepast, is wel weer veelzeggend.
Niet dat het in andere landen of bij andere partijen geweldig is hoor: alle politici beschermen hun eigen clubje, en de rechtsstaat is daaraan ondergeschikt. Het lijkt bij politiek te horen en moet altijd bestreden worden. Maar ik ben blij dat de hypocrisie van de "regels zijn regels" Verdonk-fans hier aan het licht is gekomen.
Ik ben trouwens benieuwd of Rutte hier nog op gaat inspelen. Hij moet voorzichtig zijn om niet als een lijkenpikker gezien te worden, en er is binnen de VVD toch nog wel enkele steun voor Ali/Megan, maar hij kan dit zeker gebruiken.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)erdonk.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
GemistValt dat nog ergens terug te zien.
Heerlijk hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stijgende werkeloosheid, stijgende staatschuld, stijgende belastingen, meer overheid, meer regelgeving...
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Viking84 het volgende:
VerdonkWat een kille, harteloze vrouw lijkt me dat. Ik vond haar eerst sympathiek, maar toen ik het artikel in de UniversiteitsKrant las over haar bezoek aan Groningen en haar bij Jensen zag....
.
Ik vertrouw haar voor geen meter. En al helemaal niet als ze Hirshi Ali niet uitzet. Je moet je beleid wel consequent uitvoeren. Vriendjespolitiek
Ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.
Niemand is in dezen consequent!![]()
Die Verellendung, die Links immer(s) verbeidt, zit er aan te komen.quote:
Kei-goed!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik wel
Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
Waar roept links dat dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.
De linksche rakkers op dit podium!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar roept links dat dan?
Volgens mij is Nawijn de enige die echt direct oproept tot uitzetting.
Het is Hirsi Magan !!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |