Praten over vakanties is ZONDER TWIJFEL WIS EN WAARACHTIG EN ONGEEVENAARD het meest zinloze idee EVER.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
O, ja. Laten we het nog eens over vakanties hebben.
Ach kindje. Die kat kun je heus wel ergens onderbrengen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Laten we het nog eens over vakanties hebben.
Walesquote:Waar ga je naartoe?
Sorry, Lamon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Praten over vakanties is ZONDER TWIJFEL WIS EN WAARACHTIG EN ONGEEVENAARD het meest zinloze idee EVER.
Zie je de krachttermen?
Ik wordt al moe als ik alleen maar denk aan mensen die over vakanties praten.
maar dat ben ik..
Dan moet je het een tijdje terug erg zwaar hebben gehad toen ik het over mijn vakantieplannen had.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Ik wordt al moe als ik alleen maar denk aan mensen die over vakanties praten.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
Wat zei ik nou, geen nieuwe
En wie luistert er nou naar jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
Ik zal je wel instinctief geblockt hebben, want ik weet er niets meer van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Dan moet je het een tijdje terug erg zwaar hebben gehad toen ik het over mijn vakantieplannen had.
Heb ik tóch weer iemand op zijn zenuwen gewerkt.
Auw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ach kindje.
Leuk. Denk ik. Sstttt.quote:Wales![]()
Mooi is dat. Ik dacht dat we hier een traditie van teruglezen hadden opgebouwd!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
Ik zal je wel instinctief geblockt hebben, want ik weet er niets meer van.![]()
quote:
Auw? Maar het was lief bedoeldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Auw.
Nee, werkelijk. Oprecht en serieus: auw!
[..]
Leuk. Denk ik. Sstttt.
Wat doe je voor studie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie?
En vind je het een beetje een leuke studie?
En als je klaar bent met je studie, wat voor baan ambieer je dan?
En wil je kinderen?
Zo ja, liever eerst een docht of een zoon?
En wat voor muziek wil je dat ze op je begrafenis draaien?
Of denk je daar liever niet aan?
Vertel eens wat over jezelf, joh!
Leuk!
Gezellig!
Ik ben benieuwd!
Hoe kun je in hemelsnaam 'ach, kindje' alleen lief en niet denigrerend bedoelen?quote:
Ha. Ook weer terug. Leuk gehad?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:49 schreef svann het volgende:
Had je het niet meer over niet met vakantie gaan, broer?
Ik gebruik dat nooit denigrerend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam 'ach, kindje' alleen lief en niet denigrerend bedoelen?
Tenzij je mijn verloren gewaande moeder bent, natuurlijk...
Mooi, Lamon!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een liedje geschreven een tijdje geleden, en ik ga het hier posten, omdat ik een arrogante narcist ben.
Lied.
Is je moeder verloren gewaand?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Tenzij je mijn verloren gewaande moeder bent, natuurlijk...
Ik geloof je op je woord. Met moeite, maar ik doe het.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gebruik dat nooit denigrerend.
Maar je bent wél oud, dus.quote:En zó oud ben ik nou ook weer niet![]()
Ik kruip door het stof, qua excuses in het vorige topic, maar uitgerekend dit denk je wél serieus te moeten nemen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Is je moeder verloren gewaand?
DAT heb ik zeker nooit teruggelezen.
Recent voorbeeld:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Met moeite, maar ik doe het.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Zal ik eens kijken of ik een fijne cap voor je kan vinden?
Lang niet oud genoeg om je moeder te zijnquote:Maar je bent wél oud, dus.
Mijn vorm van virtuele waardering vertaalt zich enkel in subtiele pesterijen, ik kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:56 schreef broer het volgende:
Ik kruip door het stof, qua excuses in het vorige topic, maar uitgerekend dit denk je wél serieus te moeten nemen?
Slecht voorbeeld. Ik vind alles wat je tegen iemand zegt in het BB-forum per definitie denigrerend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Recent voorbeeld:
Ik moet toch echt die geboortedatum eens uit mijn profiel halen. Dan blijft er tenminste wat te raden over...quote:Lang niet oud genoeg om je moeder te zijn![]()
Oe, Lamon. Je zit met me te flirten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Mijn vorm van virtuele waardering vertaalt zich enkel in subtiele pesterijen, ik kan er niets aan doen.
Hoe kóm je erbij!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ik vind alles wat je tegen iemand zegt in het BB-forum per definitie denigrerend.
[..]
Te laat.quote:Ik moet toch echt die geboortedatum eens uit mijn profiel halen. Dan blijft er tenminste wat te raden over...
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Oe, Lamon. Je zit met me te flirten.
Nou ja, het ging toch in ieder geval over BB, ook al staat het dan in SHO. (Jeumig! Mierenneuker!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kóm je erbij!![]()
En dat kwam helemaal niet uit het BB-subforum.
Als er niets meer te raden is, moet ik maar gaan slapen, denk ik.quote:Te laat.
Touché. Dat is inderdaad erg nieuw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.
Groot verschil!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, het ging toch in ieder geval over BB, ook al staat het dan in SHO. (Jeumig! Mierenneuker!)
[..]
Slaap lekkerquote:Als er niets meer te raden is, moet ik maar gaan slapen, denk ik.
broer en Lamon: get a room!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Touché. Dat is inderdaad erg nieuw.
Wel fijn dat het ook zonder al dat gelul kan.
Sommige vrouwen zouden het grensverleggend vinden als heteroseksuele mannen dit soort instinctverloochening niet schuwen.quote:
Lust je ook een kroketje ? Ik ga nu bakken.quote:
Holy shit ik zit me net helemal vol te gooien met frituur. Mar goed nog één dan de gevolgen zijn voor jouquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lust je ook een kroketje ? Ik ga nu bakken.
Hoezo ? Knoflook is gezond hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:20 schreef Ole het volgende:
Scheelt natuurlijk wel met knoflooklucht enzo.
Ik wist niet dat jij een AZ man was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:21 schreef tong80 het volgende:
Toen stond ik niet om half vier op omdat ik niet kon slapen.
Anders net nog even een mooi topic geopend hoor
Dag Alkmaarderhout. Mooi nostalgisch stadion van hout.
quote:
Ik ook nietquote:
Jij bent een sentimentele alles-nostalgist Tong!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een sentimentele ouwe voetbal Nostalgist.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij bent een sentimentele alles-nostalgist Tong!![]()
Je bent gewoon een ouwe lul.quote:
Nu ga je te ver. M'jn lul moet je er buiten houden vlerk.quote:
Ja man, en ik kom net uit de pub, wazzun bandje, lekker hoor. Beetje teveel van de black & tans genoten, maar morgen is het moderdag! Dus ik mag lekker uitslapen. Denk ik.quote:
Volgens mij is dat alleen om aan te geven dat het adrs in je profiel staatquote:Op zondag 14 mei 2006 02:41 schreef troma78 het volgende:
klik het vlindertje, volgens mij moet dat werken
nooit gebrobeert , maar logica ontbreekt blijkbaar, werkt niet
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen om aan te geven dat het adrs in je profiel staat
Maakt niet uit, ik heb je toch gevondenquote:
Duidelijkquote:
Nie zo vroeg gaan slapen stelletje Heaumeaux!!quote:Op zondag 14 mei 2006 04:33 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat 'slaap lekker' nu op zijn plaats is. Maar zeker weten doe ik dat niet...
Jazeker broer! Ik zit te genieten van mijn vooruitzicht tot heeeeeeel lang uitslapen wegens moederdag enzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 04:58 schreef broer het volgende:
Alles goed, ER?
Heej, be silent! Niet zo miepen hoor! Ik zat even een ander artikeltje te lezenquote:Op zondag 14 mei 2006 05:01 schreef broer het volgende:
Ja, nu moet je wel doortypen, ER.
Anders ga ik gewoon wél slapen.
Ja, op zich alles tof. Ware het niet dat ik net hoor over moederdag. Volgens mij moet ik morgen mijn geboorteschoot ook maar weer eens opzoeken. Dat maakt het feit dat het nu al vijf uur is er toch niet prettiger op.quote:Op zondag 14 mei 2006 05:01 schreef ElizabethR het volgende:
Met jou ook alles OK?
Wat zat je te lezen, dan? En waarom?quote:Op zondag 14 mei 2006 05:03 schreef ElizabethR het volgende:
Heej, be silent! Niet zo miepen hoor! Ik zat even een ander artikeltje te lezen
Moederdag vieren en werken. Vind ik wel een mooie combinatie. Iets nutteloos verenigen met iets nutteloos wat geld oplevert.quote:Wat ga je morgen doen?
Iets over het Radbous ziekenuis. Omdat Paul de Leeuw het daar al een aantal weken over heeft in zijn show. En ik vroeg me af wat er aan de hand was, hij is er negatief over. Ik ben er overigens nóg niet achter. Maar ja, ik loop dan ook stevig achter met NL nieuws!quote:
Ach, jij gaat morgen geld incasseren van lui die nog niets gekocht hebben voor mams, en zelf nog spenderen voor mams ook?quote:Moederdag vieren en werken. Vind ik wel een mooie combinatie. Iets nutteloos verenigen met iets nutteloos wat geld oplevert.
quote:Op zondag 14 mei 2006 05:13 schreef broer het volgende:
Het bloemetje staat al klaar. Da's mooi geregeld, dus.
quote:Helaas is de afspraak ook al gemaakt dat ik samen met een vriend die kant op rij. Flink uitslapen zit er dus niet in.
quote:Maar goed. Ik ga inderdaad slapen. Met Seymour Bits op de radio moet dat lukken.
U2 - Beautiful day!!quote:Slaap lekker, ER.
In het Radboud-ziekenhuis zijn ernstige fouten gemaakt. Vooral omdat een aantal chirurgen niet 'met elkaar kon werken'. Daardoor zijn verschillende mensen onnodig overleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 05:12 schreef ElizabethR het volgende:
Iets over het Radbous ziekenuis. Omdat Paul de Leeuw het daar al een aantal weken over heeft in zijn show. En ik vroeg me af wat er aan de hand was, hij is er negatief over. Ik ben er overigens nóg niet achter.
Dankjewel voor de uitleg!!quote:Op zondag 14 mei 2006 05:17 schreef broer het volgende:
[..]
In het Radboud-ziekenhuis zijn ernstige fouten gemaakt. Vooral omdat een aantal chirurgen niet 'met elkaar kon werken'. Daardoor zijn verschillende mensen onnodig overleden.
Ernstig, maar ook niet echt curieus. Dat gebeurt volgens mij overal.
Het curieuze eraan is dat het Radboud de boel heeft geopenbaard. (Wel min of meer gedwongen door de pers, geloof ik, maar toch.) Ze hebben gekozen voor 'open kaart' en dat vind ik te prijzen. Inmiddels schijnt de boel alweer helemaal op orde te zijn.
Dat Paul de Leeuw er nog steeds over doorgaat vind ik niet zo vreemd. Die net iets te dikke anti-humorist heeft nog nooit iets anders gedaan dan achterlopen.
Nee, je bent niet de enige. Doe ik ook altijdquote:Op maandag 15 mei 2006 01:01 schreef Lamon het volgende:
Ben ik de enige die de tv gebruikt als achtergrond?
Ik heb nu bijvoorbeeld Femke Halsema en Hans Dijkstal opstaan, met het geluid uit, terwijl ik gewoon muziek draai.
Ik doe dat bijna iedere nacht, en ineens besefte ik me dat het misschien vrij idioot was.
Dat heb je soms.. (niet dat ik ermee ophou, maar toch)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.
Let op die dombo Tilburgse met haar 'voedselbank' lied. Ik gruwel nog van plaatsvervangende schaamte!! Gelukkig ben ik gen Tilburgse, heb er alleen maar even gewoond.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de video lopen nu met Paul de Leeuw met Radio-1 op de achtergrond terwijl ik Fok
Ik wil wel even duidelijk hebben, dat ik niet kijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
En daar kijken we eigenlijk alleen The Simpsons (en Masterchef, maar dat komt niet meer).
LA Dragnet op Veronicaquote:Op maandag 15 mei 2006 01:12 schreef Mike het volgende:
Ik heb de tv meestal ook aan als achtergrond. Maar ik zit nu weer even in een 'muziek-periode' en dan komt de tv er niet aan te pas. Dit zal ongetwijfeld weer over gaan en dan dient de tv weer als behang.
Het geeft wat leven in de kamer, vind ikquote:Op maandag 15 mei 2006 01:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil wel even duidelijk hebben, dat ik niet kijk.
Hij staat aan en daarmee houdt het dus ook op.
Ik voel een psychologische analyse richting het doorbreken van angstgevoelens voor eenzaamheid aankomen.quote:
Muziek staat ALTIJD aan, daar is het muziek voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Muziek staat trouwens wel al-tijd aan tijdens het semi-bikkelen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons, weet ik ook meteen dat niemand hier de behoefte heeft die analyse daadwerkelijk te gaan maken, dat scheelt.
Exact.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:16 schreef Lamon het volgende:
Muziek staat ALTIJD aan, daar is het muziek voor.
Beide gevallen zouden een doodzonde zijn. Alleen 1 van de 2 zou wel buiten je schuld vallen.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:15 schreef sig000 het volgende:
Is mijn post verwijderd in dit deell? Of ben ik er nog niet geweest?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik voel een psychologische analyse richting het doorbreken van angstgevoelens voor eenzaamheid aankomen.
Gelukkig voor ons, weet ik ook meteen dat niemand hier de behoefte heeft die analyse daadwerkelijk te gaan maken, dat scheelt.
Nou, tijdens het studeren echt niet meer. Soms probeer ik dat nog wel eens (weet je wel, Boulevard van St. Germain, dat moet toch wel kunnen...) maar nee, het gaat gewoon niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Muziek staat ALTIJD aan, daar is het muziek voor.
Deze?quote:Op maandag 15 mei 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:
Over muziek gesproken even een aanrader van een band die er helaas niet meer is.
Dismembermant Plan, en dan vooral de cd "Change".
Perfecte kruising tussen punk, melancholie en inspiratie.
Ik heb zo'n hekel aan Pink Floyd, dat wil je niet weten.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
I feel ignored![]()
Ik ga maar effe Pink Floyd luisteren, iets psychedelisch.
Dat moet ook iets Iers zijn. Mijn huisgenoten zijn groot Pink Floyd fan en hebben alle CD's, en mijn Deense (nou ja, dat is niet echt iers, maar toch) ging laatst ook al Pink Floyd opzetten.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
I feel ignored![]()
Ik ga maar effe Pink Floyd luisteren, iets psychedelisch.
Hah! Dat wist ik! Dus ik verwachte reactiequote:Op maandag 15 mei 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Pink Floyd, dat wil je niet weten.
Ik heb het om mezelf makkelijker te maken, maar als een "Ik zal het wel niet begrijpen"-dingetje weggezet in mijn hoofd...
Het heeft me prima door het VWO en een jaar Accountancy heengeholpen, maar ik kan me voorstellen dat als later de stof wat omvangrijker wordt, het wel lastig was geworden.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, tijdens het studeren echt niet meer. Soms probeer ik dat nog wel eens (weet je wel, Boulevard van St. Germain, dat moet toch wel kunnen...) maar nee, het gaat gewoon niet.
Ze hebben wel 1 goede plaat.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Pink Floyd, dat wil je niet weten.
Ik heb het om mezelf makkelijker te maken, maar als een "Ik zal het wel niet begrijpen"-dingetje weggezet in mijn hoofd...
D'r is inderdaad een hele PF cult hier. Er is overigens een geweldige coverband!! 'Echoes of PF' genaamd. Die zijn echt meesterlijk. Laatst een optreden gezien in de Quaays Music Hall. Kostte maar een tientje en dat duurde gewoon 12 pints lang! Gekkewerk!quote:Op maandag 15 mei 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat moet ook iets Iers zijn. Mijn huisgenoten zijn groot Pink Floyd fan en hebben alle CD's, en mijn Deense (nou ja, dat is niet echt iers, maar toch) ging laatst ook al Pink Floyd opzetten.
Inmiddels kan ik het wel hebben, maar ik heb het nog niet vaak genoeg gehoord om er echt fan van te zijn.
Ben ik niet zo kapot van, hubby wel.quote:Overigens luister ik nu op haar iTunes naar Flogging Molly (heerlijk, zo'n universiteitsnetwerk), en da's ook wel lekker iers.
Ik moet ook wel vermelden dat ik de attentiespanne heb van een ADHD'er op speed. De enige plek waar ik kan studeren is de waarschijnlijk al vaak in S-B verheerlijkte filosofiebibliotheek, waarvoor je eerst 4 trappen moet beklimmen en waar zelden meer dan 5 mensen te vinden zijn. De enige afleiding daar bestaat uit foto's van beroemde filosofen, en op één of andere manier geven al die bebaarde gezichten me inspiratie om te studeren.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het heeft me prima door het VWO en een jaar Accountancy heengeholpen, maar ik kan me voorstellen dat als later de stof wat omvangrijker wordt, het wel lastig was geworden.
Gelukkig was ik een luie hond zonder toekomstplan, dus ik heb dat nooit mee hoeven maken.
Maar inderdaad, ik kan het me zeker voorstellen.
Dan moet je opschieten want het verdwijnt in snel tempo zulke plekken.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet ook wel vermelden dat ik de attentiespanne heb van een ADHD'er op speed. De enige plek waar ik kan studeren is de waarschijnlijk al vaak in S-B verheerlijkte filosofiebibliotheek, waarvoor je eerst 4 trappen moet beklimmen en waar zelden meer dan 5 mensen te vinden zijn. De enige afleiding daar bestaat uit foto's van beroemde filosofen, en op één of andere manier geven al die bebaarde gezichten me inspiratie om te studeren.
Hoe komt het eigenlijk dat ware filosofen bijna altijd bebaard zijn?quote:Op maandag 15 mei 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet ook wel vermelden dat ik de attentiespanne heb van een ADHD'er op speed. De enige plek waar ik kan studeren is de waarschijnlijk al vaak in S-B verheerlijkte filosofiebibliotheek, waarvoor je eerst 4 trappen moet beklimmen en waar zelden meer dan 5 mensen te vinden zijn. De enige afleiding daar bestaat uit foto's van beroemde filosofen, en op één of andere manier geven al die bebaarde gezichten me inspiratie om te studeren.
En meteen een reden om een baard te laten staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Dat is wel een leuke vraag eigenlijk.
Wittgenstein had geen baardquote:Op maandag 15 mei 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ware filosofen bijna altijd bebaard zijn?
Dat is wel een leuke vraag eigenlijk.
Ja, ze willen die bieb al heel veel jaar sluiten en verplaatsen, en het schiet maar niet op. De trap is ook helemaal uitgesleten, mooi is dat.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten want het verdwijnt in snel tempo zulke plekken.![]()
Die hangt ook niet op de plek waar ik studeer. Ik kijk voornamelijk aan tegen Marx en Buber, en die hadden allebei flinkje joekels van baarden.quote:
Ik wilde eigenlijk heel decadent nog toevoegen *wrijft door baardhaar*, maar vond het net even te..quote:Op maandag 15 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
En meteen een reden om een baard te laten staan.
Had Kant een baard eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die hangt ook niet op de plek waar ik studeer. Ik kijk voornamelijk aan tegen Marx en Buber, en die hadden allebei flinkje joekels van baarden.
Russell en Heidegger hangen er ook en zijn baardloos, maar die blijven me toch minder bij.
Wel .quote:Op maandag 15 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
O, en: Pink! Floyd! Kan! Echt! Niet!
Ja!Wel!Hoor!quote:Op maandag 15 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
O, en: Pink! Floyd! Kan! Echt! Niet!
quote:
O, sorry. Dan heb ik het mis.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ja!Wel!Hoor!
Inhammen zijn net zo goedquote:Op maandag 15 mei 2006 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Truste, IR (met stoppels van een week, die niets weghebben van een échte baard)
quote:
Ik ben niet zo ingelijfd in iets oudere muziek, maar ik trek The Police dan bijvoorbeeld weer wel heel goed.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!Wel!Hoor!
Questie van smaak. Of wansmaak. Maar net hoe je het bekijkt. Onsmakelijk entertainment moet er ook zijn, kijk maar naar die dwangrijmende, kwelende 'dame' bij Paul de Leeuw met haar uurolied.
Hee dat lijkt me wel een toffe combinatie.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Mag ik overigens even melden dat iedereen Gnarls Barkley moet gaan luisteren? Gorillaz meets electro meets soul. Of zoiets.
Die cd zit al vier weken vastgeroest in mijn cd-speler. En ik krijg hem er niet uit. Aanrader.
Let vooral op de 'of zoiets'-toevoeging.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:14 schreef sig000 het volgende:
Hee dat lijkt me wel een toffe combinatie.![]()
Ja tof.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Let vooral op de 'of zoiets'-toevoeging.
Ik heb het uiteraard meteen even geprobeerd, maar het is voor mijn smaak wel ietwat te majeur en de stem is wat te bluesy.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Mag ik overigens even melden dat iedereen Gnarls Barkley moet gaan luisteren? Gorillaz meets electro meets soul. Of zoiets.
Die cd zit al vier weken vastgeroest in mijn cd-speler. En ik krijg hem er niet uit. Aanrader.
Een muziekterm. Je hebt majeur en mineur. In bredere zin: majeur is postitief/vrolijk, mineur verdrietig.quote:
Ah ok .quote:Op maandag 15 mei 2006 02:20 schreef doka het volgende:
[..]
Een muziekterm. Je hebt majeur en mineur. In bredere zin: majeur is postitief/vrolijk, mineur verdrietig.
Mwah, zo heel majeur vind ik het allemaal niet. Oké, het is zeker niet depressief, maar er zit toch overal wel een fijne oudhollandsche boerensnik in. (Voorzover een Engelsman oudhollandsch kan zijn, maar toch...)quote:Op maandag 15 mei 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het uiteraard meteen even geprobeerd, maar het is voor mijn smaak wel ietwat te majeur en de stem is wat te bluesy.
Of zijn Crazy en Smiley Face niet helemaal representatief voor de rest?
quote:Op maandag 15 mei 2006 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Mwah, zo heel majeur vind ik het allemaal niet. Oké, het is zeker niet depressief, maar er zit toch overal wel een fijne oudhollandsche boerensnik in. (Voorzover een Engelsman oudhollandsch kan zijn, maar toch...)
En er is geen één nummer representatief, gek genoeg. Het is zeer uiteenlopend. Dat spreekt me er ook zo in aan.
Wat van mij eigenlijk een hele domme benaming is, want het zit vol mineur accoorden volgens mij (ik ben geen musicus, dus ik vind het verschil best moeilijk te horen), maar het is meer het gevoel wat het uitdraagt.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:20 schreef doka het volgende:
[..]
Een muziekterm. Je hebt majeur en mineur. In bredere zin: majeur is postitief/vrolijk, mineur verdrietig.
Het mooie van muziek is gewoon overal naar te luisteren.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat van mij eigenlijk een hele domme benaming is, want het zit vol mineur accoorden volgens mij (ik ben geen musicus, dus ik vind het verschil best moeilijk te horen), maar het is meer het gevoel wat het uitdraagt.
Vrolijk, optimistisch, maar op een bluesy manier.
Het voelt dus als klagen terwijl je weet dat je eigenlijk niets te klagen hebt, als dat nog enigszins logisch klinkt.
Het klinkt als lichte muziek. Vlot, swingend. Het is trouwens wel goed, maar het is heel ver van waar ik gewoonlijk naar luister.
Daarom is het zo leuk om bij bijvoorbeeld Bol.com te kijken naar het onderdeel 'Mensen die deze cd bestelden, bestelden ook...' Dat komt echt nooit overeen met wat ik zelf ook zou kopen. Ik vraag me dan altijd af hoe mensen er in hemels naam bij komen om die ene fantastische cd te bestellen en daarnaast die drie vreselijk slechte cd's.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:53 schreef Lamon het volgende:
Muzieksmaak werkt soms zo vreemd, mensen kunnen fan van een band zijn, en tegelijkertijd verder compleet andere zangers, bands of zangeressen houden. Bijna iedereen heeft een andere insteek. Dat maakt het ook zo boeiend.
Onzin. Bol heeft als het goed is gewoon de hele back catalogue van alle maatschappijen. Wat ze niet zelf op voorraad hebben, bestellen ze voor je.quote:Op maandag 15 mei 2006 03:03 schreef sig000 het volgende:
Ik kan bij Bol.com nooit wat fatsoenlijks vinden.![]()
Dat is volgens mij die insteek. Iedere artiest heeft meerdere emotionele kenmerken in zijn/haar muziek, dus het stuk wat je van een artiest wegneemt, is voor de 1 weer heel anders dan de ander.quote:Op maandag 15 mei 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Daarom is het zo leuk om bij bijvoorbeeld Bol.com te kijken naar het onderdeel 'Mensen die deze cd bestelden, bestelden ook...' Dat komt echt nooit overeen met wat ik zelf ook zou kopen. Ik vraag me dan altijd af hoe mensen er in hemels naam bij komen om die ene fantastische cd te bestellen en daarnaast die drie vreselijk slechte cd's.
Ja boeken maar muziek die ik zoek echt niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Onzin. Bol heeft als het goed is gewoon de hele back catalogue van alle maatschappijen. Wat ze niet zelf op voorraad hebben, bestellen ze voor je.
Zo gaat het met boeken, tenminste.
Ik heb het niet op ouder worden, "Gecondoleerd, je gaat eerder dood.", zou meer op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:07 schreef Stranger het volgende:
Kut, gefeliciteerd.
Kut zeg, Stranger in S-B. Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:07 schreef Stranger het volgende:
Kut, gefeliciteerd.
Relaxed, ik wil naar werchter maar hoorde dat de kaartjes zijn uitverkocht, verder ben ik meer dan blut en heb ik de afgelopen week duizenden euro's aan rekeningen binnengekregen. Geen zomervakantie for me.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over Stranger gesproken, mijn ticket voor Sziget is geboekt..
En dit jaar ga ik wel de hele periode.
Verder ga ik ook niet op vakantie, maar een weekje sziget is wrs goedkoper dan een weekje thuisblijven. En Radiohead en dEUS komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Relaxed, ik wil naar werchter maar hoorde dat de kaartjes zijn uitverkocht, verder ben ik meer dan blut en heb ik de afgelopen week duizenden euro's aan rekeningen binnengekregen. Geen zomervakantie for me.
Ja. Zou ie al nadenken over kinderen?quote:Maar weet je wat pas echt kut is: de verjaardag van Lamon.
Ben je van de pot gerukt? Kinderen zijn niet leuk, en altijd een teleurstelling als houder van je naam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Zou ie al nadenken over kinderen?
Klinkt bekend, ach, ik ga de zomervakantie waarschijnlijk vullen met Heroes of might and magic 5 en dragon quest, dus ik vermaak me welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder ga ik ook niet op vakantie, maar een weekje sziget is wrs goedkoper dan een weekje thuisblijven. En Radiohead en dEUS komen.
Een biologische klok kan niet stilgezet worden IR.quote:Ja. Zou ie al nadenken over kinderen?
Ga je nog werken bij de AH of ben je daar nu echt echt echt weg? En heb je nog een alternatief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ach, ik ga de zomervakantie waarschijnlijk vullen met Heroes of might and magic 5 en dragon quest, dus ik vermaak me wel
Ik ben echt echt echt weg, en een alternatief zou kunnen zijn dat ik mijn lening omhoog knal, maar daar wacht ik nog even mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ga je nog werken bij de AH of ben je daar nu echt echt echt weg? En heb je nog een alternatief?
Ik vrees dat ik het grootste deel van m'n vakantie wel zal werken want de stufi houdt op in september, en ik moet een half jaar Ierland compenseren.
Ojee, ik heb weer eens een spannend verhaal gemist. Wat heb je gedaan om je toch al flinke toelage nog wat te verruimen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben echt echt echt weg, en een alternatief zou kunnen zijn dat ik mijn lening omhoog knal, maar daar wacht ik nog even mee.
Sowieso nu ik als smokkelaar bekend sta is het misschien fijn dat ik van de zomer niet over de grens ga, bespaart vreemde blikken en controles
Nou, yvonne wilde bagger weg, en blijkbaar wil 'het forum' dat niet, dus is ze nu alle bagger zelf aan het openen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Heeft Yvonne zich trouwens heel erg hard gestoten vandaag ofzo?
Er zwerft ineens meer ongein dan gewoonlijk om dit topic heen, dat in het geheel geen raakvlak heeft met het topic wat die hele onzin heeft veroorzaakt.
Uhm nou.. Ik ging van Praag terug naar Nederland, met de bus, en op de ANWB-site had ik gelezen dat ik 800 sigaretten mee terug mocht nemen. Dus ik netjes 1600 sigaretten gekocht en aan iemand gevraagd of ze er ook 800 mee wilden nemen. Eenmaal bij de Tsjechisch-Duitse grens aangekomen werd onze bus gecontroleerd en daar bleek dat je van Tjechie naar Duitsland maar 200 sigaretten mocht meenemen. Resultaat: ik heb 275 euro betaald voor 400 sigarettenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ojee, ik heb weer eens een spannend verhaal gemist. Wat heb je gedaan om je toch al flinke toelage nog wat te verruimen?
'Wat draai je nu' viel echt wel mee hoor in oorspronkelijk model, ik zou het niet als bagger willen omschrijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, yvonne wilde bagger weg, en blijkbaar wil 'het forum' dat niet, dus is ze nu alle bagger zelf aan het openen.
Haha, dat is wel lullig. Da's zelfs in Ierland nog vrij duur voor een sigaret.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Uhm nou.. Ik ging van Praag terug naar Nederland, met de bus, en op de ANWB-site had ik gelezen dat ik 800 sigaretten mee terug mocht nemen. Dus ik netjes 1600 sigaretten gekocht en aan iemand gevraagd of ze er ook 800 mee wilden nemen. Eenmaal bij de Tsjechisch-Duitse grens aangekomen werd onze bus gecontroleerd en daar bleek dat je van Tjechie naar Duitsland maar 200 sigaretten mocht meenemen. Resultaat: ik heb 275 euro betaald voor 400 sigaretten.
Jawel, want met het vliegtuig mag je wel 800 sigaretten importerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, dat is wel lullig. Da's zelfs in Ierland nog vrij duur voor een sigaret.
Ben ik toch blij dat we vorig jaar vanuit Hongarije niet 6 sloffen hadden meegenomen, want dat had dan ook vast niet gemogen.
Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:39 schreef broer het volgende:
....nu het nog kan, toch?
Ik ben iets van 2 jaar jonger dan jij bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef broer het volgende:
Is het nu not done om te vragen hoe oud je bent geworden, Lamon?
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Die kat kun je heus wel ergens onderbrengen.
[..]
Wales![]()
Dat hoop ik niet, want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?
Omdat ik je wilde zieken, en 8 maanden niet veel indruk maakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen in een supereerlijke reeks als deze?
O, dan is het goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Omdat ik je wilde zieken
Neuh, ik ben net pas jarig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan is het goed.
Heb je al cadeautjes gekregen?
Je overschat de goodwill van mijn vrienden- en familiekring hopeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Oe! Ontbijt op bed mét cadeautjes. Dat heb je mooi geregeld.
Ik moet even googlen denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
Solomon Burke
Neuh, die is de schaamte voorbij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Wat een dramatisch gedoe allemaal zeg, met die topics.
Zou Yvonne zich morgen daarvoor nou schamen? Daar ben ik nou weer benieuwd naar.
Ik zou het zelfs willen posten in het sociologie-forum, maar dat is er niet.
Google maar ja, cultuurbarbaar!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik moet even googlen denk ik.
Maar goed, naar Amerika gaan op zich is voor een moeder waarschijnlijk al een hele gebeurtenis.
Ik bedoelde het niet eens flauw. Ik vind het echt tof voor jou en je dochter. En ik denk serieus dat een fake glimlach een goed advies is voor LA.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
makkelijk praten jij. Ik vinnut nogal wat hoor.
Ik vind het gaaf voor haar. Ik heb net zo lief dat ze thuisblijft!! Ik vind het gewoon eng!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof voor jou en je dochter.
Mjah, faketownquote:En ik denk serieus dat een fake glimlach een goed advies is voor LA.
Weet ik, en ze doet toch wat ze zelf wil, maar het is wel MIJN dochterquote:Ik snap wel dat je je zorgen maakt. Maar je weet zelf ook dat je daar niets aan hebt.
Als het daar maar bij blijft. Ik denk dat het gevaar van dat soort wereldjes is, dat mensen zichzelf dreigen te gaan verloochenen als ze merken dat onechtheid kan werken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
En ik denk serieus dat een fake glimlach een goed advies is voor LA.
Ik sta in het contract als mede manager, zelfs met een percentage van de opbrengst, dat ik niet hoef uiteraard. Gaat regelrecht op een rekening voor mijn dochter.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als het daar maar bij blijft. Ik denk dat het gevaar van dat soort wereldjes is, dat mensen zichzelf dreigen te gaan verloochenen als ze merken dat onechtheid kan werken.
Ik zou in iedere geval als moeder proberen duidelijk te maken (voor zover dat mogelijk is) dat er niets mis is met kansen pakken, maar dat je zelf de kans creert, en dat de kans niet iets is wat jou moet kneden.
Of korter maar meer cliche gezegd, dat je jezelf niet moet verliezen in de mogelijkheden.
Dat kan nog wel eens voor problemen zorgen, denk ik zo.
I know, heel cool. Ik heb net nog met hem gebeld. Hij vind Martine ook cool enzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
ER geweldig. Solomon Burke was al een grootheid maar is de laatste jaren één van de toponaangevenden in the bizzniss. Cool
Een prachtige kans, maar inderdaad wel eng om haar te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Weet ik, en ze doet toch wat ze zelf wil, maar het is wel MIJN dochter![]()
Ken de man himself inmiddels aardig goed. Veel mee gesproken. Maar toch, mijn kleine meisje in haar uppie naar L.A.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:45 schreef svann het volgende:
[..]
Ken je mensen van dat team, of wordt het echt helemaal solo?
Oh ja, dat was ik vergeten. Je kunt uitsluitend ergens op vakantie als je daar een verloofde hebt zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vriendje in wales wonen waarmee je je laatst verloofd hebt?
Welke moeite? Tot nog toe heb je me alleen maar tegengesprokenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan.
Niet waar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Welke moeite? Tot nog toe heb je me alleen maar tegengesproken![]()
Bill Murrayquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
Wat is Lost in Translation toch een mooie film.![]()
Na 4 keer kijken, verveelt hij nog steeds geen seconde.
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...quote:
Sterker nog, ik heb het moeilijker op dit moment dan Weisglas om wakker te blijven...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...
Dat is dan het enige waarin hij beter is dan jij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef Mike het volgende:
Sterker nog, ik heb het moeilijker op dit moment dan Weisglas om wakker te blijven...
Die blijft tot vijf uur op als ie met z'n kop op tv kan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Opeens is de term semi-bikkel niet zo tof meer. Ik bedoel, als zelfs Weisglas tot dit tijdstip kan wakker blijven...
Ik heb me er volstrekt niet mee beziggehouden. Pas het laatste uur staat het geluid van de tv aan. En ik kan me er niet druk om maken. Vind het hoogstens lachwekkend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had me voorgenomen om daar niet te posten vanwege de bloeddruk enzo, maar ik ben er de halve avond mee zoet geweest![]()
Ik voel me ook gesterkt door de gedachte dat oude mensen veel minder slaap nodig hebben dan mensen die in de bloei van hun leven zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is dan het enige waarin hij beter is dan jij.
O, en hij is zonder twijfel ouderwetser en megalomaner dan jij.
Maar dan houdt het écht op. Je kunt met een gerust hart gaan slapen.
Nee.quote:
Ja. Weisglas opent zodadelijk de derde termijn met: "Welkom in I.R. Baboons semi-bikkeldebat, deel 3."quote:
Hij heeft wel een extreem groot talent voor vergroeid raken met het pluche.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:52 schreef Mike het volgende:
Plus het feit dat de man weinig lijkt te kunnen, idd.
Neuh niet bij zo'n debat, dat ben ik verder met je eens, iedereen is diep verontwaardigd en het loopt ALTIJD met een sisser af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb me er volstrekt niet mee beziggehouden. Pas het laatste uur staat het geluid van de tv aan. En ik kan me er niet druk om maken. Vind het hoogstens lachwekkend.
Waar stijgt je bloeddruk van bij zo'n debat?
Politiek is enkel interessant tijdens verkiezingstijd, vind ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Weisglas opent zodadelijk de derde termijn met: "Welkom in I.R. Baboons semi-bikkeldebat, deel 3."
Whahahaha... dat zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Weisglas opent zodadelijk de derde termijn met: "Welkom in I.R. Baboons semi-bikkeldebat, deel 3."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
en die onvermijdelijke domheid die ik dan onderweg tegenkom.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
het feit dat Nederlanders dom zijn op ieder gebied.
Wat hebben we het gelijk toch weer heerlijk aan onze kant.quote:broer sigde:
God, wat zijn er toch veel domme mensen...
Heb jij ook al last van je bloeddrukquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Politiek is enkel interessant tijdens verkiezingstijd, vind ik.
Het is niet goed voor mijn bloeddruk om mezelf de andere 3 jaar ook druk te maken over het feit dat Nederlanders dom zijn op ieder gebied.
Gelijkgestemden, en daarom kom ik hier zo graagquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hebben we het gelijk toch weer heerlijk aan onze kant.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Zo. Ze beginnen weer. (Bijna.) Ik ga maar eens slapen, dus.
Doei.
Slaapzequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef broer het volgende:
Zo. Ze beginnen weer. (Bijna.) Ik ga maar eens slapen, dus.
Doei.
Ik zou bijna willen linken naar dat geweldige arrogante twintigers topic wat zodiakk ooit maakte, maar ben te lui om het te zoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:00 schreef broer het volgende:
Wat hebben we het gelijk toch weer heerlijk aan onze kant.
Morrie Porrie. Zijn je billen nog steeds op vakantie?quote:
Zullen we samen Morrie eens lekker te pakken nemen?quote:
Gaat je geen donder aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:04 schreef doka het volgende:
[..]
Morrie Porrie. Zijn je billen nog steeds op vakantie?
quote:
N_Nquote:
Hoe bedoelt u???quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:06 schreef doka het volgende:
[..]
Zullen we samen Morrie eens lekker te pakken nemen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
N_N![]()
![]()
*Justin Timberlake - Rock Your Body![]()
it's hanging,nothing less nothing morequote:
Doka kan er niet tegen dat ik de baas ben, dus zoekt ie versterkingquote:
jij bent aan de beurtquote:
Nou en of ik daar wel tegen kan. Sterker nog: spank mequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka kan er niet tegen dat ik de baas ben, dus zoekt ie versterking![]()
Vrouwen zijn gewoon de baasquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka kan er niet tegen dat ik de baas ben, dus zoekt ie versterking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |