abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37782729
Vanavond Zembla over Ayaan Hirsi Magan
quote:

zaterdag 13 mei 2006 uur.
Kamerleden willen onderzoek Hirsi Ali
Van onze verslaggevers Michiel Kruijt, Marc Peeperkorn

DEN HAAG - Minister Verdonk (VVD) voor Vreemdelingenzaken moet het VVD-Kamerlid Hirsi Ali het land uitzetten. Dit zegt het Kamerlid Nawijn, die directeur van de immigratiedienst IND was toen Hirsi Ali asiel vroeg in Nederland.

Ook de PvdA stelt zich kritisch op na de bekentenis van Hirsi Ali dat zij bij haar asielaanvraag heeft gelogen over haar vlucht uit Somalië. 'Als blijkt dat iemand misbruik maakt van de asielprocedure dan is dat reden het Nederlanderschap in te trekken', zegt Nawijn. 'Ik kan me een zaak herinneren van iemand die vijftien jaar eerder asiel had gekregen. Nadat was gebleken dat er onjuiste informatie was verstrekt, hebben we die persoon het land uitgezet. Dergelijke besluiten zijn door de rechter goedgekeurd.'

Volgens Nawijn heeft Verdonk geen andere keuze. 'Als je recht door zee bent, moet je dat doen. Bij Salomon Kalou en Taïda Pasic heeft de minister niet toegegeven, en het zou vreemd zijn als zij dat hier wel zou doen.'

Voorzitter Loes Vellenga van de vereniging van asieladvocaten VAJN zegt dat het geregeld voorkomt dat personen het Nederlanderschap kwijtraken omdat zij onder valse voorwendselen asiel hebben gekregen. Dat Hirsi Ali mag blijven noemt zij 'met twee maten meten'.

Nawijn heeft vragen gesteld aan Verdonk. De minister wil niet reageren voordat zij die heeft beantwoord. VVD-fractievoorzitter Van Beek blijft achter Hirsi Ali staan. Hij stelt dat er geen informatie aan het licht is gekomen die Hirsi Ali al niet eerder had gemeld bij de partijleiding. Vice-premier Zalm (VVD) deelt die mening. 'Dit speelde in 1992. Daarbij komt dat Ayaan het zelf naar buiten heeft gebracht'.

De PvdA wil dat het bestuur van de Tweede Kamer een onderzoek instelt. 'De Kamerleden Rozenblad (PvdA), Schwietert (VVD) en Bijlhout (LPF) werden direct uit hun functie gezet nadat duidelijk werd dat zij over hun achtergrond hadden gelogen'
Wat een waanzinnige discussie. Natuurlijk moet ze niet het land worden uitgezet en laat haar lekker haar kamerperiode afmaken. Maar laten mensen zich wel realiseren dat het dus zo gaat en de mensen die zo keihard riepen over Taida vooral een licht blosje van schaamrood op de kaken krijgen
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:24:35 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37782751
Waarom leugens tussen aanhalkingstekens. Ze heeft gelogen, heeft ze zelf toegegeven dus die haakjes kunnen wel weg.
pi_37782806
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Waarom leugens tussen aanhalkingstekens. Ze heeft gelogen, heeft ze zelf toegegeven dus die haakjes kunnen wel weg.
Het is ook Magan in plaats van Megan, denk dat de TS een beetje ziekjes is

Maar die haakjes staan er om de discussie aan te zwengelenover de betekenis en consequenties van die leugens en om dat ik het persoonlijk heel erg logisch vind dat mensen die geluk zoeken creatief zijn met de waarheid.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:28:22 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_37782818

Ik vind dat Ayaan niet het land uit moet, net zoals ik vond dat Taida niet het land uit hoefde. Maar ik vind dat Verdonk wel consequent moet zijn en haar moet uitzetten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:28:49 #5
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37782827
Mwa, het gaat zich niet om de leugens. Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen omdat ze het utopische beeld van een perfecte samenleving in de weg staat.
De leugens van Ayaan zijn alleen maar een handig middel om haar weg te krijgen zonder een moordaanslag te hoeven plegen.

Persoonlijk gesproken heeft het volk gekozen om haar in de regering te zetten, dat pleit genoeg vrij om haar hier te laten.
I mean no harm
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:29:46 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37782844
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
. Het gaat zich hier om Linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen omdat ze het utopische beeld van een perfecte samenleving in de weg staat.
En die rechtse mensen die taida weg wilden hebben?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:30:08 #7
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37782849
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En die rechtse mensen die taida weg wilden hebben=
Daar hoorde ik gelukkig niet bij.
I mean no harm
pi_37782888
quote:
Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen
Hilbrand Nawijn bedoel je?
pi_37782906
quote:
Mwa, het gaat zich niet om de leugens. Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen omdat ze het utopische beeld van een perfecte samenleving in de weg staat.
De leugens van Ayaan zijn alleen maar een handig middel om haar weg te krijgen zonder een moordaanslag te hoeven plegen.

Persoonlijk gesproken heeft het volk gekozen om haar in de regering te zetten, dat pleit genoeg vrij om haar hier te laten.
Het gaat wel om een leugen. En het zijn niet "de linkse mensen". En een Utopie zal Nederland nooit worden.

Man, zwijg toch met je kolder.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:32:52 #10
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37782916
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Je probeerd me monddood te maken?
I mean no harm
pi_37782937
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Daar hoorde ik gelukkig niet bij.
Goed dat je nu al 2 keer hebt aangegeven dat je rechts bent, kunnen we ook terecht twijfelen aan je objectiviteit.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:33:41 #12
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37782938
natuurlijk moet AHA met biezen en al d'r uit gegooid worden. Ik sta niet achter het beleid van Verdonk, maar adequaat en consequent beleid is een vereiste. Hup..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:34:52 #13
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37782967
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Het gaat wel om een leugen. En het zijn niet "de linkse mensen". En een Utopie zal Nederland nooit worden.

Man, zwijg toch met je kolder.
Mwa, darvoor waren er ookal mensen die over het uitzetten van Ayaan zaten te praten. Het is alleen makkelijker geworden door haar leugens. Mwa, inmiddels kan ze niet meer worden uitgezet, want door haar uitspraken hier zou ze in haar thuisland in levensgevaar zijn.
Ze zou waarschijnlijk door een land als Duitsland worden ingenomen aangezien bepaalde EUropese landen haar hoog in schatten.
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:35:05 #14
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_37782973
quote:

Linkse mensen die allochtonen weg willen hebben? Meestal is toch juist het verwijt dat linkse mensen alles en iedereen binnen laten?

Ik wil Ayaan zeker niet perse weg hebben. Van mij mag ze blijven. Maar ik ga daar niet over, en degene die daar wel over gaat heeft in vergelijkbare gevallen steeds gekozen voor 'wel weg'. Dan vind ik niet dat in dit geval een uitzondering gemaakt moet worden..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:35:15 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37782978
Dat Ayaan in mijn ogen nu wegmoet komt btw niet door Ayaan, maar door Verdonk. Als die premier wordt slaan we 'echt een pleefiguur in het buitenland. Dan nog liever Balkenende een derde keer.
pi_37782995
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:32 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Je probeerd me monddood te maken?
Nee hoor. Maar reageer daar eens op. Het zijn de linkse mensen volgens jou maar het gaat dus vooral om Nawijn. Die is links ineens?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:35:57 #17
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37783000
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Goed dat je nu al 2 keer hebt aangegeven dat je rechts bent, kunnen we ook terecht twijfelen aan je objectiviteit.
Ik ben centrum. Daarom hoorde ik er ook niet bij. Maar jij dacht natuurlijk dat ik wel rechts was en niet had gezegt dat Taida het land uit moest.
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:37:08 #18
122357 www.marjol3in.com
Mwa, het gaat zich niet om de leugens. Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen ...
Inderdaad.
Van mij mag ze dan ook blijven. Ik vind het nogal overtrokken allemaal
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:37:10 #19
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37783033
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Linkse mensen die allochtonen weg willen hebben? Meestal is toch juist het verwijt dat linkse mensen alles en iedereen binnen laten?
Wel als diezelfde allochtonen kritiek hebben op allochtonen.
quote:
Ik wil Ayaan zeker niet perse weg hebben. Van mij mag ze blijven. Maar ik ga daar niet over, en degene die daar wel over gaat heeft in vergelijkbare gevallen steeds gekozen voor 'wel weg'. Dan vind ik niet dat in dit geval een uitzondering gemaakt moet worden..
Dat bedoel ik dus...kijk maar op dit forum, ik ben niet de enigste die denkt dat ze erover gaan.
I mean no harm
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:37:31 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37783043
De linkse mensen willen Ayaan alleen weg omdat rechts het voor elkaar heeft gekregen dat Taida wegmoest.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:37:42 #21
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37783049
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar reageer daar eens op. Het zijn de linkse mensen volgens jou maar het gaat dus vooral om Nawijn. Die is links ineens?
Mwa, het zijn voornamelijk linkse mensen.
I mean no harm
pi_37783055
Ik heb een goed idee: laten we van alle asielzoekers sinds .. laten we zeggen 1975 onderzoeken of ze gelogen hebben bij hun aanvraag. En dan iedereen die ook maar enigszins gelogen heeft keihard het land uitflikkeren!!!
pi_37783060
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ik ben centrum. Daarom hoorde ik er ook niet bij. Maar jij dacht natuurlijk dat ik wel rechts was en niet had gezegt dat Taida het land uit moest.
quote:
Het gaat zich hier om linkse mensen die Ayaan willen laten ophoepelen
Raar he?
pi_37783061
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:37 schreef SunChaser het volgende:
De linkse mensen willen Ayaan alleen weg omdat rechts het voor elkaar heeft gekregen dat Taida wegmoest.
Ik denk dat de meeste linkse mensen vinden dat ze best kan blijven maar dat duidelijk wordt dat het beleid niet deugt.
pi_37783087
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:37 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Mwa, het zijn voornamelijk linkse mensen.
Dat is gewoon niet waar.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:39:40 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37783103
Ik begrijp de selectieve verontwaardigheid wederom niet, het meten met 2 maten is weer een gouden stelregel voor een aantal "mensen". Als men op de frontpage een bericht zou plaatsen als:"Imam El-Moumnni heeft gelogen...." Dan staat heel FoK! en R@b op om zonder enige nuance hem te verzoeken het land te verlaten. Nu gebeurt hetzelfde bij Hirsi Ali, of zal ik Magan zeggen, en de rechtlijnige edelweiss c.q. heks Verdonk blijkt ineens niet zo rechtlijnig. Het heeft geen zin om dingen die krom zijn recht te te praten, het is simpel: Hirsi Magan heeft gelogen en heeft dus op illegale gronden haar verblijfstatus weten te verkrijgen, dan is de conlusie hard voor vrouwtje Magan, maar dan mag ze iedereen wegzwaaien en kan ze richting Kenya of Somalië pendelen, en misschien kan ze daar wel potten breken omdat daar waarschijnlijk wel vrouwtjes zijn die onderdrukt en besneden worden.

Verdonk, doe je werk, anders is dit je laatste fout, maar dat vind ik op zich ook niet zo erg.

En ach, zo zielig is ze niet, ze heeft inmiddels een degelijk vermogen weten te vergaren over de ruggen van meer dan een miljoen minderheden in Nederland.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:39:50 #27
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37783110
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste linkse mensen vinden dat ze best kan blijven maar dat duidelijk wordt dat het beleid niet deugt.
Dan ben je het er duss mee eens dat het beleid moet worden aangescherpt en dat dus zoals boven vermeld wordt de achtergrond van alle allochtonen van een bepaalde datum moet worden gecontroleerd en bij een leugen moet worden uitgezet?

Of op zijn minst dat het beleid moet worden aangescherpt? (daarbij trekt de allochtoon overigens altijd aan het kortste eind)
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:40:27 #28
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37783121
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar.
Dat zeg jij, maar gelukkig ben jij god niet..
I mean no harm
pi_37783136
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dan ben je het er duss mee eens dat het beleid moet worden aangescherpt en dat dus zoals boven vermeld wordt de achtergrond van alle allochtonen van een bepaalde datum moet worden gecontroleerd en bij een leugen moet worden uitgezet?

Of op zijn minst dat het beleid moet worden aangescherpt? (daarbij trekt de allochtoon overigens altijd aan het kortste eind)
Nee, geen van beide.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:41:23 #30
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_37783144
Nou duidelijk, Ayaan eruit of Verdonk eruit.
(of beide)
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:41:41 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37783152
Laat Ayaan lekker naar New yorik emigreren en Submission 2 met Michael Moore gaan maken
pi_37783176
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:40 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dat zeg jij, maar gelukkig ben jij god niet..
Argumentatie is je onbekend, he?
pi_37783201
En over Taida: dat is een compleet andere zaak, bovendien heeft een rechter daar uitspraak over gedaan. Natuurlijk is het zo, dat als een rechter zegt dat AHA ook het land uitmoet, dat zij dan simpelweg moet vertrekken. Hoewel ik het wel zou betreuren als een hardwerkende allochtoon, die betrokken is bij de Nederlandse samenleving moet vertrekken.

En je verschuilen achter Verdonk (Verdonk moet haar uitzetten, want tja, dat deed ze in een compleet ander geval ook) is te kinderachtig voor woorden. AHA is Taida niet.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:44:11 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37783223
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom praat jij eigenlijk in derde persoon over jezelf?
pi_37783232
quote:
Volgens Nawijn heeft Verdonk geen andere keuze. 'Als je recht door zee bent, moet je dat doen. Bij Salomon Kalou en Taïda Pasic heeft de minister niet toegegeven, en het zou vreemd zijn als zij dat hier wel zou doen.'
Ja ik weet niet waarom die poef met dat gezicht er in meteen op z'n achterste benen moet gaan staan, denkt-ie dat-ie nou de vinger op de zere plek legt? Dat iedereen gaat roepen 'O Hilbrand, jij redder van de democratie!'? Meteen een smoel opentrekken als je nog niet alles van een zaak weet is ontzettend dom. Nou is dat in zijn geval niet verbazingwekkend, maar het lijkt me prettig om eerst te wachten tot o.a. Hirshi Ali en Verdonk zelf wat te vertellen hebben, in plaats van meteen hard de man uit te willen hangen.
Zo win je echt geen stemmen hoor, pisbakkes.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:44:46 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37783239
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef oheng het volgende:
Hoewel ik het wel zou betreuren als een hardwerkende allochtoon, die betrokken is bij de Nederlandse samenleving moet vertrekken.
net als Taida dus
pi_37783280
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom praat jij eigenlijk in derde persoon over jezelf?
Depersonificatie
pi_37783338
quote:

[..]

net als Taida dus
Dat was tenminste iemand die ergens voor wilde gaan. Ik herinner me nog dat ik in 4 havo voor één of ander dik ex-mavozwijn zat bij Nederlands die onder het lezen van boeken uit wilde komen. "Ja als ik zit te lezen dan denk ik echt "ja wat ben ik nou eigenlijk aan het doen.."" Dan is er es iemand die wel lekker bezig is en die we in onze kenniseconomie goed kunnnen gebruiken en die flikkeren we er uit...
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
pi_37783347
Ik wacht met smart op de lijst van Pomptiedom waarop al die 'linkse' mensen staan die volgens hem verantwoordelijk zijn voor deze ophef.
pi_37783351
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de selectieve verontwaardigheid wederom niet, het meten met 2 maten is weer een gouden stelregel voor een aantal "mensen". Als men op de frontpage een bericht zou plaatsen als:"Imam El-Moumnni heeft gelogen...." Dan staat heel FoK! en R@b op om zonder enige nuance hem te verzoeken het land te verlaten. Nu gebeurt hetzelfde bij Hirsi Ali, of zal ik Magan zeggen, en de rechtlijnige edelweiss c.q. heks Verdonk blijkt ineens niet zo rechtlijnig. Het heeft geen zin om dingen die krom zijn recht te te praten, het is simpel: Hirsi Magan heeft gelogen en heeft dus op illegale gronden haar verblijfstatus weten te verkrijgen, dan is de conlusie hard voor vrouwtje Magan, maar dan mag ze iedereen wegzwaaien en kan ze richting Kenya of Somalië pendelen, en misschien kan ze daar wel potten breken omdat daar waarschijnlijk wel vrouwtjes zijn die onderdrukt en besneden worden.

Verdonk, doe je werk, anders is dit je laatste fout, maar dat vind ik op zich ook niet zo erg.

En ach, zo zielig is ze niet, ze heeft inmiddels een degelijk vermogen weten te vergaren over de ruggen van meer dan een miljoen minderheden in Nederland.

²
2 dingen voor jou:

1 schelden is een teken van zwakte.
2 er is een verschil tussen een totaal niet aangepaste imam die aanzet tot haat en een goed geintegreerd 2e kamerlid die deelneemt aan de maatschappij. Figuren die denken als Imam El-Moumni hebben niets in dit land te zoeken.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:50:05 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37783391
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zelfkennis siert je
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:50:29 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37783400

Nou, met de Tsjoeki-tsjoeki stoomboot terug naar het Takki-takkie oerwoud dan maar!

The End Times are wild
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:50:31 #43
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37783401
Dat kutwijf blijkt niet eens Ayaan Hirsi Ali te heten, die Ali moet iets anders zijn. Weet alleen niet meer wat
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37783409
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zelfkennis siert je
Je hoeft alleen mijn stem maar te horen momenteel
pi_37783436
quote:

[..]

net als Taida dus
1. Daar heeft een Nederlandse rechter uitspraak over gedaan
2. De situatie is compleet anders
3. Ze is welkom om alsnog naar Nederlnad te komen in de ogen van de meeste Nederlanders (incl. mij), maar niet met liegen, bedriegen en kontdraaien. AHA heeft het tenminste eerlijk toegegeven dat ze heeft gelogen, en dat is IMHO het grote verschil.
pi_37783439
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik wacht met smart op de lijst van Pomptiedom waarop al die 'linkse' mensen staan die volgens hem verantwoordelijk zijn voor deze ophef.
Kan je lang wachten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 11:51:50 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37783442
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef LXIV het volgende:
Nou, met de Tsjoeki-tsjoeki stoomboot terug naar het Takki-takkie oerwoud dan maar!
openstaande vacature

pi_37783461
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef muhammad_ali het volgende:
Dat kutwijf blijkt niet eens Ayaan Hirsi Ali te heten, die Ali moet iets anders zijn. Weet alleen niet meer wat
Zie OP
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37783470
Als mensen voor het zelfde vergrijp ( wat Hirsi Ali nu blijkbaar ook heeft gedaan ) het land zijn uitgegooid dan moet met haar het zelfde gebeuren. Kamerlid of niet, ze heeft nu niet ineens meer rechten dan andere mensen!
pi_37783513
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha, precies. Wat een belachelijke opmerking.

Van mij hoeft AHA echt het land niet uit, maar ik hoop dat dit niet-zo-recht-door-zee gedrag van 'ijzeren' Verdonk haar flink dwars zal zitten in haar ambities.
pi_37783529
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:51 schreef oheng het volgende:

3. Ze is welkom om alsnog naar Nederlnad te komen in de ogen van de meeste Nederlanders (incl. mij), maar niet met liegen, bedriegen en kontdraaien. AHA heeft het tenminste eerlijk toegegeven dat ze heeft gelogen, en dat is IMHO het grote verschil.
Ze heeft het toegegeven nadat ze haar verblijstatus verkreeg, maar is wel zoals jij het zegt met liegen, bedriegen en kontdraaien het land binnengekomen.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:55:05 #52
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37783531
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zie OP
Ik zie het Normaal gesproken ben ik het totaal niet eens met Verdonk maar hierbij kun je het ene kwaad natuurlijk heel mooi gebruiken om het andere kwaad te bestrijden
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37783560
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:55 schreef muhammad_ali het volgende:

[..]

Ik zie het Normaal gesproken ben ik het totaal niet eens met Verdonk maar hierbij kun je het ene kwaad natuurlijk heel mooi gebruiken om het andere kwaad te bestrijden
Volgens Verdonk hoeft ze niets te vrezen, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ze haar woorden uiteindelijk moest inslikken.
-Rabia Al-Basri
pi_37783619
En dan dit:
quote:
Do tell! Ik dacht dat ik de ministersploeg toch aardig kende... Of hebbens ze AHA Koningin gemaakt of zo?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:59:06 #55
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_37783625
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:51 schreef oheng het volgende:

[..]

1. Daar heeft een Nederlandse rechter uitspraak over gedaan
En wat ik me dan afvraag: wat zou een Nederlandse rechter zeggen als hier een zaak van gemaakt wordt? Taida's verhaal is getoetst aan de letter van de wet, en volgens die zelfde wet is Ayaan ook illegaal hier. Lees ook http://www.nu.nl/news/731(...)rechtsgeldig%27.html
quote:
2. De situatie is compleet anders
Iedere situatie is compleet anders. Taida is een makkelijk voorbeeld omdat iedereen haar kent en het ook om leugens gaat als reden voor uitzetting. Maar het is zeker niet het enige verhaal...
quote:

Taida deed toch ook niet heimelijk over hoe ze in Nederland was gekomen?

Nogmaals: van mij hoeft Ayaan niet weg, net zoals Taida niet weg had gehoeven. Maar ik vind wel dat Verdonk nu consequent moet durven zijn, of haar beleid moet aanpassen omdat er blijkbaar iets niet klopt..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 12:00:18 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37783658
Tis nu weer op tv btw
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:05:42 #57
123170 alors
zlata1234
pi_37783815
Er is ook een Iraaks gezin uitgezet nadat zij valse namen hadden opgegeven. Van mij hoeft ze echt niet, maar als Rita zo lekker consequent is als ze steeds beweert, moet ze Ayaan ook eruit zetten.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:07:40 #58
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37783870
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Mocht je dat in 't verleden even gemist hebben het is wel PvdA beleid wat ze uitvoert, ontwikkeld en ontworpen door de Amsterdamse burgervader Cohen die het nu niet met z'n eigenbedachte beleid eens is...hoezo rechts beleid
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:10:20 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37783957
Verdonk Wat een kille, harteloze vrouw lijkt me dat. Ik vond haar eerst sympathiek, maar toen ik het artikel in de UniversiteitsKrant las over haar bezoek aan Groningen en haar bij Jensen zag.... .
Ik vertrouw haar voor geen meter. En al helemaal niet als ze Hirshi Ali niet uitzet. Je moet je beleid wel consequent uitvoeren. Vriendjespolitiek
Niet meer actief op Fok!
pi_37784068
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Viking84 het volgende:
en haar bij Jensen zag.... .
Gemist Valt dat nog ergens terug te zien.
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 12:15:05 #61
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37784089
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef Tafkahs het volgende:
natuurlijk moet AHA met biezen en al d'r uit gegooid worden. Ik sta niet achter het beleid van Verdonk, maar adequaat en consequent beleid is een vereiste. Hup..
De wet is de wet.

En hoewel IJzeren Rita als minister het beleid maakt beroept ze zich er altijd op dat ze niet anders kan dan de wet uitvoeren.

Rrrrrecht door zee.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:17:59 #62
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784177
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

[..]

Raar he?
Ja, nou en als centrum ben ik noch links, noch rechts.

toch niet zo raar he?
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:19:12 #63
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784214
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:42 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Argumentatie is je onbekend, he?
Nee, hoor. alleen niet altijd nodig.
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:20:12 #64
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784242
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jij staat er ook op.
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:20:46 #65
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784261
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef Zpottr het volgende:
En dan dit:
[..]

Do tell! Ik dacht dat ik de ministersploeg toch aardig kende... Of hebbens ze AHA Koningin gemaakt of zo?
koningin is geen onderdeel van de regering.
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:22:41 #66
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37784316
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De wet is de wet.

En hoewel IJzeren Rita als minister het beleid maakt beroept ze zich er altijd op dat ze niet anders kan dan de wet uitvoeren.

Rrrrrecht door zee.
Affirmative..

Misschien mag ze met Kalou mee. Die moest ook vrijwillig
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:22:53 #67
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784325
Mwa, wat mensen niet schijnen te snappen dat ik enkel oordeel op bewezen nut. Ayaan heeft bewezen nut in de samenleving gehad. Taida had nog geen bewezen nut, de kans ertoe die ze had, kan ze echter net zo goed uitoefenen in haar thuisland. Mwa, van Ayaan kan op dat punt niet hetzelfde worden gezegt.

Dit hele steekspel en de mediahype er rondomheen, alsook de stigmatisatie op mijn persoontje is eigenlijk al genoeg reden om te zien dat het gaat om een facade.
I mean no harm
pi_37784330
quote:
Verdonk Wat een kille, harteloze vrouw lijkt me dat. Ik vond haar eerst sympathiek, maar toen ik het artikel in de UniversiteitsKrant las over haar bezoek aan Groningen en haar bij Jensen zag.... .
Ik vertrouw haar voor geen meter. En al helemaal niet als ze Hirshi Ali niet uitzet. Je moet je beleid wel consequent uitvoeren. Vriendjespolitiek
Heeft ze al gezegd dat ze haar niet uit gaat zetten? Inderdaad.
pi_37784360
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:23 schreef Socratestikel het volgende:

[..]

Heeft ze al gezegd dat ze haar niet uit gaat zetten?
pi_37784380
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:24 schreef SCH het volgende:

[..]

URL?
pi_37784532
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Je bent echt een nog hopelozer nitwit dan ik al dacht. Eerst claim je dat het 'volk gekozen heeft om (AHA) in de regering te zetten", en vervolgens dat de Koningin geen deel uitmaakt van de regering. Even wat basisschool maatschappijleer voor jou:

1) AHA zit niet in de regering maar in de Tweede Kamer
2) Leden van de regering worden niet gekozen
3) De regering wordt gevormd door Koning(in) plus ministerraad

Lijkt het je niet een leuk idee eens wat basiskennis over ons politiek bestel op te doen voor je gaat meeblaten in een politieke discussie?
pi_37784561
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Je bent echt een nog hopelozer nitwit dan ik al dacht. Eerst claim je dat het 'volk gekozen heeft om (AHA) in de regering te zetten", en vervolgens dat de Koningin geen deel uitmaakt van de regering. Even wat basisschool maatschappijleer voor jou:
1) AHA zit niet in de regering maar in de Tweede Kamer
2) Leden van de regering worden niet gekozen
3) De regering wordt gevormd door Koning(in) plus ministerraad

Lijkt het je niet een leuk idee eens wat basiskennis over ons politiek bestel op te doen voor je gaat meeblaten in een politieke discussie?
Je krijgt geen maatschappijleer op de basisschool.
pi_37784584
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:31 schreef Socratestikel het volgende:
Je krijgt geen maatschappijleer op de basisschool.
Ik wel
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:33:15 #74
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37784598
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef oheng het volgende:

[..]

2 dingen voor jou:

1 schelden is een teken van zwakte.
Ik toon af en toe mijn emoties, daar waar iedereen mij hier op Fok! als een rationeel en weldenkend mens kan mag ik weleens uit mijn slof schieten vanwege de irritatie die Verdonk mij in deze opwekt.
quote:
2 er is een verschil tussen een totaal niet aangepaste imam die aanzet tot haat en een goed geintegreerd 2e kamerlid die deelneemt aan de maatschappij. Figuren die denken als Imam El-Moumni hebben niets in dit land te zoeken.
Dat verschil is wettelijk niet aangegeven, objectief gezien maakt het niet uit of je een drugsdealer bent of een minister-president, leugen is leugen, iets aanvragen op valse gronden maakt het dus illegaal. En ik ga Verdonk nu eens goed analyseren, als zij Ayaan de verminkte niet uitzet of met drogredenen aankomt zal zij zwaar door de mand vallen bij de 20% van de mensen die haar nog niet doorhadden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:35:20 #75
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_37784652
quote:

[..]

Dude!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 12:36:38 #76
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37784678
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Affirmative..

Misschien mag ze met Kalou mee. Die moest ook vrijwillig
Kalou hadden we tenminste nog iets aan gehad.

Desalniettemin mogen emoties geen rol spelen. We moeten standvastig zijn en vaststellen dat fraude ons geen andere keuze laat.

Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 12:37:38 #77
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37784711
quote:

[..]

Werkzaamheden en functies
Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij vertegenwoordigt Nederland in binnen- en buitenland en houdt contact met de samenleving.

Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij overlegt met de minister-president en spreekt regelmatig met de ministers en staatssecretarissen; ondertekent wetten en koninklijke besluiten;
benoemt (in)formateurs van nieuwe kabinetten; is voorzitter van Raad van State, het belangrijkste adviesorgaan van de regering. Sinds haar 18e verjaardag is zij lid van de Raad van State.
pi_37784753
In het kader van de rechtsgelijkheid vind ik (als VVD stemmer) dat ze haar paspoort moet inleveren en het land moet worden uitgezet.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:41:20 #79
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_37784785
De grote vraag is nu enkel, moet Ali/Magan nu de knieval maken voor Verdonk?
Wat een heerlijk duivels dilemma
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:41:50 #80
45206 Pietverdriet
pi_37784799
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hoeft alleen mijn stem maar te horen momenteel
Hooikoorts? Iedere ochtend is mij auto geel van de pollen, maak dan de ruiten schoon en dat doek is dan bruingeel van het stuifmeel. Lijkt me op het moment een hel voor hooikoorts patienten.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 12:42:03 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37784808
Ik stel voor dat Verdonk nu uit de VVD wordt gezet, dat Rutte vervolgens de aanval op de PvdA opent waardoor de PvdA de grootste wordt en samen met de SP en D66 een lekker links kabinet gaat vormen!

Bos heeft mijn stem!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:42:52 #82
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784825
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Werkzaamheden en functies
Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij vertegenwoordigt Nederland in binnen- en buitenland en houdt contact met de samenleving.

Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij overlegt met de minister-president en spreekt regelmatig met de ministers en staatssecretarissen; ondertekent wetten en koninklijke besluiten;
benoemt (in)formateurs van nieuwe kabinetten; is voorzitter van Raad van State, het belangrijkste adviesorgaan van de regering. Sinds haar 18e verjaardag is zij lid van de Raad van State.
Dat bedoel ik niet ermee...Ze is geen besluitvormend orgaan in de regering. aar ondertekening is bijvoorbeeld een formaliteit. Maar ze kan zelf geen wetten maken enzo. Dat versta ik onder actieve deelname in de regering.

Mwa, ik wil wel toegeven dat ik mij fout heb uitgedrukt t.o.v. anderen, maar wat ik ermee bedoelde was desalniettemin juist.
I mean no harm
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:43:37 #83
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37784840
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik stel voor dat Verdonk nu uit de VVD wordt gezet, dat Rutte vervolgens de aanval op de PvdA opent waardoor de PvdA de grootste wordt en samen met de SP en D66 een lekker links kabinet gaat vormen!

Bos heeft mijn stem!
Bedankt maat, je hebt me zojuist fijn geholpen. Jij bent nummer twee op mijn lijst..
I mean no harm
pi_37784872
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hooikoorts? Iedere ochtend is mij auto geel van de pollen, maak dan de ruiten schoon en dat doek is dan bruingeel van het stuifmeel. Lijkt me op het moment een hel voor hooikoorts patienten.
Ja, dat moet een ellende zijn maar bij mij is het een terugkerende grieperige verkoudheid die me helemaal leegzuigt. Probeerde aan mijn 13-jarige autistische maatje in gemakkelijke woorden uit te leggen dat ik wat weinig weerstand heb momenteel. Zegt ie er doorheen: "Oh, je hebt gewoon weinig weerstand bedoel je"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:46:15 #85
45206 Pietverdriet
pi_37784896
quote:

Bos heeft mijn stem!
Stijgende werkeloosheid, stijgende staatschuld, stijgende belastingen, meer overheid, meer regelgeving...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:46:33 #86
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37784901
Dit land is groot genoeg om een groot aantal goedwillende, hardwerkende, mensen binnen te halen die hun best doen op school/werk en hier geen sektarische strijd gaan lopen voeren.

Dus dat Taida Pasic en Kalou weg moeten, en Hirsi Ali mag blijven, is een fascinerende keuze van Verdonk.

Ach ja: van mij mogen ze allemaal blijven. Die paar EUR extra belastinggeld kan er nog wel af, in het geval van Pasic/Kalou verdienen we die wel keihard terug. Maar dat Verdonk hier selectief vriendjespolitiek toepast, is wel weer veelzeggend.

Niet dat het in andere landen of bij andere partijen geweldig is hoor: alle politici beschermen hun eigen clubje, en de rechtsstaat is daaraan ondergeschikt. Het lijkt bij politiek te horen en moet altijd bestreden worden. Maar ik ben blij dat de hypocrisie van de "regels zijn regels" Verdonk-fans hier aan het licht is gekomen.

Ik ben trouwens benieuwd of Rutte hier nog op gaat inspelen. Hij moet voorzichtig zijn om niet als een lijkenpikker gezien te worden, en er is binnen de VVD toch nog wel enkele steun voor Ali/Megan, maar hij kan dit zeker gebruiken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_37784906
quote:

Bos heeft mijn stem!
Rutte moet zeker leider van de VVD worden! Iemand die in zo'n noodtempo wat er nog van het onderwijs over is over een tafel weet te leggen en systematisch te verkrachten in elk gat moet daar zeker de baas worden, dan kan daar over een jaar of 4 de deur dicht.
pi_37785120
Regels zijn natuurlijk gewoon regels. Mevrouw ali heeft gelogen en niet zo'n beetje ook. Feitelijk zou Verdonk gewoon moeten uitzoeken of het nog mogelijk is om de verblijfsvergunning van mevrouw Ali in te trekken.

En ja ik vond ook dat dat meisje van 18 weg moest. Ik had haar weliswaar wel eerst haar diploma laten halen maar regels zijn wel regels klaar.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:01:17 #89
45206 Pietverdriet
pi_37785225
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef soylent het volgende:
Dit land is groot genoeg om een groot aantal goedwillende, hardwerkende, mensen binnen te halen die hun best doen op school/werk en hier geen sektarische strijd gaan lopen voeren.

Dus dat Taida Pasic en Kalou weg moeten, en Hirsi Ali mag blijven, is een fascinerende keuze van Verdonk.

Ach ja: van mij mogen ze allemaal blijven. Die paar EUR extra belastinggeld kan er nog wel af, in het geval van Pasic/Kalou verdienen we die wel keihard terug. Maar dat Verdonk hier selectief vriendjespolitiek toepast, is wel weer veelzeggend.

Niet dat het in andere landen of bij andere partijen geweldig is hoor: alle politici beschermen hun eigen clubje, en de rechtsstaat is daaraan ondergeschikt. Het lijkt bij politiek te horen en moet altijd bestreden worden. Maar ik ben blij dat de hypocrisie van de "regels zijn regels" Verdonk-fans hier aan het licht is gekomen.

Ik ben trouwens benieuwd of Rutte hier nog op gaat inspelen. Hij moet voorzichtig zijn om niet als een lijkenpikker gezien te worden, en er is binnen de VVD toch nog wel enkele steun voor Ali/Megan, maar hij kan dit zeker gebruiken.
Sterker nog, ik heb liever hard werkende migranten die hier een bestaan willen opbouwen en hun kinderen een beter bestaan willen geven, dan al die Tokkies en andere aso´s.
Maar de Tokkies worden hier tot cult gemaakt..
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:01:32 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37785233
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gemist Valt dat nog ergens terug te zien.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)erdonk.avi_plain.xml

hopelijk werkt ie zo. Kijk anders even op de hoofdpagina: http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Niet meer actief op Fok!
pi_37785285
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Stijgende werkeloosheid, stijgende staatschuld, stijgende belastingen, meer overheid, meer regelgeving...
Heerlijk he
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:05:16 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37785322
quote:
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.

Niemand is in dezen consequent!
The End Times are wild
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:06:18 #93
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37785357
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.

Niemand is in dezen consequent!
Ik wel

Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:06:39 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37785365
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerlijk he
Die Verellendung, die Links immer(s) verbeidt, zit er aan te komen.

En als het water ons dan eenmaal aan de lippen staat, de Jooden en kapitalisten overal de schuld van geven. Dan is alles weer op zijn pootjes terecht!

[ Bericht 1% gewijzigd door LXIV op 13-05-2006 13:17:10 ]
The End Times are wild
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:07:02 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37785375
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik wel

Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
Kei-goed!
The End Times are wild
pi_37785383
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waar roept links dat dan?

Volgens mij is Nawijn de enige die echt direct oproept tot uitzetting.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:07:51 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37785400
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar roept links dat dan?

Volgens mij is Nawijn de enige die echt direct oproept tot uitzetting.
De linksche rakkers op dit podium!
The End Times are wild
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:08:07 #98
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37785411
Het heeft helemaal niets met partijpolitiek te maken. Gewoon Ayaan Hirsi Magan opnieuw beoordelen net als alle anderen asielzoekers en de conclusies trekken.
Wel is het zo dat ze lid van de 2e kamer is en, als het allemaal klopt (dus alles), de nederlanders heeft voorgelogen over bijv. haar strijd tegen de Islam.

Trouwens, wat heeft Ayaam Hirsi Magan nou zo veel gepresteerd?? Ze heeft een behoorlijke makkelijke studie gedaan, terwijl ze al in Kenya goed opgeleid was en al engels sprak. In de 2e kamer komen is veel meer een gevolg van het imago als ''voorbeeld van geintegreerde asielzoeker' en van veel lief en aardig zijn tegen allerlei partijpersonen. Dus echt heel intelligent hoef je daar ook weer niet voor te zijn.

Daarnaast heeft ze wat dingen geroepen over de vrijheid van spreken binnen de Islam. Op zich moet je dat durven natuurlijk en da's knap, maar Fortuyn heeft toch meer aan deze discussie bijgedragen. Daarnaast is Ayaan Hirsi Magan een kamerlid die van andere onderwerpen vrij weinig weet en daar ook nooit over heeft gesproken (Afghanistan, WAO etc), dus wat dat betreft is haar nut voor Nederland een stuk beperkter vergeleken met andere kamerleden.

Dan heb ik veel meer respect voor bijv. een arm iemand uit het verzet van het onderdrukte Iran die uiteindelijk een kantoorbaantje bereikt in NL, ook al spreekt die dan wat minder goed nederlands
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:09:54 #99
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37785462
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
Het is Hirsi Magan !!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_37785481
Stelletje Calimero's ook in dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')