Praten over vakanties is ZONDER TWIJFEL WIS EN WAARACHTIG EN ONGEEVENAARD het meest zinloze idee EVER.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
O, ja. Laten we het nog eens over vakanties hebben.
Ach kindje. Die kat kun je heus wel ergens onderbrengen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Laten we het nog eens over vakanties hebben.
Walesquote:Waar ga je naartoe?
Sorry, Lamon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Praten over vakanties is ZONDER TWIJFEL WIS EN WAARACHTIG EN ONGEEVENAARD het meest zinloze idee EVER.
Zie je de krachttermen?
Ik wordt al moe als ik alleen maar denk aan mensen die over vakanties praten.
maar dat ben ik..
Dan moet je het een tijdje terug erg zwaar hebben gehad toen ik het over mijn vakantieplannen had.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Ik wordt al moe als ik alleen maar denk aan mensen die over vakanties praten.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
Wat zei ik nou, geen nieuwe
En wie luistert er nou naar jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
Ik zal je wel instinctief geblockt hebben, want ik weet er niets meer van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Dan moet je het een tijdje terug erg zwaar hebben gehad toen ik het over mijn vakantieplannen had.
Heb ik tóch weer iemand op zijn zenuwen gewerkt.
Auw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ach kindje.
Leuk. Denk ik. Sstttt.quote:Wales![]()
Mooi is dat. Ik dacht dat we hier een traditie van teruglezen hadden opgebouwd!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
Ik zal je wel instinctief geblockt hebben, want ik weet er niets meer van.![]()
quote:
Auw? Maar het was lief bedoeldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Auw.
Nee, werkelijk. Oprecht en serieus: auw!
[..]
Leuk. Denk ik. Sstttt.
Wat doe je voor studie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie?
En vind je het een beetje een leuke studie?
En als je klaar bent met je studie, wat voor baan ambieer je dan?
En wil je kinderen?
Zo ja, liever eerst een docht of een zoon?
En wat voor muziek wil je dat ze op je begrafenis draaien?
Of denk je daar liever niet aan?
Vertel eens wat over jezelf, joh!
Leuk!
Gezellig!
Ik ben benieuwd!
Hoe kun je in hemelsnaam 'ach, kindje' alleen lief en niet denigrerend bedoelen?quote:
Ha. Ook weer terug. Leuk gehad?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:49 schreef svann het volgende:
Had je het niet meer over niet met vakantie gaan, broer?
Ik gebruik dat nooit denigrerend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam 'ach, kindje' alleen lief en niet denigrerend bedoelen?
Tenzij je mijn verloren gewaande moeder bent, natuurlijk...
Mooi, Lamon!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een liedje geschreven een tijdje geleden, en ik ga het hier posten, omdat ik een arrogante narcist ben.
Lied.
Is je moeder verloren gewaand?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Tenzij je mijn verloren gewaande moeder bent, natuurlijk...
Ik geloof je op je woord. Met moeite, maar ik doe het.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gebruik dat nooit denigrerend.
Maar je bent wél oud, dus.quote:En zó oud ben ik nou ook weer niet![]()
Ik kruip door het stof, qua excuses in het vorige topic, maar uitgerekend dit denk je wél serieus te moeten nemen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Is je moeder verloren gewaand?
DAT heb ik zeker nooit teruggelezen.
Recent voorbeeld:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Met moeite, maar ik doe het.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Zal ik eens kijken of ik een fijne cap voor je kan vinden?
Lang niet oud genoeg om je moeder te zijnquote:Maar je bent wél oud, dus.
Mijn vorm van virtuele waardering vertaalt zich enkel in subtiele pesterijen, ik kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:56 schreef broer het volgende:
Ik kruip door het stof, qua excuses in het vorige topic, maar uitgerekend dit denk je wél serieus te moeten nemen?
Slecht voorbeeld. Ik vind alles wat je tegen iemand zegt in het BB-forum per definitie denigrerend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Recent voorbeeld:
Ik moet toch echt die geboortedatum eens uit mijn profiel halen. Dan blijft er tenminste wat te raden over...quote:Lang niet oud genoeg om je moeder te zijn![]()
Oe, Lamon. Je zit met me te flirten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Mijn vorm van virtuele waardering vertaalt zich enkel in subtiele pesterijen, ik kan er niets aan doen.
Hoe kóm je erbij!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ik vind alles wat je tegen iemand zegt in het BB-forum per definitie denigrerend.
[..]
Te laat.quote:Ik moet toch echt die geboortedatum eens uit mijn profiel halen. Dan blijft er tenminste wat te raden over...
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Oe, Lamon. Je zit met me te flirten.
Nou ja, het ging toch in ieder geval over BB, ook al staat het dan in SHO. (Jeumig! Mierenneuker!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kóm je erbij!![]()
En dat kwam helemaal niet uit het BB-subforum.
Als er niets meer te raden is, moet ik maar gaan slapen, denk ik.quote:Te laat.
Touché. Dat is inderdaad erg nieuw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.
Groot verschil!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, het ging toch in ieder geval over BB, ook al staat het dan in SHO. (Jeumig! Mierenneuker!)
[..]
Slaap lekkerquote:Als er niets meer te raden is, moet ik maar gaan slapen, denk ik.
broer en Lamon: get a room!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Touché. Dat is inderdaad erg nieuw.
Wel fijn dat het ook zonder al dat gelul kan.
Sommige vrouwen zouden het grensverleggend vinden als heteroseksuele mannen dit soort instinctverloochening niet schuwen.quote:
Lust je ook een kroketje ? Ik ga nu bakken.quote:
Holy shit ik zit me net helemal vol te gooien met frituur. Mar goed nog één dan de gevolgen zijn voor jouquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lust je ook een kroketje ? Ik ga nu bakken.
Hoezo ? Knoflook is gezond hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:20 schreef Ole het volgende:
Scheelt natuurlijk wel met knoflooklucht enzo.
Ik wist niet dat jij een AZ man was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:21 schreef tong80 het volgende:
Toen stond ik niet om half vier op omdat ik niet kon slapen.
Anders net nog even een mooi topic geopend hoor
Dag Alkmaarderhout. Mooi nostalgisch stadion van hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |