Ik geloof je op je woord. Met moeite, maar ik doe het.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gebruik dat nooit denigrerend.
Maar je bent wél oud, dus.quote:En zó oud ben ik nou ook weer niet![]()
Ik kruip door het stof, qua excuses in het vorige topic, maar uitgerekend dit denk je wél serieus te moeten nemen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Is je moeder verloren gewaand?
DAT heb ik zeker nooit teruggelezen.
Recent voorbeeld:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Met moeite, maar ik doe het.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Zal ik eens kijken of ik een fijne cap voor je kan vinden?
Lang niet oud genoeg om je moeder te zijnquote:Maar je bent wél oud, dus.
Mijn vorm van virtuele waardering vertaalt zich enkel in subtiele pesterijen, ik kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:56 schreef broer het volgende:
Ik kruip door het stof, qua excuses in het vorige topic, maar uitgerekend dit denk je wél serieus te moeten nemen?
Slecht voorbeeld. Ik vind alles wat je tegen iemand zegt in het BB-forum per definitie denigrerend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Recent voorbeeld:
Ik moet toch echt die geboortedatum eens uit mijn profiel halen. Dan blijft er tenminste wat te raden over...quote:Lang niet oud genoeg om je moeder te zijn![]()
Oe, Lamon. Je zit met me te flirten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Mijn vorm van virtuele waardering vertaalt zich enkel in subtiele pesterijen, ik kan er niets aan doen.
Hoe kóm je erbij!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ik vind alles wat je tegen iemand zegt in het BB-forum per definitie denigrerend.
[..]
Te laat.quote:Ik moet toch echt die geboortedatum eens uit mijn profiel halen. Dan blijft er tenminste wat te raden over...
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Oe, Lamon. Je zit met me te flirten.
Nou ja, het ging toch in ieder geval over BB, ook al staat het dan in SHO. (Jeumig! Mierenneuker!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kóm je erbij!![]()
En dat kwam helemaal niet uit het BB-subforum.
Als er niets meer te raden is, moet ik maar gaan slapen, denk ik.quote:Te laat.
Touché. Dat is inderdaad erg nieuw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Maar wel zonder te slowchatten, dat moet wel heel verfrissend voor je zijn.
Groot verschil!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, het ging toch in ieder geval over BB, ook al staat het dan in SHO. (Jeumig! Mierenneuker!)
[..]
Slaap lekkerquote:Als er niets meer te raden is, moet ik maar gaan slapen, denk ik.
broer en Lamon: get a room!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Touché. Dat is inderdaad erg nieuw.
Wel fijn dat het ook zonder al dat gelul kan.
Sommige vrouwen zouden het grensverleggend vinden als heteroseksuele mannen dit soort instinctverloochening niet schuwen.quote:
Lust je ook een kroketje ? Ik ga nu bakken.quote:
Holy shit ik zit me net helemal vol te gooien met frituur. Mar goed nog één dan de gevolgen zijn voor jouquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lust je ook een kroketje ? Ik ga nu bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |