Kalou hadden we tenminste nog iets aan gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Affirmative..
Misschien mag ze met Kalou mee. Die moest ook vrijwillig
Werkzaamheden en functiesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
koningin is geen onderdeel van de regering.![]()
Hooikoorts? Iedere ochtend is mij auto geel van de pollen, maak dan de ruiten schoon en dat doek is dan bruingeel van het stuifmeel. Lijkt me op het moment een hel voor hooikoorts patienten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft alleen mijn stem maar te horen momenteel![]()
Dat bedoel ik niet ermee...Ze is geen besluitvormend orgaan in de regering. aar ondertekening is bijvoorbeeld een formaliteit. Maar ze kan zelf geen wetten maken enzo. Dat versta ik onder actieve deelname in de regering.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Werkzaamheden en functies
Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij vertegenwoordigt Nederland in binnen- en buitenland en houdt contact met de samenleving.
Als lid van de regering is de Koningin nauw betrokken bij de politiek. Zij overlegt met de minister-president en spreekt regelmatig met de ministers en staatssecretarissen; ondertekent wetten en koninklijke besluiten;
benoemt (in)formateurs van nieuwe kabinetten; is voorzitter van Raad van State, het belangrijkste adviesorgaan van de regering. Sinds haar 18e verjaardag is zij lid van de Raad van State.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik stel voor dat Verdonk nu uit de VVD wordt gezet, dat Rutte vervolgens de aanval op de PvdA opent waardoor de PvdA de grootste wordt en samen met de SP en D66 een lekker links kabinet gaat vormen!
Bos heeft mijn stem!
Ja, dat moet een ellende zijn maar bij mij is het een terugkerende grieperige verkoudheid die me helemaal leegzuigt. Probeerde aan mijn 13-jarige autistische maatje in gemakkelijke woorden uit te leggen dat ik wat weinig weerstand heb momenteel. Zegt ie er doorheen: "Oh, je hebt gewoon weinig weerstand bedoel je"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hooikoorts? Iedere ochtend is mij auto geel van de pollen, maak dan de ruiten schoon en dat doek is dan bruingeel van het stuifmeel. Lijkt me op het moment een hel voor hooikoorts patienten.
Stijgende werkeloosheid, stijgende staatschuld, stijgende belastingen, meer overheid, meer regelgeving...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik stel voor dat Verdonk nu uit de VVD wordt gezet, dat Rutte vervolgens de aanval op de PvdA opent waardoor de PvdA de grootste wordt en samen met de SP en D66 een lekker links kabinet gaat vormen!
Bos heeft mijn stem!
Rutte moet zeker leider van de VVD worden! Iemand die in zo'n noodtempo wat er nog van het onderwijs over is over een tafel weet te leggen en systematisch te verkrachten in elk gat moet daar zeker de baas worden, dan kan daar over een jaar of 4 de deur dicht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef SunChaser het volgende:
Bos heeft mijn stem!
Sterker nog, ik heb liever hard werkende migranten die hier een bestaan willen opbouwen en hun kinderen een beter bestaan willen geven, dan al die Tokkies en andere aso´s.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef soylent het volgende:
Dit land is groot genoeg om een groot aantal goedwillende, hardwerkende, mensen binnen te halen die hun best doen op school/werk en hier geen sektarische strijd gaan lopen voeren.
Dus dat Taida Pasic en Kalou weg moeten, en Hirsi Ali mag blijven, is een fascinerende keuze van Verdonk.
Ach ja: van mij mogen ze allemaal blijven. Die paar EUR extra belastinggeld kan er nog wel af, in het geval van Pasic/Kalou verdienen we die wel keihard terug. Maar dat Verdonk hier selectief vriendjespolitiek toepast, is wel weer veelzeggend.
Niet dat het in andere landen of bij andere partijen geweldig is hoor: alle politici beschermen hun eigen clubje, en de rechtsstaat is daaraan ondergeschikt. Het lijkt bij politiek te horen en moet altijd bestreden worden. Maar ik ben blij dat de hypocrisie van de "regels zijn regels" Verdonk-fans hier aan het licht is gekomen.
Ik ben trouwens benieuwd of Rutte hier nog op gaat inspelen. Hij moet voorzichtig zijn om niet als een lijkenpikker gezien te worden, en er is binnen de VVD toch nog wel enkele steun voor Ali/Megan, maar hij kan dit zeker gebruiken.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)erdonk.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
GemistValt dat nog ergens terug te zien.
Heerlijk hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stijgende werkeloosheid, stijgende staatschuld, stijgende belastingen, meer overheid, meer regelgeving...
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Viking84 het volgende:
VerdonkWat een kille, harteloze vrouw lijkt me dat. Ik vond haar eerst sympathiek, maar toen ik het artikel in de UniversiteitsKrant las over haar bezoek aan Groningen en haar bij Jensen zag....
.
Ik vertrouw haar voor geen meter. En al helemaal niet als ze Hirshi Ali niet uitzet. Je moet je beleid wel consequent uitvoeren. Vriendjespolitiek
Ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.
Niemand is in dezen consequent!![]()
Die Verellendung, die Links immer(s) verbeidt, zit er aan te komen.quote:
Kei-goed!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik wel
Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
Waar roept links dat dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het opmerkelijke in dit specifieke geval is dat ditmaal Links roept op uitzending, en Rechts om relativering en het maken van uitzonderingen.
De linksche rakkers op dit podium!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar roept links dat dan?
Volgens mij is Nawijn de enige die echt direct oproept tot uitzetting.
Het is Hirsi Magan !!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]Hirsi Ali moet blijven, en andere talentvolle migranten ook. Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |