Hoezo ? Knoflook is gezond hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:20 schreef Ole het volgende:
Scheelt natuurlijk wel met knoflooklucht enzo.
Ik wist niet dat jij een AZ man was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:21 schreef tong80 het volgende:
Toen stond ik niet om half vier op omdat ik niet kon slapen.
Anders net nog even een mooi topic geopend hoor
Dag Alkmaarderhout. Mooi nostalgisch stadion van hout.
quote:
Ik ook nietquote:
Jij bent een sentimentele alles-nostalgist Tong!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een sentimentele ouwe voetbal Nostalgist.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij bent een sentimentele alles-nostalgist Tong!![]()
Je bent gewoon een ouwe lul.quote:
Nu ga je te ver. M'jn lul moet je er buiten houden vlerk.quote:
Ja man, en ik kom net uit de pub, wazzun bandje, lekker hoor. Beetje teveel van de black & tans genoten, maar morgen is het moderdag! Dus ik mag lekker uitslapen. Denk ik.quote:
Volgens mij is dat alleen om aan te geven dat het adrs in je profiel staatquote:Op zondag 14 mei 2006 02:41 schreef troma78 het volgende:
klik het vlindertje, volgens mij moet dat werken
nooit gebrobeert , maar logica ontbreekt blijkbaar, werkt niet
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen om aan te geven dat het adrs in je profiel staat
Maakt niet uit, ik heb je toch gevondenquote:
Duidelijkquote:
Nie zo vroeg gaan slapen stelletje Heaumeaux!!quote:Op zondag 14 mei 2006 04:33 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat 'slaap lekker' nu op zijn plaats is. Maar zeker weten doe ik dat niet...
Jazeker broer! Ik zit te genieten van mijn vooruitzicht tot heeeeeeel lang uitslapen wegens moederdag enzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 04:58 schreef broer het volgende:
Alles goed, ER?
Heej, be silent! Niet zo miepen hoor! Ik zat even een ander artikeltje te lezenquote:Op zondag 14 mei 2006 05:01 schreef broer het volgende:
Ja, nu moet je wel doortypen, ER.
Anders ga ik gewoon wél slapen.
Ja, op zich alles tof. Ware het niet dat ik net hoor over moederdag. Volgens mij moet ik morgen mijn geboorteschoot ook maar weer eens opzoeken. Dat maakt het feit dat het nu al vijf uur is er toch niet prettiger op.quote:Op zondag 14 mei 2006 05:01 schreef ElizabethR het volgende:
Met jou ook alles OK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |